Ik probeer op een advertentie te reageren van iemand, maar het telefoonnummer is niet compleet. Er mist een cijfer en ik heb geen zin om nu weer naar die advertentie te gaan, dus ik probeer maar watquote:
Is er iets?quote:
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
't Kommie doen dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Kommie doen dan?
Radiohead?
Voor of tegen?quote:
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja irritant die staat dus op een usb stick die bij mijn ouders ligt en ik ben steeds in Utrecht als je erom vraagt
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juniquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?
Dat is nou het handige van een USB-stick. Dus zijn gemakkelijk te vervoeren
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juni
Dat maakt het ook nog stommerMaar hij zit daar dus in de computer en ben hem daarna vergeten
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
Ah tofquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefd
Oooh, dus dat doen pooiers!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:53 schreef Nesle het volgende:
[pimp] ohja, ik kan wel banden plakken[/pimp]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef MaJo het volgende:
Maar goed ik was net zo liev bezig met studeren, daar ga ik maar even mee verder.
En daarna slempen!
Welkom terug en veel plezierquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:54 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug in NL...
Heerlijk geslapen aan boord, van de 9 uur vliegen heb ik er maar 2 bewust meegemaakt...
En nu de administratie van 3 weken bijwerken...
Dank.quote:
Heb ook nog wat onderwateropname's die ik moet monteren, dus ik kom mijn tijd wel door.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:27 schreef ElizabethR het volgende:
Hey daar iessie weer
WB, MM
En nu maar weer over tot de orde van de dag helaas voor jou. Maar lekker nagenieten zit er toch wel in? Zeker met die stapel foto's die je gemaakt hebt!!!!
The Partner/Runaway Jury (2 in 1)quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Welk boek van Grisham?
truequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen missen de kracht om met de hand de band om te leggen na het plakken, vaak zie je dan dat ze daar bandenlichters voor gebruiken, met alle gevolgen van dien.
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:40 schreef Soempie het volgende:
Vraag:
als je iemand via msn spreekt. Kun je er dan op de een of andere manier achterkomen waar diegene zich bevindt in Nederland? Via het ip-adres, oid? Ik weet dat m'n zus altijd weet wanneer ik op haar site heb gekeken. Ik ben de enige in de omgeving Groningen die dat weleens doet en op de een of andere manier kan ze zien dat iemand uit die omgeving het is geweest.
Maar kan dat via msn ook? En hoe werkt dat op een site?
En hoe kom je achter het ip-adres?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providereen adres kun je niet achterhalen (niet dat ik weet tenminste)
00soempie?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe kom je achter het ip-adres?![]()
Ik wil ook gewoon checken waar iemand ongeveer zit.
En zelfs dan moet je nog een goede tracer hebben en/of geluk hebben. Vaak wordt mijn IP gezien als een IP in Amsterdam of nog een knooppunt tussen hier en Amsterdam omdat dat de schakelcentrale is.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt met het ip-adres hoogstens tracken waar iemand ongeveer zit, dat leidt naar het inbelpunt geloof ik van de providereen adres kun je niet achterhalen (niet dat ik weet tenminste)
Ik heb er de afgelopen weken al een heleboel geplaats hier, maar speciaal voor jou (en de anderen en ook een beetje voor mezelf) de hele bubs nog een keer:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:44 schreef Nesle het volgende:
Hey MM heb je nog mooie foto's van helder water, witte stranden en palmbomen?![]()
Als je wilt nagenieten mag dat ook wel hier hoor![]()
ah, op die fiets ^^quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat is water
Nee, hoe blauwer hoe warmer
Een SE dus? Da's toch niet een ramp, tenminste, bij mij is elk wiskunde tentamen een SEquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En mijn wiskunde PTA vandaag echt totaal verkloot, echt. Het is nog zwaar hopen op een vijf, maar het zal wel een herkansingwaardig vodje worden. Ik haat hyperbolen en gebroken functies en dergelijke. Ohja driehoeken ook. Quel malheur!
Jah volgens mij is het hetzelfde als een SE. Ik heb wel vaker proefweken. maar ik ben gewoon zoo slecht er in, en om het dan nog een keer te moeten doen.. Dacht dat er na vandaag weer een last van me af zou vallen; volgende week nog wel proefwerkweek maar geen wiskunde. Maar nou weet ik dat ik het nog een keer zal moeten doen èn dat er een rotcijfer op me ligt te wachten, waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:08 schreef Nesle het volgende:
[..]
Een SE dus? Da's toch niet een ramp, tenminste, bij mij is elk wiskunde tentamen een SEOf is dat bij jou anders?
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jah volgens mij is het hetzelfde als een SE. Ik heb wel vaker proefweken. maar ik ben gewoon zoo slecht er in, en om het dan nog een keer te moeten doen.. Dacht dat er na vandaag weer een last van me af zou vallen; volgende week nog wel proefwerkweek maar geen wiskunde. Maar nou weet ik dat ik het nog een keer zal moeten doen èn dat er een rotcijfer op me ligt te wachten, waarschijnlijk...
nee ik mag over alle pta's bij elkaar genomen er maar twee of drie per jaar herkansen volgens mij. En ik heb wel voor alles een (ruime) voldoende gehaald; maar ik ben gewoon echt heeel erg slecht in wiskunde, dus ik weet dat ik die wel móét inhalen. En dan te bedenken dat ik wiskunde a1 doequote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarAan de ene kant wel kut dat je heel goed moet kiezen wanneer je iets moet herkansen of juist niet, aan de andere kant wel fijn want als je het verknalt hebt, dan heb je het gewoon verknalt
![]()
Eigenlijk constante druk dat je wel een voldoende móet halen
Ohja MM, tof!![]()
Brrr wat kut dan zegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee ik mag over alle pta's bij elkaar genomen er maar twee of drie per jaar herkansen volgens mij. En ik heb wel voor alles een (ruime) voldoende gehaald; maar ik ben gewoon echt heeel erg slecht in wiskunde, dus ik weet dat ik die wel móét inhalen. En dan te bedenken dat ik wiskunde a1 doeEn ik moet een voldoende voor wiksunde te staan om niet te blijven zitten
Ik sta verder totaal geen onvoldoendes, maar ze hebben besloten dat zelfs bij ons C&M'ers wiskunde een profielvak is en daar mag je geen onvoldoende voor staan. Ik heb dit jaar nog maar één of twee voldoendes gehaald, op mijn vorige rapport stond ik een 5,8 (Vreemd, je moet bij ons naar de helft van een cijfer afronden, maar alleen daar stond een lousy 5.8) en zélfs ik kan uitrekenen dat ik met die cijfers geen voldoende sta. Ik wil echt niet weer blijven zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Brrr wat kut dan zegkan alleen maar zeggen blijf die sommen maken! Helpt bij mij in ieder geval heel erg. Maar dit zal ook wel weer iets zijn wat je al 1000 keer hebt gehoord
Wat sta je op het moment op wiskunde eigenlijk? En nog meer onvoldoendes dan? Omdat je zegt dat je geen onv op wis mag staan
Wat een kutregel zeg, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik sta verder totaal geen onvoldoendes, maar ze hebben besloten dat zelfs bij ons C&M'ers wiskunde een profielvak is en daar mag je geen onvoldoende voor staan. Ik heb dit jaar nog maar één of twee voldoendes gehaald, op mijn vorige rapport stond ik een 5,8 (Vreemd, je moet bij ons naar de helft van een cijfer afronden, maar alleen daar stond een lousy 5.8) en zélfs ik kan uitrekenen dat ik met die cijfers geen voldoende sta. Ik wil echt niet weer blijven zittenOp wiskunde A1, nou vráág ik je!
Hmjaa bedanktquote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:52 schreef Nesle het volgende:
[..]
Wat een kutregel zeg, die kende ik nog niet
Veel succesdan maar bij de volgende proefwerken, weet ook niet wat ik anders kan zeggen
Nou ik ben niet de enige met het probleem en de leraar is een belangrijk aandeel in het probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef Etcetera het volgende:
kun je niet met een docent praten? bijles ofzoklinkt niet tof maar nog een jaar over doen is nog minder natuurlijk
oh dan is het lastiger. met de groep decaan/mentor ofzo opzoeken?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de enige met het probleem en de leraar is een belangrijk aandeel in het probleem
Ja misschien... Ik weet het niet, het zuigt anywayquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dan is het lastiger. met de groep decaan/mentor ofzo opzoeken?
anyway, ik ga naar de kroeg![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:26 schreef Whiteguy het volgende:
Hee PS, balen van je proefwerk
Al een datum geprikt om te feesten in het huis van je oma om je verdriet te verdrinken ?
Tuurlijk.... zeker als de kat van huis is....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ooohja jullie wilden een meet ter plaatse
Je wilt niet zien wat een keet het isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk.... zeker als de kat van huis is....
Mooie fiets voor een Amerikaanse beach girl, maar totaal niet praktisch voor jou toch? Geen bagagedrager, jasbeschermer en verlichting.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:53 schreef Nesle het volgende:
Ik krijg een nieuwe fiets als we gaan verhuizenthank god, ik doe met mijn oude al 7 jaar en dat is te merken
Dit wordt de nieuwe:
[ afbeelding ]
Is het geen schatje
Leuk. Wonderbaarlijk is de wereld, hè? Je zou toch haast denken dat er geen ruimte meer over is.quote:
Ik neem ook wel een bagagedrager erbij hoor, maar al die cruisers worden zo op de foto neergezet. Die franjes zijn wel geniaal jaquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie fiets voor een Amerikaanse beach girl, maar totaal niet praktisch voor jou toch? Geen bagagedrager, jasbeschermer en verlichting.
Trouwens, om het af te maken kun je franjes aan de handvatten plakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |