En ze luistert waarschijnlijk Sesamstraatquote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef ColdFeet het volgende:
Ze is wel vet ouderwets want ze heeft nog een discman
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kees en Miep Bel Boek Raam School
Die is dan waarschijnlijk nu even lang als Steer, dus dat past wel bij elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik ken een ont-zet-tend leuke Alexandra die Alex wordt genoemd; ook nog een optie
Ze is drie
Ik ben dol op Sophiequote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Kirsten echt een mooie naam.
Net als Sophie. En Alexandra. Maar mijn- huisgenote heet Sandra, dus vanaf nu allemaal negatieve connotaties met deze naam.
![]()
Groep 3 met Juffrouw Heegersquote:Op maandag 10 maart 2008 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind Kirsten echt een mooie naam.
Net als Sophie. En Alexandra. Maar mijn- huisgenote heet Sandra, dus vanaf nu allemaal negatieve connotaties met deze naam.
![]()
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:56 schreef golfer het volgende:
De enige Kirsten die ik ken is uit 1975 en dat was me toch een lekkere Deense hoer.
Mijn ex en ik hadden Sophie als naam voor het eerste kind als het een meisje was. We konden het niet eens worden over een jongensnaam. Maarja, da's ook nutteloos geworden.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef Euc- het volgende:
voor de duidelijkheid; dit zijn dus ik heb een hele harde
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ex en ik hadden Sophie als naam voor het eerste kind als het een meisje was. We konden het niet eens worden over een jongensnaam. Maarja, da's ook nutteloos geworden.
Wacht maar!quote:Op maandag 10 maart 2008 01:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensenlief, ik moet er niet aan denken dat wij ooit kindernamen gaan verzinnen.
En Euc, kapnah, blegh.
Hoe weet jij datquote:
Zie je wel, daar heb je het al. Vrouwen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
En, is ze al zwanger?
Maar, je hebt gelijk, ik ben maar gestopt met te roepen dat ik nooooooit kinderen wil. Ik zeg tegenwoordig 'nu nog niet, eerst maar promoveren'
geez, wat ben ik toch verstandig
Tis meer dat, mocht ik ooit per ongeluk zwanger raken, niet iedereen direct weet dat het ongewenst isquote:Op maandag 10 maart 2008 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zie je wel, daar heb je het al. Vrouwen.Je hebt nog 15 x 12 = 180 follikels te gaan hoor.
![]()
Des duyvelsch toorn zal over jou vallen.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tis meer dat, mocht ik ooit per ongeluk zwanger raken, niet iedereen direct weet dat het ongewenst isOok zo lullig, nietwaar
quote:Op maandag 10 maart 2008 01:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Des duyvelsch toorn zal over jou vallen.
Ik blijf gewoon nooit zeggen. Zelfs al zou ik me ooit bedenken en kinderen willen dan lijkt het me alsnog niet verstandig als ik mijn genen doorgeef.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:11 schreef ColdFeet het volgende:
En, is ze al zwanger?
Maar, je hebt gelijk, ik ben maar gestopt met te roepen dat ik nooooooit kinderen wil. Ik zeg tegenwoordig 'nu nog niet, eerst maar promoveren'
geez, wat ben ik toch verstandig
Goed planquote:Op maandag 10 maart 2008 01:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet maar eens gaan slapen; morgen weer veel te doen!
Ik heb altijd al eens pasen en pinksteren op dezelfde dag willen vieren.quote:Op maandag 10 maart 2008 01:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jullie worden allebei oma over 30 jaar![]()
![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Wat een droogstoppels daarquote:Op maandag 10 maart 2008 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ben onverwacht vrij vandaag. Groningen zit zonder water dus de hogeschool is dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |