Done Fles.quote:
Of Zoetermeer - Rotterdam for that matter...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Opzich een goed initiatief. Beetje jammer dat er geen lijntje via Rdam CS over Delft naar Den Haag loopt.
Anders wordt Delft overspoeld met negers en marokkanen, en dat is niet de bedoeling hé.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Opzich een goed initiatief. Beetje jammer dat er geen lijntje via Rdam CS over Delft naar Den Haag loopt.
Die opmerking vast ook niet...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
Anders wordt Delft overspoeld met negers en marokkanen, en dat is niet de bedoeling hé.
Dit zou het nieuwe materieel moeten worden (niet heel veel verschil met de nieuwste in Rotterdam, maar dan driedelig). Dat komt alleen pas ergens eind 2008 ofzo.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:26 schreef ChRoNiC het volgende:
Tot hoe lang blijven ze met die gaere oude metrostellen rijden op de hofpleinlijn? Want ik dacht dat ze daar ook nieuw materieel op gingen laten rijden.
Volgens mij ben jij ten eerste niet heel erg goed op de hoogte van de bevolkingssamenstelling van Delft, ten tweede ben je volgens mij nogal gericht op het kleurtje/paspoort van iemand, en in mijn ogen heb ik dát soort mensen liever niet in Delft...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef SuizzeJonnais het volgende:
Anders wordt Delft overspoeld met negers en marokkanen, en dat is niet de bedoeling hé.
44 minuten van Zoetermeer naar Rdam?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef innovative het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ten eerste niet heel erg goed op de hoogte van de bevolkingssamenstelling van Delft, ten tweede ben je volgens mij nogal gericht op het kleurtje/paspoort van iemand, en in mijn ogen heb ik dát soort mensen liever niet in Delft...
En voor de duidelijkheid, er zijn geen treinen die direct van Zoetermeer naar Rotterdam gaan. De kortste reistijd vanaf de rand van Zoetermeer, het dichtste bij Rotterdam, naar Rotterdam CS is 44 minuten met het openbaar vervoer. Dat terwijl het net iets meer dan 20 km. is, en met de auto een minuut of 20 is... Daar lijkt me toch écht wel enige noodzaak voor een directe lijn.
Ik begrijp hieruit dat je zelf ook een neger of een marrokaan bent?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef SuizzeJonnais het volgende:
[..]
44 minuten van Zoetermeer naar Rdam?
Vanuit DH naar Rdam duurt het een kwartiertje, van DH naar Zoetermeer duurt het 20 minuten.
Dus, gewoon 1 lijn tussen Rdam en Zoetermeer, die lijnenspel met DH is compleet overbodig.
Ik denk dat dat komt omdat ze nog niet overal op volle snelheid kunnen rijden, de signalering werkt nog niet overal waardoor ze op die stukken op zicht moeten rijden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:39 schreef Zephyrus het volgende:
Gisteren voor het eerst Randstadrail genomen vanuit Spui naar Zoetermeer: ik was 35 minuten onderweg.
Terwijl de sprinter er pakweg +/- 20 minuten over deed. Is dit normaal of gaat het nog sneller in een later stadium. Ik vond hem ook niet bepaald snel gaan, maar kan aan mij liggen. Verder wel mooi ding alleen het omroepstemmetje stond ontzettend hard...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |