Goed zo, kut OP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Deeeeeeeeeeeeeeeel 52 alweer, dit keer zonder OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Tadaaaa
Ah ok, maar een leuk treintje wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik was er met een vriend van me, verder niemand gezien... Ook geen toeterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo goed ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Eix het volgende:
Een link naar de OP zou misschien toch handig zijn. Vond het namelijk een erg mooie bron van informatie toen ik nog niet zoveel van het spoor afwist...
OK:quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Eix het volgende:
Een link naar de OP zou misschien toch handig zijn. Vond het namelijk een erg mooie bron van informatie toen ik nog niet zoveel van het spoor afwist...
quote:
Wie zou er winnen bij een frontale botsing?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
MP in conjunctie met GTWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Netjes gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat de GTW er binnenstebuiten uitkomt en dan heel mooi als gietmal voor nog wat MP's gebruikt kan wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie zou er winnen bij een frontale botsing?
Tof! mP's zijn stoer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de GTW er binnenstebuiten uitkomt en dan heel mooi als gietmal voor nog wat MP's gebruikt kan wordenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop