quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
115: Cul SC # 115 Waarin de restaurantweek flink uitgebuit wordt
116: Cul SC #116: Steeds langzamer slowchatten
117: [CUL-SC #117] WE EAT DEAD PEOPLE
118: [CUL-SC #118] Tis zaterdagavond, we gaan loooooos!
119: [CUL-SC] # 119: Wieuw wieuw, karmapolitie
120: [CUL SC # 120] Waar de JUB-meet steeds dichterbij komt!
121: [CUL SC #121] De man op de roze motor.. (- en CUL-meet!)
122: [CUL SC # 122] Waar we morbide nagenieten van de Meet!!
123: [CUL SC # 123] Waar Emieltje niet zal komen..
124: [CUL SC 124] 't leven is geen lolletje, paraplu parasolletje
125a: [CUL SC 125] Ooit zul je van zo'n tante leren houden...
125b: [CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!
126: [CUL FC # 126] Beatstadmeet, anyone?
127: [CUL-SC/FC #127/128] We schermen wat af
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef ColdFeet het volgende:
DE'tje-lief, meis... Ik wil graag een cosmo voor je maken
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:10 schreef FleshWound het volgende:
BOOYAH!
Ik ga een gooi doen naar het Nederlands Kampioenschap Schermen 2009!![]()
Next stop: Vlaaientoernooi Venlo, 18 mei 2008
Speciaal voor jullie een kei mooie opquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde, tante bloes heeft in een ver verleden ook geschermd
Ik weet het nog ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zoals ik al vertelde, tante bloes heeft in een ver verleden ook geschermd
Egnie. Hij staat nu stiekem in je MyATquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef YPPY het volgende:
Slaap lekker allemaal. Morgen moeten jullie het weer doen zonder deze dieetclub invasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei, tante Bloes toch!
[ Bericht 20% gewijzigd door FleshWound op 27-03-2008 23:56:28 ]all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:ja, dat waren me de pakjes wel heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei, tante Bloes toch!![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:50 schreef FleshWound het volgende:Dat is een echte jeugdfoto van mijn lieffie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woei, tante Bloes toch!![]()
Waar heb je die gevonden FW?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lekker slapen! Ik drink m'n biertje op en dan duik ik er ook in! Weltrusten allemaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Den_Haag het volgende:
Bluezzzzzz![]()
Zo eens slapen. Morgen toch geen college's. Kan ik ook eens wat administratie doen. Liggen nog wat rekeningen te wachten.
kom er aanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Lekker slapen! Ik drink m'n biertje op en dan duik ik er ook in! Weltrusten allemaal!
Opschieten hoor...tegen die tijd dat jij heir bent is het alweer tijd om op te staan denk ik!quote:
Ik ga hem niet inkoppen nynkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:15 schreef AKnynke het volgende:
Opschieten hoor...tegen die tijd dat jij heir bent is het alweer tijd om op te staan denk ik!
He gatverdarrie, ik ben ook helemaal niet scherp. Ach, m'n biertje is op, ik duik ook lekker m'n bedje in. Weltrusten allemaal!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga hem niet inkoppen nynk
Truste! Ik ga ook zo
hier schijnt ook een beetje de zon, maar ik vind er niks aan, wil met een kruikje en veel pillen weer terug mijn bed inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:18 schreef DarkElf het volgende:
good morning, de zon schijnt en das mooi.
verder.... nou ja eerst maar eens ontbijt.
Snap ik, die krampen kunnen echt vreselijk zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier schijnt ook een beetje de zon, maar ik vind er niks aan, wil met een kruikje en veel pillen weer terug mijn bed in
inmiddels 1200 mg ibuprofen geslikt, dat er nog maar veel meer mogen volgen om de dag een btje door te komenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Snap ik, die krampen kunnen echt vreselijk zijn...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:02 schreef Euc- het volgende:
Is het trouwens ernstig als ik deze hoeveelheid series volg, naast nog een paar extra die ik op dvd koop of op mn laptop heb staan omdat mn HD gewoon niet groot genoeg is?
Ik ken het SOL, echt vreselijk...........dan vraag je je ernstig af waarom je uberhaupt een vrouw wilt zijn........quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
inmiddels 1200 mg ibuprofen geslikt, dat er nog maar veel meer mogen volgen om de dag een btje door te komen![]()
Ik ga zo erg niks doen vandaag. Als cnk mij wil zien, komt hij me maar halen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
<belgisch accent aan>
-Euc. Overdag gaat hij naar school en lijkt alles normaal, maar hij lijdt een dubbelleven.
's Avonds gaat hij door het leven als Annemieke.
<belgisch accent uit>
Hihihi.........en dat op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nu moet ik gelijk aan cnk denken, die doet altijd de perfecte imitatie van Jambers
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi.........en dat op de vroege ochtend.
Nou ja, kun je in ieder geval een beetje lachen SOL......
Wat is de liefde toch vreselijk...............het zou verboden moeten worden he!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaen besef nu gelijk hoe erg ik hem mis, en ik het liefste wil vergaan van de krampen in zijn bed en dat hij een kruikje voor me maakt en kopjes thee brengt en pilletjes naast het bed legt voor me
Oh jee wat is er aan de hand meiske?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:08 schreef SeaOfLove het volgende:
bleggg en de dag is nog klotiger begonnen dan die al was....zo met foto
Jeutje is een understatement.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:26 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jeutje is een understatement.
Ben echt pislink, de eerste die onaardig is voor mij vandaag stomp ik op zijn bek
en 't is niet eens de dertiende vandaag...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:35 schreef Tezz het volgende:
Pffffff SOL toch...........
(Het is de wet van Murphy he)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:38 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
en 't is niet eens de dertiende vandaag...
![]()
SoL, je mag bij mij wel ff relaxen hoor
Verdorie, ik ook! Had al een extra grote kop nespresso gepakt! Nou ja, dan maar snel aan het werk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:05 schreef Liejannuh het volgende:
Wow! Jullie hebben geen hele slowchat volgepost vannacht!Ik was in 3 minuten bijgelezen!
Goedemorgen!![]()
Zo maar eens een to do lijstje maken voor vandaag. En verzinnen hoe laat ik vanmiddag naar Amsterdam ga.
Oh? Vertel!!!!!! Sappige verhalen wil ik horen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje SOL je krijgt t er wel bij heh! Nou maar hopen dat CNK lief tegen je doet!
Hier een beetje brakkig geslapen, is altijd lastig in een vreemd bed met iemand naast je die je nog niet zo goed kent.
CNK is echt vet lief!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:22 schreef cul_non_kul het volgende:
Inmiddels in Dordrecht aangekomen.
cnk had een dekentje en kussen voor me in de woonkamer gelegd met briefje waarop stond: relaxxx
dvdtje op tafeltje met briefje erop: relaxxx dvdtje zit er al in.
Water staat op voor thee, en ik ga zo lekker plat Absolutely Fabulous kijken.
oja geen zin om uit-in te loggen vandaar onder deze account
ahgut zie net dat hij zelfs de tv heeft gedraaid
Thanksquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CNK is echt vet lief!![]()
* AKnynke zet alvast een grote kop koffie, een glas met water en 2 aspirientjes klaar voor Steer...
das ook weer waarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Scherven brengen geluk, talalal allaal lala
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh? Vertel!!!!!! Sappige verhalen wil ik horen!
Hee, wat voor shampoo gebruik jij?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:58 schreef Ladyxima het volgende:
Weet niet of ik hier ook goed zit.. heb een klein cul vraagje maar vind het te klein om er een heel topic voor te starten, dus dan maar hier
Ik ga dus zo'n simpel boemboe bakje klaarmaken, rode curry. Daar moet dus kokosmelk in, maar ik haat kokoskan ik het door iets anders vervangen zonder dat ik het helemaal verpruts? (Ja ik weet dat die kokossmaak erbij hoort, maar dat wil ik niet
)
ik zat te denken aan culinesse ofzo.. iemand een idee?
Die kokosmelk, dat proef je echt helemaal niet meer. Ik zou het er gewoon doorheen doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:58 schreef Ladyxima het volgende:
Weet niet of ik hier ook goed zit.. heb een klein cul vraagje maar vind het te klein om er een heel topic voor te starten, dus dan maar hier
Ik ga dus zo'n simpel boemboe bakje klaarmaken, rode curry. Daar moet dus kokosmelk in, maar ik haat kokoskan ik het door iets anders vervangen zonder dat ik het helemaal verpruts? (Ja ik weet dat die kokossmaak erbij hoort, maar dat wil ik niet
)
ik zat te denken aan culinesse ofzo.. iemand een idee?
Dan moet ze idd iemand anders vragen! spoed-cursus hoe hou ik mezelf voor de gek...kan ik wel geven hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Stereotomy het volgende:
Maar dat is als je echt niet weet dat iemand er kokos bij heeft gedaan. Als Lady er zelf kokosmelk bij gooit, dan proeft ze dat geheid.
Tip: vraag je buurvrouw of ze er kokosmelk bij wil gooien en kijk de andere kant op. }![]()
Deze associate geeft zichzelf nu een heele grote schop onder de kont, en gaat weer aan het werk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:11 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn officiele werktitel voor m'n werk is dan ook het Engelse editor.
Mja, dan wel een heeeeele grote schop he? Anders komt er geen beweging in.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Deze associate geeft zichzelf nu een heele grote schop onder de kont, en gaat weer aan het werk!
Shihit! Bustedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
<belgisch accent aan>
-Euc. Overdag gaat hij naar school en lijkt alles normaal, maar hij lijdt een dubbelleven.
's Avonds gaat hij door het leven als Annemieke.
<belgisch accent uit>
wat voor shampoo ik gebruik?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, wat voor shampoo gebruik jij?
Ik zou het vervangen door halfvolle of volle melk. Vetpercentage in kokosmelk is vrij laag. Je hebt alleen een beetje romigheid nodig
zelfde als mn username hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef Euc- het volgende:
Ach, je bent tenminste nog niet naar je hyves gevraagd![]()
Neequote:
Is dat zo? Er zitten namelijk idioot veel kcal in.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee, wat voor shampoo gebruik jij?
Ik zou het vervangen door halfvolle of volle melk. Vetpercentage in kokosmelk is vrij laag. Je hebt alleen een beetje romigheid nodig
Ja je hebt gelijk, 20%. Hm. Nou, dan zul je idd voor de koksroom moeten gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat zo? Er zitten namelijk idioot veel kcal in.
Ik geloof dat ik room zou nemen, ook voor de viscositeit.
receptje, please?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Faithy het volgende:
voorafje:
rucola met geitenkaas en honing-azijn-dressing met walnootjesdat wordtem hier iig
Dat gaat iig het voorgerecht worden! Nu nog iets bedenken voor het hoofdgerecht!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:45 schreef Faithy het volgende:
gewoon: honing en azijn bij mekaar flikkeren tot het lekker zuur-zoet smaakt
ik doe 't altijd op smaak, maar is meestal op 3 eetlepels honing een flnke scheut (witte) azijnbeetje peper er doorheen
en klaar!
Kheb vannacht bij Isabeau geslapen, het ging niet zo heel goed met r gister avond. Sappig genoeg zo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh? Vertel!!!!!! Sappige verhalen wil ik horen!
Wat lief! Helemaal in Hoogeveen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kheb vannacht bij Isabeau geslapen, het ging niet zo hel goed met r gister avond. Sappig genoeg zo?
Jah. Gister last minute in de trein gesprongen en verder uit de randstad geraakt dan ik ooit geweest benquote:
Mên zo sappig had ik het niet verwacht hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kheb vannacht bij Isabeau geslapen, het ging niet zo heel goed met r gister avond. Sappig genoeg zo?
En? Tis bijna friesland man, hoogeveen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah. Gister last minute in de trein gesprongen en verder uit de randstad geraakt dan ik ooit geweest ben
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hallo mobiele eenheid!! Waar zijn we nou helemaal mee bezig???
Is d'r een dieetclub meet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Faithy het volgende:
awwaliev
als ik niet had moeten werken had ik op de trein gesprongen (heus!) maar ja.. de plicht riep..
daarbij komt ze (ja, ze komt) gewoon naar Arnhem morgenen dan haal ik 't in
Ik snap het nooit als mensen smilies in berichten of emailtjes gebruiken, want ik ken echt geen codes uit m'n hoofd. Dus wou even uit proberen of het een fok smilie is, maar ik denk dat het een msn smilie is. Iemand opheldering>?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
:$
Het is wel érg ver buiten mijn bewoonde wereld, de randstad...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En? Tis bijna friesland man, hoogeveen!
Zit je daar nu nog dan?
Kom je ook, doe ik een chinees shirtje voor je aanquote:
Thanks allemaal!quote:
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook, doe ik een chinees shirtje voor je aan
Jullie zijn welkom hoor! K kan 2-3, heel misschien 4 mensen huisvesten in mijn humble kamertje! M'n volleybalseizoen duurt tot half april, daarna he bik geen verplichtingen meer in het weekeind!quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja da's leuk, dan moet Isa zich achter de bank verstoppen, en dan Lein net doen alsof ze Isa is.
"Ja, schat nog steeds overmand door verdriet ben ik helemaal van uiterlijk veranderd. Vind je het wat? "
Wel van Indiaas eten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.
Owquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh
Daarom juist?
Enne, CF, welnee, maar ik kan heel goed doen alsof![]()
Die smileyis echt briljant, denkt iedereen
dat je vrolijk bent
Jaaaaaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Die smileyis echt briljant, denkt iedereen
dat je vrolijk bent
Nee, want dan word ik nog minder vrolijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
OwWat balen
Kun je die afspraak met je ex niet gewoon afzeggen?
En dezelfde busteomvang!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Steer ik lach me rot. Hoe kom je erop!! Nou, Isa en ik zijn wel bijna even lang...
Overigens zou ik dus *nooit* depressief zijn als ik jullie borsten had he.quote:
En ik wil m wel eens zien. Eens kijken of ie echt zo leuk is als Isa zegt...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik nog minder vrolijkEn Lein en Glenn (neefje) zijn hier
Hom made prozac.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens zou ik dus *nooit* depressief zijn als ik jullie borsten had he.
Dan ga ik gewoon naakt voor de spiegel staan en dan ben ik weer helemaal![]()
![]()
Het springt niet zo lekker, met stevige borstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Nou, in dat chinese shirtje wat je niet wilt zien lijken mijn borsten 2x zo groot en ik staar er steeds naar in het beeldscherm....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
ook goed..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik slaap denk ik bij Vork. Geloof ik. Al heel lang geleden afgesproken.
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masserenquote:
Wat is dit? Temptation Forum?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, in dat chinese shirtje wat je niet wilt zien lijken mijn borsten 2x zo groot en ik staar er steeds naar in het beeldscherm....
Is Den Haag niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masseren
Je wilt gewoon dit shirtje aanquote:
moet je vragen of Den_Haag ook komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masseren
Den Haag is niet in Arnhem.quote:
Ik deed een poging dat te regelen, met als gevolg dat ehm...nou ja. Hij komt niet. Niet naar Arnhem in ieder geval.quote:
Dat is lichtblauw, jij hebt mintgroenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, en wat voor kleur is dat truitje dan wel niet wat je aan hebt?
Deed jij een enkeltje Den Haag regelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed een poging dat te regelen, met als gevolg dat ehm...nou ja. Hij komt niet. Niet naar Arnhem in ieder geval.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer iedereen van zaterdag gewoon ook weer naar Arnhem te sleuren, maar Aknynke en Leintjeuh willen ook al niet komen
Ehh... Ik moet eigenlijk aan mn afstuderen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer iedereen van zaterdag gewoon ook weer naar Arnhem te sleuren, maar Aknynke en Leintjeuh willen ook al niet komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ehh... Ik moet eigenlijk aan mn afstuderen...
Ik ook nietquote:
Zal ik dan maar? Fotoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Tezz het volgende:
Over tieten gesproken: ik durf te wedden dat ik de grootste heb.........
Errug vreemd, maar ik heb geen tietenfoto.quote:
Heb je Hyves?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Tezz het volgende:
Over tieten gesproken: ik durf te wedden dat ik de grootste heb.........
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was nog niet aan je toegekomen, CF(kom je ook?!
)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug vreemd, maar ik heb geen tietenfoto.
He wat jammer nou.
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een doodgewone C-cup, nothing special
Hier een plain old d-cup. Whoopy-fuccking-doo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een doodgewone C-cup, nothing special
Zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!
Ja maar ik ben dan ook wel substantieel dikker dan jij, darlingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!
Oh ja. Maar, ik ben voor het werk aan het internetten. Dus dan hoort Fok! er bijna automatisch bij..Maar ik ga weer verder surfen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zegmoest jij niet aan het werk ofzo??
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een lief gezicht
helpt dat?
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...quote:
Jij hebt ook een lief gezicht vind ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ongeveer de ergste fout die je kunt maken Steer
Op de, ' je hebt mooie ogen' na danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ongeveer de ergste fout die je kunt maken Steer
Er hangt hier (nog) niks hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...
Zeg ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik hier in de SC 'schattig' genoemd word.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef Faithy het volgende:mannen willen toch ook niet 'schattig' gevonden worden?
* Faithy gaat in een hoekje zitten huilen...
Hangt ervan af wat je ermee doet naturlijk. Er zijn verschillende soorten borsten, van formaat gebakken ei tot skippybalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...
Eens is. En Faithy, je hebt idd een mooi gezicht, en Steer, je bent inderdaad erg schattig! Maar ook tof!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee doet naturlijk. Er zijn verschillende soorten borsten, van formaat gebakken ei tot skippybalGelukkig is niet iedereen van de zelfde borsten (of: persoonlijkheden
) gecharmeerd
Maar het staat ook zo stom als mensen je een geile beer noemen! Jatogniettan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik hier in de SC 'schattig' genoemd word.
* Stereotomy gaat in het andere hoekje zitten huilen![]()
Ik ben heus wel een geile beer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar het staat ook zo stom als mensen je een geile beer noemen! Jatogniettan?
Nee, ik heb dan een diner met mijn ex.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Komt geil beertje zaterdag dan naar Arnhem?
is die relatie écht uit dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan een diner met mijn ex.
verdomme nog serieus ook
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
verdomme nog serieus ook
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
verdomme nog serieus ook
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
doe's even daten met andere chickz0rz ofzo
ja, stomme Steer.. de kans van zijn leven om met een lekkere chick Arnhem onveilig te maken, slaat hij die afquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.
Psies. En als de geile beer ook gaat, zal ik serieus ovewegen om ook te gaan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.
Steer, dit is je kans! Je kunt het! Gewoon afzeggen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, stomme Steer.. de kans van zijn leven om met een lekkere chick Arnhem onveilig te maken, slaat hij die af
Het gaat om het innerlijk Steer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik heb hier ook nog wel een paar prille projectjes lopen hoor.
Hmmm, zal ik voor die leuke chick van toneel gaan die katholiek is en dus neverdooitniet met mij wil neucksexxen vóór het huwelijk of voor die leuke chick van de CUL SC gaan die mij van misselijkheid helemaal onder gaat kotsen als wij op het punt staan sex te hebben?![]()
Moeilijk moeilijk.
Dus eigenlijk heb je maar 2 mixjes op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef SiGNe het volgende:
't was gewoon gezellig en heel erg laat geworden..
en ik was niet de enige die van de rum heeft genoten..
Flauwvallen in de armen van Walturrrr.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef Faithy het volgende:
ik heb niet echt veel kansen vanavond, aangezien ik meteen de keuken in moet duiken en het niet mag mislukken anders verhonger ik in de sportschool
Volgens mij bevat creme fraiche nog wel iets meer, ik zoek het even op!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, CF heeft altijd andere meningen dan ik.
Creme fraiche is toch ca. 25% vet? En Sour Cream zo'n 20%? Volgens mij valt het allemaal wel mee.
ik heb geen walturrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flauwvallen in de armen van Walturrrr.
Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb geen walturrrr
nou ja, dat weet ik nog niet
is mijn 'intro-fitness-les', dit moet ik volgen, om te kunnen fitnessen in mn sportschool.. dus is echt haasten zogelukkig ben ik op de motor, dus hoop snel thuis te zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik heb hier ook nog wel een paar prille projectjes lopen hoor.
Hmmm, zal ik voor die leuke chick van toneel gaan die katholiek is en dus neverdooitniet met mij wil neucksexxen vóór het huwelijk of voor die leuke chick van de CUL SC gaan die mij van misselijkheid helemaal onder gaat kotsen als wij op het punt staan sex te hebben?![]()
Moeilijk moeilijk.
Een heule lekkere sportleraar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Hmmm... opwindend, zo'n warme golf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komt
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Ja, ik had niet het idee dat Isa misselijk van hem werd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
ja dat zal wel maar waar zijn de foto's dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
En zij hem een push-up BH.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
misschien kan hij haar wat push-ups laten zien
Dat moet ik eerst zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
iedere maat tiet kan een push up beha hebben hoor, denk eens aan de enorme cleavage die ermee ontstaat bij grote tietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
Fathy is Aquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
GMTAquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
Potloodtest? Please explain?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat blijkt
ikke? ik heb een 75/80 E en ja doorsta met glans en fierheid de potloodtest nog steeds ondanks mijn vergevordere leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef DarkElf het volgende:
zo en nu de heren: cm's graag
(de een na de ander roept 23, 25...)
quote:
Maar, jij had ze op alfabetische volgorde!quote:
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"quote:
FW ook? en Euc toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ze voeldoen ineens allemaal aan de 20/20 regel
20/20 en ontknaapt, als we volledig gaan zijn. Maar Euc- voldoet iig niet want die is >20. En dan heb je altijd nog de factor: zou ik het erop kunnen? Die is mogelijk nog belangrijker dan de 20/20 regelquote:
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"
neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Whihihi, sta jij dat iedere ochtend te testen, DE??
Ik heb wat leukst voor steer: de tietentest
http://www.doyoumeasureup.co.uk/
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!Maar vervolgens durf ik t niet te proberen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]gewoon doen joh, kun je anders gericht gaan sparen (tietlift ofzo
) ipv lukraak...
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingen
And we have a winner.quote:
Een stenen versie van Emiel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zusje was een paar dagen in Rome, en kijk es wat ze speciaal voor mij meebracht
[ afbeelding ]
Oh, maar dat heb ik ook. Kwestie van een zekere merk-trouwheid, dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is leuk, weet je nooit welke meteen goed zit..
(ken het probleem)
Mutsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Muts![]()
Veel kook- en eetplezier vanavond
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Zijn eerste woorden toen hij me zag: zo je ziet er idd niet best uit!
is alweer bijna 8 maanden geleden zelfs, 9 augustus 2007quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.
waarom weet ik dit nog?
Gezellig van hem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Even de stad ingeweest, en daarna moest hij alweer weg naar een vriendin van hem. Dus zit hier weer lekker alleen.
This thread is worthless without pictures.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borsten![]()
He, ik ben nog steeds heilig hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
quote:
had hij al afgesproken, maar hij zou niet te lang wegblijven, inmiddels is hij alweer 4 uur wegquote:
Have fun DE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef DarkElf het volgende:
zo manlief is onderweg naar huis (bijna thuis that is) dus vanavond eten we gezellig samen..
Fijne avond iig allemaal en ook fijn weekend (hopelijk droger)
Morgen verjaardag van neefjeen daarna zullen we wel gesloopt zijn
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef SiGNe het volgende:
Belt m'n ex opeens op of ik even naar haar kale poes wilde komen kijken![]()
Mja..dat bleek dus de kat te zijn die een kale plek op d'r rug had
neuh..ik had ook al niet zoveel hoop..hoewel de vonken er af en toe nog wel afspattenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.
Ja maar volgens mij deed ik toch wat fout. Door het aanfruiten van de courgette verloor deze trouwens ook erg veel vocht, wat ik niet door het beslag heb geschept, maar toch, ik vond het niet echt een gebonden massa. Het bleef ook 'kleffig' in de pan. Drie eieren, drie el bloem was het toch?? Meer toch niet?? Of heb ik weer niet goed gelezen............quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz, de truc is hier wachten tot de bovenkant 'droog' is, net als bij pannekoeken.
Wel lekker, vond je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |