Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb het even aan mijn vriendje CoPilot gevraagdHet is een soort coupon als onderdeel van een emigratie-pakketreis. Waarschijnlijk 1905 - 1915.
Het is geen retour.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.
Ik heb het gewoon afgeleid van resultaten op duck duck go en een open source vertaalservice.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik heb het even aan mijn vriendje CoPilot gevraagdHet is een soort coupon als onderdeel van een emigratie-pakketreis. Waarschijnlijk 1905 - 1915.
Het is ķf heen ķf terug.quote:Op zondag 7 juni 2026 11:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Best vreemd dat het dan een retour is toch? En is het een abonnement of een losse retour? Wel interessant stukje geschiedenis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |