Ik ook!!!!!!! Trusten.....quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:56 schreef DarkElf het volgende:
he getsie, nou hoop dat het allemaal meevalt Tezz
en nou ga ik echt
Daar zou ik ook wel zin in hebben, maar helaas.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:54 schreef DarkElf het volgende:
Morgen lekker trutdagje, boodschappen doen, koken,... dat soort geneuzel. Heerlijk
Zonder Rebounden kostte mijn vrije woensdagje gisteren mij ook 700 euro met aanschaffen van die 2 artikelen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
Naja, het Rebounden mag wel stoppen nu, kost teveel geld. Alhoewel, nog een nieuwe bril en ook nieuwe kleren, dán stop ik wel.
15% van de werkzame stoffen ten opzichte van 3% van de originele The Vert (die SHE altijd op heeft). Enne,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:46 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er Extreme aan de The Vert dan? En Bulgari-geurtjes zijn toch ook >1 E/ml? Of koop jij ze goedkoop in?
Kleine loodjes he.quote:Enne, klaar met studeren... Moet nog een paar kleine vakjes afmaken, laatste wijzigingen aanbrengen in het verslag, een artikel schrijven.... Ik verwacht dat het nog een drukke maand wordt
Leuk, kan ik eens een keertje met hem uit.quote:Het goede nieuws is wel dat de baas van Mr CF hem graag wil houden; met een beetje mazzel vinden ze een baan in Eindhoven of, even better, in Brussel voor hem.
Ja, is sex dus echt lekkerder met een satéprikker??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej, CF dat is geweldig nieuws!!
Zo, ben eindelijk thuis na een avonddienst en Mr. Rebound. En het was deze keer bijzonder WOW! de beste so far, in mn leven![]()
Ik zou het niet weten. Ik heb niks met sateh-prikkers. Of mannen die dat soort dingen gebruikenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, is sex dus echt lekkerder met een satéprikker??
Ahhhhhhhhh duidelijk. Nooit meegemaakt eigenlijk. Ik ben altijd best braaf geweest op dat vlak (ahum).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:25 schreef Isabeau het volgende:
Dat je direct na het beëindigen van een vorige relatie een nieuwe (meestal seks) relatie begint om op die manier de pijn te verzachten. Meestal weet 'de rebound' hier niets van.
Dat is errug lang.......pff.......quote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:41 schreef Isabeau het volgende:
Ach, ieder z'n manier hoorIk heb al bijna een half jaar geen seks gehad, langst sinds mijn 16e denk ik
Is ook niet alles hehe.
tsjah met een hernia lijkt het me ook wel erg moeilijkquote:Op vrijdag 7 maart 2008 07:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is errug lang.......pff.......
Ik ben braaf getrouwd dus ik maak het gelukkig niet mee zoveel maanden geen sex. Hoewel, vorig jaar met die hernia is het me wel 3 maanden gelukt zonder.....
Pijnlijk vooralquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tsjah met een hernia lijkt het me ook wel erg moeilijk
Nou gelukkig, tis altijd eng he zoiets?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:55 schreef Tezz het volgende:
Zoooooooooo mijn hondje is al onder narcose geweest en het gaat hartstikke goed met hem volgens de dierenartsassistente. Joepie! Ik mag hem vanmiddag weer op gaan halen............Pff is niet leuk als je zo'n klein frummelhondje bij de dierenarts achter moet laten....
Als je slaapt ben je best lief ja. Was het ook maar zo als je wakker bent!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:41 schreef Den_Haag het volgende:
Dat deed ik ook niet. Was heel lief.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Goh, wat een enorme inkopper! Maak het me eens wat moeilijker?
Moest heel ff je zelfvertrouwen weer opkrikken. Jij maakte het woensdag zo makkelijk. Nog genoeg sateprikkers?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:14 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Als je slaapt ben je best lief ja. Was het ook maar zo als je wakker bent!
Goh, wat een enorme inkopper! Maak het me eens wat moeilijker?
Vervelend, maar alles goed gegaan dus? Mijn poes heeft suiker. Gelukkig kunnen we het nou onder controle houden met speciaal voer, maar als dieren wat hebben is wel vervelend. Als ze nou eens konden zeggen waar ze last van hadden...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:09 schreef Tezz het volgende:
Er was niets ernstigs, maar hij had twee tandjes die dubbel stonden. Toen hij vier maanden was ging hij wisselen (zijn puppytandjes er uit en volwassen tanden er in), maar er waren twee puppytandjes die er niet uit wilden. Meestal gaan ze er na verloop van tijd wel zelf uit, maar bij mijn eigenwijs hondje dus niet. En dan gaat er allemaal rotzooi en zo tussen zitten en heb je kans op ontstekingen etc. Dus het moest er uit.......
Klopt, het is heel frustrerend. Wij hebben nu er eentje (Kat) met blaasgruis ... En hadden er eentje met chronische bronchitus..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vervelend, maar alles goed gegaan dus? Mijn poes heeft suiker. Gelukkig kunnen we het nou onder controle houden met speciaal voer, maar als dieren wat hebben is wel vervelend. Als ze nou eens konden zeggen waar ze last van hadden...
Nee mengsel van ei/melk/stukjes aardappel/geraspte kaas/kruiden in een bakvorm in de oven. favoriet van mijn dochter, hihi.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Croque monsieurs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |