SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Shhhtquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Yuri, ik wist helemaal niet dat Surveillance-Fiets je broer is!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het wel grappig.
Ik ga vandaag eens echt vroeg naar bed. Ben best moe, beetje ziekmoe. Trusten
Ech woar?quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Hm, ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee hij heeft toevallig ook een opstandige friteuse
Heb college, niet heel vroeg maar moet om half 10 op en dat is voor mij wel vroegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Hm, ik snap 'm niet![]()
Dan ga je toch nog niet slapen Majo, of heb je verplichtingen morgenvroeg?
Hehe lullig en geen snacks, nog erger eigenlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ff het vorige topic lezen of in klaagbaak kijken
Voor mij ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb college, niet heel vroeg maar moet om half 10 op en dat is voor mij wel vroeg
De namen alleen alquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dan nu WÉL het echt PP programma(voorlopig)
Pinkpop 2008 nu al legendarisch:
Vrijdag 30 mei:
Porcupine tree
Alterbridge
Flogging molly
Incubus
Zaterdag 31 mei:
Groove armada
Novastar
The verve
Kt tunstall
Editors
Kaiser chiefs
Foo fighters
Maandag
Patrick watson
Kate nash
Pete Murray
Saybia
Roisin Murphy
The wombats
The hives
Counting crows
Fiction plane
Daar heb ik een tijdje geleden nog 2 pakken in 3 dagen van leeg gegeten, gewoon los uit het pakquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:44 schreef Soempie het volgende:
Cruesli winterrijk is echt lekker. Met speculaas, cranberry en amandelschijfjes.![]()
Gaat er natuurlijk binnenkort uit, dus morgen wat pakken inslaan.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ja, jij wilt naar Lowlandsquote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:43 schreef Supersheep het volgende:![]()
[..]
De namen alleen al![]()
[..]
Daar heb ik een tijdje geleden nog 2 pakken in 3 dagen van leeg gegeten, gewoon los uit het pak
En morgen lees ik misschien wel wat meer terug over frituurpannen e.d. Nu duik ik plat
Zo hey, zie 'm groeien, die duim?quote:
Liep met een vriend naar het station en toen zei ik wat jij zei, over de buurvrouw. Die vriend: 'of de buurman'quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
dan morgen op het nieuws: valentijnsslachting in breda![]()
Sven vroeg zich gisteravond al af of ik hem 'langzaam' wilde laten wennen aan mij met vachtje, slobbertrui, haar in een slordige staart en omaonderbroek.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:24 schreef Etcetera het volgende:
dan wil je mijn 'vachtje' niet zien hoor![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Toen Wiebel nog onder een andere nickname op Fok kwam, zat hij ook altijd in ONZ. Dat is echt jaren terug. Z'n account heeft hij toen laten verwijderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:34 schreef iamredleader het volgende:
Ik kom tegenwoordig ook niet meer zoveel in ONZ als vroeger. Maar dat heeft te maken met de kwaliteit van de topics, die was vroeger veel beter.
of is mijn gevoel voor humor verdwenen?
Welke nick had hij toen? Als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:06 schreef Soempie het volgende:
Toen Wiebel nog onder een andere nickname op Fok kwam, zat hij ook altijd in ONZ. Dat is echt jaren terug. Z'n account heeft hij toen laten verwijderen.Hij vond het er vroeger ook beter.
HTT-Thalan! Die naam herken ikquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
[Slowchat] Speelhoekje van Thalan & Dalord
Thalan dus en Dalord is tof.
ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
HTT-Thalan! Die naam herken ik![]()
![]()
Dat vind ik lief van jequote:
Gastcolleges kunnen ook supertof zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ook![]()
zometeen gastcollegeen ik wil printen maar het is DRUK bij de printer
en ik ben te lui om een andere op te zoeken
als de collegegever net zo'n ramp is als de docent van het vak, kan ik wel een garantie geven: het wordt niksquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gastcolleges kunnen ook supertof zijn. Jammer dat er geen garanties te geven zijn
Ik ben een keer vergeten de kraan dicht te draaien. Het afvoerputje liep niet snel genoeg door. Ik naar school 's morgens vroeg en kwam om een uur of 5 terug. Reed net de brandweer weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:43 schreef ElizabethR het volgende:
RB, ik kan me een beetje voorstellen hoe hij zich zal voelen!! Ik moest ooit oppassen op het huis van mijn ouders die op vakantie waren. Dat was een huis met een inpandige garage. Op zekere morgen ging heel vroeg de telefoon en was het de buurvrouw van mijn ouders. Ze zei tegen me: 'ER, ik denk dat je maar beter hierheen kunt komen want er stroomt allemaal water onder de garagedeur door naar buiten'
Ik als Snelle Jelle daarheen, doe de voordeur open, en kom in de hal waar het water me tegemoet watervalt vanaf de trap. Was het kraantje van de wasmachine gesprongen, en ze hadden er geen waterslot op. Laat staan dichtgedraaid.
Hemel wat een ellende. Het zeek door alle plafonds naar beneden, in de keuken, kamer, wc, hal, garage. Alle meubels naar zijn grootje en de apparatuur uiteraard ook. Nu was het niet van mij, maar ik moest toch even slikken hoor.
Maw, ik kan me goed voorstellen hoe je collega zich voelt.
Oh...je dwingt ons er toe...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben een keer vergeten de kraan dicht te draaien. Het afvoerputje liep niet snel genoeg door. Ik naar school 's morgens vroeg en kwam om een uur of 5 terug. Reed net de brandweer weg.![]()
Was nog in een flat ook, dus bij de mensen onder ons droop het behang van de muren.![]()
waarschijnlijk vindt hij je nog steeds leukquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:09 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft al genoeg acties irl mee mogen maken van me.
Ik heb hem vorige week moeten beloven dat ik voorzichtiger doe.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
waarschijnlijk vindt hij je nog steeds leuk![]()
als ik thuis ben ga ik boenenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:16 schreef Soempie het volgende:
Zonde Etcie. Misschien krijg je hem nog schoon?
Zulke tassen kunnen vaak zelfs gewoon in de wasmachine. Vriendin van me moest ook zo vaak chocomel uit haar tas wassen (vraag me niet waaromquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als ik thuis ben ga ik boenenik wil geen vieze vlekken op m'n bruine tas
gastcollege
Ik hou wijselijk mijn mondquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen zijn ook niet geschikt om banden te plakken.
Inderdaad. Gaatjes vullen is mannenwerkquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Vrouwen zijn ook niet geschikt om banden te plakken.
Bewaren hoor. Dat is tof behang!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond nog een rolletje kinderbehang. Mijn kamer was vroeger een bruine vloer, oranje muren, wit met oranje kasten, bruin met en dķt behand. Écth een jaren 80 kind
[ afbeelding ]
Heel tof maar slechts 1 rolletje en redelijk vergeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bewaren hoor. Dat is tof behang!!!
Dat gaat het nu ook, het kwam uit een oude kastquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig dat dat er nog steeds ligtBij ons zou dat al lang weg zijn.
Ik probeer op een advertentie te reageren van iemand, maar het telefoonnummer is niet compleet. Er mist een cijfer en ik heb geen zin om nu weer naar die advertentie te gaan, dus ik probeer maar watquote:
Is er iets?quote:
Dat wilde ik ook net zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
't Kommie doen dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Kommie doen dan?
Radiohead?
Voor of tegen?quote:
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja irritant die staat dus op een usb stick die bij mijn ouders ligt en ik ben steeds in Utrecht als je erom vraagt
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juniquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Valt Jazz by Duurstede trouwens niet samen met Rock Werchter?
Dat is nou het handige van een USB-stick. Dus zijn gemakkelijk te vervoeren
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefdquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wanneer is Werchter? JbD is 7/8 juni
Dat maakt het ook nog stommerMaar hij zit daar dus in de computer en ben hem daarna vergeten
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:20 schreef wyccie het volgende:
Misschien is er wel een cijfer uitgevallen eerder in het nummer, hoeveel mensen kun je dan lastig vallen?
Ah tofquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3,4,5,6 Juli zie ik net. Dus nee. Dan ben je mooi terug voor op je verjaardag en compleet vertiefd
Oooh, dus dat doen pooiers!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:53 schreef Nesle het volgende:
[pimp] ohja, ik kan wel banden plakken[/pimp]
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:05 schreef MaJo het volgende:
Maar goed ik was net zo liev bezig met studeren, daar ga ik maar even mee verder.
En daarna slempen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |