Ik ook niet. Daarom meld ik ook heel expliciet 'het werk van die man'. De man zelf niet, dusquote:
Goed plan.quote:
Alleen al die fraaie verhalen over Wagner en Mendelssohn deden mij besluiten dat Wagnerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:28 schreef beunkster het volgende:
[..]
Ik ook niet. Daarom meld ik ook heel expliciet 'het werk van die man'. De man zelf niet, dus
Ken over dat antisemitisme van hem nog wel een anekdote, zal ik in de loop van de dag nog wel een keer optekenen.
Ik had ook een stijve toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 07:44 schreef Tezz het volgende:
Morgen............
Ahhhhhhhhhhhh stijve nek. AU.
Trouwt hij Bloody Mary? Of toch een White Russian?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Beetje mixed feelings dus.
eerst Cuba bevrijden..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Trouwt hij Bloody Mary? Of toch een White Russian?
Wat lief!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:45 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge!
Superlief, er kwam een pakje met de post... Ik had 't begin deze week mert Mr CF over een paar boeken, en ik zei dat 'Koning van Katoren' een van mijn lievelingsboeken was, vroeger.... Had ie m besteld
Oew, dat is wel een beetje mixed feelings idd.quote:Kwam ook een trouwkaart met de post; een neef van Mr CF gaat trouwenSuperleuk natuurlijk, maar die jongen heeft een serieus alcoholprobleem
Beetje mixed feelings dus.
Zo.quote:Steeds meer vrouwen aan de onenightstand
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: De Telegraaf
Gepubliceerd: vrijdag 7 maart 2008 @ 17:09
Goed nieuws voor de ongebonden man. Steeds meer vrouwen zijn namelijk bereid om met jan en alleman tussen de lakens te kruipen.
Dat blijkt uit een enquête van Dating Direct. Op deze datingsites schrijven zich steeds meer vrouwen in die op zoek zijn naar een seksdate. Een derde van de ingeschreven vrouwen geeft zelfs toe dat zij een afspraakje willen alleen voor de seks. De conclusie dat steeds meer vrouwen seks weten te scheiden van liefde is snel getrokken, maar volgens een Amerikaanse psychologe zou er wel eens meer achter kunnen zitten.
Pam Spurr verdeelt deze vrouwen met een losse, seksuele moraal namelijk in twee groepen. De ene groep noemt men de 'ibizagroep', jonge vrouwen die seks zien als ontspanning en een leuk avontuur. De andere groep bestaat uit oudere carrièrevrouwen die geen tijd hebben voor een serieuze relatie. Om toch in hun behoeften te kunnen voorzien, zijn zij vooral op zoek naar losse scharrels.
Uit het onderzoek is niet gebleken dat deze vrouwen ook echt gelukkiger worden van alle avontuurtjes. Wetenschappelijk onderzoek heeft namelijk al aangetoond dat vrouwen pas echt blij worden van vrijen met een geliefde.
Er is dus nog hoop voor je.quote:
Ik hou het toch maar bij seks met iemand waar ik van houquote:
Oh Bluezz , maak je weer mooie foto's voor bij de recencie???quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Leuke berichten allemaalBehalve die stijve dan
Dat doet AU ja
Ik heb geslapen als een blok na een dag werken en een flink eet en drink feest
Vanavond FRIS zijn
Sssshhhhttttquote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
"Mamma, naar welke oma moet ik dit weekend?"
quote:
Nou, ik wil wel in haar (erg mooie, ronde volle, hmmm) borsten bijten maar nee, ik probeer lijfelijk contact te vermijden.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Hier ben ik al
Welke friends-afleveringen heb je gekeken? En nog lijfelijk contact met de ex?
Mooi gezegd, dat heb ik met m'n ex ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
We hebben dezelfde waarden maar andere normen.![]()
Klaar, zie Bluezz' en golfer's Restaurant-recensies, #4quote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
*burb*
Weer thuis na bezoek aan restaurantweek restaurant.
Recensie volgt later in ons eigen topic.
Ik vind het knap, dit soort dingen doen met je (h) ex, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb net 3 episodes Friends gekeken bij mijn ex.
We hebben het er af en toe over maar er speelde wel veel te veel ergernissen e.d. om er in een avond mee klaar te zijn, dus het ligt even in de ijskast. Ik wil wel vrienden met haar blijven natuurlijk, maar de vraag is hoe het gaat als ik iemand anders tegenkom en/of zij. Ik denk niet dat ik dat zo prettig vind.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ziet zij dat ook zo, of heb je het er gewoon niet over? En vind je het belangrijk om vrienden te blijven? Zo niet: gewoon dit soort avondjes vermijden, dan.
ik vond die met Rosita wel leuk: 'us chicas got to stick together' '.....you bitch!!'
Geniet er maar van; seizoen 7 is het laatste echt leuke seizoen van Friends, als je het mij vraagt
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogtequote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het knap, dit soort dingen doen met je (h) ex, moet er niet aan denken
Voordat ik begon te kijken haalde ik *altijd* Joey en Chandler door elkaar.quote:
Die namen zeggen me wel wat qua naam, meer ook nietquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voordat ik begon te kijken haalde ik *altijd* Joey en Chandler door elkaar.
Isa?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogte) en we hebben geen ruzie. We zijn allebei erg aardige mensen die gewoon niet compatible zijn.
![]()
Daarom zoek ik nu een upgrade naar een beter model.Iemand die communicatiever is, positiever in gedachten, mij kan stimuleren, ook af en toe initiatief kan nemen, die *wel* kan koken
en het ook leuk vindt om te koken, die het wel leuk vindt om samen te douchen, enne oh ja ze moet ook leuk en aardig zijn.
-edit- en niet te lang
Een dokter trouwen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Isa?
Maar goed, de vraag is: word jij nou echt gelukkiger van dit soort avondjes? Ik heb het idee van niet, namelijk
We moeten maar niet samen gaan zoeken..zoeen zoek ik er ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, we respecteren elkaar (tot op zekere hoogte) en we hebben geen ruzie. We zijn allebei erg aardige mensen die gewoon niet compatible zijn.
![]()
Daarom zoek ik nu een upgrade naar een beter model.Iemand die communicatiever is, positiever in gedachten, mij kan stimuleren, ook af en toe initiatief kan nemen, die *wel* kan koken
en het ook leuk vindt om te koken, die het wel leuk vindt om samen te douchen, enne oh ja ze moet ook leuk en aardig zijn.
-edit- en niet te lang
Steil kortig haar hier, maar met blauwe ogen. Echter (vast-) gebonden, met volgevreten buikje ook voor de pc zit.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
Brunettes![]()
![]()
![]()
vooral die met lang, licht golvend donker haar en blauwe ogen.
![]()
![]()
![]()
![]()
* Stereotomy dweilt de vloer
Die van mij heeft bijna zwart haar met steeds meer een haartje grijs erdoorheen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:29 schreef SiGNe het volgende:
M'n ex heeft d'r haar tot net iets over d'r schouders en ook nog een heel aparte kleur blauwe ogen, de ene keer zijn ze grijs, dan weer blauw en soms zit er ook nog een tikje groen in..
Heeft de jouwe blond haar? misschien moeten we ze ruilen
Jazeker..en als ze een lekker karakter heeft zit het wel snorquote:Op zondag 9 maart 2008 00:39 schreef golfer het volgende:
Jongens, jullie weten toch wel dat het niet om uiterlijk gaat maar om het karakter?
Heb het ook niet zo op Aziatische vrouwen.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:44 schreef golfer het volgende:
Mij ex was wat men vroeger een stuk zou noemen. Mengelmoesje Indisch met enorm grote fellichtgroene ogen.
Maar ja, het karakter.
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:45 schreef SiGNe het volgende:
Jazeker..en als ze een lekkere snor heeft maakt mij het karakter niet uit.
zwart met knalblauwe- of felgroene ogen is wel mooi, maar grijs ertussen is dan wat minder.quote:Op zondag 9 maart 2008 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna zwart haar met steeds meer een haartje grijs erdoorheen.
heej..quote:
Mijn ex ex leek op Katie Holmes met een snor.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:48 schreef SiGNe het volgende:
Zo'n ex heb ik al gehad, die is ook niet voor niets ex, de oerwouden in de jaren '70 waren er niets bij.
Neuken moest met een machette.
Daar moest ik wel een keertje bij de tandarts aan denken toen hij vroeg of ik wel goed flosttequote:Op zondag 9 maart 2008 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Beffen en de volgende morgen nog steeds haartjes verwijderen tussen de tanden.
sorry, dames
Que?quote:
Uitstekend idee!quote:Op zondag 9 maart 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
PeriHier ben ik al
@Lianne, vanavond na het eten even bij Peri langs
Ik ga niet mee naar het museum, wij krijgen zo nog vrienden te lunchen... Ik hoop dat die peuter mijn eten lust
Moet je nog best mee uitkijken, die beesten kunnen je arm breken met een slag van hun vleugels..quote:Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net aangevallen door ganzen toen ik uiteindelijk toch maar mijn rondje ging rennen.
Maar gelukkig kan ik dus harder rennen dan die enge beesten.
Aanval afgewimpeld.
quote:Op zondag 9 maart 2008 12:43 schreef Liejannuh het volgende:
Ik werd net aangevallen door ganzen toen ik uiteindelijk toch maar mijn rondje ging rennen.
Maar gelukkig kan ik dus harder rennen dan die enge beesten.
Aanval afgewimpeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |