Woeps, even overheen gekekenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:39 schreef PhysicsRules het volgende:
Ben je 50 geworden? Gefeliciteerd!
In maart inderdaad. Ik dacht 4 maart maar kan ook 14 maart zijn. Even checken...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Nem wanneer gaat BSG weer verder zag wel dat het in maart is maar niet precies wanneer?
ja ik zat ook al te kijken daarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef iamredleader het volgende:Tim heeft de wiki gelukkig wel intact gelaten
anders was het nog een hele klus geweest om alles terug te draaien.
primaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:49 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, over de wiki gesproken, zouden we niet eens de 10 / 11 geboden gaan aanpassen?
Huidig:
5. Gij zult niet slowchatten
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken
Suggestie voor aanpassing:
5. Gij zult slowchatten in het daarvoor bestemde slowchattopic
9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken op straffe van puntenaftrek
Ik? 9 Maart pasquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nem, ik zie 50 jaar
Dat je zo de nadruk op je eigen verjaardag legt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat dat dan lukken voor middernacht?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, we plempen dit topic lekker vol tot post 298, dan can Cobra hem zelf openen
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:47 schreef Etcetera het volgende:
we zullen dooooooooooooorgaaaaaan
*ping*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat dan lukken voor middernacht?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank jullie wel allemaal, hoe spontaan al deze felicitaties
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:48 schreef iamredleader het volgende:Tim heeft de wiki gelukkig wel intact gelaten
anders was het nog een hele klus geweest om alles terug te draaien.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
de jarige is in ons midden
![]()
![]()
hoi jarige!
We kunnen het proberenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat dat dan lukken voor middernacht?
Oi, lees de TT en de OP esquote:Op dinsdag 26 februari 2008 07:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Nem, ik zie 50 jaar
Dat je zo de nadruk op je eigen verjaardag legt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, klaar voor de start.............AF!!quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank jullie wel allemaal, hoe spontaan al deze felicitaties
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
jezelf quoten! Da's wel heel erg 2006...
Heb net maar twee magneping quarterpounders naar binnen gewerkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:28 schreef Etcetera het volgende:
dus nu ben ik aan de hete choco en kruidkoek
en heb ook maar vifit meegenomen. en er staat nog een flesje water
Mooie hoedjesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, klaar voor de start.............AF!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Hey het werkt fantastischquote:
Hete choco met kruidkoek is ook lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:28 schreef Etcetera het volgende:
dus nu ben ik aan de hete choco en kruidkoek
en heb ook maar vifit meegenomen. en er staat nog een flesje water
En, smaakte het?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb net maar twee magneping quarterpounders naar binnen gewerkt.
Wel met een beker melk natuurlijk
Beter dan ik dacht. Supercoop verkoopt ze sinds kort. Goed te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En, smaakte het?
Check hoe ik het stijlfiguur de chiasme in mijn quotes heb verwerkt![]()
Smileys met een helm, speciaal voor mijquote:
goed puntquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Smileys met een helm, speciaal voor mij
ach gossiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Het wil niet zo vandaag....
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:51 schreef LadyBlack het volgende:
[ afbeelding ]
Het wil niet zo vandaag....
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef Etcetera het volgende:
ach gossie
mss helpt een stukkie taart uit de OP
okquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
--> . <--
klein puntje van aandacht
auquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik moest maar eens rustig aan doen met zoetigheid: er viel dit weekend alweer een stuk van mn kies af
![]()
![]()
Ben dus naar een Belgische tandarts geweest, fingers crossed dat dat goed gaat met de verzekering hier
Voor mij is het maandagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ow, hoezo niet? Het is toch al dinsdag?
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ik moest maar eens rustig aan doen met zoetigheid: er viel dit weekend alweer een stuk van mn kies af
![]()
![]()
Ben dus naar een Belgische tandarts geweest, fingers crossed dat dat goed gaat met de verzekering hier
Tsja, dan begrijp ik het wel. Zo'n "maandag" gevoel isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Voor mij is het maandagben een weekendje weg geweest en vandaag weer aan de studie..... zonder al te veel resultaat dus
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed punt van je![]()
En nu stoppen we, afgesproken?
De derde keer al dat er een stuk kies afvaltquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
er viel gewoon zomaar een stuk kies uit je mond? Da's niet goed... maar dat wist je al. En wat de verzekering betreft: ik kan je bijna garanderen dat dat een probleem wordt. Verzekeringsmaatschappijen zijn niet bekend om de dienstverlening wat dit soort zaken aangaat
Het leven is niet eerlijk. Mijn vrouw poetst elke dag minstens 2 keer, zorgt goed voor haar gebit. Ik poets minder dan 1 keer per dagquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De derde keer al dat er een stuk kies afvaltMaar ik ga volgende week naar de tandarts. Meneer in België verzekerde me dat er genoeg moest gebeuren
Ik snap niet hoe ik aan zulke slechte tanden kom
Ik laat me gewoon platspuiten denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:02 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook hoor iarlik poets ook minder dan 1x per dag, en ga 1x per jaar naar de tandarts. daar lig ik 5 minuten in de stoel: nou ziet er weer prima uit.
heb nog nooit een gaatje gehad
maar is knap kut LBhoop dat het allemaal mee gaat vallen uiteindelijk
Dat levert een hoop mensen rillingen op maar bij mij kicked de realiteit in en ik zie een perfect gebit in die mevrouw.quote:
*klopt mee*quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is er bij mij nog nooit geboort.
*klopt af*
You've been hoaxtttquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat levert een hoop mensen rillingen op maar bij mij kicked de realiteit in en ik zie een perfect gebit in die mevrouw.
Hoax!
met beenmergquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:11 schreef Etcetera het volgende:
oh dat zou ik ook doen hooreen gaatje? boren? iets anders engs waar pijn bij komt te kijken? spuit me alsjeblieft plat
quote:
watquote:
nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef Mark het volgende:
Mooi, mijn felicitatie bewaard voor pagina 2:
Gefeliciteerd, Tim!
![]()
Heb mezelf ook maar in de wiki gezet, wordt een beetje opschuiven voor Etcetera
Klinkt als een Soempquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:06 schreef Etcetera het volgende:hebben we de zooit uitgeprint en ingeleverd in het postvakje. maakt mijn klasgenoot de geniale opmerking: zit de literatuurlijst er wel in? niet dus
uit postvakje gehaald (deurtje stond open
) en nu weer deels opnieuw printen
![]()
![]()
Wat wil je weten? heb er zelf geen gehad, maar wel van dichtbij meegemaakt toen mini-me geboren werdquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
En gezien de verdovingen, iemand die nog iets uit ervaring kan melden over een ruggenprik?
Hé, jij hier?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Wat wil je weten? heb er zelf geen gehad, maar wel van dichtbij meegemaakt toen mini-me geboren werd
Je bevestigt daarmee mijn 'angst' voor deze wijze van verdoven...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:41 schreef Mark het volgende:
Algehele narcose heeft een grotere impact, dus wat dat betreft is een ruggeprik een uitkomst. Bij mevrouw Mark zat hij echter niet helemaal goed, zodat hij ipv horizontaal verticaal effect had....
Gevolg: 1 gevoelloos bovenbeen, nog steeds last van weeen, en geen fijne nacht.
Als je voor de ruggenprik gaat, dus eerst even goed testen of hij ingeslagen is
OUD? Ik ga niet bevallen of zo...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:39 schreef ElizabethR het volgende:
Geen ervaring met ruggenprikken MM. Ik zou zeggen, vraag het eens in OUD, daar zitten de meeste ervaringsdeskundigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |