Ik grinnikte om meerdere dingen maar die lengte, ja dat zal je vaker horen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:00 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijgen we vaker.........
Ik neem een vruchtensapje en ga mijn kamer opruimen. Proost en doe de groeten aan tallishquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:07 schreef Smallish het volgende:
Pas maar op. Ik zou in ieder geval geen centimeters willen verliezen! Klein maar fijn en dapper enzo, maar er zijn grenzen![]()
Ik hoor zowaar tallish al thuis komen, wonderbaarlijk vroeg. Ga borrel drinken! En Steer, neem jij er ook eentje?
Je mag ook best wat lekkers klaarmaken als je alleen voor jezelf kookt hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Weekend!
Bluezz is samen met haar collega's aan het fonduen, ik ga denk ik maar een boterhammetje met een omeletje voor mijzelf maken.
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Geen probleem. Wat moet je weten?
Chemisch technoloog he
Precies. Ik volg je voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
Vergeet de electronen niet. En een deel is stampen idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?
Is het echt een kwestie van stampen en van alle reacties weten wat ze doen?
Bluezz is nog steeds niet thuis, die is nog steeds aan het fonduen met collega's.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Oh Bluezz...........wil je aan SCH vragen wanneer het songestival-subforum weer open gaat?
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Net met m'n zusje naar de film geweest, erg gezellig.
We hebben Auf der anderen seite gekeken, een erg mooie film, maar met een vreselijk open end. Daar heb ik zo'n hekel aan!
Hij is erg mooi! Is van dezelfde regisseur als gegen die wand, dat is ook zo'n indrukwekkende film. In deze film spelen verschillende verhaallijnen, die elkaar knap kruisen. Een beetje ala Babel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.
Staat ook vrij hoog op IMBD gerangd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |