Apeldoorn toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:37 schreef blup het volgende:
OMG.. wat een kut site..
[afbeelding]
Daar rechts bij 't rode pijltje kuste ik haar voor de eerste keer.. :')..
Elke keer ook als ik er langs rijd krijg ik toch wel weer een brok in me keel...
Yep..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Apeldoorn toch?Ik heb daar ooit nog eens over spoor 1 gereden.
En daar knal ik 2x per week full speed door heenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:08 schreef Quidos het volgende:
[afbeelding]
En hier pak ik dan elke morgen om 7:40 de trein.. Home sweat home..
Station Oss West
plan U, 3 bakken, diesel en een stuk lager dat plan V en Tquote:Maar wat is het verschil tussen plan U, V en T? alleen de aandrijving? (U is diesel?)
Nee hoor, zowel IC's als stoptreinen gebruiken sp 2 en 3.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 03:56 schreef blup het volgende:
[..]
Yep.... Apeldoorn..
..
Tegenwoordig kom je er met de IC alleen langs op spoor 2 geloof ik..
Op 3 stopt altijd een stoptrein oid.
Je verhaal klopt, alleen is het 3 en 4quote:Op vrijdag 12 maart 2004 13:04 schreef MREn het volgende:
[..]
Nee hoor, zowel IC's als stoptreinen gebruiken sp 2 en 3.
IC uit Enschede komt binnen op 2, stoptrein komt dan binnen op 3. IC uit Amersfoort komt binnen op 3 wat inhoudt dat het stoppertje weer van 2 vertrekt.
De overeenkomst kan ik je wel vertellen, ze zijn allemaal lelijk als hell.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:03 schreef Xtreem het volgende:
Maar wat is het verschil tussen plan U, V en T? alleen de aandrijving? (U is diesel?)
Niet alleen lelijk.. die lawaaige schud dingen zijn de reden dat ik een hekel aan treinen heb/had.... in een fatsoenlijke ICM/IRM (goed, ik probeer jargon te leren, ik bedoel uiteraard die 'nieuwe' dubbeldekkers en die IC rijtuigen met nieuwe, lichte bekleding) is het prima zitten lezen, ouwehoeren, reizen...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:28 schreef blup het volgende:
[..]
De overeenkomst kan ik je wel vertellen, ze zijn allemaal lelijk als hell.
Ik zat een tijdje terug in een plan T of V, en die was helemaal vernieuwd met halogeen verlichting en weet ik het allemaal.. Kunnen ze dat geld niet beter besparen voor nieuwe treinstellen ofzo?.
Bedoel je geen sprinter? In Plan T en V zit geen halogeen. Sprinter ook niet, maar is wel recent verbouwd.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:28 schreef blup het volgende:
[..]
De overeenkomst kan ik je wel vertellen, ze zijn allemaal lelijk als hell.
Ik zat een tijdje terug in een plan T of V, en die was helemaal vernieuwd met halogeen verlichting en weet ik het allemaal.. Kunnen ze dat geld niet beter besparen voor nieuwe treinstellen ofzo?.
ICM = koploper(rode of oranje bekleding)quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Niet alleen lelijk.. die lawaaige schud dingen zijn de reden dat ik een hekel aan treinen heb/had.... in een fatsoenlijke ICM/IRM (goed, ik probeer jargon te leren, ik bedoel uiteraard die 'nieuwe' dubbeldekkers en die IC rijtuigen met nieuwe, lichte bekleding) is het prima zitten lezen, ouwehoeren, reizen...
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:33 schreef MREn het volgende:
[..]
ICM = koploper(rode of oranje bekleding)
ICR = IC-rijtuig (rode of oranje bekleding)
ICRm = gemoderniseerd ICR (bruin of donkerrode bekleding)
IRM = interregiomaterieel (dubbeldekkers)
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:47 schreef MREn het volgende:
Wat bedoel je met eindstuk?
Wellicht een ICRm BDs? (BDs = tweede klas, bagaruimte en stuurstand)
[afbeelding]
De ICM, of koploper is een treinstel bestaande uit drie of vier bakken, deze:
[afbeelding]
Nee, ik weet zeker een T, of V.. Ik stapte erop bij Den bosch, ik weet niet meer precies waar ik heen ging.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:21 schreef MREn het volgende:
[..]
Bedoel je geen sprinter? In Plan T en V zit geen halogeen. Sprinter ook niet, maar is wel recent verbouwd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |