Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...quote:
Nog een hele voorraad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest heel ff je zelfvertrouwen weer opkrikken. Jij maakte het woensdag zo makkelijk. Nog genoeg sateprikkers?
Dus ik was speciaal!?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog een hele voorraad!
Maarre, die jas doe ik alleen maar aan bij speciale gelegenheden!
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..quote:
Ik wou dat jij mijn mama was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...
Oh, dat lees ik nu pas. Dat méén je toch niet? Dan ben je afhankelijk van waar op dat moment reclame voor wordt gemaakt, brrr.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:06 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk zou je eens in de zoveel tijd alle parfumzaken in de stad/het dorp af moeten gaan voor proefmonsters, dan heb je over het algemeen genoeg voor een tijdje en je hebt elke keer weer een nieuw geurtje.
Heb hier nog een sample liggen van Euphoria, Guess en Versace..
Scheelt weer in de financiën
Aha, draag jij mannengeurtjes?quote:Bulgari thé vert (ja, ik vind m ook lekker, Steer, maar 't is niet erg unisex, vind ik)
Ohquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Wedden dat dat wel kan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Bij het woord unisex moet ik altijd denken aan die Friends-episode met die tas...quote:
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef DarkElf het volgende:
* Ikke verdwijn maar eens in de keuken.
Lekker vast wat dingen klaarmaken zodat ik vanavond niet de hele tijd in de keuken sta.
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...quote:
Erg mooi gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:12 schreef milagro het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/44007/6ba64a88/foodscapes.html
leuk, hè?![]()
Ik ben echt een muts wat dat betreft. Zo krijgt mijn dochter ook iedere morgen (jajaja zoveel tijd heb ik 's morgens) een verwenbordje. Het is een slechte ontbijter, en ik vind het toch wel belangrijk dat ze met een volle buik naar school gaat. Op het verwenbordje leg ik drie verschillende dingen, bijvoorbeeld:quote:
Op de gevulde tomaten na heb ik ze allemaal weleens gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
Ik zal m'n alter ego wel even uit de kast halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Magoed, de tassen zijn ingepakt en ik ge lekker mn bed in. FleshWound, coördineer jij de taak/rolverdeling bij de meet? Mochten er dringende zaken zijn (wat ik betwijfel) mag er ge-smst worden. Doei allemaal, tot volgende week!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |