Haar topic: What to do with your cat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik zou ook best een tas willen maken van mijn kat, of een vloerkleed, maar wel nadat ie doodgaat op de natuurlijke wijze
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
Eerst even een artistieke foto met de rozen
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Ik vind het een geslaagd experiment
MadMaster echt superbedankt voor de mooie bos bloemen
Morgen is er weer een dagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.
Geinige foto's en ... inderdaad een onvergetelijk experiment enne...als ik dat had geweten had ik ook meegedaan, maar ja.
Ik ben trouwens pas écht cheap. Onderweg naar huis koop ik vaak een bos bloemen voor mijn vrouw. Da's bij een kweker met een bloemenstal bij zijn woning. Daar koop je prachtige gemengde boeketten voor maar 5 euro.quote:
Zit er een password op?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk moeten bij die derde foto de rozen worden omgephotoshopped in breezers
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's dan
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straat![]()
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Dat zeg ik nietquote:
Die lamp hebben wequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
De volgende keer dat ik er in ga zitten neem ik wel zo'n ding voor je mee... want die lamp... dat kan echt niet
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie rozen...![]()
En laat Simone Simons van Epica vanavond vanuit het publiek ook een roos aangeboden krijgen.
Kreeg het even heel warm en koud tegelijk toen, raar toeval...![]()
![]()
Maar bedankt voor het bewijs, mijn 10 Euro zijn goed besteed en het is je gegund...![]()
![]()
Barst alleen nu van de kiespijn, ben bang dat er een vulling lek is. Heb letterlijk op mijn tanden moeten bijten vanavond en ben daarom (en voor de foto's natuurlijk) meteen na afloop van het concert naar huis gegaan.
![]()
Ik vrees voor een onrustig nachtje...
De kiespijn in combinatie met 2 Ibuprofens, een sloot whisky en tandvleesontstekingremmer maken me wat minder adrem dan normaal, vrees ik...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozen![]()
Geen Arne Jansen achtige verwijzingen
Per definitie...quote:Oeh bizar dat zij ook een roos kreegHoewel, dames met rood haar verdienen het natuurlijk wel
![]()
Voorlopig slaap ik nog niet, eerst moet de pijn wat afnemen.quote:Hmm minder van die kiespijnHeb je al iets ingenomen? Alcohol wil ook helpen
Enne truste
Hoop dat je een beetje kunt slapen
ik niet, kom wel uit de kroegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
Klotebioritme weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat brengt jou nog hier op dit al wat latere tijdstip?
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, dat wist ik eigenlijk wel. Maar misschien is dit een goede reden om te beginnen?
Maar je biologische klok doet er langer dan 24 uur over? Lastig
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.
Ja, én onbetaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, wat goed is...
Ik heb geen leven
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer, slecht geslapen van de kiespijn...
En om eerlijk te zijn, ook een beetje van de rozen-/foto-aktie en met name het verbluffende eindresultaat daarvan...![]()
ja..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:37 schreef erkel het volgende:
Moggûh.
Dan lig je 's nachts en kijk je nog even naar Giel Beelen en is die gast gewoon vanuit de Vera aan het uitzenden met allemaal toffe muziek om zich heen en in de stad is ook allemaal goede muziek. En dan baal je dat je er zelf niet bent![]()
Volgend jaar maar eens kaartjes zien te regelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |