quote:1: Culinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
2: [CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
3: [CUL-SC] Deel 3 Gezellig babbelen over eten!
4: [CUL-SC] Deel 4 Gezellig babbelen over eten!
5: [CUL-SC] Deel 5 Komt ie dan hè, komt ie dan hè!
6: [CUL-SC] Deeltje 6. Koken met ballen!
7: [CUL-SC] Deeltje 7, Koken met (Paas)Eitjes
8: [CUL-SC] Deel 8. There's whisky in the jar!
9: [CUL SC] deel 9. Creatief met pannen, flessen en bestek.
10: [CUL-SC] Deel 10. Stages en lekker koken!!
11: [CUL SC] Deel 11: Lekker koken, lekker eten, lekker genieten
12: [CUL-SC] Deel 12. Babbels over eten en drinken.
13: [CUL SC] Deel 13: Ja! We gaan eten!
14: [CUL SC] Deel 14 koken, leren, werken, en eten!
15: [CUL SC] deel 14. koken is best moeilijk soms!
16: [CUL SC] deel 15 Eten drinken en gezelligheid
17: [CUL SC] deel 16 Klutsen, klotsen en kletsen!
18: [CUL SC] deel 17 Koken, met kijkers!
19: [CUL SC] deel 18 Obli Bedankt!
20: [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France
21: [CUL-SC] Deel 20 Niet zomaar koken, TOP koken!
22: [CUL-SC] Deel 21. Het is weer vakantie!
23: [CUL SC] Deel 22. Good mood food is okay!
24: [CUL-SC] Deel 23... Keep the Sundried Tomato's Alive
25: [CUL SC] Deel 24. Ik kook, jij ook?
26: [CUL-SC] Deel 25. Het Zilveren uitjes jubileum!
27: [CUL-SC] Aflevering 26: De meeting komt eraan!
28: [CUL-SC] Deel 27:Scholen zijn weer begonnen en nóg geen meet
29: [CUL-SC] Deel 28:Het verhaal van Nembrionic's pikante pics 2
30: [CUL-SC] Deel 29. Herst! Herfstvoer?
31: [CUL-SC] Deel 30: Zie ginds komt de..
32: [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
33: [CUL-SC] Deel 32: SHE wil oesters, Nembi augurken met slag..
34: [CUL-SC] Deel 33: Champagne en oliebollen
35: [CUL-SC] deel 34 Martijn zijn verjaardagsdeel!
36: [CUL-SC] Deel 35 Tijd voor Stoofpotjes & Schoonmaaktips
37: [CUL-SC] Deel 36 Pannenkoeken enzo
38: [CUL-SC] Deel 37 Hotels, Restaurants, Cafés enzo
39: [CUL-SC] Deel 38 Het is weg! Op! :(
40: [CUL SC #39] Ober, refill!
41: [CUL SC #40] SMS Brätwurst ON naar 6969
42: [CUL SC #41]Waar paultjuhh een eitje bakt
43: [CUL SC #42] Allemaal aan de kook :7
44: [CUL SC #43] Kleine Wasjes Grote Wasjes
45: [CUL SC #44] Nu met 35% korting!
46: [CUL SC #45]: We zijn SOLidair maar niet SOLitair.
47: [CUL SC #46] Fris en fruitig
48: [CUL SC #47] Met SoL op reis!
49: [CUL SC] Deeltje #48 alweer
50: [CUL SC #49] Op naar de 50 !!
51: [CUL SC # 50] De jubileumversie met véél culmeetjes!!!
52: [CUL SC # 51] Wat zeggie!?
53: [CUL SC # 52] Waar SOL en HIJ een FLUITKETEL gebruiken
54: [CUL SC #53] muizenhapjes voor de poes
55: [CUL Slowchat] Deel 54: Muck's Army!
56: [CUL Slowchat] Deel 55: Tezz doet woef
57: [CUL-SC] #56:Waar Stereotomy zijn hertentamen kei-goed maakt *O*
58: CUL SC #57: lekker hapjes en lekkere mannen :9
59: CUL SC #58 met droge grotjes en spinnenwebben
60: [CUL-SC] #59 R&P, SEX, OUD, VBL, KAA, Waar is CUL!?
61: [CUL-SC] #60 Hondenweer!
62: CUL SC #61 met een glaasje gluhwein
63: PI CUL SC #62 Laaauuuraa, een hele ...
64: [CUL-SC] #63 Meet, of geen meet? That's the question!
65: CUL-SC #64 met kerstballen
66: [CUL SC #65] Lekker SOPPEN!!
67: [CUL SC] #66 Kerstdiner try-out
68: [CUL-SC] #67 The land of the free, home of the brave
69: [Cul-SC] #69.. met 69 de kerst in :9
70: [Cul-SC] #70 Ik wou dat ik op de Costa Del SOL lag....
71: [Cul-SC] #71 Champagne & Vuurwerk
72: [CUL SC # 72] We hyven wat af!
73: [CUL SC #73] Taart!
74: [CUL SC #74] Met liefde bereid
75: [CUL SC #75] Albasten jubileum
76: [CUL SC #76] A dirty mind is a joy forever
77: [CUL SC #77] The single or not show
78: [CUL SC #78] Bier is ook eten.
79: [CUL SC#79] Met één bal kun je ook koken
80: [CUL-SC] #80 Er iiiiis en poeseke geboren op aard!
81: [CUL-SC] #81 Waar de echte mannen zich profileren
82: [CUL-SC ] #82 nu nog een OP ;)
83: [CUL-SC] #83 Mini-shopmeet!
84: [CUL SC] Deel 84 no perfume!
85: [CUL SC] Deel 85, waarin drank een centrale rol zal spelen.
86: [CUL-SC] Deel 86 Ontslakken met Steer!
87: [CUL-SC] Deel 87: CUL-SC als Werk-Ontwijkend-Gedrag!
88: [CUL SC] Deel 88, de ziekenboeg
89: [CUL SC Deel 89] Het Walhalla
90: [CUL SC Deel 90] Ongeldige paginatitel
91: [CUL SC 91] kwik, kwek en kwak op een bordje
92: [CUL CS92] Waarin we allemaal aan SOL's doosje geroken hebbe
93: [CUL-SC] #93 Opruimwerkzaamheden van allerlei aard!
94: [CUL-SC] #94: Allemaal nazaten van Eucje.
95: [CUL-SC #95] PIEMELSAPJES *O*
96: [CUL-SC #96] manic monday
97: [CUL-SC] #97 Iedereen een bellyrub van Lein!
98: [CUL SC #98] op de knietjes voor HEM O+
99: [CUL SC #99] Waar Nynke geen nieuwe opent!
100: [CUL SC #100] Tijd voor een jubileum-meet!!
101: [CUL SC # 101] In ieder geval schijnt de zon...
102: [CUL-SC] #102 Non-culinair gekrakeel
103: [CUL SC # 103] Waar Steer op zoek is naar Mrs. Right Now!
104: [CUL SC # 104] Met een trampoline in de slaapkamer
105: [CUL SC # 105] Je moeder is een wortel-prei quiche
106: [CUL-SC #106] Ellendig KneuzenClubje -O-
107: [CUL-SC] #107 Eten op toon!
108: [CUL-SC] #108 Blote buiken!
109: [CUL-SC #109] kweken vetrollen
110: [CUL-SC #110] waar alle dames strippen *O*
111: CUL SC # 111: nog even genieten van de winterkost!
112: [CUL-SC #112] hangen slingers op voor Tezz
113: [CUL-SC #113] De stam van de culiberen
Drive safely.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
DE, ik ga afscheid van je nemen. Ik vertrek weer naar NL. Tot de volgende keer
Naar Nederland vertrekken? Nee, dat ben ik al.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
DE, ik ga afscheid van je nemen. Ik vertrek weer naar NL. Tot de volgende keer
Jij ook al Nynke?
Gelukkig ben jij er voor de nodige tegenhangquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:wat een lieflijk zoet gedoe hier, zeg! Zijn klef en bef weer aanwezig?
Ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er voor de nodige tegenhang
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens zoet hoor!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Zelfkennis is een grote deugdquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
È
[..]
Ik ben ook wel eens zoet hoor!!Soms
Als Mr. rebound weer eens met slagroom bezig is zeker?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
È
[..]
Ik ben ook wel eens zoet hoor!!Soms
Als Mr. rebound weer eens met slagroom bezig is zeker?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als Mr. rebound weer eens met slagroom bezig is zeker?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:58 schreef AKnynke het volgende:
ik heb zo rijles...ben eigenlijk wel een beetje zenuwachtig!
Komt vast goed!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zet m op Nyn!!
Zus belt net, ze willen rond 9.00 uur vertrekken uit Hoofddorp, en ik heb om middernacht een date met Mr. Rebound én ik moet mn koffer nog inpakkenOepsie. Dat had ze eerder moeten zeggen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:11 schreef AKnynke het volgende:
Komt vast goed!
Oei, doe de groetjes aan Mr. Rebound, en succes met pakken!
Het zal rustig zijn hier in de SC, zonder je een hele week!
Nee, ik geloof het niet!quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ach inpakken is makkelijk. En ik zal de groeten doen aan Mr. Rebound, ken je m toevallig?
Ja, Tezz. We hadden het allebei wekenlang al goed.quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:23 schreef Tezz het volgende:
Snelle tevepe. Ik heb heerlijk in badje gelegen en zit nu kant en klaar voor de finale van de mol
En het is nog steeds Dennis he Golfer!
Auto rijden moet je echt leren 'Echt rijden' leer je pas als je je rijbewijs hebt, dan ontwikkel je je eigen rijstijl. Maar teveel nadenken is ook gewoon funest voor het rijdenquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:31 schreef AKnynke het volgende:
Zo, rijles is achter de rug. Nu ben ik echt heel erg moe.
Ik moet niet zoveel nadenken, ik wil gelijk alles goed doen, en dat is best lastig!
Rtificial had ook Edo, ik dacht Dennisquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Het is dennis
Ik had Edo tot het laatst toe
Hmmm, ik heb er andere ervaringen mee. Zo was ik bijvoorbeeld echt een ster in het rijden. Ik ben geslaagd na 18 lessen voor de eerste keer. Ik was zeg maar een 'natuurtalent! Maar sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik een onnatuurlijke angst ontwikkeld. Ik rijd dus helemaal niet graag auto! Ik zie erg op tegen lange autoritjes en vind het gewoon echt vreselijk! Korte stukjes zijn prima, maar zodra ik ergens moet zijn waar ik de weg niet weet of wanneer ik over de snelweg moet dan gaat het mis en krijg ik echt zweethandjes en bijna paniekaanvallen soms......quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Auto rijden moet je echt leren 'Echt rijden' leer je pas als je je rijbewijs hebt, dan ontwikkel je je eigen rijstijl. Maar teveel nadenken is ook gewoon funest voor het rijden
Ben best trots op mezelf. De eerste keer dat ik het vanaf aflevering twee goed had!quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Tezz. We hadden het allebei wekenlang al goed.
Na pakweg 10 minuten zij m'n instructeur vandaag: 'goh, vind je het erg om hier de snelweg op te draaien?"quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb er andere ervaringen mee. Zo was ik bijvoorbeeld echt een ster in het rijden. Ik ben geslaagd na 18 lessen voor de eerste keer. Ik was zeg maar een 'natuurtalent! Maar sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik een onnatuurlijke angst ontwikkeld. Ik rijd dus helemaal niet graag auto! Ik zie erg op tegen lange autoritjes en vind het gewoon echt vreselijk! Korte stukjes zijn prima, maar zodra ik ergens moet zijn waar ik de weg niet weet of wanneer ik over de snelweg moet dan gaat het mis en krijg ik echt zweethandjes en bijna paniekaanvallen soms......
Mijn vorige baas heeft me eens een angstcursus aangeboden. Ik heb die toen afgewezen, omdat ik toen al op zoek was naar een andere baan en ik het niet netjes vond om op hun kosten die cursus te gaan doen. Maar soms denk ik dat het misschien toch wel slim is om het alsnog ooit te gaan doen.......quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef DarkElf het volgende:
Jeetje Tezz, das wel vervelend zeg... zou het niet helpen als je nog een paar lessen neemt om dingen op te frissen? En juist dan die dingen gaat oefenen die je eng vindt?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na pakweg 10 minuten zij m'n instructeur vandaag: 'goh, vind je het erg om hier de snelweg op te draaien?"
Ik kon moeilijk nee zeggen, toch??
Daarom rij ik ook het liefste alleen. Ik lijk af en toe wel een zot als ik tegen me zelf zit te praten:quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:56 schreef DarkElf het volgende:
Goed zo, je kan het ook heus wel hoor anders had je je rijbewijs niet gehaald..
Den maar zo; t zijn zenuwen en die kan je ook wel wegrationaliseren
Hahaha, joh Tezz ik lul ook tegen mezelf (en andere bestuurders) in het verkeer. Ik ben sinds vangrail-gate bang in bochten, en als ik op 'ruw' asfalt rijdt omdat het lawaai maakt. Ik geef altijd veel gas als ik langs een vrachtwagen rijdt 'voor het geal dat ie omvalt'. Je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Daarom rij ik ook het liefste alleen. Ik lijk af en toe wel een zot als ik tegen me zelf zit te praten:
'Kom op Tes, niet zeiken'.
'Doe toch eens normaal'
'Oh my god, oh my god'
'Ach zeikerd, het was maar een vrachtwagen die voorbij kwam'
'Pffffffffff'
'Bijna thuis'
'Oh afrit 33. Vooral rechts blijven rijden nu, ik moet er bij 35 af'
'KUT'
Enzovoort enzovoort....
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:12 schreef AKnynke het volgende:
Ik vind het allemaal wel leuk!
Zo, ik ben nu schoon gedouched, en ga maar naar bed.
Zo'n avond en nacht met Den Haag vreet energie natuurlijk, ik ben otzettend moe! Nog een dagje werken en dan is het weekend!
Naar Den Haag zaterdag!
Ik geloof dat het half 2 was toen ik het logeerbed ging klaarleggen, en dat ik om half 5 alweer klaar wakker was, terwijl DH lekker door lag te snurken. Ik ben daarna dus ook niet meer in slaap gevallen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]was het een drukke avond en nacht dan? Zo leuk dat je m dit weekend weer op gaat zoeken?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:17 schreef AKnynke het volgende:
Ik geloof dat het half 2 was toen ik het logeerbed ging klaarleggen, en dat ik om half 5 alweer klaar wakker was, terwijl DH lekker door lag te snurken. Ik ben daarna dus ook niet meer in slaap gevallen.
En ik ga iemand anders opzoeken in Den Haag dit weekend! Ik geloof dat Den Haag namelijk heelmaal niet in Den Haag is het weekend! (om het maar lekker krom te zeggen).
Zou een tomtom niet kunnen helpen?quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb er andere ervaringen mee. Zo was ik bijvoorbeeld echt een ster in het rijden. Ik ben geslaagd na 18 lessen voor de eerste keer. Ik was zeg maar een 'natuurtalent! Maar sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik een onnatuurlijke angst ontwikkeld. Ik rijd dus helemaal niet graag auto! Ik zie erg op tegen lange autoritjes en vind het gewoon echt vreselijk! Korte stukjes zijn prima, maar zodra ik ergens moet zijn waar ik de weg niet weet of wanneer ik over de snelweg moet dan gaat het mis en krijg ik echt zweethandjes en bijna paniekaanvallen soms......
Nee, ik heb hem niet horen snurken...Hij was alleen aan het vechten met z'n dekens. Ik had gewoon veels te veel aan m'n hoofd om lekker te kunnen slapen, en dan ligt er nog een 'vreemde vent' op de grond naast je ook!quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Oh god, snurkt ie? Na de meet blijft ie slapen bij mij thuis! Nou, mooi dat ie naast FW in de huiskamer mag slapen!
voor de duidelijkheid kan je overwegen om een underscore tussen den en haag te zetten als het over de user gaat
Snelweg doen ze meestal de eerste lessen, dan wen je aan de snelheid en op de snelweg is het over het algemeen makkelijker rijden dan in de stad.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Na pakweg 10 minuten zij m'n instructeur vandaag: 'goh, vind je het erg om hier de snelweg op te draaien?"
Ik kon moeilijk nee zeggen, toch??
Dankje, welterusten!~quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:27 schreef AKnynke het volgende:
Nee, ik heb hem niet horen snurken...Hij was alleen aan het vechten met z'n dekens. Ik had gewoon veels te veel aan m'n hoofd om lekker te kunnen slapen, en dan ligt er nog een 'vreemde vent' op de grond naast je ook!
Zo, i'm off to bed! Weltrusten allemaal!
Lein, break a leg!Veel plezier!
Yep, tomtom komt er in ons volgende autootje. Zal zeker helpen denk ik..............quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou een tomtom niet kunnen helpen?
OK het helpt niet tegen irritante medeweggebruikers die denken dat ze de weg voor zichzelf hebben, maar je kan dan in elk geval wel alle straten vinden.
sterker nog, je wordt er naartoe gedirigeerd..
Op de snelweg rijden vind ik alleen tijdens de spits irritant, op die momenten is het volgens mij echt "every man for himself ".
moet je invoegen en dan laat niemand je ertussen bijvoorbeeld, gelukkig werkt doorrijden tot het eind van de invoegstrook dan erg goed, ten eerste moet het van de overheid en ten tweede laten ze je er dan ook makkelijker tussen.
Of ik zorg dat ik altijd met iemand mee kan rijden, hihiquote:Op donderdag 6 maart 2008 22:50 schreef SiGNe het volgende:
Mijn topografische kennis van de provincie utrecht is prima, ik weet de meeste straten wel te vinden (alhoewel ik vaak de namen niet weet) maar daar buiten haal ik toch altijd de tomtom naar voren, ideaal.
Wat dat betreft kan je ook zo'n los ding kopen, die neem je dan gewoon mee naar je nieuwe autootje, 't scheelt een hele hoop, zeker in vreemde steden en dorpen.
Ik ook!!!!!!! Trusten.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef DarkElf het volgende:
he getsie, nou hoop dat het allemaal meevalt Tezz
en nou ga ik echt
Daar zou ik ook wel zin in hebben, maar helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
Morgen lekker trutdagje, boodschappen doen, koken,... dat soort geneuzel. Heerlijk
Zonder Rebounden kostte mijn vrije woensdagje gisteren mij ook 700 euro met aanschaffen van die 2 artikelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Naja, het Rebounden mag wel stoppen nu, kost teveel geld. Alhoewel, nog een nieuwe bril en ook nieuwe kleren, dán stop ik wel.
15% van de werkzame stoffen ten opzichte van 3% van de originele The Vert (die SHE altijd op heeft). Enne,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er Extreme aan de The Vert dan? En Bulgari-geurtjes zijn toch ook >1 E/ml? Of koop jij ze goedkoop in?
Kleine loodjes he.quote:Enne, klaar met studeren... Moet nog een paar kleine vakjes afmaken, laatste wijzigingen aanbrengen in het verslag, een artikel schrijven.... Ik verwacht dat het nog een drukke maand wordt
Leuk, kan ik eens een keertje met hem uit.quote:Het goede nieuws is wel dat de baas van Mr CF hem graag wil houden; met een beetje mazzel vinden ze een baan in Eindhoven of, even better, in Brussel voor hem.
Ja, is sex dus echt lekkerder met een satéprikker??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, CF dat is geweldig nieuws!!
Zo, ben eindelijk thuis na een avonddienst en Mr. Rebound. En het was deze keer bijzonder WOW! de beste so far, in mn leven![]()
Ik zou het niet weten. Ik heb niks met sateh-prikkers. Of mannen die dat soort dingen gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is sex dus echt lekkerder met een satéprikker??
Ahhhhhhhhh duidelijk. Nooit meegemaakt eigenlijk. Ik ben altijd best braaf geweest op dat vlak (ahum).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat je direct na het beëindigen van een vorige relatie een nieuwe (meestal seks) relatie begint om op die manier de pijn te verzachten. Meestal weet 'de rebound' hier niets van.
Dat is errug lang.......pff.......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:41 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ieder z'n manier hoorIk heb al bijna een half jaar geen seks gehad, langst sinds mijn 16e denk ik
Is ook niet alles hehe.
tsjah met een hernia lijkt het me ook wel erg moeilijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is errug lang.......pff.......
Ik ben braaf getrouwd dus ik maak het gelukkig niet mee zoveel maanden geen sex. Hoewel, vorig jaar met die hernia is het me wel 3 maanden gelukt zonder.....
Pijnlijk vooralquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tsjah met een hernia lijkt het me ook wel erg moeilijk
Nou gelukkig, tis altijd eng he zoiets?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooo mijn hondje is al onder narcose geweest en het gaat hartstikke goed met hem volgens de dierenartsassistente. Joepie! Ik mag hem vanmiddag weer op gaan halen............Pff is niet leuk als je zo'n klein frummelhondje bij de dierenarts achter moet laten....
Als je slaapt ben je best lief ja. Was het ook maar zo als je wakker bent!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
Dat deed ik ook niet. Was heel lief.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goh, wat een enorme inkopper! Maak het me eens wat moeilijker?
Moest heel ff je zelfvertrouwen weer opkrikken. Jij maakte het woensdag zo makkelijk. Nog genoeg sateprikkers?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je slaapt ben je best lief ja. Was het ook maar zo als je wakker bent!
Goh, wat een enorme inkopper! Maak het me eens wat moeilijker?
Vervelend, maar alles goed gegaan dus? Mijn poes heeft suiker. Gelukkig kunnen we het nou onder controle houden met speciaal voer, maar als dieren wat hebben is wel vervelend. Als ze nou eens konden zeggen waar ze last van hadden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:09 schreef Tezz het volgende:
Er was niets ernstigs, maar hij had twee tandjes die dubbel stonden. Toen hij vier maanden was ging hij wisselen (zijn puppytandjes er uit en volwassen tanden er in), maar er waren twee puppytandjes die er niet uit wilden. Meestal gaan ze er na verloop van tijd wel zelf uit, maar bij mijn eigenwijs hondje dus niet. En dan gaat er allemaal rotzooi en zo tussen zitten en heb je kans op ontstekingen etc. Dus het moest er uit.......
Klopt, het is heel frustrerend. Wij hebben nu er eentje (Kat) met blaasgruis ... En hadden er eentje met chronische bronchitus..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vervelend, maar alles goed gegaan dus? Mijn poes heeft suiker. Gelukkig kunnen we het nou onder controle houden met speciaal voer, maar als dieren wat hebben is wel vervelend. Als ze nou eens konden zeggen waar ze last van hadden...
Nee mengsel van ei/melk/stukjes aardappel/geraspte kaas/kruiden in een bakvorm in de oven. favoriet van mijn dochter, hihi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Croque monsieurs?
Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...quote:
Nog een hele voorraad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest heel ff je zelfvertrouwen weer opkrikken. Jij maakte het woensdag zo makkelijk. Nog genoeg sateprikkers?
Dus ik was speciaal!?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog een hele voorraad!
Maarre, die jas doe ik alleen maar aan bij speciale gelegenheden!
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..quote:
Ik wou dat jij mijn mama was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...
Oh, dat lees ik nu pas. Dat méén je toch niet? Dan ben je afhankelijk van waar op dat moment reclame voor wordt gemaakt, brrr.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:06 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk zou je eens in de zoveel tijd alle parfumzaken in de stad/het dorp af moeten gaan voor proefmonsters, dan heb je over het algemeen genoeg voor een tijdje en je hebt elke keer weer een nieuw geurtje.
Heb hier nog een sample liggen van Euphoria, Guess en Versace..
Scheelt weer in de financiën
Aha, draag jij mannengeurtjes?quote:Bulgari thé vert (ja, ik vind m ook lekker, Steer, maar 't is niet erg unisex, vind ik)
Ohquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Wedden dat dat wel kan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Bij het woord unisex moet ik altijd denken aan die Friends-episode met die tas...quote:
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef DarkElf het volgende:
* Ikke verdwijn maar eens in de keuken.
Lekker vast wat dingen klaarmaken zodat ik vanavond niet de hele tijd in de keuken sta.
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...quote:
Erg mooi gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:12 schreef milagro het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/44007/6ba64a88/foodscapes.html
leuk, hè?![]()
Ik ben echt een muts wat dat betreft. Zo krijgt mijn dochter ook iedere morgen (jajaja zoveel tijd heb ik 's morgens) een verwenbordje. Het is een slechte ontbijter, en ik vind het toch wel belangrijk dat ze met een volle buik naar school gaat. Op het verwenbordje leg ik drie verschillende dingen, bijvoorbeeld:quote:
Op de gevulde tomaten na heb ik ze allemaal weleens gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
Ik zal m'n alter ego wel even uit de kast halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Magoed, de tassen zijn ingepakt en ik ge lekker mn bed in. FleshWound, coördineer jij de taak/rolverdeling bij de meet? Mochten er dringende zaken zijn (wat ik betwijfel) mag er ge-smst worden. Doei allemaal, tot volgende week!!
Klinkt errug lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kreeg ik ook niet voor het slapen gaan.
Hier kan je in het bos lopen of de hei en tis droogquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Smallish
Waar woon jij, waar het blijkbaar regent? Ik wilde net een rondje gaan hardlopen
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!![]()
Wuh, volgens mij heb ik mijn eigen traagheidsrecord gebrokenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:12 schreef Smallish het volgende:
Een half uurtje rijden vanaf Den Haag. Omgeving Gouda/Alphen.
Ren ze!
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachen![]()
Heel grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!
Ha, het is bijna weekend! Ik denk dat ik vanavond luxe aan de biefstuk ofzo ga!
Hoe smallish ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Smallish het volgende:
Ik zie nu het zonnetje!
1.60 mquote:
Yay, 8 cm langer dan jij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Smallish het volgende:
[..]
1.60 mEn jij?
Hoop dat het dit weekend een beetje lekker weer wordt. Heb zin om naar buiten te gaan. Kan ook als het regent, maar toch.
Dan ben je niet heel erg tallish.quote:
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..quote:
Nope, geen hyves maar wel een mister Smallish. En die is bijna 2 meter, dus hij is wel een beetje tallish.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..![]()
Vraag je ook even of ze hyves heeft?
Ik grinnikte om meerdere dingen maar die lengte, ja dat zal je vaker horen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:00 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijgen we vaker.........
Ik neem een vruchtensapje en ga mijn kamer opruimen. Proost en doe de groeten aan tallishquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:07 schreef Smallish het volgende:
Pas maar op. Ik zou in ieder geval geen centimeters willen verliezen! Klein maar fijn en dapper enzo, maar er zijn grenzen![]()
Ik hoor zowaar tallish al thuis komen, wonderbaarlijk vroeg. Ga borrel drinken! En Steer, neem jij er ook eentje?
Je mag ook best wat lekkers klaarmaken als je alleen voor jezelf kookt hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Weekend!
Bluezz is samen met haar collega's aan het fonduen, ik ga denk ik maar een boterhammetje met een omeletje voor mijzelf maken.
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Geen probleem. Wat moet je weten?
Chemisch technoloog he
Precies. Ik volg je voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
Vergeet de electronen niet. En een deel is stampen idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?
Is het echt een kwestie van stampen en van alle reacties weten wat ze doen?
Bluezz is nog steeds niet thuis, die is nog steeds aan het fonduen met collega's.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Oh Bluezz...........wil je aan SCH vragen wanneer het songestival-subforum weer open gaat?
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Net met m'n zusje naar de film geweest, erg gezellig.
We hebben Auf der anderen seite gekeken, een erg mooie film, maar met een vreselijk open end. Daar heb ik zo'n hekel aan!
Hij is erg mooi! Is van dezelfde regisseur als gegen die wand, dat is ook zo'n indrukwekkende film. In deze film spelen verschillende verhaallijnen, die elkaar knap kruisen. Een beetje ala Babel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.
Staat ook vrij hoog op IMBD gerangd.
Herkenbaar! Heb ik ook een hekel aan (qua open einde).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Net met m'n zusje naar de film geweest, erg gezellig.
We hebben Auf der anderen seite gekeken, een erg mooie film, maar met een vreselijk open end. Daar heb ik zo'n hekel aan!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:56 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Y_1_H5_e_sw
Zo rook mijn tegenspeelster van vorig jaar *altijd* tijdens toneelrepetities. En toen moest ik haar uitkleden en knuffelen (voor een scene).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
Bluezz komt hier net binnen stuiteren.
Heb haar gelijk maar even onder de douche laten gaan en haar kleertjes laten uittrekken.
Alsof je een friettent inloopt, die geur van fondue om haar heen.
Beunkie, neem eens een avatar, je bent erg niet herkenbaar zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:35 schreef beunkster het volgende:
Zo, ook net terug uit de bios. Was zelf ook nog een film aan het kijken, The man who whasn't there.
Denk dat ik die maar eens af ga kijken, echt een geniale film gewoon!
Een echte, heerlijke Coen-brothers film.
Geert Wilders? Nee, Rembrandt? Nee, Erasmus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Zo beter? Herken je deze persoon trouwens?
Nee, maar ik zie dat je ACD als image editor gebruikt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Een of andere eind-negentiende-eeuwse politicus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Richard Wagner, uiteraardquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Geert Wilders? Nee, Rembrandt? Nee, Erasmus?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef beunkster het volgende:
Richard Wagner, uiteraard
Ben groot fan van het werk van die man
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
En Bloes, wat een mooie haarkleur heb je
Ik ook niet. Daarom meld ik ook heel expliciet 'het werk van die man'. De man zelf niet, dusquote:
Goed plan.quote:
Alleen al die fraaie verhalen over Wagner en Mendelssohn deden mij besluiten dat Wagnerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom meld ik ook heel expliciet 'het werk van die man'. De man zelf niet, dus
Ken over dat antisemitisme van hem nog wel een anekdote, zal ik in de loop van de dag nog wel een keer optekenen.
Ik had ook een stijve toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:44 schreef Tezz het volgende:
Morgen............
Ahhhhhhhhhhhh stijve nek. AU.
Trouwt hij Bloody Mary? Of toch een White Russian?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Beetje mixed feelings dus.
eerst Cuba bevrijden..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwt hij Bloody Mary? Of toch een White Russian?
Wat lief!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Superlief, er kwam een pakje met de post... Ik had 't begin deze week mert Mr CF over een paar boeken, en ik zei dat 'Koning van Katoren' een van mijn lievelingsboeken was, vroeger.... Had ie m besteld
Oew, dat is wel een beetje mixed feelings idd.quote:Kwam ook een trouwkaart met de post; een neef van Mr CF gaat trouwenSuperleuk natuurlijk, maar die jongen heeft een serieus alcoholprobleem
Beetje mixed feelings dus.
Zo.quote:Steeds meer vrouwen aan de onenightstand
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 7 maart 2008 @ 17:09
Goed nieuws voor de ongebonden man. Steeds meer vrouwen zijn namelijk bereid om met jan en alleman tussen de lakens te kruipen.
Dat blijkt uit een enquête van Dating Direct. Op deze datingsites schrijven zich steeds meer vrouwen in die op zoek zijn naar een seksdate. Een derde van de ingeschreven vrouwen geeft zelfs toe dat zij een afspraakje willen alleen voor de seks. De conclusie dat steeds meer vrouwen seks weten te scheiden van liefde is snel getrokken, maar volgens een Amerikaanse psychologe zou er wel eens meer achter kunnen zitten.
Pam Spurr verdeelt deze vrouwen met een losse, seksuele moraal namelijk in twee groepen. De ene groep noemt men de 'ibizagroep', jonge vrouwen die seks zien als ontspanning en een leuk avontuur. De andere groep bestaat uit oudere carrièrevrouwen die geen tijd hebben voor een serieuze relatie. Om toch in hun behoeften te kunnen voorzien, zijn zij vooral op zoek naar losse scharrels.
Uit het onderzoek is niet gebleken dat deze vrouwen ook echt gelukkiger worden van alle avontuurtjes. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk al aangetoond dat vrouwen pas echt blij worden van vrijen met een geliefde.
Er is dus nog hoop voor je.quote:
Ik hou het toch maar bij seks met iemand waar ik van houquote:
Oh Bluezz , maak je weer mooie foto's voor bij de recencie???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Leuke berichten allemaalBehalve die stijve dan
Dat doet AU ja
Ik heb geslapen als een blok na een dag werken en een flink eet en drink feest
Vanavond FRIS zijn
Sssshhhhttttquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
"Mamma, naar welke oma moet ik dit weekend?"
quote:
Nou, ik wil wel in haar (erg mooie, ronde volle, hmmm) borsten bijten maar nee, ik probeer lijfelijk contact te vermijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Hier ben ik al
Welke friends-afleveringen heb je gekeken? En nog lijfelijk contact met de ex?
Mooi gezegd, dat heb ik met m'n ex ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben dezelfde waarden maar andere normen.![]()
Klaar, zie Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis na bezoek aan restaurantweek restaurant.
Recensie volgt later in ons eigen topic.
Ik vind het knap, dit soort dingen doen met je (h) ex, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net 3 episodes Friends gekeken bij mijn ex.
We hebben het er af en toe over maar er speelde wel veel te veel ergernissen e.d. om er in een avond mee klaar te zijn, dus het ligt even in de ijskast. Ik wil wel vrienden met haar blijven natuurlijk, maar de vraag is hoe het gaat als ik iemand anders tegenkom en/of zij. Ik denk niet dat ik dat zo prettig vind.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet zij dat ook zo, of heb je het er gewoon niet over? En vind je het belangrijk om vrienden te blijven? Zo niet: gewoon dit soort avondjes vermijden, dan.
ik vond die met Rosita wel leuk: 'us chicas got to stick together' '.....you bitch!!'
Geniet er maar van; seizoen 7 is het laatste echt leuke seizoen van Friends, als je het mij vraagt
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dit soort dingen doen met je (h) ex, moet er niet aan denken
Voordat ik begon te kijken haalde ik *altijd* Joey en Chandler door elkaar.quote:
Die namen zeggen me wel wat qua naam, meer ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voordat ik begon te kijken haalde ik *altijd* Joey en Chandler door elkaar.
Isa?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogte) en we hebben geen ruzie. We zijn allebei erg aardige mensen die gewoon niet compatible zijn.
![]()
Daarom zoek ik nu een upgrade naar een beter model.Iemand die communicatiever is, positiever in gedachten, mij kan stimuleren, ook af en toe initiatief kan nemen, die *wel* kan koken
en het ook leuk vindt om te koken, die het wel leuk vindt om samen te douchen, enne oh ja ze moet ook leuk en aardig zijn.
-edit- en niet te lang
Een dokter trouwen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Isa?
Maar goed, de vraag is: word jij nou echt gelukkiger van dit soort avondjes? Ik heb het idee van niet, namelijk
We moeten maar niet samen gaan zoeken..zoeen zoek ik er ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogte) en we hebben geen ruzie. We zijn allebei erg aardige mensen die gewoon niet compatible zijn.
![]()
Daarom zoek ik nu een upgrade naar een beter model.Iemand die communicatiever is, positiever in gedachten, mij kan stimuleren, ook af en toe initiatief kan nemen, die *wel* kan koken
en het ook leuk vindt om te koken, die het wel leuk vindt om samen te douchen, enne oh ja ze moet ook leuk en aardig zijn.
-edit- en niet te lang
Steil kortig haar hier, maar met blauwe ogen. Echter (vast-) gebonden, met volgevreten buikje ook voor de pc zit.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Brunettes![]()
![]()
![]()
vooral die met lang, licht golvend donker haar en blauwe ogen.
![]()
![]()
![]()
![]()
* Stereotomy dweilt de vloer
Die van mij heeft bijna zwart haar met steeds meer een haartje grijs erdoorheen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:29 schreef SiGNe het volgende:
M'n ex heeft d'r haar tot net iets over d'r schouders en ook nog een heel aparte kleur blauwe ogen, de ene keer zijn ze grijs, dan weer blauw en soms zit er ook nog een tikje groen in..
Heeft de jouwe blond haar? misschien moeten we ze ruilen
Jazeker..en als ze een lekker karakter heeft zit het wel snorquote:Op zondag 9 maart 2008 00:39 schreef golfer het volgende:
Jongens, jullie weten toch wel dat het niet om uiterlijk gaat maar om het karakter?
Heb het ook niet zo op Aziatische vrouwen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
Mij ex was wat men vroeger een stuk zou noemen. Mengelmoesje Indisch met enorm grote fellichtgroene ogen.
Maar ja, het karakter.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:45 schreef SiGNe het volgende:
Jazeker..en als ze een lekkere snor heeft maakt mij het karakter niet uit.
zwart met knalblauwe- of felgroene ogen is wel mooi, maar grijs ertussen is dan wat minder.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna zwart haar met steeds meer een haartje grijs erdoorheen.
heej..quote:
Mijn ex ex leek op Katie Holmes met een snor.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:48 schreef SiGNe het volgende:
Zo'n ex heb ik al gehad, die is ook niet voor niets ex, de oerwouden in de jaren '70 waren er niets bij.
Neuken moest met een machette.
Daar moest ik wel een keertje bij de tandarts aan denken toen hij vroeg of ik wel goed flosttequote:Op zondag 9 maart 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Beffen en de volgende morgen nog steeds haartjes verwijderen tussen de tanden.
sorry, dames
Que?quote:
Uitstekend idee!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
PeriHier ben ik al
@Lianne, vanavond na het eten even bij Peri langs
Ik ga niet mee naar het museum, wij krijgen zo nog vrienden te lunchen... Ik hoop dat die peuter mijn eten lust
Moet je nog best mee uitkijken, die beesten kunnen je arm breken met een slag van hun vleugels..quote:Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net aangevallen door ganzen toen ik uiteindelijk toch maar mijn rondje ging rennen.
Maar gelukkig kan ik dus harder rennen dan die enge beesten.
Aanval afgewimpeld.
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net aangevallen door ganzen toen ik uiteindelijk toch maar mijn rondje ging rennen.
Maar gelukkig kan ik dus harder rennen dan die enge beesten.
Aanval afgewimpeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |