Ik mocht in de brugklas 1 toets uit de eerste periode herkansen (was niet nodig, maar mocht wel), en van de gecombineerde 5e en 6e klas ook 1 toets. That's it.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hmm ja dat is wel kut, mag jij elke toets herkansen dan? Ik niet namelijk, van elk vak maar 1 per schooljaar en van wiskunde 2. En dan ook maar 1 herkansing per periode -> 4 herkansingen per jaarAan de ene kant wel kut dat je heel goed moet kiezen wanneer je iets moet herkansen of juist niet, aan de andere kant wel fijn want als je het verknalt hebt, dan heb je het gewoon verknalt
![]()
Eigenlijk constante druk dat je wel een voldoende móet halen
Ohja MM, tof!![]()
Ik had een 5.45 voor Wiskunde B12, dat werd een 5quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:42 schreef Etcetera het volgende:
ik had een 5 op m'n eindlijst voor wiskunde a1
oh ja dat zuigt inderdaadquote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had een 5.45 voor Wiskunde B12, dat werd een 5
ik dacht dat er juist een mannenoverschot was daarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.ad.nl/buitenland/article2056764.ece
Als het er nou 11 mln waren geweest.. oke.. maar 10 mln.. tss.
plotseling ziekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Het schijnt vandaag zwemfandag te zijn en nu moet ik straks een stel van die schreeuwende kinderen onder water duwen met een fles lucht op hun rug, ik heb geen zin
Ik geloof dat m'n pa dat niet gaat geloven, aangezien die ook heenmoetquote:
Duwen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Het schijnt vandaag zwemfandag te zijn en nu moet ik straks een stel van die schreeuwende kinderen onder water duwen met een fles lucht op hun rug, ik heb geen zin
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duwen?
Gaan ze niet vrijwillig of heb je ze van de straat geplukt?
Heb op Aruba en Curaçao mijn duikcarriere weer opgepakt na lange tijd en dat is me prima bevallen.
Bleek inmiddels wel iets meer lood te moeten gebruiken...
Meer lood had in mijn geval met het volume van het lichaam te maken. Zelfs met 0,0% lucht in het trimvest kwam ik van de bodem los, dus moest er nog een blokje lood bij. Daarna uitbalanceren met iets lucht en toen was het OK en bleek ik me meer te herinneren dan ik had gedacht...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.
Meer lood komt trouwens vooral door de ongeoefendheid
ja dan wordt het wat lastigerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geloof dat m'n pa dat niet gaat geloven, aangezien die ook heenmoet
En het is wel weer leuke publiciteit voor de vereniging en zo
15 a 20 valt toch wel mee? of schat ik dat compleet verkeerd inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vrijwillig, maar kinderen die een proefduik krijgen, dat is de eerste 2 keer wel leuk, daarna is het allemaal hetzelfde, en ik zal er wel een stuk of 15 a 20 krijgen denk ik.
Meer lood komt trouwens vooral door de ongeoefendheid
gelukkig is er niemand aanwezig om je er vanaf te houdenquote:
* iamredleader pakt een kopje koffie *quote:Op zondag 17 februari 2008 07:31 schreef Nembrionic het volgende:
De koffie pruttelt. Ik zal het apparaat aan laten staan.
als ik me niet vergis hangt het van de positie tijdens het foto maken af. Als je van boven naar onder fotografeert is je foto veel blauwer dan van onder naar boven. Bij onderwater fotograferen altijd proberen op hetzelfde niveau of onder je object te komen.quote:
Ik probeerde het wel, maar internet werkte vannacht niet hierquote:Op zondag 17 februari 2008 07:30 schreef Nembrionic het volgende:
Verrek...ik had nog wel wat dronken nachtbrakers verwacht
Het gaat hard achteruit hier
Euh, ja...quote:Op zondag 17 februari 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
huiswerksamenwerkingscontract
teamrollen
hoeren![]()
Hey, meis!quote:
Ja snelquote:Op zondag 17 februari 2008 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hey, meis!
Wanneer kom jij nou eens langs bij ons? Je roept steeds dat je het wil doen, maar wanneer?
De banken zijn binnen, dus het is nu extra lekker chillen bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |