Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef Faithy het volgende:
[..]
ik heb geen walturrrr
nou ja, dat weet ik nog niet
is mijn 'intro-fitness-les', dit moet ik volgen, om te kunnen fitnessen in mn sportschool.. dus is echt haasten zogelukkig ben ik op de motor, dus hoop snel thuis te zijn
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik wil ook een walturr.. Maar daarvoor moet ik wel naar de sportschool denk ik. Op de volleybal zijn iig geen walturrs!
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik heb hier ook nog wel een paar prille projectjes lopen hoor.
Hmmm, zal ik voor die leuke chick van toneel gaan die katholiek is en dus neverdooitniet met mij wil neucksexxen vóór het huwelijk of voor die leuke chick van de CUL SC gaan die mij van misselijkheid helemaal onder gaat kotsen als wij op het punt staan sex te hebben?![]()
Moeilijk moeilijk.
Een heule lekkere sportleraar.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Hmmm... opwindend, zo'n warme golf.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach als je je ogen dicht doet, is het net alsof het van het deepthroaten komt
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef DarkElf het volgende:
wrs domme vraag maar wie of wat is Walturr?
Ja, ik had niet het idee dat Isa misselijk van hem werd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
ja dat zal wel maar waar zijn de foto's dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Walturrrr is de fitness trainer van Isabeau en hij is HOT HOT HOT!
En zij hem een push-up BH.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:51 schreef Faithy het volgende:
misschien kan hij haar wat push-ups laten zien
Dat moet ik eerst zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
iedere maat tiet kan een push up beha hebben hoor, denk eens aan de enorme cleavage die ermee ontstaat bij grote tietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Denk je dat Isa die nodig heeft dan?
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
Fathy is Aquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef DarkElf het volgende:
waar staan die dan? heb alleen die van Tezz gezien
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
CF C, Lein D, MB/Faithy A, ik B.
Ja, ik onthoud de meest vreemde dingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |