Ik deed een poging dat te regelen, met als gevolg dat ehm...nou ja. Hij komt niet. Niet naar Arnhem in ieder geval.quote:
Dat is lichtblauw, jij hebt mintgroenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, en wat voor kleur is dat truitje dan wel niet wat je aan hebt?
Deed jij een enkeltje Den Haag regelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed een poging dat te regelen, met als gevolg dat ehm...nou ja. Hij komt niet. Niet naar Arnhem in ieder geval.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer iedereen van zaterdag gewoon ook weer naar Arnhem te sleuren, maar Aknynke en Leintjeuh willen ook al niet komen
Ehh... Ik moet eigenlijk aan mn afstuderen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer iedereen van zaterdag gewoon ook weer naar Arnhem te sleuren, maar Aknynke en Leintjeuh willen ook al niet komen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ehh... Ik moet eigenlijk aan mn afstuderen...
Ik ook nietquote:
Zal ik dan maar? Fotoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Tezz het volgende:
Over tieten gesproken: ik durf te wedden dat ik de grootste heb.........
Errug vreemd, maar ik heb geen tietenfoto.quote:
Heb je Hyves?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:21 schreef Tezz het volgende:
Over tieten gesproken: ik durf te wedden dat ik de grootste heb.........
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was nog niet aan je toegekomen, CF(kom je ook?!
)
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Errug vreemd, maar ik heb geen tietenfoto.
He wat jammer nou.
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een doodgewone C-cup, nothing special
Hier een plain old d-cup. Whoopy-fuccking-doo.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb een doodgewone C-cup, nothing special
Zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!
Ja maar ik ben dan ook wel substantieel dikker dan jij, darlingquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Das mie groooooot... k heb maar een klein B cupje!
Oh ja. Maar, ik ben voor het werk aan het internetten. Dus dan hoort Fok! er bijna automatisch bij..Maar ik ga weer verder surfen!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zegmoest jij niet aan het werk ofzo??
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt een lief gezicht
helpt dat?
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...quote:
Jij hebt ook een lief gezicht vind ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ongeveer de ergste fout die je kunt maken Steer
Op de, ' je hebt mooie ogen' na danquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is ongeveer de ergste fout die je kunt maken Steer
Er hangt hier (nog) niks hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...
Zeg ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik hier in de SC 'schattig' genoemd word.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:39 schreef Faithy het volgende:mannen willen toch ook niet 'schattig' gevonden worden?
* Faithy gaat in een hoekje zitten huilen...
Hangt ervan af wat je ermee doet naturlijk. Er zijn verschillende soorten borsten, van formaat gebakken ei tot skippybalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik meot heel eerlijk zeggen dat ik nu niet snap wat mannen mooi vinden aan grote borsten. (sorry ladies met grote borsten!) 't hangt zo..altijd een stevige bh nodig, etc. etc...
Eens is. En Faithy, je hebt idd een mooi gezicht, en Steer, je bent inderdaad erg schattig! Maar ook tof!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee doet naturlijk. Er zijn verschillende soorten borsten, van formaat gebakken ei tot skippybalGelukkig is niet iedereen van de zelfde borsten (of: persoonlijkheden
) gecharmeerd
Maar het staat ook zo stom als mensen je een geile beer noemen! Jatogniettan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg ik wou dat ik een euro kreeg voor elke keer dat ik hier in de SC 'schattig' genoemd word.
* Stereotomy gaat in het andere hoekje zitten huilen![]()
Ik ben heus wel een geile beer!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Maar het staat ook zo stom als mensen je een geile beer noemen! Jatogniettan?
Nee, ik heb dan een diner met mijn ex.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Komt geil beertje zaterdag dan naar Arnhem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |