Mja, reiki etc ken ik en voor mij is het niet vreemd om bijv. moe te worden of hoofdpijn te krijgen van iemand anders.... altijd al gehad.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
Achteraf is het altijd makkelijk lullen, dat heb ik bij m'n ex ook nog weleens hoor, maar vaak weet ze dingen al vantevoren en hoe dat dan kanquote:Op zondag 9 maart 2008 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja en ze bewoog je darmen.Kon ze niet iets anders op afstand bewegen?
Mijn ex ex zei dat ze de Bijlmerramp voorspeld had. Ik weet niet of dat waar is maar ik weet wel dat het een notoire leugenares en zeer waarschijnlijk ook een enorme slet was, maar dat laatste kan ik niet controleren door het eerste.
Dat is het bekende fenomeen van het hondje die op het baasje gaat lijken en andersom.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:
En het fenomeen, ik denk iets en golfer zegt het (ook al ging het heel ergens anders over) en andersom komt hier ook dagelijks voor
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:01 schreef golfer het volgende:
Dat is het bekende fenomeen van het hondje die op het baasje gaat lijken en andersom.
Ben jij met Liejannuh geweest?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:12 schreef Den_Haag het volgende:ben weer terug van het etentje bij Yozoo. Was lekker!
M'n ex vind het ook nooit echt fijn om in een drukke stad te lopen, dan heeft ze het gevoel dat mensen "door haar heen lopen" om haar woorden maar te citeren.quote:Op zondag 9 maart 2008 22:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, etc ken ik en voor mij is het niet vreemd om bijv. moe te worden of hoofdpijn te krijgen van iemand anders.... altijd al gehad.
En het fenomeen, ik denk iets en golfer zegt het (ook al ging het heel ergens anders over) en andersom komt hier ook dagelijks voor
Maar het zo eehhh 'in the picture' willen staan met je 'gave' vind ik gewoon niet goed
CF maakt het verslagquote:Op zondag 9 maart 2008 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij met Liejannuh geweest?![]()
Verslagje
je stadje is best okay, maar kan in mijn ogen niet op tegen Maastricht!quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Den_Haag het volgende:
heerlijk. maar ik ga nu naar bedje. Morgen om 9u eerste vergadering.
Hoe vond je me stadje?
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Hoe ellendig het ook allemaal is, om dat haar-verhaal moest ik heel hard lachenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Stereo: geen idee. Misschien dat het gevoel van hem te houden vanzelf een keer weg gaat, maar dat is nog lang niet het geval. Ik kan er mee omgaan en ik kan vrij normaal met hem omgaan. Alleen die nachtmerries zijn wel heel vervelend. Die van vannacht ging er over dat ik hem kwijt was en echt niet meer kon vinden; hij was plotseling verdwenen en ik was echt helemaal overstuur. En toen ik hem op een feestje aan het zoeken was en aan het huilen was kwam hij me troosten...en toen was alles weer goed. Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Het zusje van Stereoquote:Op zondag 9 maart 2008 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Lexa.nl ads en andere datingads![]()
En ik ben benieuwd naar jullie verslag, CF
Stereo: geen idee. Misschien dat het gevoel van hem te houden vanzelf een keer weg gaat, maar dat is nog lang niet het geval. Ik kan er mee omgaan en ik kan vrij normaal met hem omgaan. Alleen die nachtmerries zijn wel heel vervelend. Die van vannacht ging er over dat ik hem kwijt was en echt niet meer kon vinden; hij was plotseling verdwenen en ik was echt helemaal overstuur. En toen ik hem op een feestje aan het zoeken was en aan het huilen was kwam hij me troosten...en toen was alles weer goed. Gisternacht droomde ik over zijn nieuwe vriendin. Ze was chinees met roze, groen en blauw haar en van die negervlechtjes en ik zei tegen haar dat het geen gezicht was
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:53 schreef golfer het volgende:
En dat terwijl hij in het verleden wel een goede smaak had.
Mogen we er dan op painten?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.
Nee hoor, ik blijf het liever doen met die foto van z'n vorige vriendin.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb wel een foto van haar, als je wilt.
En zelfs die ziet er niet meer zo uit als jij haar herinnertquote:Op zondag 9 maart 2008 23:58 schreef golfer het volgende:
Nee hoor, ik blijf het liever doen met die foto van z'n vorige vriendin.
Tja..er staat iets met sex op haar trui, dat doet het um natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
De heks die haar droomprins van een onschuldige lieve prinses heeft afgepikt.
Tsja, wat zegt dit over jou....dat je nodig op dieet moet, bijv. met paprika's, maar dat je veel liever echt italiaans ijs eet of naar een buffetrestaurant gaatquote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
#
Koken
Vermager 5 kg per week met Trimgel, de afslankhype uit Amerika.
www.Trimgel.be
#
Paprika
Alle soorten Gewassen te Koop! Dé Marktplaats voor Landbouwers.
Agrarisch.Tweedehands.net
de Buffetkoning
uit Volendam verzorgt uw buffetten op smakelijke wijze in N-Holland.
www.debuffetkoning.nl
Echte Italiaanse ijskar
Roberto komt met zijn lekkerste ijs én de ijskar, graag naar u toe.
www.ijskar.nl
#quote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Oh, geen Chineesquote:Op zondag 9 maart 2008 23:59 schreef Isabeau het volgende:
De heks die haar droomprins van een onschuldige lieve prinses heeft afgepikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:01 schreef Isabeau het volgende:
Tsja, wat zegt dit over jou....dat je nodig op dieet moet, bijv. met paprika's, maar dat je veel liever echt italiaans ijs eet of naar een buffetrestaurant gaat
Nee, ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Isa op de 22e.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
En zelfs die ziet er niet meer zo uit als jij haar herinnert
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, geen ChineesZe is wel vet ouderwets want ze heeft nog een discmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft iig een vriendin die minder knap is zodat ze er zelf wat beter op afsteekt.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:06 schreef Isabeau het volgende:
Het moest er nog eens bijkomen dat ze lelijk en stom was, dan had ik hem helemáál niet meer begrepen
Boom Roos Vis Vuur...?quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Euc- het volgende:
Bladiebladiebla
Morgen ga ik echt naar school
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Atrimar.
Dat maakt niet zoveel uitquote:Op maandag 10 maart 2008 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
Isa vergeet Golfer's link niet in bericht #75
Hij deed altijd staartjes in mijn haar met meetsquote:Op maandag 10 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar Atrimar.
quote:Op maandag 10 maart 2008 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Sorry maar wie is die chick naast hem? Sow dan.![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vind -oprecht- dat wij bij elkaar passenquote:Op maandag 10 maart 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
Maar ik snap best dat je die stomme Atrimar nog steeds leuk vind hoor, Isa.
Ik had ook altijd wel een soort 'zwak' voor het joch.
Ja, jullie passen ook wel bij elkaar, vond ik.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:17 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind -oprecht- dat wij bij elkaar passenEn iedereen vindt me niet goed snik, maar ik vind dat je je mag vergissen in je leven en er bestaat een citaat van een redelijk bekend persoon en dat sprak me best aan 'Man is more than his worst deed'
(ok, diegene was niet eens engels, maar ik vind het in het engels beter dan nederlands)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |