hier schijnt ook een beetje de zon, maar ik vind er niks aan, wil met een kruikje en veel pillen weer terug mijn bed inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:18 schreef DarkElf het volgende:
good morning, de zon schijnt en das mooi.
verder.... nou ja eerst maar eens ontbijt.
Snap ik, die krampen kunnen echt vreselijk zijn...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hier schijnt ook een beetje de zon, maar ik vind er niks aan, wil met een kruikje en veel pillen weer terug mijn bed in
inmiddels 1200 mg ibuprofen geslikt, dat er nog maar veel meer mogen volgen om de dag een btje door te komenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Snap ik, die krampen kunnen echt vreselijk zijn...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:02 schreef Euc- het volgende:
Is het trouwens ernstig als ik deze hoeveelheid series volg, naast nog een paar extra die ik op dvd koop of op mn laptop heb staan omdat mn HD gewoon niet groot genoeg is?
Ik ken het SOL, echt vreselijk...........dan vraag je je ernstig af waarom je uberhaupt een vrouw wilt zijn........quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
inmiddels 1200 mg ibuprofen geslikt, dat er nog maar veel meer mogen volgen om de dag een btje door te komen![]()
Ik ga zo erg niks doen vandaag. Als cnk mij wil zien, komt hij me maar halen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
<belgisch accent aan>
-Euc. Overdag gaat hij naar school en lijkt alles normaal, maar hij lijdt een dubbelleven.
's Avonds gaat hij door het leven als Annemieke.
<belgisch accent uit>
Hihihi.........en dat op de vroege ochtend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nu moet ik gelijk aan cnk denken, die doet altijd de perfecte imitatie van Jambers
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hihihi.........en dat op de vroege ochtend.
Nou ja, kun je in ieder geval een beetje lachen SOL......
Wat is de liefde toch vreselijk...............het zou verboden moeten worden he!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 07:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaen besef nu gelijk hoe erg ik hem mis, en ik het liefste wil vergaan van de krampen in zijn bed en dat hij een kruikje voor me maakt en kopjes thee brengt en pilletjes naast het bed legt voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |