Was nog een hele klus om die 4 te laten registreren...quote:
Ik winquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef reetveter het volgende:
Verdommeeuuuhhh ik verlies op pokerstars
Knop was kapot?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was nog een hele klus om die 4 te laten registreren...
OW NOESquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:26 schreef reetveter het volgende:
Verdommeeuuuhhh ik verlies op pokerstars
Het gemeentehuis was kapot...quote:
quote:
Ik las mc killemquote:
ben nu wel jaloersquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gemeentehuis was kapot...
Van watquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gore sukkels op marktplaats...
Vraag ik om de 3e druk, krijg ik de 2e ...
Blind ofzo...
Boekenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blind ofzo...
quote:
die hebben toch een ander isbn nummerquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Blind ofzo...
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef gers het volgende:
[..]
die hebben toch een ander isbn nummer![]()
tevens wel terechte klacht
Open er een topic overquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...![]()
En dat pokkeboek kostte 50 euro...
Soms gaat het wat sneller dan je denktquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
Wat! ik ben drie weken weg en ik sta niet meer in de OP?
en wtf trouwens deel 364?![]()
!
Ja zou kunnen:quote:
handigquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een boekenlijst gekregen met alleen maar welke druk je moest hebben...![]()
En dat pokkeboek kostte 50 euro...
pizza's bezorgen ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zou kunnen:
ik ga zo werken en fok! is traag
Het liefste wil ik het terugsturen...quote:
we baggeren gewoon keisnelquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
Hoe was je vakantiequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
en denk je dat dat luktquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefste wil ik het terugsturen...
En mn geld terug.
En anders kom ik het wel brengen... mijn ov is nu toch weer geldig
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Soms gaat het wat sneller dan je denkt
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...quote:
Ja, het ging snel.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:35 schreef Agiath het volgende:
!
leuk werkquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ff een uurtje schoonmaakturk zijn...![]()
di/woe en vr weer pizza's
maar dan krijg je het antwoordquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik hoopte te imponeren met mijn indrukwekkende mail...
Ja, wat kan ik zeggen....quote:
BOEKEN LEZEN IS VEEL ERGER!!!!!11quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar... maar...
op dit forum moet je toch ook lezen?
Tevens: school
Dat argument had ik allang weggeblazen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef gers het volgende:
[..]
maar dan krijg je het antwoord
ja maar eeuhm ze zijn hetzelfde hoor echtwaar
wist ik nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
Overigns woon ik in een kut dorp met weinig inwoners, dus ik ben allang blij dat ik werk gevonden heb...
Ja dat kan je zeggen, maar doe 'verdient' dan wel ff met een t ja?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat kan ik zeggen....
Het verdiend geld?
werkzequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat argument had ik allang weggeblazen...
Nou ik ga werken, doeiii
Ik ben nog op vakantiequote:
Neem je dan hendig sjiek goedkope whiskey uit Duitsland voor ons meequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Zit nu in een hostel in Budapest beetje bij te komen van Sziget
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
en dacht je joh ik ga fokkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Nog een weekje, eerst nog 3 dagen budapest bekijken, daarna waarschijnlijk hamburg meepakken voordat ik weer naar huis ga.
Ik zou langs Praag gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik ben nog op vakantie
Praagquote:
Bier toch niet? Alleen de sterke drank tochquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:48 schreef gers het volgende:
bier is daar trouwens wel extreem goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |