abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 14:13:49 #101
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_221163903
quote:
81s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaar of tien (15?) geleden haden ze toch ook zo'n issues met de airco's in ICE's. Moesten alle ICE's aan de kant en de diensten gereden worden met whatever er maar 1435 spoorde. Tot BR650 aan toe :') Zo spel je "incompetentie" dus.
met name BR406 had er veel last van.

Van die serie worden nu blikjes gemaakt
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 27 juni 2026 @ 16:27:29 #102
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221165013
Of slotjes voor in KLB :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:37:58 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221166533
De RE3 rijdt met een 101 en rijtuigen van GfF. Zie iedereen met een waaier er in zitten. Klasse overigens dat het Verkehrsverbund wel iets heeft geregeld, er rijdt tenminste iets. Maar tering zeg, een volgende concessie zou ik wel zo opzetten dat National Express geen kans maakt om te winnen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 27 juni 2026 @ 19:40:38 #104
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_221166554
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 19:37 schreef derLudolf het volgende:
National Express geen kans maakt om te winnen.
Maken die er zo'n zooitje van dan?
Is het erger dan de DB?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 19:47:26 #105
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221166608
Lees posts 98 en 99 even. Ik vind dat echt een enorm teken van onvermogen en onwil.

"We rijden lijn X met enkele treinstellen zodat we treinstellen met defecte airco of gestrande treinen direct kunnen vervangen" had ik overigens goed begrepen.

De DB rijdt. Hoewel er best wat uitval is op de RE2 en RE42. Nu is vooral RE2 betroffen waardoor het druk is. Geen idee waarom RE2 niet rijdt naar het was mooi geweest als de Dosto's dan voor de RE42 werden gebruikt.

[ Bericht 30% gewijzigd door derLudolf op 27-06-2026 19:54:13 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')