Nou, op zich hebben wij wel een fijne bank. Een hele grote hoekbank waar ik dus echt languit op kan liggen.....Maar toen mijn man mij om 23.00 uur zo ver kreeg dat ik mezelf een verdieping hoger verplaatste, kwam ik er nauwelijks van af, zo stijf............En ik had al een stijve nek en rugpijn, dus het was inderdaad slimmer geweest om gewoon in bed te gaan liggen, maar ja!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Trouwens tezzy, als ik een uurtje opgerold lig op onze bank hou ik het niet meer uit van de heup rug en lijfpijnIs jouw bank zo lekker dan?
Smilie overkill![]()
Ik ben sufgeluld, ga zo maar eens een stukje fietsen en morgen lekker thuiswerken.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:47 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga zo ook eens naar huis. Ben moe.
Maar lieverd, je bent toch van jezelf al oogverblindend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:52 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. eventje sop de bank, en dan een poging doen me mooi te maken voor het gala vanavond!
slijmbal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar lieverd, je bent toch van jezelf al oogverblindend.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
ik vind die nieuwe kleur van je trouwens niet tof!
Nou okee, omdat jij het bent verander ik mijn avatar terug.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind je ook niet mooi Steer
Maar toch hou ik van je hoor
Ik denk dat je best welquote:
Nee, dat staat me erg raar. Zeker nu ik nog vrij wit ben. blond is wel echt mijn kleur! Heb het vroeger alle kleuren van de regenboog gehad, van paars tot rood tot bruin, maar ik hou het nu maar bij blond!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat je best weleruit ziet met een kleurtje. Misschien a.s. kappersbezoek?
Ik vind het nu al way cooler Bluezz!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:08 schreef Bluezz het volgende:
Ons roze trappenhuis (keuze van de vorige bewoners) ga ik omtoveren in cool blitzz metallic zilver
Zo was het :
[ afbeelding ]
Er zit nu 1 laagje op...
[ afbeelding ]
ik denk dat het vanavond gewoon heel klassiek white musk gaat worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
En hoewel ik ook benieuwd ben naar je galajurk, mag ik vragen welk geurtje je op gaat doen of waar de selectie uit bestaat?
Jammer dat jij niet op de bestuurskerstkaart staatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik denk dat het vanavond gewoon heel klassiek white musk gaat worden.
Ben niet zo'n geurtjes freak!
Die is erg lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Natuurlijk! m'n standaardgeurtje eigenlijk!
Steer van Oranjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Nou okee, omdat jij het bent verander ik mijn avatar terug.
Bestaat die?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is erg lekker
Sterker nog, dit herinnert me eraan dat ik de White Musk for Men van de Body Shop nog moet proberen.![]()
Mijn god, toetsenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:22 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo Bluezz: ziet er top uit! Een vooruitgang lijkt me!
Ik ben net terug van ouderavond. Ze noemen het 10-minuten gesprekje, maar ze vertellen er niet bij dat je eerst een veelvoud van die 10 minuten moet wachten omdat het altijd uitloopt.......Nou ja er was koffie dus ach....
Wat moeten die kinderen toch al veel zeg! Bente is net vijf, ze zit dus in groep 1 (kleuterschool) en ik heb vandaag al naar resultaten van toetsen zitten kijken! Pffffff ......
Nou, ze meten het niveau aan de hand van het landelijk gemiddelde. Ik vind het wel erg ver gaan hoor......Ook dat de juf dan zegt: 'Ze doet het prima! Ze moet alleen nog iets vaker werkjes van taal en rekenen kiezen....". Laat dat kind gewoon buiten spelen en kleuren als ze dat wil! Poppe-hoeken!! Waterbakken!!! Blokken bouwen!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:26 schreef Euc- het volgende:
[..]
Mijn god, toetsen
Ze had wel alleen maar voldoendes neem ik aan?
Goed bezig, ook al begonnen met viool en/of pianoles en klassieke ballet?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ze meten het niveau aan de hand van het landelijk gemiddelde. Ik vind het wel erg ver gaan hoor......Ook dat de juf dan zegt: 'Ze doet het prima! Ze moet alleen nog iets vaker werkjes van taal en rekenen kiezen....". Laat dat kind gewoon buiten spelen en kleuren als ze dat wil! Poppe-hoeken!! Waterbakken!!! Blokken bouwen!!!
Overigens had ze wel bij alle toetsen niveau A (het hoogste) gehaald, hihihi, da's dan wel weer leuk om te horen....
Die is in een zeer primitieve open haard verdwenenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Trek je lekkere warme gipsjasje dan eventjes aan joh![]()
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:42 schreef Euc- het volgende:
[..]
Goed bezig, ook al begonnen met viool en/of pianoles en klassieke ballet?
* Euc- is beetje ziekjes, al een paar dagen enorm verkouden, nu is mijn neus eindelijk een beetje ontstopt en heb ik verschrikkelijke hoestbuien en het ook overal heel koud
Als ik ooit kinderen krijg dan gaan ze dus écht wel op muziekles he, hoewel het dan niet viool zal worden maar piano of percussie, vind ik een erg belangrijk deel van de opvoeding.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahaha. Nu begin ik ernstig te twijfelen aan het sarcastische karakter van die opmerking. Volgens mij moest dat kind namelijk echt naar pianoles.....
Eucje, beterschap!!!!!!!!
Mwa, ik laat dat aan haar over. Ze is wel muzikaal, maar voorlopig vind ik haar donderdagmiddag uurtje bij de kleuterdans (bewegen op muziek) meer dan voldoende. Het kind is vijf!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Als ik ooit kinderen krijg dan gaan ze dus écht wel op muziekles he, hoewel het dan niet viool zal worden maar piano of percussie, vind ik een erg belangrijk deel van de opvoeding.
Dankje
AMV is ook wel een optie hoor! En ik zal zeker proberen om haar enthousiast te krijgen, maar voorlopig echt nog niet hoor. Ze moet echt al zooooooo veel op school leren! En dan ook nog eens naar zwemles (ja dat moet ze van mij), pffffff.......kind zit meer op school dan dat ik op mijn werk zit!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:00 schreef ColdFeet het volgende:
Op AMV-les, Euc
Tezz, wat leuk. Ik heb ook viool gespeeldEn op een koorschool gezeten
Maar als een kind aanleg heeft voor muziek, zou ik ook wel echt proebren het te enthousiasmeren voor muziekles, hoor. Haske leuk!
Nou, het is ook wel erg leuk om een stapje verder te komen in de muziek! Maar dat is voor een vijfjarige wellicht wat te ambitieusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:03 schreef Euc- het volgende:
Niks mis mee om spelenderwijs bezig te zijn met muziek maken hoor
Ambitieus moet je altijd zijn vind ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, het is ook wel erg leuk om een stapje verder te komen in de muziek! Maar dat is voor een vijfjarige wellicht wat te ambitieus
In vredesnaam, doe een topicreportquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:16 schreef FleshWound het volgende:
Cul SC # 116: Waar na de restaurantweek flink uitgebuikt wordt.
Ik vind het erger dat dat kind pommes frites krijgt ipv gewoon patat of friet.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Toen een moeder van een kindje uit Bente's klas vorige week woensdag zei: 'Goh, Suze heeft haar toets goed gemaakt vandaag! Na de pianoles ga ik haar lekker verwennen met pommes frites!' dacht ik (naief): woehahahaha. Nu begin ik ernstig te twijfelen aan het sarcastische karakter van die opmerking. Volgens mij moest dat kind namelijk echt naar pianoles.....
Eucje, beterschap!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |