we baggeren gewoon keisnelquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
Wat! ik ben drie weken weg en ik sta niet meer in de OP?
en wtf trouwens deel 364?![]()
!
Hoe was je vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
en denk je dat dat luktquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefste wil ik het terugsturen...
En mn geld terug.
En anders kom ik het wel brengen... mijn ov is nu toch weer geldig
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Soms gaat het wat sneller dan je denkt
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...quote:
Ja, het ging snel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
leuk werkquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...![]()
di/woe en vr weer pizza's
maar dan krijg je het antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...
Ja, wat kan ik zeggen....quote:
BOEKEN LEZEN IS VEEL ERGER!!!!!11quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... maar...
op dit forum moet je toch ook lezen?
Tevens: school
Dat argument had ik allang weggeblazen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan krijg je het antwoord
ja maar eeuhm ze zijn hetzelfde hoor echtwaar
wist ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
Overigns woon ik in een kut dorp met weinig inwoners, dus ik ben allang blij dat ik werk gevonden heb...
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
werkzequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat argument had ik allang weggeblazen...
Nou ik ga werken, doeiii
Ik ben nog op vakantiequote:
Neem je dan hendig sjiek goedkope whiskey uit Duitsland voor ons meequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Zit nu in een hostel in Budapest beetje bij te komen van Sziget
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
en dacht je joh ik ga fokkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
Ik zou langs Praag gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Praagquote:
Bier toch niet? Alleen de sterke drank tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef gers het volgende:
bier is daar trouwens wel extreem goedkoop
toen ik er was 0.75 cent per halve ltrquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bier toch niet? Alleen de sterke drank toch!
Hebben we het nu over zhe Germans?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:00 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik er was 0.75 cent per halve ltr
ow ik dacht zhe hongarijenquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hebben we het nu over zhe Germans?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Moet ik dit nou als serieus nemen of
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Foute nummers mogen pas na 3u 's nachts worden gepost.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:17 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja wat wil je, als je 300 delen afwezig bent word je wel eens uit de OP geknikkert ja.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
Het is friet. De media zeggen het ook al.
http://www.spitsnieuws.nl(...)ankerverwekkend.html
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteusequote:Op maandag 18 augustus 2008 16:25 schreef reetveter het volgende:
Kut het is maandag, snackbar dicht.
Wie noemen dat zo?quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Die heeft kanker door al die Frietatten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet je je friteuse aan. Want zo noemen jullie toch je thuis-frituur, een "friteuse" .Hoe gay, friteuse
Ik heb je avatar er weer ingezet, in de Wiki tenminstequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |