Volgens mij probeerd die zangert zijn tumor bij de stembanden uit te spugenquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:50 schreef behangplakker het volgende:
CYBERGRIIIINNNDDDD
grootste paupermuziek ooit![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker is nu 'bittere' tomatensoep aan het maken
Wat een klapjosti met een leesprobleem!
bitterequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:54 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker is nu 'bittere' tomatensoep aan het maken
Wat een klapjosti met een leesprobleem!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:49 schreef reetveter het volgende:
Ben ik nog op tijd om Jordeeeh uit te lachen?
Want slinden00b zegt. En wijven worden ook al niet meer gepost, ondanks mijn mooie post.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef slindenau het volgende:
Je kan wel weer merken dat alle kutusers weer wakker zijn (), waar het vorige topic nog bol stond van de golden oldies (en serieus nog wat goede muziek vids er tussendoor) staat er alleen maar kk herrie in dit topic
Wat is er dan?quote:
Herrie is hardcore of die commerciele baggerquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:30 schreef slindenau het volgende:
Je kan wel weer merken dat alle kutusers weer wakker zijn (), waar het vorige topic nog bol stond van de golden oldies (en serieus nog wat goede muziek vids er tussendoor) staat er alleen maar kk herrie in dit topic
Hij is gezakt voor zijn theorie als ik het goed heb.quote:
hihiquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij is gezakt voor zijn theorie als ik het goed heb.
ja daar mag om gelachen worden hoorquote:
Ja Cybergrind is inderdaad prachtige muziekquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Herrie is hardcore of die commerciele baggerMijn muziek staat voor kwaliteit (en zeker in het genre als je niet van hiphop houd)
Moet ik dit nou als serieus nemen ofquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:07 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ja Cybergrind is inderdaad prachtige muziek.
Iddquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Vanacht werd er topmuziek gepost!
kut weer gemistquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:13 schreef reetveter het volgende:
Vanacht werd er topmuziek gepost!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |