quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
114: Cul SC # 114 waar de yuppen gaan skien in de zomer!
Ik ben inmiddels al even aan het googelen geweest en ben er al grotendeels uit.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:04 schreef Bluezz het volgende:
@ mindermutsig, ik zou het toch maar ff lekker in een los nieuw topic zetten, daar krijgt ie veel meer bekijks en tips
Klinkt errug goed hoor! Sorry voor de NON-bijdrage aan het denkwerk, maar mijn hersens functioneren niet optimaal vandaag.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al even aan het googelen geweest en ben er al grotendeels uit.![]()
Amuses
Bloemkoolsoep met kastanjechampignons en roomkaas
Glaasje van peer met portsaus en een broodstengel met parmaham
Voorgerecht
Victoriabaars met gember op een bedje van rucola
Hoofdgerecht
Kangeroebiefstuk (van de grill?)
Frietjes van zoete aardappel met mangochutney
Gestapelde, gegrilde groente (aubergine, courgette, paprika) met een of ander prutje ertussen wat ik nog moet verzinnen en misschien iets van een kaaskletskop bovenop
Nagerecht
Geflambeerde honingbanaan met een glaasje ijskoude PX sherry
Kaasplankje met vintage port
* MinderMutsig duikt het kelderluik in om de wijn uit te zoeken![]()
Lang! Want biefstuk moet je bij voorkeur ontdooien in de koelkast, 24 uur, en daarna nog een uurtje op kamertemperatuur laten komen.........quote:Op zondag 9 maart 2008 15:23 schreef MinderMutsig het volgende:belt net dat er misschien twee mensen extra komen eten [ afbeelding ]
Hoe lang zou het duren om stijf bevroren biefstukjes te ontdooien?
Neequote:Op zondag 9 maart 2008 15:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang! Want biefstuk moet je bij voorkeur ontdooien in de koelkast, 24 uur, en daarna nog een uurtje op kamertemperatuur laten komen.........
Heb je geen AH in de buurt die op zondag open is?
Bij voorkeur ja..quote:Op zondag 9 maart 2008 15:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lang! Want biefstuk moet je bij voorkeur ontdooien in de koelkast, 24 uur, en daarna nog een uurtje op kamertemperatuur laten komen.........
Heb je geen AH in de buurt die op zondag open is?
Suf? Meen je dat?quote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
@ Euc, dat Livar-verhaalDat wist ik zelfs nog wel. De Haagse Lounge is suf, trouwens
Merciquote:Op zondag 9 maart 2008 16:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Bij voorkeur ja..
Je kunt hem natuurlijk altijd gewoon onder de warme kraan flikkeren, geen probleem hoor
(Wel ingepakt, niet het vlees zelf dus!)
Dude! Had mij die reservering doorgesluisd!!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:04 schreef Euc- het volgende:
Nope, helaas af moeten zeggen, kreeg het uiteindelijk niet geregeld om op tijd weg te kunnen en weer op tijd terug te zijn voor andere verplichtigingen
Woei! Dat is altijd leuke televisie.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:18 schreef Euc- het volgende:
Over Rugby gesproken, vanmorgen nog ff de samenvatting Wales - Ierland gekeken, paar niet zo lieve overtredingen
CF, voor mij maakt het niet uit. Als jullie willen rijden prima. Kan ik gezellig drinkenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
@DH: is het niet handiger als wij jou meenemen? Of zullen we gewoon afzonderlijk die kant uit gaan?
*schopt*quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel eens over de sublieme kookkunsten!
En geef me een schop onder mijn hol: ik MOET nu gaan hardlopen, maar het regent
Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*schopt*![]()
Zo, alle voorbereidingen zijn klaar, wat alvast gemaakt kon worden is klaar dus ik heb nog net even tijd om te douchen en om te kleden voor het eten en een stofzuiger door het huis halen.
De bloemkoolsoep smaakt erg goed![]()
Ik heb de kangeroebiefstuk even onder warm water gehouden om de ergste kou eraf te halen en hij staat nu verder te ontdooien. Hopelijk is hij rond een uurtje of 9 klaar om op de grill te gaan. Dank voor de tip
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Schoenen: check; jack: check.
Ik ga al. Vertel onderwijl even over de sublieme banoffee pie (wat maakt m perfect?) en het stoofpotje!
Het was een last-minute ingeving. Ik ben gisteren naar de markt om allerlei lekkers in te slaan en ik heb het menu dus samengesteld n.a.v. wat in huis was. Vandaar geen boodschappenstress.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!
Als ik eters krijg dan sta ik 's morgens om negen uur op om voor de 1000e maal het boodschappenlijstje te checken en de recepten door te nemen. Totdat 's avonds om 19.00 de bel gaat en ik snel tegen mijn man roep 'houd ze bezig, houd ze bezig, ik moet nog douchuuuuuu'
Heb jij voor *whatshisname* gekooktquote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik ben fier op je
Voor de banoffee-pie had ik puur uit tijdnood en enige vorm van luiheid chocolate chip cookies verkruimeld en met roomboter tot een nieuw bodempje gevormd. Dat was echt heerlijk! En amandelen gekarameliseerd en stukjes chocolade erover gestrooid. De rest spreekt voor zich, dat recept ken je
Stoofpotje was van doorregen runderlappen èn magere runderlappen, uren lang gesudderd in beaujolais met knolselderij, bleekselderij, wortel, champignons, ui, knoflook en wat chocolade. Had precies de juiste consistentie en had een heerlijk volle vleessmaak.
Tsja, je moet toch wat als je je ex wilt laten zien dat hij ook qua eten echt beter af is bij mij
Nee, voor Martijnquote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij voor *whatshisname* gekookt![]()
Gekkie
Klinkt wel lekker
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij voor *whatshisname* gekookt![]()
Gekkie
Klinkt wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]oh meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Isa toch, jij bent nog erger dan ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan gewoon lief, vrolijk en spontaan hoor(en daarna stort ik in, ga snel naar vrienden om uit te huilen en heb al 2 nachten nachtmerries over hem
)
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Tezz ouwe strezz![]()
Net even het 6e zintuig bekeken, wel heel apart hoor wat sommigen voelen... ben nog steeds niet overtuigd en bang dat het acteurs zijn om er een leuk TV programma van te maken
Ja en ze bewoog je darmen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
Mja, reiki etc ken ik en voor mij is het niet vreemd om bijv. moe te worden of hoofdpijn te krijgen van iemand anders.... altijd al gehad.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
Achteraf is het altijd makkelijk lullen, dat heb ik bij m'n ex ook nog weleens hoor, maar vaak weet ze dingen al vantevoren en hoe dat dan kanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en ze bewoog je darmen.Kon ze niet iets anders op afstand bewegen?
Mijn ex ex zei dat ze de Bijlmerramp voorspeld had. Ik weet niet of dat waar is maar ik weet wel dat het een notoire leugenares en zeer waarschijnlijk ook een enorme slet was, maar dat laatste kan ik niet controleren door het eerste.
Dat is het bekende fenomeen van het hondje die op het baasje gaat lijken en andersom.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:
En het fenomeen, ik denk iets en golfer zegt het (ook al ging het heel ergens anders over) en andersom komt hier ook dagelijks voor
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Dat is het bekende fenomeen van het hondje die op het baasje gaat lijken en andersom.
Ben jij met Liejannuh geweest?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Den_Haag het volgende:ben weer terug van het etentje bij Yozoo. Was lekker!
M'n ex vind het ook nooit echt fijn om in een drukke stad te lopen, dan heeft ze het gevoel dat mensen "door haar heen lopen" om haar woorden maar te citeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, etc ken ik en voor mij is het niet vreemd om bijv. moe te worden of hoofdpijn te krijgen van iemand anders.... altijd al gehad.
En het fenomeen, ik denk iets en golfer zegt het (ook al ging het heel ergens anders over) en andersom komt hier ook dagelijks voor
Maar het zo eehhh 'in the picture' willen staan met je 'gave' vind ik gewoon niet goed
CF maakt het verslagquote:Op zondag 9 maart 2008 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij met Liejannuh geweest?![]()
Verslagje
je stadje is best okay, maar kan in mijn ogen niet op tegen Maastricht!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
heerlijk. maar ik ga nu naar bedje. Morgen om 9u eerste vergadering.
Hoe vond je me stadje?
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Hoe ellendig het ook allemaal is, om dat haar-verhaal moest ik heel hard lachenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Stereo: geen idee. Misschien dat het gevoel van hem te houden vanzelf een keer weg gaat, maar dat is nog lang niet het geval. Ik kan er mee omgaan en ik kan vrij normaal met hem omgaan. Alleen die nachtmerries zijn wel heel vervelend. Die van vannacht ging er over dat ik hem kwijt was en echt niet meer kon vinden; hij was plotseling verdwenen en ik was echt helemaal overstuur. En toen ik hem op een feestje aan het zoeken was en aan het huilen was kwam hij me troosten...en toen was alles weer goed. Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Het zusje van Stereoquote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Lexa.nl ads en andere datingads![]()
En ik ben benieuwd naar jullie verslag, CF
Stereo: geen idee. Misschien dat het gevoel van hem te houden vanzelf een keer weg gaat, maar dat is nog lang niet het geval. Ik kan er mee omgaan en ik kan vrij normaal met hem omgaan. Alleen die nachtmerries zijn wel heel vervelend. Die van vannacht ging er over dat ik hem kwijt was en echt niet meer kon vinden; hij was plotseling verdwenen en ik was echt helemaal overstuur. En toen ik hem op een feestje aan het zoeken was en aan het huilen was kwam hij me troosten...en toen was alles weer goed. Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
En dat terwijl hij in het verleden wel een goede smaak had.
Mogen we er dan op painten?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.
Nee hoor, ik blijf het liever doen met die foto van z'n vorige vriendin.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.
En zelfs die ziet er niet meer zo uit als jij haar herinnertquote:Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, ik blijf het liever doen met die foto van z'n vorige vriendin.
Tja..er staat iets met sex op haar trui, dat doet het um natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
De heks die haar droomprins van een onschuldige lieve prinses heeft afgepikt.
Tsja, wat zegt dit over jou....dat je nodig op dieet moet, bijv. met paprika's, maar dat je veel liever echt italiaans ijs eet of naar een buffetrestaurant gaatquote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
#
Koken
Vermager 5 kg per week met Trimgel, de afslankhype uit Amerika.
www.Trimgel.be
#
Paprika
Alle soorten Gewassen te Koop! Dé Marktplaats voor Landbouwers.
Agrarisch.Tweedehands.net
de Buffetkoning
uit Volendam verzorgt uw buffetten op smakelijke wijze in N-Holland.
www.debuffetkoning.nl
Echte Italiaanse ijskar
Roberto komt met zijn lekkerste ijs én de ijskar, graag naar u toe.
www.ijskar.nl
#quote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Oh, geen Chineesquote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
De heks die haar droomprins van een onschuldige lieve prinses heeft afgepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, wat zegt dit over jou....dat je nodig op dieet moet, bijv. met paprika's, maar dat je veel liever echt italiaans ijs eet of naar een buffetrestaurant gaat
Nee, ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Isa op de 22e.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
En zelfs die ziet er niet meer zo uit als jij haar herinnert
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, geen ChineesZe is wel vet ouderwets want ze heeft nog een discmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft iig een vriendin die minder knap is zodat ze er zelf wat beter op afsteekt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Het moest er nog eens bijkomen dat ze lelijk en stom was, dan had ik hem helemáál niet meer begrepen
Boom Roos Vis Vuur...?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Euc- het volgende:
Bladiebladiebla
Morgen ga ik echt naar school
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Atrimar.
Dat maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 10 maart 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Isa vergeet Golfer's link niet in bericht #75
Hij deed altijd staartjes in mijn haar met meetsquote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Atrimar.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry maar wie is die chick naast hem? Sow dan.![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vind -oprecht- dat wij bij elkaar passenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
Maar ik snap best dat je die stomme Atrimar nog steeds leuk vind hoor, Isa.
Ik had ook altijd wel een soort 'zwak' voor het joch.
Ja, jullie passen ook wel bij elkaar, vond ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind -oprecht- dat wij bij elkaar passenEn iedereen vindt me niet goed snik, maar ik vind dat je je mag vergissen in je leven en er bestaat een citaat van een redelijk bekend persoon en dat sprak me best aan 'Man is more than his worst deed'
(ok, diegene was niet eens engels, maar ik vind het in het engels beter dan nederlands)
En ze luistert waarschijnlijk Sesamstraatquote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ze is wel vet ouderwets want ze heeft nog een discman
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kees en Miep Bel Boek Raam School
Die is dan waarschijnlijk nu even lang als Steer, dus dat past wel bij elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik ken een ont-zet-tend leuke Alexandra die Alex wordt genoemd; ook nog een optie
Ze is drie
Ik ben dol op Sophiequote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Kirsten echt een mooie naam.
Net als Sophie. En Alexandra. Maar mijn- huisgenote heet Sandra, dus vanaf nu allemaal negatieve connotaties met deze naam.
![]()
Groep 3 met Juffrouw Heegersquote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Kirsten echt een mooie naam.
Net als Sophie. En Alexandra. Maar mijn- huisgenote heet Sandra, dus vanaf nu allemaal negatieve connotaties met deze naam.
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
De enige Kirsten die ik ken is uit 1975 en dat was me toch een lekkere Deense hoer.
Mijn ex en ik hadden Sophie als naam voor het eerste kind als het een meisje was. We konden het niet eens worden over een jongensnaam. Maarja, da's ook nutteloos geworden.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef Euc- het volgende:
voor de duidelijkheid; dit zijn dus ik heb een hele harde
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden Sophie als naam voor het eerste kind als het een meisje was. We konden het niet eens worden over een jongensnaam. Maarja, da's ook nutteloos geworden.
Wacht maar!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensenlief, ik moet er niet aan denken dat wij ooit kindernamen gaan verzinnen.
En Euc, kapnah, blegh.
Hoe weet jij datquote:
Zie je wel, daar heb je het al. Vrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
En, is ze al zwanger?
Maar, je hebt gelijk, ik ben maar gestopt met te roepen dat ik nooooooit kinderen wil. Ik zeg tegenwoordig 'nu nog niet, eerst maar promoveren'
geez, wat ben ik toch verstandig
Tis meer dat, mocht ik ooit per ongeluk zwanger raken, niet iedereen direct weet dat het ongewenst isquote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie je wel, daar heb je het al. Vrouwen.Je hebt nog 15 x 12 = 180 follikels te gaan hoor.
![]()
Des duyvelsch toorn zal over jou vallen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tis meer dat, mocht ik ooit per ongeluk zwanger raken, niet iedereen direct weet dat het ongewenst isOok zo lullig, nietwaar
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Des duyvelsch toorn zal over jou vallen.
Ik blijf gewoon nooit zeggen. Zelfs al zou ik me ooit bedenken en kinderen willen dan lijkt het me alsnog niet verstandig als ik mijn genen doorgeef.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
En, is ze al zwanger?
Maar, je hebt gelijk, ik ben maar gestopt met te roepen dat ik nooooooit kinderen wil. Ik zeg tegenwoordig 'nu nog niet, eerst maar promoveren'
geez, wat ben ik toch verstandig
Goed planquote:Op maandag 10 maart 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet maar eens gaan slapen; morgen weer veel te doen!
Ik heb altijd al eens pasen en pinksteren op dezelfde dag willen vieren.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie worden allebei oma over 30 jaar![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Wat een droogstoppels daarquote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben onverwacht vrij vandaag. Groningen zit zonder water dus de hogeschool is dicht.
Ja?quote:Op maandag 10 maart 2008 12:00 schreef Bluezz het volgende:
@ Tezz voor een snellere verbranding : tot 11 uur alleen maar fruit
En warm waterquote:Op maandag 10 maart 2008 13:35 schreef DarkElf het volgende:
zo zeiden ze toch ook ooit dat je op je nuchtere maag vers citroensap of grapefruitsap moest drinken voor een betere vetverbranding ofzo?
Het idee daar achter was toch dat je dan eerst met snelle suikers je spijsvertering in gang zet en daarna moest je brood e.d. eten voor de langzame verbranding?quote:Op maandag 10 maart 2008 13:11 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik ooit de opleiding voedingsassistente deed (ik was een halve dieetiste toen) heb ik dat zo geleerd ja
In de jaren 80 was dat
Ik geloof dat ik zou gaan kotsen van twee glazen lauwwarm water op mijn nuchtere maagquote:Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
warm water op je nuchtere maag zorgt voor een goede doorloop van de darmen
een glas is genoeg hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou gaan kotsen van twee glazen lauwwarm water op mijn nuchtere maag
Zo, dan ga ik nu weer aan het werk na een lange maar gezellig lunch! Straks squashen en (alweer!) uit eten.quote:Er wordt veel gesproken en geschreven over voeding en gezondheid. Zoveel dat het voor de meeste mensen steeds moeilijker wordt om te bepalen wat gezond is en wat niet. En dat is jammer, want er is best veel bekend over voeding.
Martijn Katan beschrijft in Wat is nu gezond? wat er wetenschappelijk vaststaat over voeding en gezondheid. Hij loopt met de lezer de dag door en geeft aan wat bewezen gezond is, wat absoluut een fabel is en waarvan niet bekend is wat het doet omdat er nog geen grondig wetenschappelijk onderzoek naar is verricht.
Dit is een eerlijk boek dat lezers ingrediënten in handen geeft waarmee ze zelf de kans op een gezonder leven kunnen vergroten. Want wat er wél bekend is over voeding kan al veel uitmaken voor je gezondheid. Bovendien kun je je moeite en kosten besparen als je alleen die dingen doet waarvan bewezen is dat ze werken.
De auteur
Martijn Katan, hoogleraar voedingsleer aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, is een van de meest gerespecteerde en meest geciteerde voedingsonderzoekers ter wereld. HIj is lid van de Gezondheidsraad, schreef mee aan het invloedrijke advies over voeding van de Wereld Gezondheids Organisatie en is als enige voedingswetenschapper verkozen tot lid van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen.
Wie wat is?quote:
Nou, ik pas. Ben al blij dat ik tegenwoordig yoghurt met muesli door mn strot krijg, 's morgens.quote:Op maandag 10 maart 2008 14:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik weet dat het werkt , maar dat weet ik uit een ver verleden
PM het even door. En schrijf ff een verslagje van het etentje gisterquote:Op maandag 10 maart 2008 14:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nu het boek vanMartijn Katan aan het lezen over wat nu gezond is. Zal eens kijken wat hij zegt over fruit.
Volgens mij is het iets over suikers en dat veel suikers per definitie niet goed zijn. Owja, en als je geen zin hebt om te ontbijten, dan moet je dat vooral niet doen.
[..]
Zo, dan ga ik nu weer aan het werk na een lange maar gezellig lunch! Straks squashen en (alweer!) uit eten.
Owja, DH en CF: Ik weet wie het is!
Ik log niet in op mn werk.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
PM het even door. En schrijf ff een verslagje van het etentje gister
Zeg, nu ben ik nieuwschierig!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik log niet in op mn werk.Kan ik het mailen naar je MSN adres?
Jij ging toch het verslag schrijven?
Ik moet ook eens risotto maken. Is dat moeilijk?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Kom je de volgende keer als je er bent bietenrisotto eten?
Mijn bezoek aan het Haagse was erg gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke! Hoe was je bezoek aan het Haagse?
Kom je de volgende keer als je er bent bietenrisotto eten?
ik ga zo eens boodschappen doen voor het avondeten; na al dat zware, vele eten van dit weekend wil ik graag iets lichts en gezonds vanavond. Iemand een goed idee?
Mail het maar door.quote:Op maandag 10 maart 2008 15:14 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik log niet in op mn werk.Kan ik het mailen naar je MSN adres?
Jij ging toch het verslag schrijven?
Mr CF heeft een verstuikte duim, dus die kan niet tikkenquote:Op maandag 10 maart 2008 16:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Mail het maar door.
Ik dacht dat Mr. CF dat ging doen
'Even' doorgelezen. Daar staan wel heel lekkere recepten inquote:Op maandag 10 maart 2008 15:49 schreef ColdFeet het volgende:
MM: Risotto
(eigen topic promoten, huh)
Ik heb altijd als stelregel; ik ga niet rennen voor openbaar vervoer, dat verrek ik gewoonquote:Op maandag 10 maart 2008 19:56 schreef SiGNe het volgende:
Ik heb daar ook wel respect voor, laatst moest ik een stukje sprinten om de bus te halen, 't is nu bijna een week later en ik heb nog steeds flinke spierpijn in m'n bovenbenen..
Succes! Ik zit vanavond erg lui op de bank, tis vrouwenavond op tv! Greys anatomy, julia's tango, heerlijk!quote:
Ik MOEST die bus hebben anders zou ik te laat in het ziekenhuis zijn.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb altijd als stelregel; ik ga niet rennen voor openbaar vervoer, dat verrek ik gewoon
ten eerste de accountant van m'n ouders..quote:Op maandag 10 maart 2008 22:06 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen (zoveel terug)
* Gooit Steer weer terug richting de boeken!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, jullie moeten me hier wegschoppen want ik moet studeren.
... ik las richting de hoerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
* Gooit Steer weer terug richting de boeken!
Wa tis het stil hier trouwens!
Speaking of hoeren..ik heb smakelijk gelachen om de hoerenbuurt in Den Haag! Ongeloofelijk, alleen maar mannen op straat! Op de wallen zie je tenmninste nog vrouwelijke toeristen!quote:
Ik ben een tijdje geleden op de Walleng eweest, ge-wel-dig, we hebben ons kostelijk geamuseerdquote:Op maandag 10 maart 2008 22:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Speaking of hoeren..ik heb smakelijk gelachen om de hoerenbuurt in Den Haag! Ongeloofelijk, alleen maar mannen op straat! Op de wallen zie je tenmninste nog vrouwelijke toeristen!
Zo, ik ga op bed denk ik. Morgen weer een werkdag!
En dáár heb je meteen de uitkomst van je proefjequote:
Dat heet een trapleuning, lief.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
hoehetendiedingenwaarjejeaanvasthoudtlangseentrap
Mjaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:34 schreef SiGNe het volgende:
Apart kleurtje..
dat roze/terracouleurtje is toch 90s?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MjaWie weet wordt het wel gewoon gebroken wit en doe ik iets leuks met het houtwerk, later, véél later...
Maar het ròze/terracotta van de vorige bewoners ben ik echt spuugzat aan het worden.
Yups. We begeven ons langzamerhand in de 21e eeuw hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:40 schreef cul_non_kul het volgende:
dat roze/terracouleurtje is toch 90s?
Hehehe...we moeten met de tijd mee he?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. We begeven ons langzamerhand in de 21e eeuw hier.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:45 schreef beunkster het volgende:
Zo, zojuist maar even (nou ja, even...) de befaamde Birch Paper Company case uitgewerkt, gaat over transferpricing issues. Erg geinig om te doen, hopen dat ik de volle 2 punten scoor voor deze uitwerking (die krijg je niet gemakkelijk, maar heb een aantal extra's er bij in gestopt waar je die extra punt mee kunt scoren die je nodig hebt om de maximale bonus te halen straks voor het tentamen).
Grijs/bruin is tegenwoordig ook heel erg in, muren zou ik (gebroken) wit doen, dan lijkt het allemaal wat groter ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MjaWie weet wordt het wel gewoon gebroken wit en doe ik iets leuks met het houtwerk, later, véél later...
Maar het ròze/terracotta van de vorige bewoners ben ik echt spuugzat aan het worden.
Nou, een bescheiden kapitaal spenderen, lijkt me juist wel gunstigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hehehe...we moeten met de tijd mee he?
Ik kijk wel eens woonprogramma's op tv en dan zie ik soms de leukste idee-en, qua kleuren en vormen, maar bewerkstellig dat zelf maar eens ff, zonder een bescheiden kapitaal te spenderen ...
Ons bescheiden kapitaal wordt voorlopig eerst, wat mij betreft, opgepot aan de Australiëreis en daarna aan een nieuwe auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, een bescheiden kapitaal spenderen, lijkt me juist wel gunstig
Je snapt de crux van mijn post niet, maar je hebt verder helemaal gelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons bescheiden kapitaal wordt voorlopig eerst, wat mij betreft, opgepot aan de Australiëreis en daarna aan een nieuwe auto.
Dus die trap en trapleuning van Bluezz staat absoluut niet bovenaan mijn prio-lijstje.
Achteraf bezien snapte ik de crux van je post wel hoor, maar ik had al op invoeren geklikt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Je snapt de crux van mijn post niet, maar je hebt verder helemaal gelijk
Truste golfer, slaap wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Achteraf bezien snapte ik de crux van je post wel hoor, maar ik had al op invoeren geklikt.![]()
Ik ga trouwens mijn wekkertje weer op 7 uur zetten en een paar uurtjes proberen te slapen voordat ik weer een dagje ga bikkelen.
trouwens dude, die ene top-tent met overnachting in Groningen staat nog steeds op mijn verlanglijstje
Ja goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Ikke luister nog ff lekker Mercedes Sosa
Hoest dude??
Goezo!! Hier also van hetzelfde, wat boffen we hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja goed!![]()
Heul druk met een lesprogramma ontwikkelen voor Journalistiek aan de VU. Maar dat is is ook leuk natuurlijk. Verder alles heel steady en fijn en relaxed. En met jou lieve Bloes?
Ik was om half 1 thuis en ben gelijk mijn bed in gedoken! Maar je hebt mail!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef Den_Haag het volgende:
mensen. Ik heb goed gestudeerd. En iets te lang achter de Xbox gezeten
Slaap lekker allemaal. En Lien, ik krijg nog een pm van je
Zie! Het kán!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:29 schreef Tezz het volgende:
@Bluezz: ik ben laatst ergens geweest waar ze de hal en het trappegat zilvergrijs hadden geverfd en dat zag er echt super uit! Afgezet met witte lijsten tegen het plafond (van die nep-ouderwetse krullijsten) en met in het trappegat allemaal foto's met zwarte lijstjes. Was erg mooi!
Vooruit, als je de volgende keer komt slapen krijg je misschien wel een weltrusten-kusje!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wacht daar nog steeds op voor het slapen gaan
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vooruit, als je de volgende keer komt slapen krijg je misschien wel een weltrusten-kusje!
Nou, op zich hebben wij wel een fijne bank. Een hele grote hoekbank waar ik dus echt languit op kan liggen.....Maar toen mijn man mij om 23.00 uur zo ver kreeg dat ik mezelf een verdieping hoger verplaatste, kwam ik er nauwelijks van af, zo stijf............En ik had al een stijve nek en rugpijn, dus het was inderdaad slimmer geweest om gewoon in bed te gaan liggen, maar ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trouwens tezzy, als ik een uurtje opgerold lig op onze bank hou ik het niet meer uit van de heup rug en lijfpijnIs jouw bank zo lekker dan?
Smilie overkill![]()
Ik ben sufgeluld, ga zo maar eens een stukje fietsen en morgen lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ook eens naar huis. Ben moe.
Maar lieverd, je bent toch van jezelf al oogverblindend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. eventje sop de bank, en dan een poging doen me mooi te maken voor het gala vanavond!
slijmbal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar lieverd, je bent toch van jezelf al oogverblindend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
ik vind die nieuwe kleur van je trouwens niet tof!
Nou okee, omdat jij het bent verander ik mijn avatar terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind je ook niet mooi Steer
Maar toch hou ik van je hoor
Ik denk dat je best welquote:
Nee, dat staat me erg raar. Zeker nu ik nog vrij wit ben. blond is wel echt mijn kleur! Heb het vroeger alle kleuren van de regenboog gehad, van paars tot rood tot bruin, maar ik hou het nu maar bij blond!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weleruit ziet met een kleurtje. Misschien a.s. kappersbezoek?
Ik vind het nu al way cooler Bluezz!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Ons roze trappenhuis (keuze van de vorige bewoners) ga ik omtoveren in cool blitzz metallic zilver
Zo was het :
[ afbeelding ]
Er zit nu 1 laagje op...
[ afbeelding ]
ik denk dat het vanavond gewoon heel klassiek white musk gaat worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
En hoewel ik ook benieuwd ben naar je galajurk, mag ik vragen welk geurtje je op gaat doen of waar de selectie uit bestaat?
Jammer dat jij niet op de bestuurskerstkaart staatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat het vanavond gewoon heel klassiek white musk gaat worden.
Ben niet zo'n geurtjes freak!
Die is erg lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Natuurlijk! m'n standaardgeurtje eigenlijk!
Steer van Oranjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nou okee, omdat jij het bent verander ik mijn avatar terug.
Bestaat die?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is erg lekker
Sterker nog, dit herinnert me eraan dat ik de White Musk for Men van de Body Shop nog moet proberen.![]()
Mijn god, toetsenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo Bluezz: ziet er top uit! Een vooruitgang lijkt me!
Ik ben net terug van ouderavond. Ze noemen het 10-minuten gesprekje, maar ze vertellen er niet bij dat je eerst een veelvoud van die 10 minuten moet wachten omdat het altijd uitloopt.......Nou ja er was koffie dus ach....
Wat moeten die kinderen toch al veel zeg! Bente is net vijf, ze zit dus in groep 1 (kleuterschool) en ik heb vandaag al naar resultaten van toetsen zitten kijken! Pffffff ......
Nou, ze meten het niveau aan de hand van het landelijk gemiddelde. Ik vind het wel erg ver gaan hoor......Ook dat de juf dan zegt: 'Ze doet het prima! Ze moet alleen nog iets vaker werkjes van taal en rekenen kiezen....". Laat dat kind gewoon buiten spelen en kleuren als ze dat wil! Poppe-hoeken!! Waterbakken!!! Blokken bouwen!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mijn god, toetsen
Ze had wel alleen maar voldoendes neem ik aan?
Goed bezig, ook al begonnen met viool en/of pianoles en klassieke ballet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ze meten het niveau aan de hand van het landelijk gemiddelde. Ik vind het wel erg ver gaan hoor......Ook dat de juf dan zegt: 'Ze doet het prima! Ze moet alleen nog iets vaker werkjes van taal en rekenen kiezen....". Laat dat kind gewoon buiten spelen en kleuren als ze dat wil! Poppe-hoeken!! Waterbakken!!! Blokken bouwen!!!
Overigens had ze wel bij alle toetsen niveau A (het hoogste) gehaald, hihihi, da's dan wel weer leuk om te horen....
Die is in een zeer primitieve open haard verdwenenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Trek je lekkere warme gipsjasje dan eventjes aan joh![]()
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Goed bezig, ook al begonnen met viool en/of pianoles en klassieke ballet?
* Euc- is beetje ziekjes, al een paar dagen enorm verkouden, nu is mijn neus eindelijk een beetje ontstopt en heb ik verschrikkelijke hoestbuien en het ook overal heel koud
Als ik ooit kinderen krijg dan gaan ze dus écht wel op muziekles he, hoewel het dan niet viool zal worden maar piano of percussie, vind ik een erg belangrijk deel van de opvoeding.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahaha. Nu begin ik ernstig te twijfelen aan het sarcastische karakter van die opmerking. Volgens mij moest dat kind namelijk echt naar pianoles.....
Eucje, beterschap!!!!!!!!
Mwa, ik laat dat aan haar over. Ze is wel muzikaal, maar voorlopig vind ik haar donderdagmiddag uurtje bij de kleuterdans (bewegen op muziek) meer dan voldoende. Het kind is vijf!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dan gaan ze dus écht wel op muziekles he, hoewel het dan niet viool zal worden maar piano of percussie, vind ik een erg belangrijk deel van de opvoeding.
Dankje
AMV is ook wel een optie hoor! En ik zal zeker proberen om haar enthousiast te krijgen, maar voorlopig echt nog niet hoor. Ze moet echt al zooooooo veel op school leren! En dan ook nog eens naar zwemles (ja dat moet ze van mij), pffffff.......kind zit meer op school dan dat ik op mijn werk zit!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Op AMV-les, Euc
Tezz, wat leuk. Ik heb ook viool gespeeldEn op een koorschool gezeten
Maar als een kind aanleg heeft voor muziek, zou ik ook wel echt proebren het te enthousiasmeren voor muziekles, hoor. Haske leuk!
Nou, het is ook wel erg leuk om een stapje verder te komen in de muziek! Maar dat is voor een vijfjarige wellicht wat te ambitieusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
Niks mis mee om spelenderwijs bezig te zijn met muziek maken hoor
Ambitieus moet je altijd zijn vind ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, het is ook wel erg leuk om een stapje verder te komen in de muziek! Maar dat is voor een vijfjarige wellicht wat te ambitieus
In vredesnaam, doe een topicreportquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef FleshWound het volgende:
Cul SC # 116: Waar na de restaurantweek flink uitgebuikt wordt.
Ik vind het erger dat dat kind pommes frites krijgt ipv gewoon patat of friet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahaha. Nu begin ik ernstig te twijfelen aan het sarcastische karakter van die opmerking. Volgens mij moest dat kind namelijk echt naar pianoles.....
Eucje, beterschap!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |