Nee. De middenbak van de 4007 (o.i.d.) draait nog vrolijk mee in de 4044 (zoals eerder gepost). Alleen is deze helemaal ICM1 gelijk gemaakt (had al nieuwe draaistellen). Daarnaast staan er geloof hier en daar nog wat stellen voor rampenoefeningen (o.a. Stator in Utrecht naar ik meen). Maar voor de hobbyist: neen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
En ze zullen wel allemaal gesloopt zijn?
Nog niet allemaal, zijn nog paar volgens wWiki en nog wat info:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
En ze zullen wel allemaal gesloopt zijn?
Boejje, er rijden nog plentyhonderdduizendmiljoenmiljard koplopers in de rondte. Die kut Railhopper is er gewoon in geslaagd om een paar maanden na het eind van mijn eerste spoorleven te gaan rondrijden, en een paar maanden voor mijn wederopstanding gesloopt te worden, da's heul ergerquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Boring, kom ik er dus weer achter dat ik een bepaald treintype niet bewust heb meegemaakt
De stoelen waren van hetzelfde materiaal, of leken er in ieder geval veel op, als in Mat ´64. Ik heb er een heel klein plaatje van kunnen vinden.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:14 schreef Duvel het volgende:
Je bedoelt zoals de stoelen in de Hondekop coach-stellen? Geen idee eigenlijk.
Ja ook zoiets!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, er rijden nog plentyhonderdduizendmiljoenmiljard koplopers in de rondte. Die kut Railhopper is er gewoon in geslaagd om een paar maanden na het eind van mijn eerste spoorleven te gaan rondrijden, en een paar maanden voor mijn wederopstanding gesloopt te worden, da's heul erger [ afbeelding ]
Van die netjes achter de stoelen ja! Ik zat nog te kijken of het misschien ICR was, maar nee: dat had van die reserveerbaarheidsplestikjes bovenop de stoelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Socios het volgende:
De stoelen waren van hetzelfde materiaal, of leken er in ieder geval veel op, als in Mat ´64. Ik heb er een heel klein plaatje van kunnen vinden.
[ afbeelding ]
dit zijn zeker fijne stoelen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef Socios het volgende:
[..]
De stoelen waren van hetzelfde materiaal, of leken er in ieder geval veel op, als in Mat ´64. Ik heb er een heel klein plaatje van kunnen vinden.
[ afbeelding ]
Dat waren volgens mij alleen de ICR's die geschikt waren voor "buurlanddiensten", dus de Beneluxen en een deel van het blauw-gele ICR-park?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van die netjes achter de stoelen ja! Ik zat nog te kijken of het misschien ICR was, maar nee: dat had van die reserveerbaarheidsplestikjes bovenop de stoelen.
En dat er ook nog gewoon van die railtenders rond reden waar je een kop koffie of thee en een wafel of zo kon krijgen voor een enigszins schappelijk bedragquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:42 schreef Socios het volgende:
Ja, dat was ook leuk, net als van die compartimenten van 6 plaatsen in ICR 2e klas zoals je in ICM alleen 1e klas ziet.
En ook toen liep iedereen al te schelden dat dat achterlijk duur was.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat er ook nog gewoon van die railtenders rond reden waar je een kop koffie of thee en een wafel of zo kon krijgen voor een enigszins schappelijk bedragKop koffie ƒ1,85 heb ik nog meegemaakt
In een woord geweldigquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Socios het volgende:
Over koffieverkoop bij de NS gesproken.![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn067008-bb.wmv
Die goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Socios het volgende:
Over koffieverkoop bij de NS gesproken.![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn067008-bb.wmv
Poging twee: Newcastle!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:36 schreef bork het volgende:
Whoo, deeltje 100 alweer, applaus voor jullie zelf!
Ik heb niet zoveel actuele fotoos, wel een heleboel vieze treinen maar die zijn hier niet echt populair volgens mij.
Ik vond nog wel een foto uit mei 2006 (pre treintjes periode) genomen vanuit de trein.
[ afbeelding ]
Nu blijkt dit achteraf wel een belangrijke plek voor de ontwikkeling van de trein te zijn geweest, wist ik veel.
Dus quizje waar is dit?
Helemaal goed Duvelquote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:22 schreef Socios het volgende:
Over koffieverkoop bij de NS gesproken.![]()
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/sn067008-bb.wmv
Je bent gewoon een sukkel als je koffie of thee bij de Kiosk van Stervex haalt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:21 schreef JaFFe het volgende:
slordige drinkers. of de koffie aanpakken net voordat de trein vertrekt en dan niet betalen.
Je maakt je ondertitel wel waar.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:44 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sukkel als je koffie of thee bij de Kiosk van Stervex haalt.
[ afbeelding ]
![]()
Ach je hebt ook van ie mensen die op alles vingerverfjosti's , straalbezopen camembervreters en alles schrale paupershit vindenquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent wel vreselijk druk met iedereen maar een sukkel en een kustudent en een klotenederlander te vinden he, meneertje-ik-weet-alles-beter?
Dit:quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij bent wel vreselijk druk met iedereen maar een sukkel en een kustudent en een klotenederlander te vinden he, meneertje-ik-weet-alles-beter?
Die heb je ook jaquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ach je hebt ook van ie mensen die op alles vingerverfjosti's , straalbezopen camembervreters en alles schrale paupershit vinden
Railhoppers <3quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje, er rijden nog plentyhonderdduizendmiljoenmiljard koplopers in de rondte. Die kut Railhopper is er gewoon in geslaagd om een paar maanden na het eind van mijn eerste spoorleven te gaan rondrijden, en een paar maanden voor mijn wederopstanding gesloopt te worden, da's heul erger [ afbeelding ]
Damn, dan heb je ook net het afscheid van de Hondenkoppen gemist. Maar nog wel in rijdende dienst gelukkig. Bij mij begon het eind jaren '80 of zo, en niet meer weggegaan tot verdriet van mijn naasten.quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik denk het. 1991-1994 was ik vrij druk met treinen en ook bussen bezig, daarna zakte het helemaal in, en pas in maart 2006 begon het weer.
Precies. Net als Plan U, de DE-2's, de getrokken M2-rijtuigen op de IJssellijn, de E-locs 1100, 1200, 1300 en zo nog wat dingen meerquote:Op woensdag 30 januari 2008 14:44 schreef Duvel het volgende:
Damn, dan heb je ook net het afscheid van de Hondenkoppen gemist. Maar nog wel in rijdende dienst gelukkig.
Cruciale jaren, inderdaad. M2 kan ik me nog vaag herinneren. Wel in gezeten, geen foto's van. E-locs 1100, 1200 en 1300 gingen min of meer als een nachtkaars uit. Plan U en Blauwe Engelen reden te ver weg. Ik heb nog wel een foto van een Engel met Oostnet logo.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Net als Plan U, de DE-2's, de getrokken M2-rijtuigen op de IJssellijn, de E-locs 1100, 1200, 1300 en zo nog wat dingen meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |