CF, voor mij maakt het niet uit. Als jullie willen rijden prima. Kan ik gezellig drinkenquote:Op zondag 9 maart 2008 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
@DH: is het niet handiger als wij jou meenemen? Of zullen we gewoon afzonderlijk die kant uit gaan?
*schopt*quote:Op zondag 9 maart 2008 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
Vertel eens over de sublieme kookkunsten!
En geef me een schop onder mijn hol: ik MOET nu gaan hardlopen, maar het regent
Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 17:48 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*schopt*![]()
Zo, alle voorbereidingen zijn klaar, wat alvast gemaakt kon worden is klaar dus ik heb nog net even tijd om te douchen en om te kleden voor het eten en een stofzuiger door het huis halen.
De bloemkoolsoep smaakt erg goed![]()
Ik heb de kangeroebiefstuk even onder warm water gehouden om de ergste kou eraf te halen en hij staat nu verder te ontdooien. Hopelijk is hij rond een uurtje of 9 klaar om op de grill te gaan. Dank voor de tip
quote:Op zondag 9 maart 2008 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
Schoenen: check; jack: check.
Ik ga al. Vertel onderwijl even over de sublieme banoffee pie (wat maakt m perfect?) en het stoofpotje!
Het was een last-minute ingeving. Ik ben gisteren naar de markt om allerlei lekkers in te slaan en ik heb het menu dus samengesteld n.a.v. wat in huis was. Vandaar geen boodschappenstress.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat ben jij relaxed als je eters krijgt! Lekker 's middags pas bedenken wat het moet worden, een beetje internetten, op je gemak douchen!! Petje af hoor!
Als ik eters krijg dan sta ik 's morgens om negen uur op om voor de 1000e maal het boodschappenlijstje te checken en de recepten door te nemen. Totdat 's avonds om 19.00 de bel gaat en ik snel tegen mijn man roep 'houd ze bezig, houd ze bezig, ik moet nog douchuuuuuu'
Heb jij voor *whatshisname* gekooktquote:Op zondag 9 maart 2008 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik ben fier op je
Voor de banoffee-pie had ik puur uit tijdnood en enige vorm van luiheid chocolate chip cookies verkruimeld en met roomboter tot een nieuw bodempje gevormd. Dat was echt heerlijk! En amandelen gekarameliseerd en stukjes chocolade erover gestrooid. De rest spreekt voor zich, dat recept ken je
Stoofpotje was van doorregen runderlappen èn magere runderlappen, uren lang gesudderd in beaujolais met knolselderij, bleekselderij, wortel, champignons, ui, knoflook en wat chocolade. Had precies de juiste consistentie en had een heerlijk volle vleessmaak.
Tsja, je moet toch wat als je je ex wilt laten zien dat hij ook qua eten echt beter af is bij mij
Nee, voor Martijnquote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij voor *whatshisname* gekookt![]()
Gekkie
Klinkt wel lekker
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Heb jij voor *whatshisname* gekookt![]()
Gekkie
Klinkt wel lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 9 maart 2008 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]oh meissieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Isa toch, jij bent nog erger dan ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 19:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dan gewoon lief, vrolijk en spontaan hoor(en daarna stort ik in, ga snel naar vrienden om uit te huilen en heb al 2 nachten nachtmerries over hem
)
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.quote:Op zondag 9 maart 2008 17:58 schreef Bluezz het volgende:
Tezz ouwe strezz![]()
Net even het 6e zintuig bekeken, wel heel apart hoor wat sommigen voelen... ben nog steeds niet overtuigd en bang dat het acteurs zijn om er een leuk TV programma van te maken
Ja en ze bewoog je darmen.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mensen die aan dat soort programma's meedoen zou ik sowieso niet vertrouwen, die doen het voor persoonlijk gewin, zelfde geld voor die mensen die op paranormale beurzen staan.
M'n ex kan magnetiseren en heeft soms ook voorspellende dromen, af n toe best vaag.
Ik ben zelf behoorlijk sceptisch ingesteld (vond zij ook niet altijd even leuk) maar ik heb toch dingen meegemaakt die ik verder niet kan verklaren.
Terwijl zij op 3 meter afstand me stond in te stralen voelde ik bijvoorbeeld veel warmte van binnen, dat kon geen lichaamswarmte meer zijn.
of dat ze een droom aan het vertellen is en dat je dan een paar dagen later inderdaad zoiets in het nieuws ziet of zelf meemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |