Oh, maar dat heb ik ook. Kwestie van een zekere merk-trouwheid, dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh dat is leuk, weet je nooit welke meteen goed zit..
(ken het probleem)
Mutsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borstenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:17 schreef AKnynke het volgende:
* AKnynke heeft potloodtest thuis maar even geprobeerd.
Ik denk dat zelfs als m'n borsten ooit gaan hangen, er nog geen potlood kan blijven zitten...
Zo. Ik duik de keuken maar eens even in met een glaasje rode wijn. 3 gangen vanavond, mmmm....
Komt wel goed denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Muts![]()
Veel kook- en eetplezier vanavond
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Zijn eerste woorden toen hij me zag: zo je ziet er idd niet best uit!
is alweer bijna 8 maanden geleden zelfs, 9 augustus 2007quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heh, en een paar maanden geleden toen jullie na het MSN'en elkaar voor het eerst in het echie zagen bekeek hij je nog van top tot teen en knikte hij goedkeurend.
waarom weet ik dit nog?
Gezellig van hem.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:18 schreef SeaOfLove het volgende:
Even de stad ingeweest, en daarna moest hij alweer weg naar een vriendin van hem. Dus zit hier weer lekker alleen.
This thread is worthless without pictures.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Is bij mij ook zo...gelukkig heb ik met mijn bijna 33 jaar nog steeds strak vooruitstaande borsten![]()
He, ik ben nog steeds heilig hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Mijn wereld schudt op z'n grondvesten! Ik dacht altijd dat YPPY een heilige was, maar dat blijkt niet het gevalen nu ga jij ook nog eens lomp ziiten doen
quote:
had hij al afgesproken, maar hij zou niet te lang wegblijven, inmiddels is hij alweer 4 uur wegquote:
Have fun DE!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:54 schreef DarkElf het volgende:
zo manlief is onderweg naar huis (bijna thuis that is) dus vanavond eten we gezellig samen..
Fijne avond iig allemaal en ook fijn weekend (hopelijk droger)
Morgen verjaardag van neefjeen daarna zullen we wel gesloopt zijn
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:32 schreef SiGNe het volgende:
Belt m'n ex opeens op of ik even naar haar kale poes wilde komen kijken![]()
Mja..dat bleek dus de kat te zijn die een kale plek op d'r rug had
neuh..ik had ook al niet zoveel hoop..hoewel de vonken er af en toe nog wel afspattenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof je ex je zou bellen als ze haar eigen poes geschoren heeft met de vraag of je daar even naar wilt komen kijken.
Ja maar volgens mij deed ik toch wat fout. Door het aanfruiten van de courgette verloor deze trouwens ook erg veel vocht, wat ik niet door het beslag heb geschept, maar toch, ik vond het niet echt een gebonden massa. Het bleef ook 'kleffig' in de pan. Drie eieren, drie el bloem was het toch?? Meer toch niet?? Of heb ik weer niet goed gelezen............quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz, de truc is hier wachten tot de bovenkant 'droog' is, net als bij pannekoeken.
Wel lekker, vond je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |