Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...quote:
Nog een hele voorraad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest heel ff je zelfvertrouwen weer opkrikken. Jij maakte het woensdag zo makkelijk. Nog genoeg sateprikkers?
Dus ik was speciaal!?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:35 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nog een hele voorraad!
Maarre, die jas doe ik alleen maar aan bij speciale gelegenheden!
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..quote:
Ik wou dat jij mijn mama was.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tis voor mijn dochter vooral de vorm die het um doet natuurlijk, hihi. Als ze slecht eet (wat ze eigenlijk nooit doet, maar het komt wel eens voor dat ze geen zin heeft) dan maak ik een groente prutje in hartjes vorm en voila, madam smikkelt alles op...
Oh, dat lees ik nu pas. Dat méén je toch niet? Dan ben je afhankelijk van waar op dat moment reclame voor wordt gemaakt, brrr.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 02:06 schreef SiGNe het volgende:
Eigenlijk zou je eens in de zoveel tijd alle parfumzaken in de stad/het dorp af moeten gaan voor proefmonsters, dan heb je over het algemeen genoeg voor een tijdje en je hebt elke keer weer een nieuw geurtje.
Heb hier nog een sample liggen van Euphoria, Guess en Versace..
Scheelt weer in de financiën
Aha, draag jij mannengeurtjes?quote:Bulgari thé vert (ja, ik vind m ook lekker, Steer, maar 't is niet erg unisex, vind ik)
Ohquote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Wedden dat dat wel kan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:41 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat ik een jurkje aanhad wel. Daar kon ik niet m'n rode ski-jas over aan trekken..
Bij het woord unisex moet ik altijd denken aan die Friends-episode met die tas...quote:
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:58 schreef DarkElf het volgende:
* Ikke verdwijn maar eens in de keuken.
Lekker vast wat dingen klaarmaken zodat ik vanavond niet de hele tijd in de keuken sta.
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...quote:
Erg mooi gemaakt inderdaadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:12 schreef milagro het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/44007/6ba64a88/foodscapes.html
leuk, hè?![]()
Ik ben echt een muts wat dat betreft. Zo krijgt mijn dochter ook iedere morgen (jajaja zoveel tijd heb ik 's morgens) een verwenbordje. Het is een slechte ontbijter, en ik vind het toch wel belangrijk dat ze met een volle buik naar school gaat. Op het verwenbordje leg ik drie verschillende dingen, bijvoorbeeld:quote:
Op de gevulde tomaten na heb ik ze allemaal weleens gemaaktquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
Ik zal m'n alter ego wel even uit de kast halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Magoed, de tassen zijn ingepakt en ik ge lekker mn bed in. FleshWound, coördineer jij de taak/rolverdeling bij de meet? Mochten er dringende zaken zijn (wat ik betwijfel) mag er ge-smst worden. Doei allemaal, tot volgende week!!
Klinkt errug lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gevulde tomaten, courgettekoekjes, kip met tomatenpilaf en de sinaasappelpudding ...
dat wil zeggen: ik ga een poging wagen tot het maken van deze dingenWe zien wel of t lukt
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kreeg ik ook niet voor het slapen gaan.
Hier kan je in het bos lopen of de hei en tis droogquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
Smallish
Waar woon jij, waar het blijkbaar regent? Ik wilde net een rondje gaan hardlopen
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nee, als je misschien wat aardiger voor me geweest was!![]()
Wuh, volgens mij heb ik mijn eigen traagheidsrecord gebrokenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:12 schreef Smallish het volgende:
Een half uurtje rijden vanaf Den Haag. Omgeving Gouda/Alphen.
Ren ze!
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik was heel aardig. Je maakte me alleen veel aan het lachen![]()
Heel grappigquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:12 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ach, ik ben nu eenmaal grappig!
Ha, het is bijna weekend! Ik denk dat ik vanavond luxe aan de biefstuk ofzo ga!
Hoe smallish ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef Smallish het volgende:
Ik zie nu het zonnetje!
1.60 mquote:
Yay, 8 cm langer dan jij.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:02 schreef Smallish het volgende:
[..]
1.60 mEn jij?
Hoop dat het dit weekend een beetje lekker weer wordt. Heb zin om naar buiten te gaan. Kan ook als het regent, maar toch.
Dan ben je niet heel erg tallish.quote:
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..quote:
Nope, geen hyves maar wel een mister Smallish. En die is bijna 2 meter, dus hij is wel een beetje tallish.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:50 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het perfecte stelletje! Kwa lengte dan..![]()
Vraag je ook even of ze hyves heeft?
Ik grinnikte om meerdere dingen maar die lengte, ja dat zal je vaker horen jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:00 schreef Smallish het volgende:
[..]
Ja, die reactie krijgen we vaker.........
Ik neem een vruchtensapje en ga mijn kamer opruimen. Proost en doe de groeten aan tallishquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:07 schreef Smallish het volgende:
Pas maar op. Ik zou in ieder geval geen centimeters willen verliezen! Klein maar fijn en dapper enzo, maar er zijn grenzen![]()
Ik hoor zowaar tallish al thuis komen, wonderbaarlijk vroeg. Ga borrel drinken! En Steer, neem jij er ook eentje?
Je mag ook best wat lekkers klaarmaken als je alleen voor jezelf kookt hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:26 schreef golfer het volgende:
Thuis.
Weekend!
Bluezz is samen met haar collega's aan het fonduen, ik ga denk ik maar een boterhammetje met een omeletje voor mijzelf maken.
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
Geen probleem. Wat moet je weten?
Chemisch technoloog he
Precies. Ik volg je voorbeeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:58 schreef Liejannuh het volgende:
Niets mis met op de bank hangen en niets doen. Ben ik ook al druk mee bezig sinds ik thuis ben.
Vergeet de electronen niet. En een deel is stampen idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leg eens jouw manier van denken uit als je van stof A naar stof B moet in een paar tussenstappen. Er zijn zoveel verschillende reacties die je kunt doen, hoe haal je nou niet door elkaar welke reactie wat doet en bijvoorbeeld welke katalysatoren in een bepaalde situatie beter zijn dan een andere?
Is het echt een kwestie van stampen en van alle reacties weten wat ze doen?
Bluezz is nog steeds niet thuis, die is nog steeds aan het fonduen met collega's.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 22:35 schreef Tezz het volgende:
Oh Bluezz...........wil je aan SCH vragen wanneer het songestival-subforum weer open gaat?
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Net met m'n zusje naar de film geweest, erg gezellig.
We hebben Auf der anderen seite gekeken, een erg mooie film, maar met een vreselijk open end. Daar heb ik zo'n hekel aan!
Hij is erg mooi! Is van dezelfde regisseur als gegen die wand, dat is ook zo'n indrukwekkende film. In deze film spelen verschillende verhaallijnen, die elkaar knap kruisen. Een beetje ala Babel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Van wat ik er over gelezen heb is het verder wel een goede film.
Staat ook vrij hoog op IMBD gerangd.
Herkenbaar! Heb ik ook een hekel aan (qua open einde).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:01 schreef AKnynke het volgende:
Zo, ik ben weer thuis.
Net met m'n zusje naar de film geweest, erg gezellig.
We hebben Auf der anderen seite gekeken, een erg mooie film, maar met een vreselijk open end. Daar heb ik zo'n hekel aan!
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:56 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker iedereen!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Y_1_H5_e_sw
Zo rook mijn tegenspeelster van vorig jaar *altijd* tijdens toneelrepetities. En toen moest ik haar uitkleden en knuffelen (voor een scene).quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef golfer het volgende:
Bluezz komt hier net binnen stuiteren.
Heb haar gelijk maar even onder de douche laten gaan en haar kleertjes laten uittrekken.
Alsof je een friettent inloopt, die geur van fondue om haar heen.
Beunkie, neem eens een avatar, je bent erg niet herkenbaar zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:35 schreef beunkster het volgende:
Zo, ook net terug uit de bios. Was zelf ook nog een film aan het kijken, The man who whasn't there.
Denk dat ik die maar eens af ga kijken, echt een geniale film gewoon!
Een echte, heerlijke Coen-brothers film.
Geert Wilders? Nee, Rembrandt? Nee, Erasmus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Zo beter? Herken je deze persoon trouwens?
Nee, maar ik zie dat je ACD als image editor gebruikt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Een of andere eind-negentiende-eeuwse politicus?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:46 schreef beunkster het volgende:
Richard Wagner, uiteraardquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Geert Wilders? Nee, Rembrandt? Nee, Erasmus?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:14 schreef beunkster het volgende:
Richard Wagner, uiteraard
Ben groot fan van het werk van die man
quote:Op zaterdag 8 maart 2008 01:08 schreef Stereotomy het volgende:
En Bloes, wat een mooie haarkleur heb je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |