kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als postquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:48 schreef MadMaster het volgende:
Is dit nu post 299 of 300?
Edit:
299 dus, hoewel ik 'vrijdag 11 januari 2008 @ 12:48 (#300)' zie staan...
ik ben nooit te oud om te leren...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
kun je instellen in de opties, hij rekent automatische de OP ook mee als post
Laat dat muntje maar even vallen...quote:en wat is 'gepaperde'
Het duurde hier ook een half minuutje voor ie eindelijk vielquote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik ben nooit te oud om te leren...![]()
[..]
Laat dat muntje maar even vallen...
Eerste is vrijwel zeker, tweede blijft wishful thinking, vrees ik...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef BenjaminFranklin het volgende:
Als in een tape geval, of heb je ideetjes voor in de bedkamer?
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:42 schreef BenjaminFranklin het volgende:
ben je 45? Ik dacht dat je wel wat jonger was...
hij liegt! hij liegt!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, weet het wel zeker eigenlijk...
Hoe oud ben je dan Master?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd!!
het feit dat ik in een vervelende bui benquote:
Mehehe dat is zoquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:51 schreef RoofingBurner het volgende:
Feli Majo, knap heur. Wel hakken over de sloot, maar dat schijnt mode te zijn tegenwoordig
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Majo, heb je die 10 Euro van gisteren nog?
Zo ja, koop er een grote bos rozen voor jezelf voor namens mij...
Gefeliciteerd!!
Dank dank dankquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het feit dat ik in een vervelende bui ben![]()
MaJo
MaJo
MaJo
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:58 schreef MaJo het volgende:
Cheapskate, beetje mijn wraps willen eten en mezelf bloemen laten kopenLeuke date wordt dat
Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...quote:Enne die TT, is die voor mij? Anders snap ik hem niet![]()
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud als ik me voel, dus piepjong...
Leeftijd zegt me geen moer, ik vier dan ook nooit mijjn verjaardag en vergeet soms mijn werkelijke leeftijd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Die gepaperde uitspraak betreft toch je leeftijd? Ik dacht dat alleen vrouwen daar moeite mee hadden.
7544336 ten name van M.J. van Damquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...
[..]
Ah ok dan heb ik hem goed begrepenquote:Ook bertha zat over een paper te emmeren, dus heeft betrekking op jullie beiden...
Ik wil dan wel een foto met bewijs...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
7544336 ten name van M.J. van Dam![]()
Stort u maar
Tsk.. romanticusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je rekeningnummer en ik stuur je 10 Euro...
[..]
Ik heb hier geen kas en evenmin het adres van MaJo.quote:
Dealquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil dan wel een foto met bewijs...
Die mannen van tegenwoordig hequote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk.. romanticus
Ik zou hier natuurlijk een kas in rennen en eigenhandig een bosje alstro's snijden. Maargoed ik heb dan ook niet die belofte gedaan![]()
Evengoed congrats natuurlijk majo... je bent niet stiekem gematst ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:08 schreef B.ertha het volgende:
Als ik me niet zo kapot geschrokken was, zou ik het grappig vinden
Ik heb een bakje op tafel staan waar eten in zat. Daantje (poes) wil dat opeten, dus ze springt op tafel. Ik wil haar net wegjagen, als ze ineens in de fik vliegtWas ze boven een waxinelichtje gaan staan
![]()
En nu heeft ze een kleine verschroeide plek op de zijkant en ze (incl hele kamer) stinkt naar verschroeid haar
Hoezo, stort jij ook 10 Euro?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:33 schreef RoofingBurner het volgende:
* Wacht in spanning op de foto's
Topquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Check na 18.00 uur je girorekening...
quote:
Je houdt er niets aan over hoor, dat wordt een bos van 20 euroquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]Overigens mag dat best hoor, zit op het moment vrij krap bij kas
![]()
En dan niet alleen een foto van een bos rozen posten dan...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:39 schreef MaJo het volgende:
Top![]()
Ga ik vanavond een bos halen en een foto posten
Als er meer mensen storten mag ik er toch wel iets anders van kopen? Ik zeg chocolaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je houdt er niets aan over hoor, dat wordt een bos van 20 euro
Nee ik verzin wel iets leuksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan niet alleen een foto van een bos rozen posten dan...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:48 schreef MaJo het volgende:
Als er meer mensen storten mag ik er toch wel iets anders van kopen? Ik zeg chocola
Ja ja, dat zal wel.quote:
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, dat ging ik doen!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kom net terug van een mini-concertje van Sarah Bettens in de Plato![]()
![]()
Vanavond speelt ze in een café, ik ga er zeker bij zijn!!
Gisteren heb ik 2 hele coole shows gezien: van een Spaanse band, met een zeer excentrieke zangeres, en daarna Republic of Loose, een stel überfoute lui uit IerlandOhja, en Hooverphonic gezien, ook mooie show
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:08 schreef MaJo het volgende:
7544336 ten name van M.J. van Dam![]()
Stort u maar
Pas maar op...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ja, dat zal wel.
Bij onvoldoende bewijs laat ik het bedrag storneren...
Hmm.. vandaag een keer geen google ads over russische bruiden. Balen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Pas maar op...![]()
Waarom doet mijn vader dit?
je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:42 schreef Whiteguy het volgende:
je hebt een beeldscherm met ingebouwde speakers? (die het misschien niet deden) ?
Yup hij staat er bij mij ook opquote:
Denk niet verder. DIT is waar we op zitten te wachten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup hij staat er bij mij ook opIk ga zo naar de bloemenwinkel (koopavond) en eens wat creatieve foto-ideeën bedenken
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef MaJo het volgende:
Yup hij staat er bij mij ook opIk ga zo naar de bloemenwinkel (koopavond) en eens wat creatieve foto-ideeën bedenken
Welke?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Denk niet verder. DIT is waar we op zitten te wachten.
Ahwwww......quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut, dat ging ik doen!Naar Plato. Ik ben al de hele dag al druk bezig en denk steeds: 'ik vergeet iets...'
![]()
Hooverphonic in de Oosterpoort gezien.
Waar ging het over danquote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahwwww......dat is jammer dat je het gemist hebt! Sarah was erg leuk, ze was aangenaam verrast dat we allemaal zo lief stilletjes stonden te luisteren
Belgen haten de luidruchtigheid van Nederlanders, zo merkte Hooverphonic gisteren ook nog op
Ik vond Hooverphonic mooie muziek, mooie show, maar wat een rare vrouw![]()
trok steeds een heel dom pruilmondje en liet alle praten over aan de gitarist. En ze bleef maar aan dr truitje trekken, dat hopeloos was en toch steeds weer onwijs afzakte
Ik ga om 8 uur bij een vriend lasagna eten.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
Etenstijd, macaroni![]()
iemand die zijn maaltje wil ruilen tegen mijn macaroni?
Ja, nu je dat vraagt moet ik toch heel diep nadenken. Hij had één foto hier geplaatst...quote:
Nooit naar de winkel gaan als je trek hebt dat gaat altijd verkeerdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag na een lange dag op school (8:15-17:45), met stevige trek en het idee dat ik wel een beloning had verdiend naar de supermarkt geweest. Nu ben ik teruggekomen met een magnetronmaaltijd, een pizzasnack, een loempia, een broodje kroketburger en een pak optimel... gezond he
Meestal gaat het ook wel goed, maar nu had ik zin in een makkelijke en vette hapquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nooit naar de winkel gaan als je trek hebt dat gaat altijd verkeerdIk doe dat ook altijd, ga ik opeens vet veel snacks en snoep kopen enzo
Ik heb geen zin meer in de paper. Nee, nog steeds niet
Ik wel natuurlijk ... wist dat het vroeg of laat van pas ging komenquote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat van de foto-sessie, ik ga zo in ieder geval op pad naar Epica....
lolquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wel natuurlijk ... wist dat het vroeg of laat van pas ging komen![]()
Ik vind pasta meestal wel lekker, maar macaroni is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga om 8 uur bij een vriend lasagna eten.![]()
Vind je pasta niet lekker? Of de saus niet? Of?
Gisteren bij de pizzeria lekker scampisalade, en biefstuk met patat genomen. Macaroni of spaghetti had 2e keus geweest. Die pizza's mogen ze in stikken zelf houden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind pasta meestal wel lekker, maar macaroni is niet mijn ding.
Toen ik ze een keer zag had de bassist ruzie met de zaal.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:17 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik weet niet meer wat ik van haar vond.Erg veel indruk heeft ze niet gemaakt, blijkbaar.
Echt jammer dat ik Sarah heb gemist. M'n huisgenootje zei het nog gister.
anderhalf jaar terug was ik in Italie op vakantie, dan ga je dus elke dag 2 keer uit eten omdat het zo verdomde lekker is daar, dan valt het thuis toch weer een beetje tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gisteren bij de pizzeria lekker scampisalade, en biefstuk met patat genomen. Macaroni of spaghetti had 2e keus geweest. Die pizza's mogen ze in stikken zelf houden.
Maar het gaat om het mondgevoel.......en om de saus die m'n moeder er doorheen gooitquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef wyccie het volgende:
Macaroni, fusili, penne....allemaal hetzelfde spul, hoor.
mond·ge·voel (het)quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:14 schreef Supersheep het volgende:
Het nieuwe woordje van de dag is voor mij bij deze 'mondgevoel'.
Bier, dat geeft ook zo'n goed mondgevoelquote:
Die waren in Engeland gemaaktquote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer dat Nembrionic nu niet in NL aanwezig is, vond zijn laatste serie foto's wel interessant...
Zeg dat wel, ik zou ook best een tas willen maken van mijn kat, of een vloerkleed, maar wel nadat ie doodgaat op de natuurlijke wijzequote:
rrrrrrrquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die waren in Engeland gemaakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar topic: What to do with your cat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik zou ook best een tas willen maken van mijn kat, of een vloerkleed, maar wel nadat ie doodgaat op de natuurlijke wijze
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
Eerst even een artistieke foto met de rozen
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Ik vind het een geslaagd experiment
MadMaster echt superbedankt voor de mooie bos bloemen
Morgen is er weer een dagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.
Geinige foto's en ... inderdaad een onvergetelijk experiment enne...als ik dat had geweten had ik ook meegedaan, maar ja.
Ik ben trouwens pas écht cheap. Onderweg naar huis koop ik vaak een bos bloemen voor mijn vrouw. Da's bij een kweker met een bloemenstal bij zijn woning. Daar koop je prachtige gemengde boeketten voor maar 5 euro.quote:
Zit er een password op?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk moeten bij die derde foto de rozen worden omgephotoshopped in breezers
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's dan
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straat![]()
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Dat zeg ik nietquote:
Die lamp hebben wequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
De volgende keer dat ik er in ga zitten neem ik wel zo'n ding voor je mee... want die lamp... dat kan echt niet
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie rozen...![]()
En laat Simone Simons van Epica vanavond vanuit het publiek ook een roos aangeboden krijgen.
Kreeg het even heel warm en koud tegelijk toen, raar toeval...![]()
![]()
Maar bedankt voor het bewijs, mijn 10 Euro zijn goed besteed en het is je gegund...![]()
![]()
Barst alleen nu van de kiespijn, ben bang dat er een vulling lek is. Heb letterlijk op mijn tanden moeten bijten vanavond en ben daarom (en voor de foto's natuurlijk) meteen na afloop van het concert naar huis gegaan.
![]()
Ik vrees voor een onrustig nachtje...
De kiespijn in combinatie met 2 Ibuprofens, een sloot whisky en tandvleesontstekingremmer maken me wat minder adrem dan normaal, vrees ik...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozen![]()
Geen Arne Jansen achtige verwijzingen
Per definitie...quote:Oeh bizar dat zij ook een roos kreegHoewel, dames met rood haar verdienen het natuurlijk wel
![]()
Voorlopig slaap ik nog niet, eerst moet de pijn wat afnemen.quote:Hmm minder van die kiespijnHeb je al iets ingenomen? Alcohol wil ook helpen
Enne truste
Hoop dat je een beetje kunt slapen
ik niet, kom wel uit de kroegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
Klotebioritme weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat brengt jou nog hier op dit al wat latere tijdstip?
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, dat wist ik eigenlijk wel. Maar misschien is dit een goede reden om te beginnen?
Maar je biologische klok doet er langer dan 24 uur over? Lastig
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.
Ja, én onbetaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, wat goed is...
Ik heb geen leven
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer, slecht geslapen van de kiespijn...
En om eerlijk te zijn, ook een beetje van de rozen-/foto-aktie en met name het verbluffende eindresultaat daarvan...![]()
ja..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:37 schreef erkel het volgende:
Moggûh.
Dan lig je 's nachts en kijk je nog even naar Giel Beelen en is die gast gewoon vanuit de Vera aan het uitzenden met allemaal toffe muziek om zich heen en in de stad is ook allemaal goede muziek. En dan baal je dat je er zelf niet bent![]()
Volgend jaar maar eens kaartjes zien te regelen denk ik.
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Dan baal je nog erger lijkt me, want je hoort de muziek in de verte klinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja..![]()
En dan fiets je door de stad, kom je allemaal vrienden tegen die wél polsbandjes hebben. Zij helemaal enthousiast: 'we dachten dat je in Breda zou zijn, maar nu ben je er wel!!!'
Ja, zonder bandje.![]()
![]()
* wacht op verslag LB
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:11 schreef erkel het volgende:
Zo, dat is wel een nieuwjaarsfeest te noemen idd.
Ja, ik baalde wel. Iedereen was zo vrolijk en het was echt supergezellig, maarja zij gaan naar binnen en ik kon weer verder fietsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan baal je nog erger lijkt me, want je hoort de muziek in de verte klinken![]()
Geen tentamens meer voor mij dit jaar. Ik ben gestopt en ga voorlopig even fulltime werken of iig zoveel mogelijk uur. Ik heb nu al 16 uur, dus het liefst neem ik er nog een baantje bij.
Jij nog wel gemotiveerd voor de komende tentamens?
Jeroen v/d Boom, die loopt vet binnen op die schnabbels.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Tweede act was niemand minder dan Jeroen van der Boom![]()
Derde act was Rob van Velzen![]()
het was tof!
Toch wel, ja...quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:13 schreef iamredleader het volgende:
Maar nu een week vrijmini-vakantie, lekker dingen doen waar ik zin in heb
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel, ja...
Die foto's bekijken werkt goed tegen de kiespijn, is een hele mooie afleiding...
* MadMaster zingt: Vandaag is rood...
Wie is de volgende die zoiets gaat/durft te ondernemen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]Is tinuviel ook vrij? En wat ga je allemaal doen?
Jammer dat ze moet werken. Maar ook wel weer lekker om een week voor jezelf te hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helaas, m'n meissie moet gewoon werken. En ik ga studeren, want over minder dan 3 weken examen
en verder wat dingetjes in huis klussen, wat vrienden bezoeken, donderdagavond komt Eli
logeren
Ik ben er een beetje klaar mee (voorlopig). Ik ga nu gewoon aan het werk en dan heb ik wel de tijd om erover na te denken wat te doen. Ik werk nu bij een callcenter (inbound), maar daar wil ik geen 40 uur werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik baalde wel. Iedereen was zo vrolijk en het was echt supergezellig, maarja zij gaan naar binnen en ik kon weer verder fietsen.![]()
En gestopt? Voorlopig dus? Of had je sowieso al een opleiding afgerond hiervoor? Wat voor werk doe je nu? Beviel de opleiding niet, of lukte het gewoon niet?
En ik ben redelijk gemotiveerd. Heb alleen vandaag allemaal afspraken staan waar ik eigenlijk geen tijd voor heb.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:43 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat ze moet werken. Maar ook wel weer lekker om een week voor jezelf te hebben.![]()
Leuk dat Eli komt logeren.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
==============================================================================
Zo, anders moet ik steeds een pagina terug bladeren...
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
of zet er eentje in de OP voor het volgende topic
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zal heus niemand vertellen![]()
Kom, doe mee in de AKQ, daar zit ik ook af en toe vandaagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben vandaag verbannen naar m'n kamer, omdat de huiskamer vandaag geheel opnieuw gewit wordt.
Was ook wel nodig na 8 jaar () met een roker in huis, maar had geen zin om het hele huis leeg te halen daarvoor.
Nu staan er 2 schilders in huis en ik wil niet kijken wat voor teringzooi ze er van maken...
Wat vindt je vrouw hiervan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...
quote:
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......quote:
Aan MM reactie te zien niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
Carrière![]()
* niet verklappen aan m'n ouders
MaJo is nog nieuw en spannend.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat de eerste vraag is waarom sij wel krijgt en sij niet
Dubbellevenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......
je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dubbelleven
Ik heb geen dubbelleven omdat ik hier op Fok zit, dat laatste weet ze.
En ze krijgt ook bloemen van me, heb bijv. vorig jaar Valentijnsdag nog 20 van dezelfde rozen als MaJo nu heeft gekocht aan haar gegeven. Alleen waren ze toen 8 Euro per stuk, wat ik niet wist toen ik 'de grootste en mooiste rozen' bestelde...
Daar zit ik dan met m'n yoghurt en muesli....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef iamredleader het volgende:ik ga de lunch klaarzetten... dat zal wel even duren, want het wordt een behoorlijk uitgebreide:
Brood
Sinaasappelsap
Cola
Koffie
5 kaassoorten
Tonijnsalade
Eiersalade
Makreelsalade
Groene salade
Yoghurtjeslekker en gezond
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil later alleen maar een baan, zodat ik me daarna extra goed kan ontspannen. Dat ik daar geld voor heb, zeg maar.En dan natuurlijk wel een baan die ik ook nog leuk vind, maar verder kan werk me geen reet schelen.
Als ik maar geld heb om van te leven. Alles om werk heen is leuker en belangrijker, vind ik.
![]()
Carrière![]()
De nieuwigheid is er hier al af.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, dus jij krijgt ook nog elke week rozen
Nee, zolang ik het mezelf maar kan verantwoorden en dat kan ik...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor
Cola bij zo'n lunchquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef iamredleader het volgende:ik ga de lunch klaarzetten... dat zal wel even duren, want het wordt een behoorlijk uitgebreide:
Brood
Sinaasappelsap
Cola
Koffie
5 kaassoorten
Tonijnsalade
Eiersalade
Makreelsalade
Groene salade
Yoghurtjeslekker en gezond
true, truequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zolang ik het mezelf maar kan verantwoorden en dat kan ik...
Heb je die hit in de OP al aan je mannetje laten horen?quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons is de nieuwigheid er misschien wel vanaf, maar dat let ons niet om af en toe leuke verrassingen voor elkaar te plannen. Zoals bovenstaande lunch
Wij verrassen elkaar met ongeplande reisjes, concerten, theaterbezoeken en zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons is de nieuwigheid er misschien wel vanaf, maar dat let ons niet om af en toe leuke verrassingen voor elkaar te plannen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:37 schreef Soempie het volgende:
Goed zo.![]()
Ik las iets in een ander topic en daar ben ik het wel mee eens. Even zoeken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
'Elke liefdesverhouding berust op ongeschreven afspraken die geliefden onmiddelijk in de eerste weken van hun liefde maken. Ze leven nog in een roes, maar tegelijkertijd, zonder het te weten, stellen ze als onverzoenelijke advocaten de details van hun contract op. O geliefden, wees voorzichtig in die gevaarlijke eerste dagen! Brengen jullie de ander ontbijt op bed, dan zullen het moeten blijven doen, willen jullie niet beschuldigd worden van gebrek aan liefde en van verraad!'
-Milan Kundera, Het boek van de lach en de vergetelheid
Gewoon helemaal niks doen dus en maar hopen dat de ander zo blind is van liefde dat het hem/haar op dat moment niks uitmaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
'Elke liefdesverhouding berust op ongeschreven afspraken die geliefden onmiddelijk in de eerste weken van hun liefde maken. Ze leven nog in een roes, maar tegelijkertijd, zonder het te weten, stellen ze als onverzoenelijke advocaten de details van hun contract op. O geliefden, wees voorzichtig in die gevaarlijke eerste dagen! Brengen jullie de ander ontbijt op bed, dan zullen het moeten blijven doen, willen jullie niet beschuldigd worden van gebrek aan liefde en van verraad!'
-Milan Kundera, Het boek van de lach en de vergetelheid
uhu, maar dat inzicht komt hier te laat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks doen dus en maar hopen dat de ander zo blind is van liefde dat het hem/haar op dat moment niks uitmaakt
Wat heb ik mezelf aangedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
uhu, maar dat inzicht komt hier te laat.
Nu weet je het voor de volgende.quote:
Oehquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Rozen zijn zó 1967. Ik verzin zelf wel hoe ik laat zien dat ik Soempie een droommeisje vind
Nee, ik ga de nuon maar eens bellen vandaag, stelletje afzettersquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Rozen zijn zó 1967. Ik verzin zelf wel hoe ik laat zien dat ik Soempie een droommeisje vind
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebeluh, wiebeluh.![]()
*kontje wiebeltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebeluh, wiebeluh.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader has left the topic *
Ach kom, dat regelmatige gekwijl over tinuviel moeten we ook allemaal aanzien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* Soempie has left the topicquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Sheep, hoe groot is jouw meterkast?
Typisch gevalletje ontkenningsfasequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal de monteur er eens naar laten kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Sheep, hoe groot is jouw meterkast?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Schaam je je voor je kleine meterkastje?quote:
We hebben hier niet eens een meterkast.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schaam je je voor je kleine meterkastje?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar zijn we weer, slecht geslapen van de kiespijn...
[ afbeelding ]
En om eerlijk te zijn, ook een beetje van de rozen-/foto-aktie en met name het verbluffende eindresultaat daarvan...![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach kom, dat regelmatige gekwijl over tinuviel moeten we ook allemaal aanzien.
Heus niet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Typisch gevalletje ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef MaJo het volgende:
Maar balen zeg van die kiespijnIk zeg meer alcohol
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel, ja...
Die foto's bekijken werkt goed tegen de kiespijn, is een hele mooie afleiding...
* MadMaster] zingt: Vandaag is rood... [ afbeelding
Wie is de volgende die zoiets gaat/durft te ondernemen?
Oiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:
Meterkastheld van de dagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Mijn meterkast is ruim een meter bij een meter en doet dienst als schoenenhok (en ik heb al eens onthuld dat dat er veel zijn), opbergplek voor shawls, handschoenen, petjes, mutsen en handtassen van mw. MM, modems, hubs, TV-versterkers en ook nog de water- en elektrameter.
wat jij wilquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Is de grootte van de meterkast hier een synoniem voor iets anders?![]()
Hoe groot is die van jou?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Whehehequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik vanmiddag eens naar, pak 'm beet, de Andy Warhol expositie bij het Centraal Station hier gaan?
Om alle verdenkingen af te vermijden:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:29 schreef Supersheep het volgende:
Volgens Google-ads wilt er iemand scheiden in dit topic:
Zwarte vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om alle verdenkingen af te vermijden:
IK NIET!!!!
Vrees niet, ik ga de deur niet uit vandaag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:30 schreef MaJo het volgende:
WheheheDat staat je vrij
Maar maak je dan wel even bekend
Kom zeg, wat denk je dat dat allemaal kost?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:32 schreef Supersheep het volgende:
Zwarte vrouw
Vind leuke buitenlandse vrouwen op Lexa. Schrijf je nu gratis in!
www.Lexa.nl/Vrouwen
Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
Ook niks voor je?
Nee, dat is uit een of ander liedje wat ik in m'n kop heb zitten, onder het motto niets is wat het lijkt, zo heb ik daar ook van geleerd dat kippengaas ook voor konijnen geschikt isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Je verwart mijn vent met WG.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
En wist je ook dat een kippenhok soms helemaal geen kippen bevat?
Tegen de jeuk toch...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
En wist jij dat krabsalade niet voor de jeuk is?
Inderdaadquote:
Je bent 40, nou weet ik het zeker. Net zo oud als mijn broer, uit 1966quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik nou uit die tijd komen. Dat is dus ook weer verklaard...
En toch weer fout...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bent 40, nou weet ik het zeker. Net zo oud als mijn broer, uit 1966
killer rabbitquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Do you really want to hurt me?
Nou.. bellen. Als die telefoon er niet op zat had je er inderdaad niks aan gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet je met een toetsenbord onderweg?
heb je die op je werk in het call centre?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is handig, een toetsenbord met ingebouwde telefoon!
Ah, ik snapte al niet wat voor type Blackberry dit was...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:45 schreef Whiteguy het volgende:
Nou.. bellen. Als die telefoon er niet op zat had je er inderdaad niks aan gehad
Daar werk ik sinds augustus niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je die op je werk in het call centre?
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil later alleen maar een baan, zodat ik me daarna extra goed kan ontspannen. Dat ik daar geld voor heb, zeg maar.En dan natuurlijk wel een baan die ik ook nog leuk vind, maar verder kan werk me geen reet schelen.
Als ik maar geld heb om van te leven. Alles om werk heen is leuker en belangrijker, vind ik.
![]()
Carrière![]()
Is dat de Plato als in 'Plato de platenzaak'?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nem had gelijk, The Madd is een leuke band!!Net gezien in Plato, ga vanavond zeker weer naar ze kijken in de Oosterpoort. Wat trouwens een nog leuker optreden was, was dat van Leaf
goeie zangers en erg vrolijk
Soemp, ben je niet naar Stevie Ann geweest? Ik had je daar verwacht maar heb je er niet gezien.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Helemaal mee eens!!!Ik heb totaal geen ambitie voor een glanzende carrière, het zit absoluut niet in de planning om ooit fulltime te gaan werken, gewoon zo dat ik een beetje geld en genoeg tijd heb voor af en toe leuke dingen en ontspanning inderdaad
Maargoed, in mijn vak zal ik ook nooit een dikbetaalde fulltime baan kunnen vinden![]()
![]()
Ik had Soempie al eerder gelijk gegeven v.w.b. haar standpunt en dat doe ik richting LadyBlack ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:32 schreef iamredleader het volgende:
als je maar gelukkig bent! Ik ken een aantal collega's op werk die vreselijk ambitieus zijn, en ik heb soms het idee dat ze helemaal niet gelukkig zijn. En andere collega's die het leven nemen zoals het is juist weer wel
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Dan denk ik altijd: Get a life...
Loud 'n clearquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:52 schreef erkel het volgende:
test, test vanuit de bus
wat een rare ipod heeft dat kindquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit al een paar uur te twijfelen of ik het jullie voor zou leggen, maar als je deze foto ziet dan zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Ze heeft een overbeet, haar orthodontist heeft zijn werk niet goed gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit al een paar uur te twijfelen of ik het jullie voor zou leggen, maar als je deze foto ziet dan zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |