Dan nu de OP!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja. En misschien is mijn lul wel groter dan de jouwe. Maar dàt boeit net zo min.
Dus geen wilde plannen en korte stukjes rails meerquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hadden we net zoeen mooie OP, moet het weer over jouw lul gaan meteen dan?
Tijd Voor Plaatjes! (maar ik heb ff niks)
Wat een lekkere warme kachel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:56 schreef bork het volgende:
[..]
Dus geen wilde plannen en korte stukjes rails meer![]()
Een plaatje uit de oude doos![]()
[ afbeelding ]
En dan gelijk even doortrekken naar Nijmegen graagquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:09 schreef Charango het volgende:
...
Laat ze erst maar eens Grunn - It Hearrenfean afmaken...dan verder dromen
Ik denk dat er veel andere projecten zijn die makkelijker uit te voeren zijn dan Breda-Utrecht.:
* Boxtel - Uden
[..]
etc. etc.
Mja, ik ga gelukkig niet iedere dag met dat dingquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:47 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, dat loopt vast weer uit
Dank jequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:28 schreef Dichterbijer het volgende:
Leuke post Wadloper... inclusief die vogel gaat het over de dood
Dank jequote:Op woensdag 5 maart 2008 15:15 schreef bork het volgende:
Mooie platen Wadloper!
beetje jammer van de slome server waar ze op staan
Ik gebruik photobucket, die is wel aardig snel (en erg gemakkelijk kan ik er aan toevoegen en gratis)quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Wadloper het volgende:
Helaas is die plaatjeshost waar ik ze normaal zette verboden op FokVandaar dat ik deze heb genomen
Revisie termijn van de hondekop is toch verlopen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef bork het volgende:
[..]
Ik gebruik photobucket, die is wel aardig snel (en erg gemakkelijk kan ik er aan toevoegen en gratis)
Is er van jullie pipoos iemand lid van de Mat'54 stichting?
Klopt het dat er dit voorjaar nog een ritje komt?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:19 schreef bork het volgende:
Is er van jullie pipoos iemand lid van de Mat'54 stichting?
Klopt het dat er dit voorjaar nog een ritje komt?
quote:Volgende donateursexcursie eind mei/begin juni 2008
Naar verwachting zal de 766, na de nog te verrichten onderhoudsklussen in de komende paar maanden door het team Techniek, dit voorjaar op een zaterdag eind mei/begin juni op pad gaan voor de eerste donateursexcursie van dit jaar.
Je zegt den haag - den haag laan van noiquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef bork het volgende:
Tussenstandje, niet met google maar met de reisplanner van de DB (HAFAS)
Waddinxveen - Waddinxveen Noord -> 2 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen
Duivendrecht - Bijlmer ArenA -> 3,4 kilometer, dit komt omdat je van de DB niet over het spoor mag lopen, hemelsbreed 2 kilometer volgens mij
Diemen Zuid - Duivendrecht -> 2,9 kilometer, geeft aan andere reismogelijkheid: lopen,1200 hemelsbreed imho
Groningen - Groningen Europark -> geeft de DB niks, durf het zelf niet te zeggen, ik weet niet waar dat staton exact ligt maar toch meer dan 2 kilometer.
Den Haag - Laan van Nieuw Oost Indie -> geeft de DB ook geen afstand, bijna 5 kilometer volgens hun kaartje.
Hilversum - Hilversum sportpark -> 1,4 km, DB geeft geeft aan andere reismogelijkheid in hun planner: lopen, hemelsbreed 1200 met ongeveer, deze dus met Diemen Zuid - Duivendrecht zullen de meest kort op elkaar zittende stations (stops zoals u wilt) zijn.
dan is hengelo - hengelo oost korter denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef thats-me het volgende:
Nog niemand heeft Almelo -> Almelo de rietook iets van een goede Kilometer
Er hangt iemand deels uit het raampje, iets wat bij de GTW niet kanquote:
Beide perronnetjes liggen enkele honderden meters uit elkaar en de trein past als ie er stopt vaak niet geheel langs het perronquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:25 schreef knars het volgende:
Best wel bizarre halte / stopplaats eigenlijk, dat Achter de Hoven. Enige bestaande "station" waar ik ooit langs ben gekomen zonder het me te beseffen, denk ik.
Ik vind de overeenkomst veel mooierquote:
Gaaf die Asito-bak op beide foto'squote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef Zug-Chef het volgende:
Wadloper is van 7 april 2007, de Spurt is van 1 maart 2008
Er zijn geen werkzaamheden aan de zeekering, dus die zou gewoon moeten rijden met een lichte vertragingquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:34 schreef Socios het volgende:
Leuk ook op z´n Duits gezegd, ziet er ook wel wat Duits uit. Hoe zit het eigenlijk met de Inselzug deze zomer?
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:20 schreef Erosjuhhh het volgende:
den haag hollandsche spoor
Vind t juist leuk als ze t zo zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.
Moet je voor de gein eens op een vrijdagmiddag in de PE gaan zitten.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
Vind t juist leuk als ze t zo zeggen
hoor ook wel eens: dames en heren volgende station is den haag ha-es of laan van noj
Zullen we maar niet beginnen met de handmatige omroep van Prorail in Arnhem voor de ICE internationaaaaal. Met steden als Doesburg, Duusburg, Koooln en Frankfoert. En dan als toetje de bak en vak combinatie....quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.
ja, dat duurt wel ff, zeker als je dat in 4 talen doet. Nou en?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:39 schreef Brembo het volgende:
Moet maar is die van moskwa aan aanhoren, volgens mij wel eff bezig.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens op een vrijdagmiddag in de PE gaan zitten.
"Majne daamen oent herren, glauben sie es ooder niegt, DEVENTER!"
ook zijn ze daar nogal vrijgevig met het overlaten van de omroep aan kinderen van reizigers
Blijkbaar een conducteur van voor 1937. Je had destijds Den Haag SS (StaatsSpoor) en HS (Hollands Spoor). De HSM (of HIJSM) werd ook wel het Hollandse Spoor genoemd volgens mij, dus als je een HC uit vroeger tijd hebt, kan het voorkomen dat ie dat nog zegt.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:07 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daar kan ik me nu zo aan ergeren. Zelfs veel NS personeel roept het verkeerd om. Een van de mooiste stations van nederland (jammer dat het zo'n *^&^$#@% buurt is geworden). Het heet gewoon Hollands Spoor. Niet Hollandsche of Hollandse.
Precies. Dat gebeurt ongeveer NUL keer in de honderd jaar dus.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Duvel het volgende:
Blijkbaar een conducteur van voor 1937. Je had destijds Den Haag SS (StaatsSpoor) en HS (Hollands Spoor). De HSM (of HIJSM) werd ook wel het Hollandse Spoor genoemd volgens mij, dus als je een HC uit vroeger tijd hebt, kan het voorkomen dat ie dat nog zegt.
Da's wel lachen, een beetje 'Allo 'Allo soort taaltje krijg je danquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef TommyGun het volgende:Het klonk in principe al voor geen meter maar toen ze zinnen die half Duits en Engels waren begon uit te kramen met de benodigde haperingen en stotteringen werd 't van kwaad tot erger.
Inderdaad, je voelde ook gewoon aan dat ze steeds meer gespannen werd en zichzelf verkeerd verbeterdequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel lachen, een beetje 'Allo 'Allo soort taaltje krijg je dan
zeg jij in t duits/engels maar eens: t volgende station is hengelo, hier kunt u overstappen op de trein richting delden goor lochem zutphen of de trein naar borne almelo de riet, almelo, wierden (weirden?;)) etc.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad, je voelde ook gewoon aan dat ze steeds meer gespannen werd en zichzelf verkeerde verbeterdeHelaas moest ik er toen uit
.
Schrijf zoiets dan voor jezelf op als machinist zijnde. Je krijgt die informatie toch vooraf en je weet toch waar je gaat rijden en waar je eventueel rekening mee dient te houden?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zeg jij in t duits/engels maar eens: t volgende station is hengelo, hier kunt u overstappen op de trein richting delden goor lochem zutphen of de trein naar borne almelo de riet, almelo, wierden (weirden?;)) etc.
Ik heb het gedaan, en het enige dat ik vanuit de andere hoek van de kamer hoorde was: "Wat?".quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
zeg jij in t duits/engels maar eens: t volgende station is hengelo, hier kunt u overstappen op de trein richting delden goor lochem zutphen of de trein naar borne almelo de riet, almelo, wierden (weirden?;)) etc.
DE2 180quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Dichterbijer het volgende:
Er is meer dan alleen de Hondekop van Watergraafmeer weggehaald... ook dat andere barrel... geen idee wat daarvan de naam is, maar die stond altijd aan de kant waar de IC's naar Eindhoven langsrijden enzo... dus die is nu ook weg
Ja, kan moeilijk missen. Waar is die heen trouwens?quote:
Haarlem naar ik vernomen heb.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan moeilijk missen. Waar is die heen trouwens?
Restaurantje/kioskje in Bobbejaanland. staan er sinds dit jaar meen ik. Ze waren nu ook bezig met ouwe zooi opkopen in Land van ooit...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, dat weet ik niet idd. Waar is dat?
Ik weet dat ze in de Pimpel een beeldschermpje hebben waar de conducteur alles vanaf leest...quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:52 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Schrijf zoiets dan voor jezelf op als machinist zijnde. Je krijgt die informatie toch vooraf en je weet toch waar je gaat rijden en waar je eventueel rekening mee dient te houden?
Boemeltje naar Gronau / Munster Ging het best aardigquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, daar heb je zoeen punt. Iedereen gaat meer gewoon van uit dat iedere Nederlander minimaal Nederlands, Duits, Engels, Frans, Turks en Arabisch spreekt. Kom eens in WELK buitenland dan ook om een omroep in het Nederlands.
Dames en heren, goedemiddag, we komen zojuist aan in A-huis.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Boemeltje naar Gronau / Munster
Hmm reis er iedere week enkele malen mee, Maar nog nooit gezienquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef Charango het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in de Pimpel een beeldschermpje hebben waar de conducteur alles vanaf leest...
@von_Preussen: Laatst in de Pimpel binnen Nederland tóch snelheidsaanduiding gezien op de beeldschermen op de balkons...
Nee, we hadden het er nog over dat ik ze in Duitsland zomer 2007 wél werkend gezien had, echter dat ze nu in Nederland niet werkten. Was dat niet omdat er geen GPS op de NL-locs zat, en daardoor ook niet via GPS de snelheid kon worden weergegeven?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef Charango het volgende:
[..]
Ik weet dat ze in de Pimpel een beeldschermpje hebben waar de conducteur alles vanaf leest...
@von_Preussen: Laatst in de Pimpel binnen Nederland tóch snelheidsaanduiding gezien op de beeldschermen op de balkons...
mosburgerJul 30, 07, 2:44 pmquote:Aangezien het 1e Klas kaartje 6 euro duurder was, heb ik maar gekozen om niet 3 euro te betalen voor reservering van een zitplaats maar voor de 1e Klas, aangezien het daar rustiger blijkt te zijn + toegang tot de DB Lounge op Hamburg Hauptbahnhof.
7775/7783 denk ik?quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:10 schreef Wadloper het volgende:
Hier in Amersfoort kwam ik de NMBS locs 1775+1783 tegen, wachtend voor een rood seintje. Welke trein dit is weet ik verder niet, daar bemoei ik mij verder niet mee
[afbeelding,link]
Heb het meegemaakt in Zwitserland, toen de conducteur ontdekt had dat mn reisgenoot en ik nederlanders waren. Beetje gebroken ouderwets nederlands, wat hij ergens in de jaren 60 had opgepikt. Volgens mij was hij ook geen echte zwitser, want hij kon glimlachen naar mensen, een eigenschap waarover geen andere zwitser lijkt te beschikken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, daar heb je zoeen punt. Iedereen gaat meer gewoon van uit dat iedere Nederlander minimaal Nederlands, Duits, Engels, Frans, Turks en Arabisch spreekt. Kom eens in WELK buitenland dan ook om een omroep in het Nederlands.
Access denied, fluitketel, je moet er weer een account voor hebben om 't te zien....quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Lopen er een paar achter
http://themepark.nl/ubb/u(...)er/661097#Post661097
Ja idd Darkwing, mooie pannenkoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:50 schreef Charango het volgende:
Access denied, fluitketel, je moet er weer een account voor hebben om 't te zien....
Ik ben er nog steeds voor in!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Ik hoor niks meer over rondje nachtnet?
Een handige datum zou 26 oktober zijn (invoering wintertijd), het nachtnet in Brabant zou toch minimaal 1 jaar rijden?
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Ik hoor niks meer over rondje nachtnet?
Een handige datum zou 26 oktober zijn (invoering wintertijd),
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
Wilde met Bram een stukje in een Talentje tuffen, dan maar naar Venlo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Tip: neem een handdoek mee
Plaats je opmerking maar Flash zodat ik zelf niet hoef te zoeken, volgens mij heb je met de nacht van de wintertijd een uur extra is dus meer tijd voor een rondje van zat. op zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
quote:
do-vr heb je ook genoeg tijd, PLUS dat je op zondagochtend veel langer moet wachten op de eerste dagtrein. En in de overgang naar Wintertijd dus NOG een uur langerquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:21 schreef bork het volgende:
volgens mij heb je met de nacht van de wintertijd een uur extra is dus meer tijd voor een rondje van zat. op zondag
Ik wilde liever de eerste ochtendtrein mijden en 's nachts weer terug zijn, hoe zit het nu met de Talentjes?quote:Op donderdag 6 maart 2008 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
do-vr heb je ook genoeg tijd, PLUS dat je op zondagochtend veel langer moet wachten op de eerste dagtrein. En in de overgang naar Wintertijd dus NOG een uur langerIk denk dat het een erg slecht plan is
Dat moet je ff zelf een nieuw rondje plannenquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:46 schreef bork het volgende:
Ik wilde liever de eerste ochtendtrein mijden en 's nachts weer terug zijn,
Primaquote:hoe zit het nu met de Talentjes?
De proef loopt drie jaar, las ik laatst nog ergens.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:00 schreef bork het volgende:
het nachtnet in Brabant zou toch minimaal 1 jaar rijden?
Dat is niet zo moeilijk hequote:Op donderdag 6 maart 2008 19:05 schreef Dichterbijer het volgende:
ow trouwens: eerste klas ICRm zit heeeeerlijk \O/ beter dan Virm
De Themeparkers gaan hun afgelegde sporen baanvakken bijhouden een topic.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd Darkwing, mooie pannenkoek![]()
Zo zien we niks natuurlijk
2 keer per dag gaat er afwijkend mat toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef knars het volgende:
Vanmiddag op Den haag CS 2xVIRM6 gezien als IC naar Grunn. Dacht dat alleen koplopers naar het hoge noorden werden gestuurd, gebeurt dit vaker?
quote:
1
2
3inzet in de NS-dienstregeling 2008
Serie: Treinsoort: Route: Bijzonderheden:
500 Intercity Groningen - Zwolle - Amersfoort - Utrecht Centraal - Den Haag Centraal. Alleen de (spits)treinen 526 en 561.
Talentjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef bork het volgende:
mm, Heerlen - Herzogenrath, wat voor materiaal wordt daar ingezet.
WTF ga zelf wat plennenquote:Betreffende dat rondje, ik wil ook wel mee maar dan waarschijnlijk een stukje ervan (als dat mag van hh treinspecialisten).
Als Fles (of iemand anders) een mogelijk schema hier plaatst dan wordt het tenminste wat concreter volgens mij, de wordt er af-en-toe iets geroepen.
een uur op rotterdam bivakkeren?quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:07 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Pff een uur op Rotterdam bivakkeren, je weet hoe dat gaat daar he?
Beter voor mijquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht Centraal 22:38 V
Eindhoven 23:27 x 23:57
Utrecht Centraal 0:56 x 1:08
Rotterdam Centraal 2:56 x 3:11
Tilburg 4:02 x 4:04
's-Hertogenbosch 4:20 x 4:41
Utrecht Centraal 5:16 A
Ja, maar dan mis je een stuk, dat telt nietquote:
Deze?: http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1086861401610&pagename=www.ns.nl%2FArtikel%2FOverig_www.ns.nl&p=1068050338528&lang=nl&c=Artikelquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
De Themeparkers gaan hun afgelegde sporen baanvakken bijhouden een topic.
Toen ik vermelde dat ik alles gedaan had wijsten me ze opTiel Nijmegen. Moeten ze maar een nieuwe kaart gebruiken want de krakeling en Hofpleinlijntje staan er ook nog op...
Heeft iemand een nieuwe kaart toevallig?
Ik had al een correctie ingevoerdquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Eygelshoven Markt en Purmerend Weidevenne ontbreken
Nou, dan pas je toch gewoon ff wat aan links of rechts? Zodat het actueel is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:50 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ja maar op themepark zoeken we een recente voor reizigersmat lijntjes
Testrit. Ding schijnt vanochtend al naar Emmen te zijn gereden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:25 schreef von_Preussen het volgende:
Vandaag zag ik rond 11:10 Protos 5031 in Deventer, komende uit de richting Apeldoorn / Zwolle.
Enig idee wat ie daar moest?
Dat staat er ook op ja, het is namelijk dezelfde CTAquote:Op vrijdag 7 maart 2008 20:37 schreef Erosjuhhh het volgende:
op spoor 2 heeft dat ding t altijd
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:38 schreef sander89 het volgende:
Kwam dit tegen via Maps live, volgens mij aardig zelfzaam.
[ afbeelding ]
quote:Veel gewonden door treinongeluk Griekenland
Uitgegeven: 8 maart 2008 09:41
Laatst gewijzigd: 8 maart 2008 09:42
ATHENE - Zeker 23 mensen zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag gewond geraakt door een treinongeluk in Griekenland. De intercity van Athene naar Alexandroupolis, in het noordoosten van land, ontspoorde door nog onbekende oorzaak nabij de plaats Larissa in het midden van het land.
ANP2
Zeker vijf wagons liepen uit de rails. Zes personen raakten ernstig gewond.
In de trein zaten 174 mensen.
(c) ANP
Meest rare en totaal onlogisch was de inzet van DDAR in ICR , wel heel grappig te zien. Maar het zag er totaal niet uitquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de spits zet NSR langere DD-AR stammen in op de route Amsterdam - Breda, zoals hier met de 7812, lok 1724 en de 7479, op 28 juni 2007 nabij Dordrecht Zuid op weg naar Breda.
Wordt ook sporadisch ingezet voor de intercity Amsterdam - Enkhuizen. Eeerste keer dat ik het zag, was het een best raar gezicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de spits zet NSR langere DD-AR stammen in op de route Amsterdam - Breda, zoals hier met de 7812, lok 1724 en de 7479, op 28 juni 2007 nabij Dordrecht Zuid op weg naar Breda.
Volgens mij was dat DDM1quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:24 schreef Brembo het volgende:
[..]
Meest rare en totaal onlogisch was de inzet van DDAR in ICR , wel heel grappig te zien. Maar het zag er totaal niet uit.
Dat was alleen geen DDAR, maar DDM-1. Maar goed, apart gezicht was het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:24 schreef Brembo het volgende:
[..]
Meest rare en totaal onlogisch was de inzet van DDAR in ICR , wel heel grappig te zien. Maar het zag er totaal niet uit.
Groot gelijk, venlo is toch gewoon buitenland. Ik kan ze daar écht niet verstaan hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:11 schreef knars het volgende:
Ha! De NS heeft Geert Wilders tot buitenlander bestempeld
Klopt. Ze hebben geen Bv meer op voorraad, dus moet het stel het zolang even zonder stellenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag trouwens vorige week (of die week daarvoor) op Utrecht CS een 1700 + 3 rijtuigen DD-AR, lijkt me vrij uniek, een stam van 4 waar ze 1 defecte wagen uit gehaald hebben?
Waren donderdag ook al problemen met een stel at utrecht, werd maar een tweede stel bij gehaald als stoptrein naar zwollequote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
Ik zag trouwens vorige week (of die week daarvoor) op Utrecht CS een 1700 + 3 rijtuigen DD-AR, lijkt me vrij uniek, een stam van 4 waar ze 1 defecte wagen uit gehaald hebben?
HiiiiiiiiiiSpeedquote:Op zondag 9 maart 2008 18:14 schreef Dichterbijer het volgende:
weer een trauma bij de NS....
Klopt en die zit echt niet vol hoor. Ben verschillende keren met de 526 en 561 geweest en zelfs met een enkel stel past het wel, al heb je dan tussen Assen en Zwolle 's ochtends nog wel wat staanplaatsen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
2 keer per dag gaat er afwijkend mat toch?
Al is 2 keer 6 wel veul
Nou ja, IEMAND zal het moeten doen. En dan geldt nog altijd "Je zal die iemand maar zijn"quote:Op zondag 9 maart 2008 20:03 schreef sander89 het volgende:
Je zal maar brandweerman zijn![]()
Ik dacht dat die tegenwoordig niet meer hoefde te helpen met de zooi opruimen.
Ja tuurlijk die zooi moet door iemand opgeruimd worden.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, IEMAND zal het moeten doen. En dan geldt nog altijd "Je zal die iemand maar zijn"
Mensen die er bewust voor kiezen om botjesspuiter te worden bedoel je? Ja, dat zou kunnen, dat weet ik niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef sander89 het volgende:
Maar ik dacht dat tegenwoordig datr gespecialiseerde bedrijven deden.
Bron : http://www.telegraaf.nl/b(...)val_met_trein__.htmlquote:zo 09 mrt 2008, 21:56
Twee doden door ongeval met trein
BUNDE - Door een aanrijding met een trein zijn zondagavond in Bunde (Limburg) de bestuurder en bijrijder van een bromfiets overleden. Dat liet de politie weten.
De overweg op de Fregatweg is bewaakt met halve spoorbomen. Ter plaatse is het erg donker. Het ongeval gebeurde rond 21.00 uur. De politie weet nog niet hoe het ongeval kon gebeuren. Rond 22.30 uur werden de lichamen geborgen. De identiteit van de slachtoffers is nog niet bekend.
Als gevolg van het ongeval rijden er geen treinen tussen Elsloo en Maastricht. Tussen Maastricht en Sittard moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Nedtrain heeft zelf monteurs die stellen reinigen/nakijken na een aanrijding.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:15 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk die zooi moet door iemand opgeruimd worden.
Maar ik dacht dat tegenwoordig datr gespecialiseerde bedrijven deden.
Yep, SLT met 6 bakken, nieuw treinstel inderdaad, komt pas in oktober in dienst geloof ik, tussen Den Haag en Utrechtquote:Op maandag 10 maart 2008 15:17 schreef NordicBlue het volgende:
Kijk wat ik vandaag op GV zag staan! Toen ik een paar uur later met de auto langs station voorschoten reed kwam er ook zo'n stel voorbij rijden met mensen erin, dit is toch het nieuwe materieel?
[ afbeelding ]
Neehoor, ik weet echt het verschil tussen de oude en de nieuwe sprinter wel, was echt een nieuwe (die van waar ik een foto van poste). Kan ook een delegatie van de NS zijn geweest die erin zat hoor, maar ik weet zeker dat het die nieuwe wasquote:Op maandag 10 maart 2008 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
[ afbeelding ]
Foto: Nicospilt.com
Deze heb je gezien met reizigers. Is helemaal niet nieuw![]()
Die andere is idd nieuw. Het is een testtrein, dus dat er mensen inzitten is niet verwonderlijk. Het duurt nog even voordat die trein in reizigersdienst zit.
Wordt iig nog 6x per week gebruikt als uitwisselingslocatie voor de zogenaamde Flabaka treinen, welke rijden tussen Beverwijk en Flandersbach (D).quote:Op maandag 10 maart 2008 17:51 schreef ghizzer het volgende:
beste treinliefhebbers, iemand hier enig idee of emplacement Het Broek in Arnhem nog in gebruik is en zo ja, wordt het veel gebruikt? Ik reis nl. al jaren vaak tussen Varsseveld en Arnhem en dan kom je langs de 'aftakking' er naar toe. Heb me altijd al afgevraagd of daar veel treinen/wagons staan en wat voor type materieel. Alvast heel hartelijk dank voor reacties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door bork op 10-03-2008 23:17:44 ]I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Tja, zo kan ik het ookquote:Op maandag 10 maart 2008 20:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor meer informatie over Arnhem Goederen zie hier (http://www.google.nl/search?hl=nl&q=arnhem+goederen&btnG=Google+zoeken&meta=)
Nog een weetje:quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:52 schreef ghizzer het volgende:
@Zug-Chef. Thanx voor de info! Ik waardeer overigens van allen jullie hobby zeer. Treinen en stations rules!
zag het ook weer lekker chaos spoor 4 5 7 8 buiten gebruikquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef Duvel het volgende:
Hé, in Utrecht staan twee dooie VIRMs op de flyover richting Asd. Deurtjes open, panto's omlaag. Kon niet zien of ie de bovenleiding gesloopt heeft.
This post is worthless without pictures!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:19 schreef Duvel het volgende:
Hé, in Utrecht staan twee dooie VIRMs op de flyover richting Asd. Deurtjes open, panto's omlaag. Kon niet zien of ie de bovenleiding gesloopt heeft.
Ze moesten de bovenleiding spanningsloos schakelen om de trein heen, en dan ben je de lager genummerde sporen kwijt helaas.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
Zo te zien staan ze wel zodanig in de weg dat Amsterdam niet meer via de lager genummerde perrons te bereiken is en dat de 2800 er weer eens uitgeknikkerd is.
De NS zoekt nog heel wat conducteurs. Verder zijn waarschijnlijk onder het kopje machinisten ook de Cargo's opgenomen en machinisten die ook af en toe voor conducteur spelen op de aanbestede lijnen en zijn de stewards niet meegenomen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:52 schreef densmee het volgende:
Er zijn ongeveer 3340 machinisten in Nederland en 2220 conducteurs.
![]()
http://www.spreekbeurten.info/trein.html
dit lijkt mij niet helemaal juist ?
Valt me mee; om 17:40 was de IC uit Den Haag met een vetraging van +60 vetrokken naar Nm. De IC uit Den Helder had maar +45quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:34 schreef hooibaal het volgende:
Ben precies twee uur onderweg geweest van Utrecht CS naar Nijmegen. de trein uit Den Helder van 12:23 reed niet, die uit Den Haag van 12:37 kwam met +15 aan in Arnhem omdat ie in de rimboe bij Veenendaal moest wachten op een videoschouwtrein!?
Jup, ik moest die trein hebben die ochtend.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
Was dat bij Winsum?
quote:Plastic in de bovenleiding Haarlem - Leiden
Tussen Haarlem en Leiden moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Door plastic in de bovenleiding rijden er tussen Haarlem en Leiden minder treinen.
geniaalquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Deze had ik nog niet voorbij zien komen:
[..]
![]()
En die twee zijn vanaf zondag al de 8ste die door een trein gedood worden...quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:35 schreef Zug-Chef het volgende:
Tijd voor de (onderhand bijna dagelijkse) Darwin Awards
http://www.nu.nl/news/147(...)geval_met_trein.html
Het is momenteel wel erg he... hopen dat er nu wel wat minder dooien gaan vallen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 06:33 schreef Wadloper het volgende:
[..]
En die twee zijn vanaf zondag al de 8ste die door een trein gedood worden...
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:13 schreef Peterselieman het volgende:
Bij die aanrijding te Haren gisteravond waren 2 oudere mensen betrokken. Een man had net zijn zus van het station opgehaald, toen ze bij het oversteken van het spoor verrast werden door neerdalende spoorbomen en klem kwamen te zitten
Bij mijn weten wil Arriva eerst duidelijkheid voer de verdeelsleutel, het gaat er niet zozeer om dat het te duur zou worden.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:47 schreef Peterselieman het volgende:
Arriva investeert voorlopig niet meer in de OV chipkaart vanwege alle problemen en omdat het simpelweg te duur wordt.
9 van de 10 keer is het toch echt de schuld van de oversteker. Deze oudjes hadden misschien zelf niet eens in de gaten wat ze fout deden, maar hoe vaak ik op Oisterwijk van dat tuig net voor de intercity langs heb zien rennen om maar niet 1 minuut voor de overweg te hoeven wachten...quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef Dichterbijer het volgende:
![]()
Gewoon weg triest... t'is jammer dat ze dit soort stations hebben.
Ja, kut eigenlijk dat die darwin-nominees niet gewoon bij bossen tegelijk plat gereden wordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:43 schreef JDude het volgende:
hoe vaak ik op Oisterwijk van dat tuig net voor de intercity langs heb zien rennen om maar niet 1 minuut voor de overweg te hoeven wachten...
yeah rightquote:'Problemen op Valleilijn voorbij'
EDE - Vertragingen en volle treinen op de Valleilijn zijn verleden tijd. Dat zegt vervoerder Connexxion die donderdag een vijfde eigen trein in gebruik neemt.
Connexxion rijdt sinds 2006 op het spoor tussen Ede en Amersfoort. Lange tijd waren er veel vertragingen en volle treinen, omdat Connexion niet genoeg eigen treinen had.
Materiaaltekort was volgens de vervoerder de oorzaak. Dat tekort is nu opgelost.
Connexxion wou toch ook nog een zesde stel bijbestellen, maar dan zou de consessie niet meer winstgevend zou zijnquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:06 schreef Bigs het volgende:
Mooi als je met één treinstijl je hele materieeltekort kunt oplossenTotdat er straks een stuk gaat.
Zoals eerder gemeld een VIRM in de 1500 vandaagquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij is er weer een uitval van ICK/ICL/ICB materieel want de VIRM's zijn als sneeuw voor de zon verdwenen in de 3700.
Vind dat ICK/ICB/ICL spul wel geiniger uitzien, ziet er wat meer trein uitquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:47 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zoals eerder gemeld een VIRM in de 1500 vandaagdaar zat ik vanochtend in.
En net terug met een ICRm opdat zelfde traject. Mijn dag kon niet meer stukbeter dan dat ICK/ICL/ICB prut
Dat is dan ter vervanging van de 840, die ze nu WEL moeten inleverenquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:39 schreef Brembo het volgende:
Connexxion wou toch ook nog een zesde stel bijbestellen,
www.treinfappert.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef spijker4ever het volgende:
Hallo,
Misschien een rare vraag, ik hoorde dat er op collega forum ohih de nodige ruzie`s zijn.
hierop is het beheer opgestapt/afgedankt, en hebben ze besloten een eigen forum op te zetten.
kan iemand mij vertellen hoe dit forum heet en wat de url is??
ik kom namelijk op heel veel trein fora`s en wil dit nieuwe forum ook graag een kans bieden.
gegroet
quote:Geachte bezoeker,
De meningen en visies van de moderators/beheerders en webmaster(s) schijnen blijkbaar erg uiteen te lopen.
Dit bleek uit het feit dat het forum beheerst werd door de beheerders/moderators en niet meer door de webmaster(s).
Daarom hebben wij besloten om alle permissies van alle beheerders/moderators in te trekken.
Moderators/beheerders die graag (op onze voorwaarden) aan willen blijven geven dit in een PB aan mij door. Na intern overleg zal worden besloten wie wel en wie geen beheerder/moderator mag worden.
Vier personen hebben hun permissies als beheerder en/of webmaster behouden:
Hc_ut
Reiziger_Ddrs
Gilles
Bert Badeend.
Vanaf vandaag ben ik weer aangetreden als webmaster en zal samen met de overige aangebleven beheerders/webmaster de site weer proberen te maken tot de plaats op het internet, die tijdens de oprichting het doel was.
Met vriendelijke groet,
Bert.
bert is inmiddels afgetreden als beheerder en heeft het beheer weer overgedragenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef vw_caddy het volgende:
Bert is goed bezig. Beheer daar vond ik al even een puinhoop en dat nieuwe forum houdt toch nooit stand. Houdoe!
en toch zou ik graag een url zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hoewel ik lang getwijfeld heb om hwat over OHIH te posten hier heb toch aardig wat tot 10 geteld, laat de boel daar de boel. Het is leuk zo hier. Laten we het lekker weer over treintjes hebben ipv wanorde
Het leest altijd lekker mee hier
Viel me idd wel op dat sommige berichten wel door 2 modjes bewerkt werden af en toe. Was wel erg fanatiekquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:07 schreef Willy84 het volgende:
Ja mee eens, vond de meeste mods een beetje te fanatiek. Net alsof treinen nou zo'n heet onderwerp is.
Wat is de url van die alternatieve mods dan?
Ja oke, maar wie ben jij op het forum qua gebruikersnaam?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
bert is inmiddels afgetreden als beheerder en heeft het beheer weer overgedragen
de problemen zijn begonnen toen die klootzak met zijn stichting ohih inlijfde![]()
![]()
dude.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
en toch zou ik graag een url zien
ik heb 2 jaar geleden (onder druk van het bestuur/beheer) besloten me gebruikersnaam aan de kapstok te hangen.(ik lees nog wel elke dag het ohih forumquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ja oke, maar wie ben jij op het forum qua gebruikersnaam?
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dude.
je weet van het bestaan van ohih.
en je komt hier een url vragen?
kop een virm. En nou optiefen
Dan maak je toch een andere aan daar en ga je op een andere toon verderquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar geleden (onder druk van het bestuur/beheer) besloten me gebruikersnaam aan de kapstok te hangen.(ik lees nog wel elke dag het ohih forum
En die willen wij niet hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.
ik heb me gebruikersnaam op de kapstok gehangen omdat ik geen kritiek mocht hebben en daarnaast voel ik geen behoefte om me weer aantemeldenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maak je toch een andere aan daar en ga je op een andere toon verder
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je er ook maar EEN echt kent, had je die url allang gehad. Blijkbnaar ben je niet erg gewenst.
Tsja als het beheer niet respecteert, dan heeft posten op een forum weinig zin. Met respecteren bedoel ik dat je het niet altijd met het beheer eens hoeft te zijn, maar niet voortdurend tegen hun in gaat en hun mening over een bepaald onderwerp respecteert.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.
Hier andersom.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.
Denk dat dit idd de toekomst is... denk alleen dat ze niet zo erg gestript de schredder ingaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
Plan Toekomst?
[ afbeelding ]
In de Westhaven, 2003.
Als je bedenkt dat ze dit gewend waren:quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef en_door_slecht het volgende:
1966, waren mensen toen wel te spreken over de Plan T rommel?
pm staat openquote:Op vrijdag 14 maart 2008 00:12 schreef Eix het volgende:
Spijker4ever kan dmv mail/fok PM zich kenbaar maken aan mij dan stuur ik die link wel even door.Anders valt het hier onder spam.
En nu meer treintjes.
lees dan gaan bij nij de nekharen overeind staan.quote:heel veel trein fora`s
Ik geloof van wel. Het was snel, modern. Zo had Plan T centrale deursluiting, TL-verlichting, koersrollen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:37 schreef en_door_slecht het volgende:
1966, waren mensen toen wel te spreken over de Plan T rommel?
En Plan T is volkomen FUBAR na de laatste revisie.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens niet dat er een plan T bewaard gaat worden. 4 bakken stallen is altijd een probleem, en van mat'64 wordt al de Plan V 419 bewaard
Daar ben je tien jaar te laat mee.quote:
Fles z'n term "vingerverfploeg" krijgt hier een heel andere invulling.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:17 schreef Dichterbijer het volgende:
Het lijkt OHIH hier wel
Mijn treinen topic, wat doe je
Ja okee, ik had je verkeerd begrepen. Mijn excuses.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:41 schreef Duvel het volgende:
Daar ben je tien jaar te laat mee.
Whehe ik snapte d're al geen hol van. Vrijdag hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, ik had je verkeerd begrepen. Mijn excuses.
Jaarlijks 4 miljoen?? Voor zo'n boemellijntje.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:57 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag is het contract getekend tussen Arriva en de provincie Groningen over de reactivering van het traject Zuidbroek - Veendam. Hierbij gaat Arriva ¤12 mln in nieuw materieel investeren, de provincie 15 mln in het spoor en een jaarlijkse bijdrage van 4 mln. Het streven is om de lijn in april 2010 weer in gebruik te nemen voor het reizigersverkeer.
http://rtvnoord.nl/nieuws/index.asp?actie=totaalbericht&pid=72166
Nog beter is als Arriva weer eens een ritje naar de STAR maakt, dan kun je namelijk vanuit Groningen via Veendam tot Stadskanaal komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:12 schreef Willy84 het volgende:
Coolkan ik weer een lijntje gaan berijden
Volgens mij niet, op die plek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Station Soestduinen is nu echt verleden tijd. Ook de perrons zijn niet compleet verwijderd.
Tevens de vraag: is het de bedoeling dat Amsterdam nog een station krijgt? Ik zie al een tijdje een paar perronwanden staan tussen Bijlmer en Amstel....
Zolang je maar niet in het fiets/invalide/bagage rijtuig gaat zitten. Ik doe dat altijd netjes met mijn ingeklapte vouwfietsjes (die andere deuren zijn verrekte smal en de balkons te klein om daar netjes een fietsje neer te zetten). Maar die tussenschuifdeuren zijn om gek van te worden. Bijna net zo erg als blerende kinderen: open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht en dat dan een uur lang op mijn wekelijkse traject. Niet omdat er mensen doorheen gaan, gewoon omdat die deur dat kan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:06 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vind dat ICK/ICB/ICL spul wel geiniger uitzien, ziet er wat meer trein uit. Van die mensen die dan uit de ramen gaan hangen omdat ding 20 min stil staat in arnhem
.
Maar goed er is maar een trein en dat is Plan 'Toekomst'...
Het is echt triest de afgelopen dagen....quote:Aanrijding-met persoon Eindhoven-Weert
Tussen Heeze en Weert moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten.
Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Heeze en Weert geen treinen.
Wat is er met de bordjes gebeurd?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:53 schreef knars het volgende:
whuh, perron van Soestduinen weg? Vond ik altijd zo'n mooi overblijfsel
die wou jij graag in de tuin hebben staan?quote:
thx!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
De laatste keer dat ik er was reed er DM'90, die zie ik in Arnhem ook altijd staan. Maar het wordt dacht ik afgewisseld met Lintjes.
Meestal wel, maar soms ook DM ´90.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:08 schreef bork het volgende:
Op Arnhem zal er wel zowiezo een Lint staan richting Winterswijk mag ikaannemen?
Geen idee, maar het feit is wel dat het al ietsje langer bekend is dat het werd weggehaald:quote:
Oh, dat hou ik allemaal niet zo bij op zichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Geen idee, maar het feit is wel dat het al ietsje langer bekend is dat het werd weggehaald:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef Dichterbijer het volgende:
In maart 2008 komt het station zelf te koop te staan...iemand intresse?
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb er nu ook niet echt de ruimte voor. Eerst maar eens verhuizen... hmm.....
En de hele dag treinen in je voortuinquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
gij snaptum
Alleen het zal wel een onsmakelijke hoop geld kosten ben ik bang
dat eerste zou de prijs nog best wel eens kunnen drukkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:07 schreef bork het volgende:
[..]
En de hele dag treinen in je voortuin![]()
Zal inderdaad wel een smak kosten, ligt supemooi in/bij de bossen.
Ja dat bedoel ik. Zeker omdat je zelf totaal onbereikbaar bent. Uitgezonderd een taxibusje per uur naar Soest-Zuidquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:13 schreef dennistd het volgende:
dat eerste zou de prijs nog best wel eens kunnen drukken
Het zutje daar wordt momenteel aanbesteed, over 2 weken na Pasen volgt de uitslag. Wie weet zet de nieuwe vervoerder ietwat ander materieel in...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Zeker omdat je zelf totaal onbereikbaar bent. Uitgezonderd een taxibusje per uur naar Soest-Zuid
Nou, zal het 2 fryskers per uur worden. Joepie.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:36 schreef Zug-Chef het volgende:
Het zutje daar wordt momenteel aanbesteed, over 2 weken na Pasen volgt de uitslag. Wie weet zet de nieuwe vervoerder ietwat ander materieel in...
Het was aldus een goed moment om een middag vrij te nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:54 schreef Charango het volgende:
Opmerkelijk dat er nog geen woord is gerept over de totale chaos op Utrecht CS gisteren,
wat gerommel ergens bij Geldermalsen, en een kapotte trein ergens bij Gouda. Gevolg, de ene na de andere trein wordt eruit gegooid. De Arnhem/Nijmegen treinen vertrekken opeens allemaal van de Noordoost-perrons (11 en 12), met als gevolg dat de trein naar Enschede eruit wordt getrapt. Leeuwarden-treintje zat bomvol, paste gewoon niets meer bij in, uiteindelijk via Arnhem (Machinist gaf vanwege de omstandigheden de Eerste Klas nog even vrij
), Zutphen en Deventer in Almelo gekomen met +75
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |