SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Shhhtquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Yuri, ik wist helemaal niet dat Surveillance-Fiets je broer is!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Ik ga vandaag eens echt vroeg naar bed. Ben best moe, beetje ziekmoe. Trusten
Ech woar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Hm, ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hij heeft toevallig ook een opstandige friteuse
Heb college, niet heel vroeg maar moet om half 10 op en dat is voor mij wel vroegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Hm, ik snap 'm niet![]()
Dan ga je toch nog niet slapen Majo, of heb je verplichtingen morgenvroeg?
Hehe lullig en geen snacks, nog erger eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ff het vorige topic lezen of in klaagbaak kijken
Voor mij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb college, niet heel vroeg maar moet om half 10 op en dat is voor mij wel vroeg
De namen alleen alquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dan nu WÉL het echt PP programma(voorlopig)
Pinkpop 2008 nu al legendarisch:
Vrijdag 30 mei:
Porcupine tree
Alterbridge
Flogging molly
Incubus
Zaterdag 31 mei:
Groove armada
Novastar
The verve
Kt tunstall
Editors
Kaiser chiefs
Foo fighters
Maandag
Patrick watson
Kate nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy
The wombats
The hives
Counting crows
Fiction plane
Daar heb ik een tijdje geleden nog 2 pakken in 3 dagen van leeg gegeten, gewoon los uit het pakquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
Cruesli winterrijk is echt lekker. Met speculaas, cranberry en amandelschijfjes.![]()
Gaat er natuurlijk binnenkort uit, dus morgen wat pakken inslaan.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, jij wilt naar Lowlandsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:43 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]
De namen alleen al![]()
[..]
Daar heb ik een tijdje geleden nog 2 pakken in 3 dagen van leeg gegeten, gewoon los uit het pak
En morgen lees ik misschien wel wat meer terug over frituurpannen e.d. Nu duik ik plat
Zo hey, zie 'm groeien, die duim?quote:
Liep met een vriend naar het station en toen zei ik wat jij zei, over de buurvrouw. Die vriend: 'of de buurman'quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
dan morgen op het nieuws: valentijnsslachting in breda![]()
Sven vroeg zich gisteravond al af of ik hem 'langzaam' wilde laten wennen aan mij met vachtje, slobbertrui, haar in een slordige staart en omaonderbroek.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
dan wil je mijn 'vachtje' niet zien hoor![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Toen Wiebel nog onder een andere nickname op Fok kwam, zat hij ook altijd in ONZ. Dat is echt jaren terug. Z'n account heeft hij toen laten verwijderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik kom tegenwoordig ook niet meer zoveel in ONZ als vroeger. Maar dat heeft te maken met de kwaliteit van de topics, die was vroeger veel beter.
of is mijn gevoel voor humor verdwenen?
Welke nick had hij toen? Als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef Soempie het volgende:
Toen Wiebel nog onder een andere nickname op Fok kwam, zat hij ook altijd in ONZ. Dat is echt jaren terug. Z'n account heeft hij toen laten verwijderen.Hij vond het er vroeger ook beter.
HTT-Thalan! Die naam herken ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
[Slowchat] Speelhoekje van Thalan & Dalord
Thalan dus en Dalord is tof.
ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HTT-Thalan! Die naam herken ik![]()
![]()
Dat vind ik lief van jequote:
Gastcolleges kunnen ook supertof zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook![]()
zometeen gastcollegeen ik wil printen maar het is DRUK bij de printer
en ik ben te lui om een andere op te zoeken
als de collegegever net zo'n ramp is als de docent van het vak, kan ik wel een garantie geven: het wordt niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gastcolleges kunnen ook supertof zijn. Jammer dat er geen garanties te geven zijn
Ik ben een keer vergeten de kraan dicht te draaien. Het afvoerputje liep niet snel genoeg door. Ik naar school 's morgens vroeg en kwam om een uur of 5 terug. Reed net de brandweer weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef ElizabethR het volgende:
RB, ik kan me een beetje voorstellen hoe hij zich zal voelen!! Ik moest ooit oppassen op het huis van mijn ouders die op vakantie waren. Dat was een huis met een inpandige garage. Op zekere morgen ging heel vroeg de telefoon en was het de buurvrouw van mijn ouders. Ze zei tegen me: 'ER, ik denk dat je maar beter hierheen kunt komen want er stroomt allemaal water onder de garagedeur door naar buiten'
Ik als Snelle Jelle daarheen, doe de voordeur open, en kom in de hal waar het water me tegemoet watervalt vanaf de trap. Was het kraantje van de wasmachine gesprongen, en ze hadden er geen waterslot op. Laat staan dichtgedraaid.
Hemel wat een ellende. Het zeek door alle plafonds naar beneden, in de keuken, kamer, wc, hal, garage. Alle meubels naar zijn grootje en de apparatuur uiteraard ook. Nu was het niet van mij, maar ik moest toch even slikken hoor.
Maw, ik kan me goed voorstellen hoe je collega zich voelt.
Oh...je dwingt ons er toe...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben een keer vergeten de kraan dicht te draaien. Het afvoerputje liep niet snel genoeg door. Ik naar school 's morgens vroeg en kwam om een uur of 5 terug. Reed net de brandweer weg.![]()
Was nog in een flat ook, dus bij de mensen onder ons droop het behang van de muren.![]()
waarschijnlijk vindt hij je nog steeds leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft al genoeg acties irl mee mogen maken van me.
Ik heb hem vorige week moeten beloven dat ik voorzichtiger doe.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij je nog steeds leuk![]()
als ik thuis ben ga ik boenenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
Zonde Etcie. Misschien krijg je hem nog schoon?
Zulke tassen kunnen vaak zelfs gewoon in de wasmachine. Vriendin van me moest ook zo vaak chocomel uit haar tas wassen (vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik thuis ben ga ik boenenik wil geen vieze vlekken op m'n bruine tas
gastcollege
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen zijn ook niet geschikt om banden te plakken.
Inderdaad. Gaatjes vullen is mannenwerkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen zijn ook niet geschikt om banden te plakken.
Bewaren hoor. Dat is tof behang!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond nog een rolletje kinderbehang. Mijn kamer was vroeger een bruine vloer, oranje muren, wit met oranje kasten, bruin met en dít behand. Écth een jaren 80 kind
[ afbeelding ]
Heel tof maar slechts 1 rolletje en redelijk vergeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bewaren hoor. Dat is tof behang!!!
Dat gaat het nu ook, het kwam uit een oude kastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig dat dat er nog steeds ligtBij ons zou dat al lang weg zijn.
Ik probeer op een advertentie te reageren van iemand, maar het telefoonnummer is niet compleet. Er mist een cijfer en ik heb geen zin om nu weer naar die advertentie te gaan, dus ik probeer maar watquote:
Is er iets?quote:
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
't Kommie doen dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Kommie doen dan?
Radiohead?
Voor of tegen?quote:
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja irritant die staat dus op een usb stick die bij mijn ouders ligt en ik ben steeds in Utrecht als je erom vraagt
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juniquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?
Dat is nou het handige van een USB-stick. Dus zijn gemakkelijk te vervoeren
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juni
Dat maakt het ook nog stommerMaar hij zit daar dus in de computer en ben hem daarna vergeten
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
Ah tofquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefd
Oooh, dus dat doen pooiers!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:53 schreef Nesle het volgende:
[pimp] ohja, ik kan wel banden plakken[/pimp]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef MaJo het volgende:
Maar goed ik was net zo liev bezig met studeren, daar ga ik maar even mee verder.
En daarna slempen!
Welkom terug en veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug in NL...
Heerlijk geslapen aan boord, van de 9 uur vliegen heb ik er maar 2 bewust meegemaakt...
En nu de administratie van 3 weken bijwerken...
Dank.quote:
Heb ook nog wat onderwateropname's die ik moet monteren, dus ik kom mijn tijd wel door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
Hey daar iessie weer
WB, MM
En nu maar weer over tot de orde van de dag helaas voor jou. Maar lekker nagenieten zit er toch wel in? Zeker met die stapel foto's die je gemaakt hebt!!!!
The Partner/Runaway Jury (2 in 1)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk boek van Grisham?
truequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen missen de kracht om met de hand de band om te leggen na het plakken, vaak zie je dan dat ze daar bandenlichters voor gebruiken, met alle gevolgen van dien.
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
Vraag:
als je iemand via msn spreekt. Kun je er dan op de een of andere manier achterkomen waar diegene zich bevindt in Nederland? Via het ip-adres, oid? Ik weet dat m'n zus altijd weet wanneer ik op haar site heb gekeken. Ik ben de enige in de omgeving Groningen die dat weleens doet en op de een of andere manier kan ze zien dat iemand uit die omgeving het is geweest.
Maar kan dat via msn ook? En hoe werkt dat op een site?
En hoe kom je achter het ip-adres?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providereen adres kun je niet achterhalen (niet dat ik weet tenminste)
00soempie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe kom je achter het ip-adres?![]()
Ik wil ook gewoon checken waar iemand ongeveer zit.
En zelfs dan moet je nog een goede tracer hebben en/of geluk hebben. Vaak wordt mijn IP gezien als een IP in Amsterdam of nog een knooppunt tussen hier en Amsterdam omdat dat de schakelcentrale is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providereen adres kun je niet achterhalen (niet dat ik weet tenminste)
Ik heb er de afgelopen weken al een heleboel geplaats hier, maar speciaal voor jou (en de anderen en ook een beetje voor mezelf) de hele bubs nog een keer:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef Nesle het volgende:
Hey MM heb je nog mooie foto's van helder water, witte stranden en palmbomen?![]()
Als je wilt nagenieten mag dat ook wel hier hoor![]()
ah, op die fiets ^^quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat is water
Nee, hoe blauwer hoe warmer
Een SE dus? Da's toch niet een ramp, tenminste, bij mij is elk wiskunde tentamen een SEquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mijn wiskunde PTA vandaag echt totaal verkloot, echt. Het is nog zwaar hopen op een vijf, maar het zal wel een herkansingwaardig vodje worden. Ik haat hyperbolen en gebroken functies en dergelijke. Ohja driehoeken ook. Quel malheur!
Jah volgens mij is het hetzelfde als een SE. Ik heb wel vaker proefweken. maar ik ben gewoon zoo slecht er in, en om het dan nog een keer te moeten doen.. Dacht dat er na vandaag weer een last van me af zou vallen; volgende week nog wel proefwerkweek maar geen wiskunde. Maar nou weet ik dat ik het nog een keer zal moeten doen èn dat er een rotcijfer op me ligt te wachten, waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Een SE dus? Da's toch niet een ramp, tenminste, bij mij is elk wiskunde tentamen een SEOf is dat bij jou anders?
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah volgens mij is het hetzelfde als een SE. Ik heb wel vaker proefweken. maar ik ben gewoon zoo slecht er in, en om het dan nog een keer te moeten doen.. Dacht dat er na vandaag weer een last van me af zou vallen; volgende week nog wel proefwerkweek maar geen wiskunde. Maar nou weet ik dat ik het nog een keer zal moeten doen èn dat er een rotcijfer op me ligt te wachten, waarschijnlijk...
nee ik mag over alle pta's bij elkaar genomen er maar twee of drie per jaar herkansen volgens mij. En ik heb wel voor alles een (ruime) voldoende gehaald; maar ik ben gewoon echt heeel erg slecht in wiskunde, dus ik weet dat ik die wel móét inhalen. En dan te bedenken dat ik wiskunde a1 doequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarAan de ene kant wel kut dat je heel goed moet kiezen wanneer je iets moet herkansen of juist niet, aan de andere kant wel fijn want als je het verknalt hebt, dan heb je het gewoon verknalt
![]()
Eigenlijk constante druk dat je wel een voldoende móet halen
Ohja MM, tof!![]()
Brrr wat kut dan zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik mag over alle pta's bij elkaar genomen er maar twee of drie per jaar herkansen volgens mij. En ik heb wel voor alles een (ruime) voldoende gehaald; maar ik ben gewoon echt heeel erg slecht in wiskunde, dus ik weet dat ik die wel móét inhalen. En dan te bedenken dat ik wiskunde a1 doeEn ik moet een voldoende voor wiksunde te staan om niet te blijven zitten
Ik sta verder totaal geen onvoldoendes, maar ze hebben besloten dat zelfs bij ons C&M'ers wiskunde een profielvak is en daar mag je geen onvoldoende voor staan. Ik heb dit jaar nog maar één of twee voldoendes gehaald, op mijn vorige rapport stond ik een 5,8 (Vreemd, je moet bij ons naar de helft van een cijfer afronden, maar alleen daar stond een lousy 5.8) en zélfs ik kan uitrekenen dat ik met die cijfers geen voldoende sta. Ik wil echt niet weer blijven zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Brrr wat kut dan zegkan alleen maar zeggen blijf die sommen maken! Helpt bij mij in ieder geval heel erg. Maar dit zal ook wel weer iets zijn wat je al 1000 keer hebt gehoord
Wat sta je op het moment op wiskunde eigenlijk? En nog meer onvoldoendes dan? Omdat je zegt dat je geen onv op wis mag staan
Wat een kutregel zeg, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta verder totaal geen onvoldoendes, maar ze hebben besloten dat zelfs bij ons C&M'ers wiskunde een profielvak is en daar mag je geen onvoldoende voor staan. Ik heb dit jaar nog maar één of twee voldoendes gehaald, op mijn vorige rapport stond ik een 5,8 (Vreemd, je moet bij ons naar de helft van een cijfer afronden, maar alleen daar stond een lousy 5.8) en zélfs ik kan uitrekenen dat ik met die cijfers geen voldoende sta. Ik wil echt niet weer blijven zittenOp wiskunde A1, nou vráág ik je!
Hmjaa bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat een kutregel zeg, die kende ik nog niet
Veel succesdan maar bij de volgende proefwerken, weet ook niet wat ik anders kan zeggen
Nou ik ben niet de enige met het probleem en de leraar is een belangrijk aandeel in het probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet met een docent praten? bijles ofzoklinkt niet tof maar nog een jaar over doen is nog minder natuurlijk
oh dan is het lastiger. met de groep decaan/mentor ofzo opzoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de enige met het probleem en de leraar is een belangrijk aandeel in het probleem
Ja misschien... Ik weet het niet, het zuigt anywayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dan is het lastiger. met de groep decaan/mentor ofzo opzoeken?
anyway, ik ga naar de kroeg![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
Hee PS, balen van je proefwerk
Al een datum geprikt om te feesten in het huis van je oma om je verdriet te verdrinken ?
Tuurlijk.... zeker als de kat van huis is....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ooohja jullie wilden een meet ter plaatse
Je wilt niet zien wat een keet het isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk.... zeker als de kat van huis is....
Mooie fiets voor een Amerikaanse beach girl, maar totaal niet praktisch voor jou toch? Geen bagagedrager, jasbeschermer en verlichting.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef Nesle het volgende:
Ik krijg een nieuwe fiets als we gaan verhuizenthank god, ik doe met mijn oude al 7 jaar en dat is te merken
Dit wordt de nieuwe:
[ afbeelding ]
Is het geen schatje
Leuk. Wonderbaarlijk is de wereld, hè? Je zou toch haast denken dat er geen ruimte meer over is.quote:
Ik neem ook wel een bagagedrager erbij hoor, maar al die cruisers worden zo op de foto neergezet. Die franjes zijn wel geniaal jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie fiets voor een Amerikaanse beach girl, maar totaal niet praktisch voor jou toch? Geen bagagedrager, jasbeschermer en verlichting.
Trouwens, om het af te maken kun je franjes aan de handvatten plakken.
Ik mocht in de brugklas 1 toets uit de eerste periode herkansen (was niet nodig, maar mocht wel), en van de gecombineerde 5e en 6e klas ook 1 toets. That's it.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarAan de ene kant wel kut dat je heel goed moet kiezen wanneer je iets moet herkansen of juist niet, aan de andere kant wel fijn want als je het verknalt hebt, dan heb je het gewoon verknalt
![]()
Eigenlijk constante druk dat je wel een voldoende móet halen
Ohja MM, tof!![]()
Ik had een 5.45 voor Wiskunde B12, dat werd een 5quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
ik had een 5 op m'n eindlijst voor wiskunde a1
oh ja dat zuigt inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had een 5.45 voor Wiskunde B12, dat werd een 5
ik dacht dat er juist een mannenoverschot was daarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/buitenland/article2056764.ece
Als het er nou 11 mln waren geweest.. oke.. maar 10 mln.. tss.
plotseling ziekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Het schijnt vandaag zwemfandag te zijn en nu moet ik straks een stel van die schreeuwende kinderen onder water duwen met een fles lucht op hun rug, ik heb geen zin
Ik geloof dat m'n pa dat niet gaat geloven, aangezien die ook heenmoetquote:
Duwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Het schijnt vandaag zwemfandag te zijn en nu moet ik straks een stel van die schreeuwende kinderen onder water duwen met een fles lucht op hun rug, ik heb geen zin
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duwen?
Gaan ze niet vrijwillig of heb je ze van de straat geplukt?
Heb op Aruba en Curaçao mijn duikcarriere weer opgepakt na lange tijd en dat is me prima bevallen.
Bleek inmiddels wel iets meer lood te moeten gebruiken...
Meer lood had in mijn geval met het volume van het lichaam te maken. Zelfs met 0,0% lucht in het trimvest kwam ik van de bodem los, dus moest er nog een blokje lood bij. Daarna uitbalanceren met iets lucht en toen was het OK en bleek ik me meer te herinneren dan ik had gedacht...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.
Meer lood komt trouwens vooral door de ongeoefendheid
ja dan wordt het wat lastigerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n pa dat niet gaat geloven, aangezien die ook heenmoet
En het is wel weer leuke publiciteit voor de vereniging en zo
15 a 20 valt toch wel mee? of schat ik dat compleet verkeerd inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.
Meer lood komt trouwens vooral door de ongeoefendheid
gelukkig is er niemand aanwezig om je er vanaf te houdenquote:
* iamredleader pakt een kopje koffie *quote:Op zondag 17 februari 2008 07:31 schreef Nembrionic het volgende:
De koffie pruttelt. Ik zal het apparaat aan laten staan.
als ik me niet vergis hangt het van de positie tijdens het foto maken af. Als je van boven naar onder fotografeert is je foto veel blauwer dan van onder naar boven. Bij onderwater fotograferen altijd proberen op hetzelfde niveau of onder je object te komen.quote:
Ik probeerde het wel, maar internet werkte vannacht niet hierquote:Op zondag 17 februari 2008 07:30 schreef Nembrionic het volgende:
Verrek...ik had nog wel wat dronken nachtbrakers verwacht
Het gaat hard achteruit hier
Euh, ja...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
huiswerksamenwerkingscontract
teamrollen
hoeren![]()
Hey, meis!quote:
Ja snelquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hey, meis!
Wanneer kom jij nou eens langs bij ons? Je roept steeds dat je het wil doen, maar wanneer?
De banken zijn binnen, dus het is nu extra lekker chillen bij ons
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:24 schreef iamredleader het volgende:
Dinsdag 26 is goed, woensdag 27 ook. Eerste avond Pulp Fiction, tweede avond een andere film?
Ok tofquote:Op zondag 17 februari 2008 15:28 schreef iamredleader het volgende:
Deal, die afspraak staat! Dinsdagavond 26 februari, ik zal rond 18:00-18:30 ergens thuis zijn van werk, Tinuviel iets later, dan kook ik wat lekkers voor ons en daarna de film
quote:Op zondag 17 februari 2008 15:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok tofDan ga ik eerst nog wel een uurtje studeren op de UvA en dan kom ik daarna jullie kant op
quote:
quote:
5 Maart kom ik terug, net voor mijn verjaardagquote:Op zondag 17 februari 2008 18:40 schreef MaJo het volgende:
[..]Hoe lang blijf je? Heb je nog tijd om leuke dingen te doen (i.e. naar Londen gaan
)
quote:Mag ik bij deze iedereen trouwens aanraden dat als je een stuk kaas met de kaasschaaf snijdt dat je dan niet je duim meepakt![]()
Zo je blijft lang wegquote:Op zondag 17 februari 2008 18:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
5 Maart kom ik terug, net voor mijn verjaardag
Ik heb eenkele vrije dagen er tussen zitten dus dan wil ik zeker even naar London.
Sowieso naar Camden.
I knowquote:Ik heb dat nog nooit fout gedaan. Als je je duim goed houdt is het ook onmogelijk
2,5 weekquote:
Zo kun je het opvatten als je het wiltquote:Enne is dat een hint
Deels afgefikt een week geleden. Niet gezien?quote:Ja Camden is tofHoewel ik van een vriendin hoorde dat de toffe Camden markt weg is en alleen de stomme nog over is
[..]
Afzetten met je duim waar je ook de kaasschaaf in hebt en de kaas aan de ONDERKANT beet houden met je andere hand. Dan kun je NOOIT in je duim schaven. Ook niet met een ronde kaasquote:I knowBut in my defence: het was een ronde kaas en die is veel moeilijker
Ga je het vieren?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
Zo kun je het opvatten als je het wilt
Neequote:Deels afgefikt een week geleden. Niet gezien?
Oh jaquote:Afzetten met je duim waar je ook de kaasschaaf in hebt en de kaas aan de ONDERKANT beet houden met je andere hand. Dan kun je NOOIT in je duim schaven. Ook niet met een ronde kaas
In de kroeg ja. Bonnetje openen en een paar happy hours voor vriendenquote:
Ja, misschien staat het nog ergens op CNN.quote:Nee![]()
Maar het schijnt dus ook dat een deel van de markt al weg was. Maar dat zuigt
Neequote:Oh ja![]()
Maar dan heb je toch veel minder grip?
Gezelligquote:Op zondag 17 februari 2008 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In de kroeg ja. Bonnetje openen en een paar happy hours voor vrienden
Zal het even opzoekenquote:Ja, misschien staat het nog ergens op CNN.
Nou zeg, ik ging het net proberen, glijdt die kaas uit mijn hand en snij ik me bijna in mijn andere vingerquote:Nee![]()
Als ik terug ben maak ik wel een plaatje
Vrouwen MaJo's en kaasquote:Op zondag 17 februari 2008 19:21 schreef MaJo het volgende:Nou zeg, ik ging het net proberen, glijdt die kaas uit mijn hand en snij ik me bijna in mijn andere vinger
Niet helemaal, ik wil nog steeds niet op een normaal NL-tijdstip wakker worden en ben dwars door de wekker heen geslapen. Morgen alle alarmbellen maar inschakelen, want dan moet ik weer aan de bak...quote:
Ik ben niet verdrietig, maar ik had wilde plannen voor vandaag en dat ga ik nu al niet meer redden.quote:Op maandag 18 februari 2008 09:46 schreef RoofingBurner het volgende:
En daar ben je verdrietig om? Eerst ons een partij jaloers maken met die verhalen uit het paradijs en nu dit? Beetje jammer hoor, voortaan willen wij ook mee.
Milton Keynes inderdaad. Een paar keer per jaar eigenlijk om fotos te maken. Dit jaar nog weer wat vaker eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2008 10:09 schreef ElizabethR het volgende:
Mogguh,
Nem waar is 'MK' ?? (Milton Keynes??)
Dat het in de UK is snap ik, maar welke stad? Ik kan er geen chocola van maken
En wat doe jij daar eigenlijk? Waarom zit jij vrij frequent in de UK? Interessant![]()
Ik heb deze enkele keren eerder gepostquote:Op maandag 18 februari 2008 10:33 schreef ElizabethR het volgende:
Foto's te maken? Van wattes?? Dat het met je beroep te maken heeft snap ik, maar hoezo dan?? En waarvan dan?? En....hmm, ik ben wel erg nieuwsgierig nietwaar?
Worden Zijn die foto's NSFW of SFW?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit meisje ben ik de komende week mee bezig. Ik zal binnenkort nog wat anderen posten.
quote:Op maandag 18 februari 2008 10:54 schreef RoofingBurner het volgende:
En dan te bedenken dat 'oom Nem' haar kleding zelf voor haar heeft uitgezocht.Lief hé van hem.
Er tusseninquote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Worden Zijn die foto's NSFW of SFW?
Ja, je mist zo belangrijk nieuwsquote:Op maandag 18 februari 2008 10:53 schreef ElizabethR het volgende:
Godverrrrrrrrrrrrrr
Nee, dat wist ik niet, of ik heb niet goed opgelet.
Wat een mazzelpikkie is die Nem inderdaad zeg!!
Leuk meiske ook!
quote:Op maandag 18 februari 2008 11:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heb je ook een compleet Austin Powers-pak aan als je deze foto's maakt?
Tuurlijk, Nederlanderquote:
Nu ben ik ook al jaloers omdat je een bad hebt!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:30 schreef MadMaster het volgende:
Tweede taak vandaag volbracht:
Checken of de in het vliegtuig duty free aangeschafte externe mini-HD voor mijn laptop werkt: Check![]()
[ afbeelding ]
80 Gb, maatje binnenzak en password-protected.
Volgende opdracht:
Duikspullen in bad met water donderen om schoon te spoelen...
Waar ik zelden of nooit in zit. Wel afgelopen vrijdag omdat ik het stervenskoud had...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu ben ik ook al jaloers omdat je een bad hebt!![]()
Dag LBquote:
Dan ga je toch een nachtje bij MM en Ms MM logeren? Dan kun je ook in badquote:Op maandag 18 februari 2008 11:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu ben ik ook al jaloers omdat je een bad hebt!![]()
Ik zal dan maar niet zeggen dat we een logeerkamer hebben, dan is LB misschien helemaal ontroostbaar...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan ga je toch een nachtje bij MM en Ms MM logeren? Dan kun je ook in bad
Die heb ik zelf ookquote:Op maandag 18 februari 2008 11:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat we een logeerkamer hebben, dan is LB misschien helemaal ontroostbaar...
Waarom maak je daar dan geen badkamer van?quote:
Een collega van me moest een keer naar een klant die in de huiskamer een bad had staan.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom maak je daar dan geen badkamer van?
Of huur hem in daarvoor, hij heeft toch niks te doen:quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een badkamer!quote:Op maandag 18 februari 2008 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studentenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een badkamer!Alhoewel, zo logisch is dat niet
in mijn oude huis stond gewoon een douchecabine los in de keuken
paar posters eropgeplakt tegen de inkijk en that's it
Het was altijd geweldig om de gezichtsuitdrukking van bezoek te zien als ze doorhadden dat we ons daar ook echt douchtenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Studenten
Ik heb trek in koffie maar er is hier geen koffie
Dat eerste is een redelijk oude truuk maar die 2e is nieuw voor mequote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Studenten hebben soms echt geweldige oplossingen voor problemen. Trucje afgekeken van studenten: als je de antenne voor je radio kwijt bent dan werkt een afgeknipt stuk coax-kabel ook
Oh en ik had een keer ergens gelezen dat studenten nog wel es alle afwas verzamelden in een winkelwagentje en die onder de douche zetten
Whahaha dat is wel echt slechtquote:Op maandag 18 februari 2008 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Studenten hebben soms echt geweldige oplossingen voor problemen. Trucje afgekeken van studenten: als je de antenne voor je radio kwijt bent dan werkt een afgeknipt stuk coax-kabel ook
Oh en ik had een keer ergens gelezen dat studenten nog wel es alle afwas verzamelden in een winkelwagentje en die onder de douche zetten
Vertaling?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Worden Zijn die foto's NSFW of SFW?
Maar je werkt dan de hele week met 1 model. Ga je dan naar heel veel verschillende plekken toe ofzo? En is het voor een tijdschrift? Ik neem even de rol van ER overquote:Op maandag 18 februari 2008 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb deze enkele keren eerder gepost
Dit meisje ben ik de komende week mee bezig. Ik zal binnenkort nog wat anderen posten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not Suitable For Work of Suitable For Work.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Not Suitable For Work of Suitable For Work.Ik wist namelijk niet hoe Nem zicht met dat meisje ging 'bezighouden'
Dat is in dit geval wel een dilemma omdat het zijn werk is. Dus het kan ook zowel suitable en not suitable zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Not Suitable For Work of Suitable For Work.Ik wist namelijk niet hoe Nem zicht met dat meisje ging 'bezighouden'
En hoe kom je in hemelsnaam in deze specifieke business terecht?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je werkt dan de hele week met 1 model. Ga je dan naar heel veel verschillende plekken toe ofzo? En is het voor een tijdschrift? Ik neem even de rol van ER over
Het gaat er bij SFW en NSFW niet om of het voor mij suitable zou zijn maar om de "kijker". Of je zulke plaatjes wel op je werkt kunt bekijken zonder dat je baas boos wordtquote:Op maandag 18 februari 2008 12:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is in dit geval wel een dilemma omdat het zijn werk is. Dus het kan ook zowel suitable en not suitable zijn![]()
Ookwel: Nem, hoe maak ik van mijn hobby mijn beroep ?quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe kom je in hemelsnaam in deze specifieke business terecht?
Meestal schiet ik verschillende meiden in een week maar dit is voor een klant en die wil er een site mee maken. Dus nu is het een paar dagen achter elkaar dezelfde.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar je werkt dan de hele week met 1 model. Ga je dan naar heel veel verschillende plekken toe ofzo? En is het voor een tijdschrift? Ik neem even de rol van ER over
Zulke fotos op Internet zien en denken: dat kan ik ook. Vervolgens de studio van een vriend gebruiken en een model boeken.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En hoe kom je in hemelsnaam in deze specifieke business terecht?
Ja ik mag er niet aanzittenquote:Op maandag 18 februari 2008 12:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet kotsenHoop dat het zo wel beter gaat want ik ga vanavond naar Babyshambles
Dan moet je een goed, vet ontbijt maken. Dan ga je over je nek en dan heb je dat maar gehadquote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet kotsenHoop dat het zo wel beter gaat want ik ga vanavond naar Babyshambles
Wij hebben al drie maanden een wolfspinnetje zitten in het hoekje van het bad tegen de kitrand aan, hij heeft zo'n lief nestje gemaakt daar, geen echt web, maar een soort coconnetje. Elke keer als ik in bad ga komt ie een kijkje nemen. Ik geloof niet dat ie veel vangt nu, in de winter, maar ik haal hem toch maar niet weg. Zeer nuttige huisdieren, spinnenquote:Op maandag 18 februari 2008 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder heeft ook een bad, nu nog in een heel mooie en redelijk warme badkamer, straks in het nieuwe huis is het er stervenskoud en er schijnen vaak spinnen in het bad te zitten![]()
![]()
Wow, ik zou willen dat ik dat durfde!!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zulke fotos op Internet zien en denken: dat kan ik ook. Vervolgens de studio van een vriend gebruiken en een model boeken.
En met een goede studio en wat goede uitleg kom je een heel eind
Viiiiiiiieeeeeeessssss!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:22 schreef MadMaster het volgende:
- Reis USA boeken
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:16 schreef MaJo het volgende:
Vies = leukquote:Op maandag 18 februari 2008 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ik ook iets leuks doen vandaag?
ik dacht eerst: goh, dat is een goed idee.quote:
belachelijke uitdrukkingquote:
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht eerst: goh, dat is een goed idee.
toen dacht ik van: maar wacht eens. dat is er al lang
[..]
Peter R de Vries met Joran niet gekeken?quote:belachelijke uitdrukkingserious
net als 'lomp vet' ofzoik word oud denk ik
Lucky bastard!quote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef iamredleader het volgende:da's inderdaad een hoop... heb ik ook altijd als ik een weekje weg ben van werk. plusminus 200 mails, waarvan ruim de helft troep
quote:Op maandag 18 februari 2008 12:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorzaak of is dat iets psychisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |