Dat betekent ook dat je vanaf dan een ICE-toeslag moet betalen tussen Amsterdam en Hengelo (behalve als je een NS-abonnement hebt).quote:Op woensdag 24 september 2025 18:48 schreef MTL het volgende:
Vanaf de week van 13 oktober gaan er meer treinen met ICE3neo's rijden en op 18 oktober (of was het 15?) is de formele herwaardering van de hele lijn naar ICE-status.
Maar de belangrijkste vraag: hoe zit het dan met de restauratieve voorzieningen?quote:Op woensdag 24 september 2025 22:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat betekent ook dat je vanaf dan een ICE-toeslag moet betalen tussen Amsterdam en Hengelo (behalve als je een NS-abonnement hebt).
Die zijn ICE en aanwezig heb ik vernomen, worden niet pas in BB ingeladen.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: hoe zit het dan met de restauratieve voorzieningen?
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: hoe zit het dan met de restauratieve voorzieningen?
Met 80 man 74 boetes uitdelen vind ik nou weer niet echt een enorme prestatie, eigenlijk.quote:
Dit ondertreft echt mijn braafste verwachtingen. En bevestigt voor mij persoonlijk dat al die negatieve berichtgeving over Het Openbare Leven mogelijk meer overeenkomen met mijn eigen persoonlijke ervaring dat er bijna nooit wat gebeurt.quote:Op woensdag 24 september 2025 22:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met 80 man 74 boetes uitdelen vind ik nou weer niet echt een enorme prestatie, eigenlijk.
Ik word op mijn traject toch zeker eens in de week gecontroleerd, soms zelfs meerdere keren in één rit. (Utrecht-Nijmegen)quote:Op donderdag 25 september 2025 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zit bijna ieder weekend wel voor een langer stuk in de trein, maar als ik een keer per maand gecontroleerd word dan heb je het wel gehad. Geen conducteur te bekennen. Dan begrijp ik wel dat je af en toe voor veel geld een bus vol gele hesjes op moet trommelen om een statement te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |