En? Tis bijna friesland man, hoogeveen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jah. Gister last minute in de trein gesprongen en verder uit de randstad geraakt dan ik ooit geweest ben
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hallo mobiele eenheid!! Waar zijn we nou helemaal mee bezig???
Is d'r een dieetclub meet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef Faithy het volgende:
awwaliev
als ik niet had moeten werken had ik op de trein gesprongen (heus!) maar ja.. de plicht riep..
daarbij komt ze (ja, ze komt) gewoon naar Arnhem morgenen dan haal ik 't in
Ik snap het nooit als mensen smilies in berichten of emailtjes gebruiken, want ik ken echt geen codes uit m'n hoofd. Dus wou even uit proberen of het een fok smilie is, maar ik denk dat het een msn smilie is. Iemand opheldering>?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef AKnynke het volgende:
:$
Het is wel érg ver buiten mijn bewoonde wereld, de randstad...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En? Tis bijna friesland man, hoogeveen!
Zit je daar nu nog dan?
Kom je ook, doe ik een chinees shirtje voor je aanquote:
Thanks allemaal!quote:
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kom je ook, doe ik een chinees shirtje voor je aan
Jullie zijn welkom hoor! K kan 2-3, heel misschien 4 mensen huisvesten in mijn humble kamertje! M'n volleybalseizoen duurt tot half april, daarna he bik geen verplichtingen meer in het weekeind!quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja da's leuk, dan moet Isa zich achter de bank verstoppen, en dan Lein net doen alsof ze Isa is.
"Ja, schat nog steeds overmand door verdriet ben ik helemaal van uiterlijk veranderd. Vind je het wat? "
Wel van Indiaas eten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik je nog uitleggen dat ik ** niet ** op Aziatische vrouwen val.
Owquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh
Daarom juist?
Enne, CF, welnee, maar ik kan heel goed doen alsof![]()
Die smileyis echt briljant, denkt iedereen
dat je vrolijk bent
Jaaaaaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Isabeau het volgende:
Die smileyis echt briljant, denkt iedereen
dat je vrolijk bent
Nee, want dan word ik nog minder vrolijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
OwWat balen
Kun je die afspraak met je ex niet gewoon afzeggen?
En dezelfde busteomvang!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Steer ik lach me rot. Hoe kom je erop!! Nou, Isa en ik zijn wel bijna even lang...
Overigens zou ik dus *nooit* depressief zijn als ik jullie borsten had he.quote:
En ik wil m wel eens zien. Eens kijken of ie echt zo leuk is als Isa zegt...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik nog minder vrolijkEn Lein en Glenn (neefje) zijn hier
Hom made prozac.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overigens zou ik dus *nooit* depressief zijn als ik jullie borsten had he.
Dan ga ik gewoon naakt voor de spiegel staan en dan ben ik weer helemaal![]()
![]()
Het springt niet zo lekker, met stevige borstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Nou, in dat chinese shirtje wat je niet wilt zien lijken mijn borsten 2x zo groot en ik staar er steeds naar in het beeldscherm....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
ook goed..quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Oh, ik slaap denk ik bij Vork. Geloof ik. Al heel lang geleden afgesproken.
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masserenquote:
Wat is dit? Temptation Forum?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, in dat chinese shirtje wat je niet wilt zien lijken mijn borsten 2x zo groot en ik staar er steeds naar in het beeldscherm....
Is Den Haag niet iets voor jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masseren
Je wilt gewoon dit shirtje aanquote:
moet je vragen of Den_Haag ook komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of bij willekeurig welke man die m'n schouders wel wil masseren
Den Haag is niet in Arnhem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |