quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik heb dan een diner met mijn ex.
verdomme nog serieus ook
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
doe's even daten met andere chickz0rz ofzo
ja, stomme Steer.. de kans van zijn leven om met een lekkere chick Arnhem onveilig te maken, slaat hij die afquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.
Psies. En als de geile beer ook gaat, zal ik serieus ovewegen om ook te gaan!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Deze chick vraagt hem mee naar arnhem potdorie.
Steer, dit is je kans! Je kunt het! Gewoon afzeggen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
ja, stomme Steer.. de kans van zijn leven om met een lekkere chick Arnhem onveilig te maken, slaat hij die af
Het gaat om het innerlijk Steer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik heb hier ook nog wel een paar prille projectjes lopen hoor.
Hmmm, zal ik voor die leuke chick van toneel gaan die katholiek is en dus neverdooitniet met mij wil neucksexxen vóór het huwelijk of voor die leuke chick van de CUL SC gaan die mij van misselijkheid helemaal onder gaat kotsen als wij op het punt staan sex te hebben?![]()
Moeilijk moeilijk.
Dus eigenlijk heb je maar 2 mixjes op?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef SiGNe het volgende:
't was gewoon gezellig en heel erg laat geworden..
en ik was niet de enige die van de rum heeft genoten..
Flauwvallen in de armen van Walturrrr.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef Faithy het volgende:
ik heb niet echt veel kansen vanavond, aangezien ik meteen de keuken in moet duiken en het niet mag mislukken anders verhonger ik in de sportschool
Volgens mij bevat creme fraiche nog wel iets meer, ik zoek het even op!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
Damn, CF heeft altijd andere meningen dan ik.
Creme fraiche is toch ca. 25% vet? En Sour Cream zo'n 20%? Volgens mij valt het allemaal wel mee.
ik heb geen walturrrrquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Flauwvallen in de armen van Walturrrr.
Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb geen walturrrr
nou ja, dat weet ik nog niet
is mijn 'intro-fitness-les', dit moet ik volgen, om te kunnen fitnessen in mn sportschool.. dus is echt haasten zogelukkig ben ik op de motor, dus hoop snel thuis te zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik heb hier ook nog wel een paar prille projectjes lopen hoor.
Hmmm, zal ik voor die leuke chick van toneel gaan die katholiek is en dus neverdooitniet met mij wil neucksexxen vóór het huwelijk of voor die leuke chick van de CUL SC gaan die mij van misselijkheid helemaal onder gaat kotsen als wij op het punt staan sex te hebben?![]()
Moeilijk moeilijk.
Een heule lekkere sportleraar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Hmmm... opwindend, zo'n warme golf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komt
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Ja, ik had niet het idee dat Isa misselijk van hem werd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
ja dat zal wel maar waar zijn de foto's dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
En zij hem een push-up BH.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
misschien kan hij haar wat push-ups laten zien
Dat moet ik eerst zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
iedere maat tiet kan een push up beha hebben hoor, denk eens aan de enorme cleavage die ermee ontstaat bij grote tietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
Fathy is Aquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
GMTAquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
Potloodtest? Please explain?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]dat blijkt
ikke? ik heb een 75/80 E en ja doorsta met glans en fierheid de potloodtest nog steeds ondanks mijn vergevordere leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef DarkElf het volgende:
zo en nu de heren: cm's graag
(de een na de ander roept 23, 25...)
quote:
Maar, jij had ze op alfabetische volgorde!quote:
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"quote:
FW ook? en Euc toch ook niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ze voeldoen ineens allemaal aan de 20/20 regel
20/20 en ontknaapt, als we volledig gaan zijn. Maar Euc- voldoet iig niet want die is >20. En dan heb je altijd nog de factor: zou ik het erop kunnen? Die is mogelijk nog belangrijker dan de 20/20 regelquote:
Die kende ik nog niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
men pakt een potlood die duwt men onder de ontblote tiet en als hij blijft hangen heb je hangers en anders zijn ze nog "pront"
neequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
Whihihi, sta jij dat iedere ochtend te testen, DE??
Ik heb wat leukst voor steer: de tietentest
http://www.doyoumeasureup.co.uk/
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!Maar vervolgens durf ik t niet te proberen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]gewoon doen joh, kun je anders gericht gaan sparen (tietlift ofzo
) ipv lukraak...
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Lomp? *pffff.... das toch niet lomp? Das een goed advies geven voor hen die het eventueel nodig zouden kunnen hebben...
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoef geen booblift. Nu niet en de komende 20 jaar niet. Hoor.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou das mooi, kun je je centen gebruiken voor leukere dingen
And we have a winner.quote:
Een stenen versie van Emiel?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zusje was een paar dagen in Rome, en kijk es wat ze speciaal voor mij meebracht
[ afbeelding ]
Oh, maar dat heb ik ook. Kwestie van een zekere merk-trouwheid, dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is leuk, weet je nooit welke meteen goed zit..
(ken het probleem)
Mutsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Muts![]()
Veel kook- en eetplezier vanavond
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Zijn eerste woorden toen hij me zag: zo je ziet er idd niet best uit!
is alweer bijna 8 maanden geleden zelfs, 9 augustus 2007quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.
waarom weet ik dit nog?
Gezellig van hem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Even de stad ingeweest, en daarna moest hij alweer weg naar een vriendin van hem. Dus zit hier weer lekker alleen.
This thread is worthless without pictures.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borsten![]()
He, ik ben nog steeds heilig hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
quote:
had hij al afgesproken, maar hij zou niet te lang wegblijven, inmiddels is hij alweer 4 uur wegquote:
Have fun DE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef DarkElf het volgende:
zo manlief is onderweg naar huis (bijna thuis that is) dus vanavond eten we gezellig samen..
Fijne avond iig allemaal en ook fijn weekend (hopelijk droger)
Morgen verjaardag van neefjeen daarna zullen we wel gesloopt zijn
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef SiGNe het volgende:
Belt m'n ex opeens op of ik even naar haar kale poes wilde komen kijken![]()
Mja..dat bleek dus de kat te zijn die een kale plek op d'r rug had
neuh..ik had ook al niet zoveel hoop..hoewel de vonken er af en toe nog wel afspattenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.
Ja maar volgens mij deed ik toch wat fout. Door het aanfruiten van de courgette verloor deze trouwens ook erg veel vocht, wat ik niet door het beslag heb geschept, maar toch, ik vond het niet echt een gebonden massa. Het bleef ook 'kleffig' in de pan. Drie eieren, drie el bloem was het toch?? Meer toch niet?? Of heb ik weer niet goed gelezen............quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz, de truc is hier wachten tot de bovenkant 'droog' is, net als bij pannekoeken.
Wel lekker, vond je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |