eigenlijk doet ie het best goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Agiath het volgende:
Is de boswachter nog een beetje gekalmeerd nu ie mod is trouwens?
quote:
Ja, maar ik flikker het af en toe wegquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:25 schreef slindenau het volgende:
666 spam maar?
Ik durf mijn Gmail niet eens te openen.
dagje opofferenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:43 schreef slindenau het volgende:
Renkerdekenker, ik heb mijn GPS module van mn telly gesloopt met een nutteloze nietzeggende kutapplicatie.
Nu zit ik te dobben: zal ik mn telefoon verder blijven gebruiken zonder GPS (heb ik toch niet echt nodig), of zal ik 1 dag van mijn vakantie opofferen door heel het toestel opnieuw te gaan installeren?
Het duurt lang... Ik ga poepenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol?!
van de sletjes ?quote:
Ik kan vanacht niet meer baggerenquote:
pwndquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kan vanacht niet meer baggerenMorgenochtend begint school
Van kickboksen, zie mn topic!quote:
dus vanavond geen sletjesquote:
quote:
dusquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het is maandagavond!
Vrijdag en Zaterdag ga ik het weer proberen[ afbeelding ]
Ik ben alleen in Berlijn en Praag geweest van dat rijtje maar die steden zijn welquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de humor hier wel gemist hoor.net even dat stuk met onur gelezen, omg
.
Af een toe wel een beetje gelurkt, maar vandaag hebben we er een dagje rust en hier hebben we gratis internet (en douche!) dus weer lekker ouderwets fokken. Het enige wat is hier niet hebben is fatsoenlijke mayo en frituur.
Voor de geintresseerde, deze steden ben ik al geweest:
berlijn
praag
bratislava
boekarest
istanbul
belgrado
budapest (sziget)
Nu nog 3 dagen hier en dan weer verder dus.
Als ik thuiskom moet ik na een week al weer beginnen met me studie verdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |