www.treinfappert.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef spijker4ever het volgende:
Hallo,
Misschien een rare vraag, ik hoorde dat er op collega forum ohih de nodige ruzie`s zijn.
hierop is het beheer opgestapt/afgedankt, en hebben ze besloten een eigen forum op te zetten.
kan iemand mij vertellen hoe dit forum heet en wat de url is??
ik kom namelijk op heel veel trein fora`s en wil dit nieuwe forum ook graag een kans bieden.
gegroet
quote:Geachte bezoeker,
De meningen en visies van de moderators/beheerders en webmaster(s) schijnen blijkbaar erg uiteen te lopen.
Dit bleek uit het feit dat het forum beheerst werd door de beheerders/moderators en niet meer door de webmaster(s).
Daarom hebben wij besloten om alle permissies van alle beheerders/moderators in te trekken.
Moderators/beheerders die graag (op onze voorwaarden) aan willen blijven geven dit in een PB aan mij door. Na intern overleg zal worden besloten wie wel en wie geen beheerder/moderator mag worden.
Vier personen hebben hun permissies als beheerder en/of webmaster behouden:
Hc_ut
Reiziger_Ddrs
Gilles
Bert Badeend.
Vanaf vandaag ben ik weer aangetreden als webmaster en zal samen met de overige aangebleven beheerders/webmaster de site weer proberen te maken tot de plaats op het internet, die tijdens de oprichting het doel was.
Met vriendelijke groet,
Bert.
bert is inmiddels afgetreden als beheerder en heeft het beheer weer overgedragenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:05 schreef vw_caddy het volgende:
Bert is goed bezig. Beheer daar vond ik al even een puinhoop en dat nieuwe forum houdt toch nooit stand. Houdoe!
en toch zou ik graag een url zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Hoewel ik lang getwijfeld heb om hwat over OHIH te posten hier heb toch aardig wat tot 10 geteld, laat de boel daar de boel. Het is leuk zo hier. Laten we het lekker weer over treintjes hebben ipv wanorde
Het leest altijd lekker mee hier
Viel me idd wel op dat sommige berichten wel door 2 modjes bewerkt werden af en toe. Was wel erg fanatiekquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:07 schreef Willy84 het volgende:
Ja mee eens, vond de meeste mods een beetje te fanatiek. Net alsof treinen nou zo'n heet onderwerp is.
Wat is de url van die alternatieve mods dan?
Ja oke, maar wie ben jij op het forum qua gebruikersnaam?quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
bert is inmiddels afgetreden als beheerder en heeft het beheer weer overgedragen
de problemen zijn begonnen toen die klootzak met zijn stichting ohih inlijfde![]()
![]()
dude.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:30 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
en toch zou ik graag een url zien
ik heb 2 jaar geleden (onder druk van het bestuur/beheer) besloten me gebruikersnaam aan de kapstok te hangen.(ik lees nog wel elke dag het ohih forumquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:31 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Ja oke, maar wie ben jij op het forum qua gebruikersnaam?
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dude.
je weet van het bestaan van ohih.
en je komt hier een url vragen?
kop een virm. En nou optiefen
Dan maak je toch een andere aan daar en ga je op een andere toon verderquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:34 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar geleden (onder druk van het bestuur/beheer) besloten me gebruikersnaam aan de kapstok te hangen.(ik lees nog wel elke dag het ohih forum
En die willen wij niet hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.
ik heb me gebruikersnaam op de kapstok gehangen omdat ik geen kritiek mocht hebben en daarnaast voel ik geen behoefte om me weer aantemeldenquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maak je toch een andere aan daar en ga je op een andere toon verder
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:35 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
dude paardenmeisjeliefhebber lees zelf eens, wij willen graag een url van het forum van het ex beheer.
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als je er ook maar EEN echt kent, had je die url allang gehad. Blijkbnaar ben je niet erg gewenst.
Tsja als het beheer niet respecteert, dan heeft posten op een forum weinig zin. Met respecteren bedoel ik dat je het niet altijd met het beheer eens hoeft te zijn, maar niet voortdurend tegen hun in gaat en hun mening over een bepaald onderwerp respecteert.quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:40 schreef spijker4ever het volgende:
[..]
ik ben wel gewenst kon alleen niet opschieten met het beheer, maar de users waardeerde mijn bijdrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |