Wij verrassen elkaar met ongeplande reisjes, concerten, theaterbezoeken en zo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:33 schreef iamredleader het volgende:
Bij ons is de nieuwigheid er misschien wel vanaf, maar dat let ons niet om af en toe leuke verrassingen voor elkaar te plannen.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:37 schreef Soempie het volgende:
Goed zo.![]()
Ik las iets in een ander topic en daar ben ik het wel mee eens. Even zoeken.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
'Elke liefdesverhouding berust op ongeschreven afspraken die geliefden onmiddelijk in de eerste weken van hun liefde maken. Ze leven nog in een roes, maar tegelijkertijd, zonder het te weten, stellen ze als onverzoenelijke advocaten de details van hun contract op. O geliefden, wees voorzichtig in die gevaarlijke eerste dagen! Brengen jullie de ander ontbijt op bed, dan zullen het moeten blijven doen, willen jullie niet beschuldigd worden van gebrek aan liefde en van verraad!'
-Milan Kundera, Het boek van de lach en de vergetelheid
Gewoon helemaal niks doen dus en maar hopen dat de ander zo blind is van liefde dat het hem/haar op dat moment niks uitmaaktquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:38 schreef Soempie het volgende:
'Elke liefdesverhouding berust op ongeschreven afspraken die geliefden onmiddelijk in de eerste weken van hun liefde maken. Ze leven nog in een roes, maar tegelijkertijd, zonder het te weten, stellen ze als onverzoenelijke advocaten de details van hun contract op. O geliefden, wees voorzichtig in die gevaarlijke eerste dagen! Brengen jullie de ander ontbijt op bed, dan zullen het moeten blijven doen, willen jullie niet beschuldigd worden van gebrek aan liefde en van verraad!'
-Milan Kundera, Het boek van de lach en de vergetelheid
uhu, maar dat inzicht komt hier te laat.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niks doen dus en maar hopen dat de ander zo blind is van liefde dat het hem/haar op dat moment niks uitmaakt
Wat heb ik mezelf aangedaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
uhu, maar dat inzicht komt hier te laat.
Nu weet je het voor de volgende.quote:
Oehquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Rozen zijn zó 1967. Ik verzin zelf wel hoe ik laat zien dat ik Soempie een droommeisje vind
Nee, ik ga de nuon maar eens bellen vandaag, stelletje afzettersquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Rozen zijn zó 1967. Ik verzin zelf wel hoe ik laat zien dat ik Soempie een droommeisje vind
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebeluh, wiebeluh.![]()
*kontje wiebeltquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:51 schreef Soempie het volgende:
kom op konijntje doe maar wiebeluh, wiebeluh.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader has left the topic *
Ach kom, dat regelmatige gekwijl over tinuviel moeten we ook allemaal aanzien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* Soempie has left the topicquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Sheep, hoe groot is jouw meterkast?
Typisch gevalletje ontkenningsfasequote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik zal de monteur er eens naar laten kijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Sheep, hoe groot is jouw meterkast?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Schaam je je voor je kleine meterkastje?quote:
We hebben hier niet eens een meterkast.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schaam je je voor je kleine meterkastje?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar zijn we weer, slecht geslapen van de kiespijn...
[ afbeelding ]
En om eerlijk te zijn, ook een beetje van de rozen-/foto-aktie en met name het verbluffende eindresultaat daarvan...![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach kom, dat regelmatige gekwijl over tinuviel moeten we ook allemaal aanzien.
Heus niet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Typisch gevalletje ontkenningsfase
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef MaJo het volgende:
Maar balen zeg van die kiespijnIk zeg meer alcohol
![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch wel, ja...
Die foto's bekijken werkt goed tegen de kiespijn, is een hele mooie afleiding...
* MadMaster] zingt: Vandaag is rood... [ afbeelding
Wie is de volgende die zoiets gaat/durft te ondernemen?
Oiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:49 schreef Wiebelkont het volgende:
quote:
Meterkastheld van de dagquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef MadMaster het volgende:
Mijn meterkast is ruim een meter bij een meter en doet dienst als schoenenhok (en ik heb al eens onthuld dat dat er veel zijn), opbergplek voor shawls, handschoenen, petjes, mutsen en handtassen van mw. MM, modems, hubs, TV-versterkers en ook nog de water- en elektrameter.
wat jij wilquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Is de grootte van de meterkast hier een synoniem voor iets anders?![]()
Hoe groot is die van jou?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Whehehequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:29 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik vanmiddag eens naar, pak 'm beet, de Andy Warhol expositie bij het Centraal Station hier gaan?
Om alle verdenkingen af te vermijden:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:29 schreef Supersheep het volgende:
Volgens Google-ads wilt er iemand scheiden in dit topic:
Zwarte vrouwquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om alle verdenkingen af te vermijden:
IK NIET!!!!
Vrees niet, ik ga de deur niet uit vandaag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:30 schreef MaJo het volgende:
WheheheDat staat je vrij
Maar maak je dan wel even bekend
Kom zeg, wat denk je dat dat allemaal kost?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:32 schreef Supersheep het volgende:
Zwarte vrouw
Vind leuke buitenlandse vrouwen op Lexa. Schrijf je nu gratis in!
www.Lexa.nl/Vrouwen
Roemeense Dames
Vrouwen uit Roemenië voor dating en huwelijk. Schrijf je nu gratis in.
www.RussianEuro.com
Ook niks voor je?
Nee, dat is uit een of ander liedje wat ik in m'n kop heb zitten, onder het motto niets is wat het lijkt, zo heb ik daar ook van geleerd dat kippengaas ook voor konijnen geschikt isquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:20 schreef MaJo het volgende:
Je verwart mijn vent met WG.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:39 schreef MadMaster het volgende:
En wist je ook dat een kippenhok soms helemaal geen kippen bevat?
Tegen de jeuk toch...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:40 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
En wist jij dat krabsalade niet voor de jeuk is?
Inderdaadquote:
Je bent 40, nou weet ik het zeker. Net zo oud als mijn broer, uit 1966quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik nou uit die tijd komen. Dat is dus ook weer verklaard...
En toch weer fout...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:57 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bent 40, nou weet ik het zeker. Net zo oud als mijn broer, uit 1966
killer rabbitquote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Do you really want to hurt me?
Nou.. bellen. Als die telefoon er niet op zat had je er inderdaad niks aan gehadquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:36 schreef MadMaster het volgende:
Wat moet je met een toetsenbord onderweg?
heb je die op je werk in het call centre?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is handig, een toetsenbord met ingebouwde telefoon!
Ah, ik snapte al niet wat voor type Blackberry dit was...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:45 schreef Whiteguy het volgende:
Nou.. bellen. Als die telefoon er niet op zat had je er inderdaad niks aan gehad
Daar werk ik sinds augustus niet meerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je die op je werk in het call centre?
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik wil later alleen maar een baan, zodat ik me daarna extra goed kan ontspannen. Dat ik daar geld voor heb, zeg maar.En dan natuurlijk wel een baan die ik ook nog leuk vind, maar verder kan werk me geen reet schelen.
Als ik maar geld heb om van te leven. Alles om werk heen is leuker en belangrijker, vind ik.
![]()
Carrière![]()
* niet verklappen aan m'n ouders
Is dat de Plato als in 'Plato de platenzaak'?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Nem had gelijk, The Madd is een leuke band!!Net gezien in Plato, ga vanavond zeker weer naar ze kijken in de Oosterpoort. Wat trouwens een nog leuker optreden was, was dat van Leaf
goeie zangers en erg vrolijk
Soemp, ben je niet naar Stevie Ann geweest? Ik had je daar verwacht maar heb je er niet gezien.
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
Helemaal mee eens!!!Ik heb totaal geen ambitie voor een glanzende carrière, het zit absoluut niet in de planning om ooit fulltime te gaan werken, gewoon zo dat ik een beetje geld en genoeg tijd heb voor af en toe leuke dingen en ontspanning inderdaad
Maargoed, in mijn vak zal ik ook nooit een dikbetaalde fulltime baan kunnen vinden![]()
![]()
Ik had Soempie al eerder gelijk gegeven v.w.b. haar standpunt en dat doe ik richting LadyBlack ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:32 schreef iamredleader het volgende:
als je maar gelukkig bent! Ik ken een aantal collega's op werk die vreselijk ambitieus zijn, en ik heb soms het idee dat ze helemaal niet gelukkig zijn. En andere collega's die het leven nemen zoals het is juist weer wel
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Dan denk ik altijd: Get a life...
Loud 'n clearquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:52 schreef erkel het volgende:
test, test vanuit de bus
wat een rare ipod heeft dat kindquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit al een paar uur te twijfelen of ik het jullie voor zou leggen, maar als je deze foto ziet dan zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Ze heeft een overbeet, haar orthodontist heeft zijn werk niet goed gedaanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit al een paar uur te twijfelen of ik het jullie voor zou leggen, maar als je deze foto ziet dan zeggen jullie?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |