En dáár heb je meteen de uitkomst van je proefjequote:
Dat heet een trapleuning, lief.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:24 schreef Bluezz het volgende:
hoehetendiedingenwaarjejeaanvasthoudtlangseentrap
Mjaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:34 schreef SiGNe het volgende:
Apart kleurtje..
dat roze/terracouleurtje is toch 90s?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MjaWie weet wordt het wel gewoon gebroken wit en doe ik iets leuks met het houtwerk, later, véél later...
Maar het ròze/terracotta van de vorige bewoners ben ik echt spuugzat aan het worden.
Yups. We begeven ons langzamerhand in de 21e eeuw hier.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:40 schreef cul_non_kul het volgende:
dat roze/terracouleurtje is toch 90s?
Hehehe...we moeten met de tijd mee he?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. We begeven ons langzamerhand in de 21e eeuw hier.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:45 schreef beunkster het volgende:
Zo, zojuist maar even (nou ja, even...) de befaamde Birch Paper Company case uitgewerkt, gaat over transferpricing issues. Erg geinig om te doen, hopen dat ik de volle 2 punten scoor voor deze uitwerking (die krijg je niet gemakkelijk, maar heb een aantal extra's er bij in gestopt waar je die extra punt mee kunt scoren die je nodig hebt om de maximale bonus te halen straks voor het tentamen).
Grijs/bruin is tegenwoordig ook heel erg in, muren zou ik (gebroken) wit doen, dan lijkt het allemaal wat groter ook.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
MjaWie weet wordt het wel gewoon gebroken wit en doe ik iets leuks met het houtwerk, later, véél later...
Maar het ròze/terracotta van de vorige bewoners ben ik echt spuugzat aan het worden.
Nou, een bescheiden kapitaal spenderen, lijkt me juist wel gunstigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:45 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Hehehe...we moeten met de tijd mee he?
Ik kijk wel eens woonprogramma's op tv en dan zie ik soms de leukste idee-en, qua kleuren en vormen, maar bewerkstellig dat zelf maar eens ff, zonder een bescheiden kapitaal te spenderen ...
Ons bescheiden kapitaal wordt voorlopig eerst, wat mij betreft, opgepot aan de Australiëreis en daarna aan een nieuwe auto.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou, een bescheiden kapitaal spenderen, lijkt me juist wel gunstig
Je snapt de crux van mijn post niet, maar je hebt verder helemaal gelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons bescheiden kapitaal wordt voorlopig eerst, wat mij betreft, opgepot aan de Australiëreis en daarna aan een nieuwe auto.
Dus die trap en trapleuning van Bluezz staat absoluut niet bovenaan mijn prio-lijstje.
Achteraf bezien snapte ik de crux van je post wel hoor, maar ik had al op invoeren geklikt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Je snapt de crux van mijn post niet, maar je hebt verder helemaal gelijk
Truste golfer, slaap wel!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Achteraf bezien snapte ik de crux van je post wel hoor, maar ik had al op invoeren geklikt.![]()
Ik ga trouwens mijn wekkertje weer op 7 uur zetten en een paar uurtjes proberen te slapen voordat ik weer een dagje ga bikkelen.
trouwens dude, die ene top-tent met overnachting in Groningen staat nog steeds op mijn verlanglijstje
Ja goed!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
Ikke luister nog ff lekker Mercedes Sosa
Hoest dude??
Goezo!! Hier also van hetzelfde, wat boffen we hequote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja goed!![]()
Heul druk met een lesprogramma ontwikkelen voor Journalistiek aan de VU. Maar dat is is ook leuk natuurlijk. Verder alles heel steady en fijn en relaxed. En met jou lieve Bloes?
Ik was om half 1 thuis en ben gelijk mijn bed in gedoken! Maar je hebt mail!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:16 schreef Den_Haag het volgende:
mensen. Ik heb goed gestudeerd. En iets te lang achter de Xbox gezeten
Slaap lekker allemaal. En Lien, ik krijg nog een pm van je
Zie! Het kán!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:29 schreef Tezz het volgende:
@Bluezz: ik ben laatst ergens geweest waar ze de hal en het trappegat zilvergrijs hadden geverfd en dat zag er echt super uit! Afgezet met witte lijsten tegen het plafond (van die nep-ouderwetse krullijsten) en met in het trappegat allemaal foto's met zwarte lijstjes. Was erg mooi!
Vooruit, als je de volgende keer komt slapen krijg je misschien wel een weltrusten-kusje!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:58 schreef Den_Haag het volgende:
Wacht daar nog steeds op voor het slapen gaan
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vooruit, als je de volgende keer komt slapen krijg je misschien wel een weltrusten-kusje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |