dat is gewoon je raam, kaaskop.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:31 schreef SpecialK het volgende:
Stonden der net 2 marokjes voor m'n deur. Overhandigde er eentje me een kaartje van de Echo. Dus ik neem 'em aan. Zegt hij: "Gelukkig nieuwjaar!".
Dus ik zovan.. "eh.. nou ok... dank je jij ook" en doe de deur half dicht. Roept hij ineens "Je ho'rt meh te belohnen!". Dus ik zeg "Belonen? voor wat?" En doe de deur dicht. Waarna meneer nog even keihard op het glas van m'n raam ramt en vervolgt naar het volgende huis.
Klacht: Kutmarokkanen die met kaartje van een krant rondlopen in de hoop een paar centen te kunnen aftroggelen van goedgelovige welwillende mensen en als je ze afserveert agressief worden.
Deur had ik moeten typenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
dat is gewoon je raam, kaaskop.
Ik zag dat ze de rest van het gebouw ook af gingen werken van boven naar beneden dus ik heb een ijzere staaf erbij gepakt en ik heb geprobeerd ze te vinden. Maar zonder succes. Ze waren al weg.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:37 schreef RickoKun het volgende:
echte mannen gaan er met een zeer groot vleesslachtmes erachteraan.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef L.no het volgende:
Wat ben jij gierig zeg... niet eens een eurotje geven.
Ja waarschijnlijk waren ze niet eens van de krantenbezorging maar hebben ze die kaartjes gewoon ergens vandaan gejat.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
Had ie maar eerder moeten komen, hij's rijkelijk laat. Het is verdomme 11 januari
Ja jij ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef TNA het volgende:
Beste wensen hè! mag het nog?
Beide afzonderlijk en in combinatie.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:35 schreef enter het volgende:
Is de klacht nu Kutmarokkanen of mensen die met een kaartje van een krant rondlopen??
waarom ik niet dan?!quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:40 schreef fathank het volgende:
Had ie maar eerder moeten komen, hij's rijkelijk laat. Het is verdomme 11 januari
quote:Dit jaar valt het Islamitisch Nieuwjaar op donderdag 10 januari.
Het Islamitisch Nieuwjaar wordt Muharram genoemd. De datum is afhankelijk van het verschijnen van de sikkel van de nieuwe maan. Muharram is zowel de naam van de eerste dag van het nieuwe jaar, als van de eerste maand.
Op de eerste dag van de maand Muharran herdenken Moslims dat in 622 de profeet Mohammed de stad Mekka verliet om naar Medina te verhuizen. Later wordt deze verhuizing Aal-Hijra genoemd. Aal Hijra is het begin van de Moslimkalender, ook Hijra-kalender genoemd.
In de moskee wordt een speciale gebedsdienst gehouden, waarna iedereen elkaar - net als wij op nieuwjaarsdag - een gelukkig nieuwjaar wenst. Het echte nieuwjaarsfeest wordt pas op Ashura ofwel Asjoera, de tiende dag van de maand Muhurran gevierd.
Neuh, daar hoort nog een lijst bijquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
dat is gewoon je raam, kaaskop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |