Klinkt errug lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kreeg ik ook niet voor het slapen gaan.
Hier kan je in het bos lopen of de hei en tis droogquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Smallish
Waar woon jij, waar het blijkbaar regent? Ik wilde net een rondje gaan hardlopen
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!![]()
Wuh, volgens mij heb ik mijn eigen traagheidsrecord gebrokenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:12 schreef Smallish het volgende:
Een half uurtje rijden vanaf Den Haag. Omgeving Gouda/Alphen.
Ren ze!
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachen![]()
Heel grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!
Ha, het is bijna weekend! Ik denk dat ik vanavond luxe aan de biefstuk ofzo ga!
Hoe smallish ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Smallish het volgende:
Ik zie nu het zonnetje!
1.60 mquote:
Yay, 8 cm langer dan jij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Smallish het volgende:
[..]
1.60 mEn jij?
Hoop dat het dit weekend een beetje lekker weer wordt. Heb zin om naar buiten te gaan. Kan ook als het regent, maar toch.
Dan ben je niet heel erg tallish.quote:
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..quote:
Nope, geen hyves maar wel een mister Smallish. En die is bijna 2 meter, dus hij is wel een beetje tallish.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..![]()
Vraag je ook even of ze hyves heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |