GMTAquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
Potloodtest? Please explain?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat blijkt
ikke? ik heb een 75/80 E en ja doorsta met glans en fierheid de potloodtest nog steeds ondanks mijn vergevordere leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef DarkElf het volgende:
zo en nu de heren: cm's graag
(de een na de ander roept 23, 25...)
quote:
Maar, jij had ze op alfabetische volgorde!quote:
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"quote:
FW ook? en Euc toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ze voeldoen ineens allemaal aan de 20/20 regel
20/20 en ontknaapt, als we volledig gaan zijn. Maar Euc- voldoet iig niet want die is >20. En dan heb je altijd nog de factor: zou ik het erop kunnen? Die is mogelijk nog belangrijker dan de 20/20 regelquote:
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"
neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Whihihi, sta jij dat iedere ochtend te testen, DE??
Ik heb wat leukst voor steer: de tietentest
http://www.doyoumeasureup.co.uk/
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!Maar vervolgens durf ik t niet te proberen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]gewoon doen joh, kun je anders gericht gaan sparen (tietlift ofzo
) ipv lukraak...
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingen
And we have a winner.quote:
Een stenen versie van Emiel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zusje was een paar dagen in Rome, en kijk es wat ze speciaal voor mij meebracht
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |