Haar topic: What to do with your cat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Zeg dat wel, ik zou ook best een tas willen maken van mijn kat, of een vloerkleed, maar wel nadat ie doodgaat op de natuurlijke wijze
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
Eerst even een artistieke foto met de rozen
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Ik vind het een geslaagd experiment
MadMaster echt superbedankt voor de mooie bos bloemen
Morgen is er weer een dagquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De extra haakjes voor de URL weghalen en URL veranderen in IMG denk ik.
Geinige foto's en ... inderdaad een onvergetelijk experiment enne...als ik dat had geweten had ik ook meegedaan, maar ja.
Ik ben trouwens pas écht cheap. Onderweg naar huis koop ik vaak een bos bloemen voor mijn vrouw. Da's bij een kweker met een bloemenstal bij zijn woning. Daar koop je prachtige gemengde boeketten voor maar 5 euro.quote:
Zit er een password op?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:46 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk moeten bij die derde foto de rozen worden omgephotoshopped in breezers
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's danquote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:45 schreef Whiteguy het volgende:
Heb je nou speciaal voor je stalker een password op je fotobucket account gezet![]()
Kan ik gaan gokken
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat vind je als stalker zijnde van de foto's dan
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je ziet er op de foto's het zelfde uit als door de verrekijker vanuit de boom aan de overkant van de straat![]()
Thanksquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Leuk, MaJo!
Dat zeg ik nietquote:
Die lamp hebben wequote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
De volgende keer dat ik er in ga zitten neem ik wel zo'n ding voor je mee... want die lamp... dat kan echt niet
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:36 schreef MaJo het volgende:
Nou hier is dan het bewijs dat ik met de 10 euro van MadMaster zojuist rozen heb gekocht. Het zijn 5 mooie rozen geworden, de bloemist noemden ze grand prix en dat zijn ze
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie rozen...![]()
En laat Simone Simons van Epica vanavond vanuit het publiek ook een roos aangeboden krijgen.
Kreeg het even heel warm en koud tegelijk toen, raar toeval...![]()
![]()
Maar bedankt voor het bewijs, mijn 10 Euro zijn goed besteed en het is je gegund...![]()
![]()
Barst alleen nu van de kiespijn, ben bang dat er een vulling lek is. Heb letterlijk op mijn tanden moeten bijten vanavond en ben daarom (en voor de foto's natuurlijk) meteen na afloop van het concert naar huis gegaan.
![]()
Ik vrees voor een onrustig nachtje...
De kiespijn in combinatie met 2 Ibuprofens, een sloot whisky en tandvleesontstekingremmer maken me wat minder adrem dan normaal, vrees ik...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:02 schreef MaJo het volgende:
Is dat het enige wat je zegt, mooie rozen![]()
Geen Arne Jansen achtige verwijzingen
Per definitie...quote:Oeh bizar dat zij ook een roos kreegHoewel, dames met rood haar verdienen het natuurlijk wel
![]()
Voorlopig slaap ik nog niet, eerst moet de pijn wat afnemen.quote:Hmm minder van die kiespijnHeb je al iets ingenomen? Alcohol wil ook helpen
Enne truste
Hoop dat je een beetje kunt slapen
ik niet, kom wel uit de kroegquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
I neem aan dat iedereen naar de kroeg is?
Ik ben net wakker
Klotebioritme weer.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat brengt jou nog hier op dit al wat latere tijdstip?
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, dat wist ik eigenlijk wel. Maar misschien is dit een goede reden om te beginnen?
Maar je biologische klok doet er langer dan 24 uur over? Lastig
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het erge is...ik moet ooit co-schappen gaan lopen. Dat wordt echt 2 jaar keihard afzien. Ik wou dat ik dit kon veranderen, maar het lukt me gewoon niet.
Ja, én onbetaald.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat betekent toch zoiets als geen enkel ritme meer en 80 uur werken?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 02:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben lam, wat goed is...
Ik heb geen leven
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
En daar zijn we weer, slecht geslapen van de kiespijn...
En om eerlijk te zijn, ook een beetje van de rozen-/foto-aktie en met name het verbluffende eindresultaat daarvan...![]()
ja..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:37 schreef erkel het volgende:
Moggûh.
Dan lig je 's nachts en kijk je nog even naar Giel Beelen en is die gast gewoon vanuit de Vera aan het uitzenden met allemaal toffe muziek om zich heen en in de stad is ook allemaal goede muziek. En dan baal je dat je er zelf niet bent![]()
Volgend jaar maar eens kaartjes zien te regelen denk ik.
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
Dan baal je nog erger lijkt me, want je hoort de muziek in de verte klinkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja..![]()
En dan fiets je door de stad, kom je allemaal vrienden tegen die wél polsbandjes hebben. Zij helemaal enthousiast: 'we dachten dat je in Breda zou zijn, maar nu ben je er wel!!!'
Ja, zonder bandje.![]()
![]()
* wacht op verslag LB
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:11 schreef erkel het volgende:
Zo, dat is wel een nieuwjaarsfeest te noemen idd.
Ja, ik baalde wel. Iedereen was zo vrolijk en het was echt supergezellig, maarja zij gaan naar binnen en ik kon weer verder fietsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Dan baal je nog erger lijkt me, want je hoort de muziek in de verte klinken![]()
Geen tentamens meer voor mij dit jaar. Ik ben gestopt en ga voorlopig even fulltime werken of iig zoveel mogelijk uur. Ik heb nu al 16 uur, dus het liefst neem ik er nog een baantje bij.
Jij nog wel gemotiveerd voor de komende tentamens?
Jeroen v/d Boom, die loopt vet binnen op die schnabbels.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:09 schreef iamredleader het volgende:
Tweede act was niemand minder dan Jeroen van der Boom![]()
Derde act was Rob van Velzen![]()
het was tof!
Toch wel, ja...quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:13 schreef iamredleader het volgende:
Maar nu een week vrijmini-vakantie, lekker dingen doen waar ik zin in heb
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel, ja...
Die foto's bekijken werkt goed tegen de kiespijn, is een hele mooie afleiding...
* MadMaster zingt: Vandaag is rood...
Wie is de volgende die zoiets gaat/durft te ondernemen?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]Is tinuviel ook vrij? En wat ga je allemaal doen?
Jammer dat ze moet werken. Maar ook wel weer lekker om een week voor jezelf te hebben.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
helaas, m'n meissie moet gewoon werken. En ik ga studeren, want over minder dan 3 weken examen
en verder wat dingetjes in huis klussen, wat vrienden bezoeken, donderdagavond komt Eli
logeren
Ik ben er een beetje klaar mee (voorlopig). Ik ga nu gewoon aan het werk en dan heb ik wel de tijd om erover na te denken wat te doen. Ik werk nu bij een callcenter (inbound), maar daar wil ik geen 40 uur werkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik baalde wel. Iedereen was zo vrolijk en het was echt supergezellig, maarja zij gaan naar binnen en ik kon weer verder fietsen.![]()
En gestopt? Voorlopig dus? Of had je sowieso al een opleiding afgerond hiervoor? Wat voor werk doe je nu? Beviel de opleiding niet, of lukte het gewoon niet?
En ik ben redelijk gemotiveerd. Heb alleen vandaag allemaal afspraken staan waar ik eigenlijk geen tijd voor heb.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:43 schreef Soempie het volgende:
Jammer dat ze moet werken. Maar ook wel weer lekker om een week voor jezelf te hebben.![]()
Leuk dat Eli komt logeren.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Een gewone foto
[ afbeelding ]
En eenvoor MadMaster
[ afbeelding ]
==============================================================================
Zo, anders moet ik steeds een pagina terug bladeren...
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
of zet er eentje in de OP voor het volgende topic
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:50 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader zal heus niemand vertellen![]()
Kom, doe mee in de AKQ, daar zit ik ook af en toe vandaagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:55 schreef MadMaster het volgende:
Ben vandaag verbannen naar m'n kamer, omdat de huiskamer vandaag geheel opnieuw gewit wordt.
Was ook wel nodig na 8 jaar () met een roker in huis, maar had geen zin om het hele huis leeg te halen daarvoor.
Nu staan er 2 schilders in huis en ik wil niet kijken wat voor teringzooi ze er van maken...
Wat vindt je vrouw hiervan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, niet verder vertellen, maar er staat er al één in mijn FoBo...
quote:
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......quote:
Aan MM reactie te zien niet.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
Carrière![]()
* niet verklappen aan m'n ouders
MaJo is nog nieuw en spannend.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat de eerste vraag is waarom sij wel krijgt en sij niet
Dubbellevenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De vraag is eerder of ze iets van zijn dubbelleven op FOK weet.......
je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dubbelleven
Ik heb geen dubbelleven omdat ik hier op Fok zit, dat laatste weet ze.
En ze krijgt ook bloemen van me, heb bijv. vorig jaar Valentijnsdag nog 20 van dezelfde rozen als MaJo nu heeft gekocht aan haar gegeven. Alleen waren ze toen 8 Euro per stuk, wat ik niet wist toen ik 'de grootste en mooiste rozen' bestelde...
Daar zit ik dan met m'n yoghurt en muesli....quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef iamredleader het volgende:ik ga de lunch klaarzetten... dat zal wel even duren, want het wordt een behoorlijk uitgebreide:
Brood
Sinaasappelsap
Cola
Koffie
5 kaassoorten
Tonijnsalade
Eiersalade
Makreelsalade
Groene salade
Yoghurtjeslekker en gezond
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik wil later alleen maar een baan, zodat ik me daarna extra goed kan ontspannen. Dat ik daar geld voor heb, zeg maar.En dan natuurlijk wel een baan die ik ook nog leuk vind, maar verder kan werk me geen reet schelen.
Als ik maar geld heb om van te leven. Alles om werk heen is leuker en belangrijker, vind ik.
![]()
Carrière![]()
* niet verklappen aan m'n ouders
De nieuwigheid is er hier al af.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh, dus jij krijgt ook nog elke week rozen
Nee, zolang ik het mezelf maar kan verantwoorden en dat kan ik...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor
Cola bij zo'n lunchquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:16 schreef iamredleader het volgende:ik ga de lunch klaarzetten... dat zal wel even duren, want het wordt een behoorlijk uitgebreide:
Brood
Sinaasappelsap
Cola
Koffie
5 kaassoorten
Tonijnsalade
Eiersalade
Makreelsalade
Groene salade
Yoghurtjeslekker en gezond
true, truequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, zolang ik het mezelf maar kan verantwoorden en dat kan ik...
Heb je die hit in de OP al aan je mannetje laten horen?quote:
Goed zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons is de nieuwigheid er misschien wel vanaf, maar dat let ons niet om af en toe leuke verrassingen voor elkaar te plannen. Zoals bovenstaande lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |