abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57266121
Vertel eens over de sublieme kookkunsten!

En geef me een schop onder mijn hol: ik MOET nu gaan hardlopen, maar het regent
pi_57266263
Nee, ik schop niet. Dat hardlopen doe je alleen voor jezelf. Het is een kwestie van je sportkleren aandoen en de deur achter je dicht trekken.

En ik had een vleesstoofpotje gemaakt, CF met verukkelijke aardappelpuree (geroosterde knoflook erdoor, yum), een lekker frisse salade en een werkelijk goddelijke banoffee-pie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57266314
Schoenen: check; jack: check.
Ik ga al. Vertel onderwijl even over de sublieme banoffee pie (wat maakt m perfect?) en het stoofpotje!
pi_57266324
quote:
Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
@DH: is het niet handiger als wij jou meenemen? Of zullen we gewoon afzonderlijk die kant uit gaan?
CF, voor mij maakt het niet uit. Als jullie willen rijden prima. Kan ik gezellig drinken
pi_57266363
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel eens over de sublieme kookkunsten!

En geef me een schop onder mijn hol: ik MOET nu gaan hardlopen, maar het regent
*schopt*

Zo, alle voorbereidingen zijn klaar, wat alvast gemaakt kon worden is klaar dus ik heb nog net even tijd om te douchen en om te kleden voor het eten en een stofzuiger door het huis halen.
De bloemkoolsoep smaakt erg goed
Ik heb de kangeroebiefstuk even onder warm water gehouden om de ergste kou eraf te halen en hij staat nu verder te ontdooien. Hopelijk is hij rond een uurtje of 9 klaar om op de grill te gaan. Dank voor de tip
There is no love sincerer than the love of food.
pi_57266412
Ik heb een erg ranzige, stinkende, vette maar overheerlijke afhaal-griekse-schotel gegeten net. Burp.
Gyros, rijst, souflaki, bifteki, tzaziki, knoflooksaus, griekse salade. Het zit allemaal in het buikje en ik ben niet meer in staat tot enige vorm van beweging vanavond. het wordt een heet bad en voor de tv hangen....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_57266445
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

*schopt*

Zo, alle voorbereidingen zijn klaar, wat alvast gemaakt kon worden is klaar dus ik heb nog net even tijd om te douchen en om te kleden voor het eten en een stofzuiger door het huis halen.
De bloemkoolsoep smaakt erg goed
Ik heb de kangeroebiefstuk even onder warm water gehouden om de ergste kou eraf te halen en hij staat nu verder te ontdooien. Hopelijk is hij rond een uurtje of 9 klaar om op de grill te gaan. Dank voor de tip
Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!
Als ik eters krijg dan sta ik 's morgens om negen uur op om voor de 1000e maal het boodschappenlijstje te checken en de recepten door te nemen. Totdat 's avonds om 19.00 de bel gaat en ik snel tegen mijn man roep 'houd ze bezig, houd ze bezig, ik moet nog douchuuuuuu'
pi_57266550
Tezz ouwe strezz

Net even het 6e zintuig bekeken, wel heel apart hoor wat sommigen voelen... ben nog steeds niet overtuigd en bang dat het acteurs zijn om er een leuk TV programma van te maken

[ Bericht 0% gewijzigd door Blues op 09-03-2008 18:04:15 ]
pi_57266696
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Schoenen: check; jack: check.
Ik ga al. Vertel onderwijl even over de sublieme banoffee pie (wat maakt m perfect?) en het stoofpotje!
Ik ben fier op je

Voor de banoffee-pie had ik puur uit tijdnood en enige vorm van luiheid chocolate chip cookies verkruimeld en met roomboter tot een nieuw bodempje gevormd. Dat was echt heerlijk! En amandelen gekarameliseerd en stukjes chocolade erover gestrooid. De rest spreekt voor zich, dat recept ken je

Stoofpotje was van doorregen runderlappen èn magere runderlappen, uren lang gesudderd in beaujolais met knolselderij, bleekselderij, wortel, champignons, ui, knoflook en wat chocolade. Had precies de juiste consistentie en had een heerlijk volle vleessmaak.

Tsja, je moet toch wat als je je ex wilt laten zien dat hij ook qua eten echt beter af is bij mij
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57266974
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:

[..]

Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!
Als ik eters krijg dan sta ik 's morgens om negen uur op om voor de 1000e maal het boodschappenlijstje te checken en de recepten door te nemen. Totdat 's avonds om 19.00 de bel gaat en ik snel tegen mijn man roep 'houd ze bezig, houd ze bezig, ik moet nog douchuuuuuu'
Het was een last-minute ingeving. Ik ben gisteren naar de markt om allerlei lekkers in te slaan en ik heb het menu dus samengesteld n.a.v. wat in huis was. Vandaar geen boodschappenstress.

Crosspost uit Wat eten en drinken we vandaag #95
Die +2 zijn trouwens lastige eters.

Ik hoor net dat zij geen champignons, vis en aubergine lusten en dat de kangeroebiefstuk ze ook een beetje angstig maakt Verder mag het niet te pittig (chilipeper in de chutney, chilipeper bij de vis) en drinken ze eigenlijk alleen maar cola.
Ik zit er ernstig over te denken voor die twee gewoon het tosti-ijzer aan te zwengelen.
Vraag dan niet of je mee mag eten.
pi_57267030
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben fier op je

Voor de banoffee-pie had ik puur uit tijdnood en enige vorm van luiheid chocolate chip cookies verkruimeld en met roomboter tot een nieuw bodempje gevormd. Dat was echt heerlijk! En amandelen gekarameliseerd en stukjes chocolade erover gestrooid. De rest spreekt voor zich, dat recept ken je

Stoofpotje was van doorregen runderlappen èn magere runderlappen, uren lang gesudderd in beaujolais met knolselderij, bleekselderij, wortel, champignons, ui, knoflook en wat chocolade. Had precies de juiste consistentie en had een heerlijk volle vleessmaak.

Tsja, je moet toch wat als je je ex wilt laten zien dat hij ook qua eten echt beter af is bij mij
Heb jij voor *whatshisname* gekookt Gekkie
Klinkt wel lekker
pi_57267065
Maar nu moet ik echt gaan douchen want anders sta ik straks ook zo te stressen als ze op de stoep staan.

Alternatief voor de victoriabaars: gebakken brie met honing en pijnboompitjes op rucola. De mangochutney proberen ze maar gewoon of ze laten hem weg en hetzelfde geld voor de aubergine.
Cola krijgen ze niet bij het eten maar ik heb een kan met water gemaakt met citroen, sinaasappel en gember.
pi_57267215
Net geproefd van het stoofpotje dat ik gisteren heb gemaakt en nu nog minstens een uurtje laat pruttelen. Heerlijk! Straks lekker frieten erbij. Nu tijd voor een glaasje port met een stukje kaas.
Is dat zo?
  zondag 9 maart 2008 @ 18:40:09 #39
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57267348
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Klinkt wel lekker
Nee, voor Martijn
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57267422
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt wel lekker
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57267676
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh meissie
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_57267869
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:55 schreef DarkElf het volgende:

oh meissie
Dát Isa... hoe was het om hem zo dichtbij je te hebben? Waren jullie met 2?
pi_57267894
Ik ben dan gewoon lief, vrolijk en spontaan hoor (en daarna stort ik in, ga snel naar vrienden om uit te huilen en heb al 2 nachten nachtmerries over hem )
  zondag 9 maart 2008 @ 19:07:15 #44
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_57267922
Ik heb iets gemist?
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_57268003
NOu heb ik een stijve nek EN een dikke pens van die griekse schotel. Gadver wat een ranzig gevoel.........Ik ga maar eens in dat hete bad zakken denk ik. Goed moment.......
  zondag 9 maart 2008 @ 20:49:57 #46
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57270130
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan gewoon lief, vrolijk en spontaan hoor (en daarna stort ik in, ga snel naar vrienden om uit te huilen en heb al 2 nachten nachtmerries over hem )
Isa toch, jij bent nog erger dan ik.

is er geen clausule uit dat 'onvoorwaardelijke liefde' ?

[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 09-03-2008 21:00:48 ]
Confidence through competence
  zondag 9 maart 2008 @ 21:16:49 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_57270714
Leuk nieuw TV-programma: De Italiaanse droom.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 9 maart 2008 @ 21:49:34 #48
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_57271512
quote:
Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Tezz ouwe strezz

Net even het 6e zintuig bekeken, wel heel apart hoor wat sommigen voelen... ben nog steeds niet overtuigd en bang dat het acteurs zijn om er een leuk TV programma van te maken
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
  zondag 9 maart 2008 @ 22:40:41 #49
182895 FleshWound
Closing Time
pi_57272824
Cul SC # 116: Waarin de restaurantweek flink uitgebuit werd.
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  zondag 9 maart 2008 @ 22:44:37 #50
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57272930
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
Ja en ze bewoog je darmen. Kon ze niet iets anders op afstand bewegen?

Mijn ex ex zei dat ze de Bijlmerramp voorspeld had. Ik weet niet of dat waar is maar ik weet wel dat het een notoire leugenares en zeer waarschijnlijk ook een enorme slet was, maar dat laatste kan ik niet controleren door het eerste.
Confidence through competence
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')