Dit is een vervroegde of verlate 1 aprilgrap, toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat Valleikaartje van de Cxx broeders schiet ook lekker op zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Barneveld - Amersfoort 3 euro enkele reis, Ede of Lunteren 5 euro enkele reis, alleen na 9:00 door de week. Ter vergelijking: Uit de NS-automaat komen enkeltjes met korting voor 2,20 voor Barneveld - Amf en 3,40 vor Ed - AmfJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En jah, wie heeft er nou geen kortingkaart hmm? Dit is alleen voor zeer incidentele reizigers een optie lijkt me. Oh ja, je mag ook met ALLE stadsbussen van Cxx in Amf rijden. Op het traject station-centrumJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat toch ZEKER 10 minuten rollator-strompelen is. Nou, wat een geweldig aanbodJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Bedankt Cxx!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ehmm nee, dit menen zequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef Duvel het volgende:
Dit is een vervroegde of verlate 1 aprilgrap, toch?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee, dit menen zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef Tollywood het volgende:
Wat kost dat nou een retourtje Amsterdam Centraal Antwerpen met de trein? Misschien dat iemand dat weet...
Op de site van NS staat er namelijk :
Over dit internationaal reisadvies
Mogelijk zijn in Nederland niet voor alle geselecteerde internationale bestemmingen tickets te koop.
Voor het Reizen met Thalys, Eurostar, CityNightLine en TGV is het reserveren van plaatsen verplicht en is een speciaal ticket vereist.
Ongeveer 25 eur. Weet het niet precies, maar Rotterdam<->Antwerpen is 11,20 en Rotterdam<->Amsterdam is 13,70quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef Tollywood het volgende:
Wat kost dat nou een retourtje Amsterdam Centraal Antwerpen met de trein? Misschien dat iemand dat weet...
Mogelijk zijn in Nederland niet voor alle geselecteerde internationale bestemmingen tickets te koop.
Voor het Reizen met Thalys, Eurostar, CityNightLine en TGV is het reserveren van plaatsen verplicht en is een speciaal ticket vereist.
Je kan het beste even naar het station gaan. In de kaartjesautomaat staat alles wat je weten wilt. Je hebt Superdagretours en normale tweemaands retours. Altijd ff kijken wat in jouw geval het goedkoopste is. Internationale treintarieven schijnen vreselijk geheim te zijn, niemand geeft daar informatie over. Eoa Tsjech heeft daarom ooit www.jizdenka.cz opgezet, maar dat zijn maar indicaties. Wel nuttig even goed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:38 schreef Tollywood het volgende:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:48 schreef neggix het volgende:
[..]
Ongeveer 25 eur. Weet het niet precies, maar Rotterdam<->Antwerpen is 11,20 en Rotterdam<->Amsterdam is 13,70
Voor dit soort veelgevraagde bestemmingen zijn wel vaak stedentrips-aanbiedingen jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:46 schreef Robin2130 het volgende:
ooh ja: kijk dan ook even op NSinternationaal.nlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
grensoverschrijdende treinreizen zijn doorgaans trouwens relatief erg duur. Kennelijk is het ergens voor nodig om een "grenstarief" te rekenen. Leuk he, Europese eenwording?
Tsjechischquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:01 schreef Tollywood het volgende:
Bedankt voor de reacties!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@ Dr_Flash helaas voor mij kan ik geen Pools evengoed bedankt!
Ik ben ook benieuwd hoe die nieuwe treinen eruit zienquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, die nieuwe sprinters waarvan NS er vandaag nog 64 extra besteld heeft, daarvan zou de eerste vandaag gepresenteerd worden of zijn in Krefeld. Iemand een plaatje ? Ik kon op Drehscheibe Online zo gauw nog even niks vinden (maar dat is ook een bar onoverzichtelijke siteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tofheidquote:Amsterdam wird neben München und Zürich das Drehkreuz im europäischen Nachtreiseverkehr. Die Verbindungen von Kopenhagen, Prag, Wien und Mailand werden bis in die niederländische Metropole weitergeführt.
Ik ben ook erg benieuwd, zal later op de dag ook maar weer is gaan zoeken naar foto's er van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe die nieuwe treinen eruit zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mooie tekening van sloterdijkquote:
Volgens die CTA is dit Abcoude anders hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:12 schreef Joene het volgende:
mooie tekening van sloterdijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop