quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
En weer is het spoor het bokje van zoiets.
Als ik zie wat er gebouwd gaat worden dan zou dat echt geen afsluiting van 3 weken hoeven te rechtvaardigen
Bron: het bericht van RWS in het door jou geciteerde bericht.quote:De A44 gaat dan een maand dicht, het spoor drie weken.
Had ik gelezen, maar waarom geen andere technieken?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Bron: het bericht van RWS in het door jou geciteerde bericht.
Such as? You brilliant mindquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had ik gelezen, maar waarom geen andere technieken?
Ik vermoed dat je die landhoofden en middenpijlers niet kan realiseren zonder treinvrijeperiode, anders geloof ik wel dat ze dat hadden gedaan.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:51 schreef Piles het volgende:
Ja die 3 weken snap ik ook niet zo goed...
Waarom niet 1 tvp (weekend) slopen, dan spoor open en nieuwe landhoofden bouwen. En dan in 1 tvp (weekend) liggers inhijsen.
bijvoorbeeld. Of het dek in de nabijheid voorbouwenquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:51 schreef Piles het volgende:
Ja die 3 weken snap ik ook niet zo goed...
Waarom niet 1 tvp (weekend) slopen, dan spoor open en nieuwe landhoofden bouwen. En dan in 1 tvp (weekend) liggers inhijsen.
Mja, door die wegen aan beide zijden van het spoor zou ik denken dat je juist enorm veel werkruimte hebt.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je die landhoofden en middenpijlers niet kan realiseren zonder treinvrijeperiode, anders geloof ik wel dat ze dat hadden gedaan.
Na 25 jaar in dienst bij semi-overheid heb ik wel geleerd dat we vaak dingen doen omdat we ze altijd al zo doen of omdat het een goede vorm lijkt. Niet omdat het ook daadwerkelijk zo functioneel is.quote:Op zaterdag 13 december 2025 20:05 schreef Piles het volgende:
Maar er zal door aannemer en ProRail ongetwijfeld goed over nagedacht zijn.
Ik zie trouwens net dat het Haarlem - Leiden is, niet Hoofddorp Leiden.quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:02 schreef b2py het volgende:
Op het wegenforum wordt gezegd dat in de zomer van 2028 de spoorlijn Hoofddorp - Leiden drie weken eruit gaat voor de sloop en nieuwbouw van een viaduct in de A44.
https://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?p=1369796#p1369796
En de bron, RWS: https://www.projecta44.nl/nieuws/3171388.aspx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |