IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekjequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
mooi gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
nee ik game weinigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef NikosfromBarbados het volgende:
Ben ik dan de enige die weinig gamed?
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
Ik ga alleen maar strijdend ten onderquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
Het kan welquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, maar het begint er inderdaad wel erg op te lijken
Om de twee jaar een nieuwe tafel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.
nadeel is dan wel dat mn muis de glazen tafel nogal vaak raakt
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om de twee jaar een nieuwe tafel?
Pittigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!
bij deze nodig je ons ook allemaal uit ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
hij wel en ik niet ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
oi oiquote:
Lullig he?quote:
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef lynda het volgende:
De op klopt niet..
Bovenste plaatje is de verkeerde![]()
En grtdopjwposters 5 staat er niet
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werk
geef es t goeie plaatje dan, snap er niks meer vannieuwe garde, fancy plaatjes
vroegah hadden we dat allemaal helemaal niet nodig
Ik heb je nog helemaal niet horen schelden op teamspeakquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.
nadeel is dan wel dat mn muis de glazen tafel nogal vaak raakt
nou , en zat nog wel te denken aan een kerstkaart.quote:
Vroeger toen je poep nog met de lange oe schreefquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als het besloten was, hadden ze maar een slotje moeten ophangenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
Val ik hier een besloten feestje binnen of mag ik hier ook even langskomen?
![]()
[ afbeelding ]
http://members.chello.nl/jpostema/fotosoep/GRTDOJW.jpg die bovenaan schatquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , en zat nog wel te denken aan een kerstkaart.
maar nu
ligt eraan,quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
ur wish is my command mylord!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me best lastig motorrijden zoquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ur wish is my command mylord!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee kan ik niet makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
bij deze nodig je ons ook allemaal uit ?
* lynda schopt WL dan ook nog maar even hard onder zijn flikkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
hij wel en ik niet ?
1,5 week voor kerst, mooi op tijd tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:53 schreef Sgele het volgende:
Kerstborrel? nu al?
Waarom zou je niet langs mogen komen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
het is volgens mij wel de ULTIEME sexervaringquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
lijkt me best lastig motorrijden zo
Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin.quote:
okquote:
join mij en linda :dquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef nljuggler het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin.
waarom nou weer hard ?!?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee kan ik niet maken![]()
[..]
* lynda schopt WL dan ook nog maar even hard onder zijn flikker
[..]
1,5 week voor kerst, mooi op tijd toch![]()
[..]
Waarom zou je niet langs mogen komen?
Maar hij heeft z'n broek nog aan...en zij ook.. dus sex? nee dacht het nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is volgens mij wel de ULTIEME sexervaring
Niet goed?quote:
Heb je 'm dan volgende week weer?quote:
Ho ho de naam is lynda jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
join mij en linda :d
beide nog werk voor tig weken, maar geen zin meer
we gaan beide voor de deadlines weg dus ik in elk geval lekker niks doen
Weer niet goed? je lijkt godverdomme wel een WIJF!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
waarom nou weer hard ?!?!
je kan toch wel een beetje voorstelllen dat ze de kleren niet aanhebben ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar hij heeft z'n broek nog aan...en zij ook.. dus sex? nee dacht het niet
Sorry mevrouw lyndaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ho ho de naam is lynda ja
En ben hard aan het werk vandaag heb al heul veul gedaan!![]()
als dat zo was, zou ik de hele dag douchenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ho ho de naam is lynda ja
En ben hard aan het werk vandaag heb al heul veul gedaan!![]()
[..]
Weer niet goed? je lijkt godverdomme wel een WIJF!!!!!!!!!!
om die opmerking moest ik dus lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zou ik de hele dag douchen
Of met je borsten spelen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als dat zo was, zou ik de hele dag douchen
ja maar wel onder de douche dan heh!quote:
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
om die opmerking moest ik dus lachen![]()
Lynda, zijn die kerstborrels zo heftig dan bij jullie?
Je bent 2 dagen te vroegquote:
1ste pagina is niks mis mee toch ? :squote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga niet meer naar de 1e pagina, thnx to WL
Wat voor douchekop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar wel onder de douche dan heh!
Whehe verstandigquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
sorry, ik dacht dat je een verzoek deed tot leuke plaatjes ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
o wacht, 50 posts op 1 pagina?quote:
ik 1.5 jaar gedaan....quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik werk ook in de Horeca, en tja...dan kan ik het me voorstellen
Jep, dat zijn zequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik 1.5 jaar gedaan....
de personeelsfeestjes waren echt zuipfestijnen
.....
dag erna ook flink ziek geweest ...
dan is het echt zo van:quote:
allemaal collega's om me heenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o wacht, 50 posts op 1 pagina?
dan snap ik hem
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
om die opmerking moest ik dus lachen![]()
Lynda, zijn die kerstborrels zo heftig dan bij jullie?
Bijbaan is horeca, stage nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wat ik begrepen heb werkt ze in de horeca ...
en die kerstborrels zijn heftig jah :d
Doe maandag maar verslag van die borrel danquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze hier een goede reputatie hebben ja
gezellig tochquote:
NEE!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
voordeel van 25 posts per paginaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
niks bijzondersquote:
quote:
20 punter !!!!quote:
bied jij jezelf nu aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denkquote:
ach, het fleurt de saaie werkdag opquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
ik heb alleen de plaatjes op dit momentquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
En bedankt!
dat moeten wij geloven ........ ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen de plaatjes op dit moment
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen de plaatjes op dit moment
Een gefrustreerde baas is nooit leukquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
de opblaas LYNDA was helaas uitverkocht, dus helaasquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?
Sommige bazen vinden het tever gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een gefrustreerde baas is nooit leuk
En nu moet ik wat..? lachen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de opblaas LYNDA was helaas uitverkocht, dus helaas
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?
ja zeg jij begint erover!! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk. je moet ook kunnen incasserenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Sommige bazen vinden het tever gaan![]()
[..]
En nu moet ik wat..? lachen?
zo ja ha.. ha.. ha..
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
voordeel hier:
we zijn verhuist van kantoor, dus heb voor mezelf de beste plek
niemand kan Direct op mijn scherm kijken
moeten echt achter me staan
maar er is ook maar 1 pad naar mn scherm .. .dus eer hier iemand is ...
ach jah, mn baas controleert me al niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaan
Denk ook niet dat jou baas er blij mee zou zijn
Ik vind het wel weer eens rooktijd
zeg ik post al sinds der begin der delen. het is een vast onderdeel van dit topic langzamerhand!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaan
Denk ook niet dat jou baas er blij mee zou zijn
Ik vind het wel weer eens rooktijd
Je hapt zo lekker en je voelt je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zeg jij begint erover!! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk. je moet ook kunnen incasseren
sorry ben nogal gevoelig op dit moment.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hapt zo lekker en je voelt je wel aangesproken
Ik incaseer genoeg, maar dan hoef ik hem nog niet grappig te vinden
ja sorry lyndaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
lynda en WL, gaan we nu weer leif doen tegen elkaar ?
zijn we ook. collectiefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
@WL:
WTF. Je moet via je werk toch verzekerd zijn ? :s
Dan zoek je maar lekkere andere uitlaapklep ipv eerst frustie te gaan doen en dan een poging doen om mij af te zeiken kom je niet ver meequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ben nogal gevoelig op dit moment.
die mongolen hier bij mn werk, komen even met de mededeling dat iedereen vanaf 2008 niet verzekert is, en dat we een nieuwe moeten zoeken.
niet moeten, Mogenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan zoek je maar lekkere andere uitlaapklep ipv eerst frustie te gaan doen en dan een poging doen om mij af te zeiken kom je niet ver mee
En euh.. nieuwe verzekering zoeken is 1 dag werk en klaar.. Moet elk normaal persoon doen.
neem de snelstequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef Sgele het volgende:
Dames, heren, even snel een vraagje.
Ik mag van m'n baas een nieuwe Laptop uitkiezen...en ik heb een ubergeile Dell gezien, 1,5 GHZ Dual Core, of 2GHZ Dual Core...is dat te verwaarlozen? Die snelheid bedoel ik
Nee, dat is niet te verwaarlozen in de meeste gevallen. Geef anders even typenummers van de processors, daar kunnen we weer mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef Sgele het volgende:
Dames, heren, even snel een vraagje.
Ik mag van m'n baas een nieuwe Laptop uitkiezen...en ik heb een ubergeile Dell gezien, 1,5 GHZ Dual Core, of 2GHZ Dual Core...is dat te verwaarlozen? Die snelheid bedoel ik
dat snap ik..maar dan ligt ie boven het budget waar ik 'm voor uit kan kiezen :| of ik moet naar een standard intel videokaartje gaan...quote:
mja inderdaad moeilijk gevan dan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat snap ik..maar dan ligt ie boven het budget waar ik 'm voor uit kan kiezen :| of ik moet naar een standard intel videokaartje gaan...
ik heb nu 17 inch,quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Sgele het volgende:
Ik wil geen 17 inch notebook meer
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
* WhiteLightning wil ooit een alienware laptopquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nu 17 inch,
wil ik ook niet meer, geef mij nog maar stap groter
mzzl Dylan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, ben je klaar mee![]()
@Iedereen, ik ga naar huis
Dan is het toch geen laptop meer, maar een mobiele desktop vervangerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nu 17 inch,
wil ik ook niet meer, geef mij nog maar stap groter
Amenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
dat is enige probleemquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan is het toch geen laptop meer, maar een mobiele desktop vervanger
Ben pas rond kwart voor 7 thuis, rond half 8, a 8 uur ofzo?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz hoe laat wou je vanavond spelen ?
best, kan ik me nog ff indrinkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben pas rond kwart voor 7 thuis, rond half 8, a 8 uur ofzo?
om er even op verder te gaan je moet maanden wachten jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:30 schreef Friday12 het volgende:
xps zijn dat niet die game dingen? als dat zo is moet je daar maanden op wachten
whoah! ik dacht dat dell altijd wel snel kon leveren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
om er even op verder te gaan je moet maanden wachten ja![]()
ik had over iemand gehoord die 3 maanden moest wachten
normaal maar deze dingen zijn zo erg gevraagd dat het zolang duurtquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoah! ik dacht dat dell altijd wel snel kon leveren.
mijne was 2700quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
oe denk kijk even op de site. en natuurlijk vond ik meteen een geschikte ...2500euro
fok is idd retetraag nuquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef draculettetje het volgende:
ik was jullie gewoon even helemaal kwijt
en fok is bij mij ook nog aardig traag
hier gaat redelijk wou me gewoon even melden
hoop morgen weer mee te kunnen doen!
nu is het wel weer eens heel ergquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
fok is idd retetraag numja iedere middag eigelijk .
whoa! , en je zegt dat je neit echt gamed ermee ?? das een monster man!!quote:
alienware(deel is van dell) en de gewone dell was 2300quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whoa! , en je zegt dat je neit echt gamed ermee ?? das een monster man!!
ja ik weet, das sinds ze de renegade uitebracht hadden. zoek daar maar s op . dell renegadequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
alienware(deel is van dell) en de gewone dell was 2300
quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik weet, das sinds ze de renegade uitebracht hadden. zoek daar maar s op . dell renegade
![]()
![]()
[ afbeelding ]
die dus
zo , das lekker spelenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zier er cool uit ik heb daar nog op gespeeld
met een scherm van meer dan 1 meter
helaas betaal je voor zon systeem 8000 euro ofzo hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zeker de resolutie was ook cool
vostro's zien er opzich ook wel cool uitquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
helaas betaal je voor zon systeem 8000 euro ofzo haha
moet je meer hier zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge ga toch eens niet zo snel! Kan het niet meer bijhouden.
ok adiosquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:54 schreef lynda het volgende:
Ik meld me af! Nog ff langs klant en richting huis
hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef diertjuh het volgende:
Sjonge ga toch eens niet zo snel! Kan het niet meer bijhouden.
mja heb het niet zo op dell normaal gesproken. met de vostro en xms wet ik het neit dan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vostro's zien er opzich ook wel cool uit
oeee... heb je wat voor ons meegenomen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:56 schreef Crazy-M het volgende:
maar 1 pagina ?
had weer een half uur pauze
taart eten en dergelijke
jep das 100%waarquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja heb het niet zo op dell normaal gesproken. met de vostro en xms wet ik het neit dan.
de "normale" desktops, zijn gewoon bagger, goedkope onderdelen enzo
nee sorryquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oeee... heb je wat voor ons meegenomen ?
nou zeg, nou iemand appeltaart ?? heb het zelf maar gekocht!quote:
* Friday12 neemt de halve taartquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg, nou iemand appeltaart ?? heb het zelf maar gekocht!
[ afbeelding ]
Bosche bollen... Die vind ik zo viesquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
wij hadden officiele Bosche bollen en kerse taart
nou als hij voor jullie maar gesmaakt heeft denk ik danquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Seventees het volgende:
* Seventees eet de andere helft op!!
jep nu beetje misselijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou als hij voor jullie maar gesmaakt heeft denk ik dan
ja lekker doe maarquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
whehehehehehehe![]()
[..]
ik heb nog een kwart over, wil je?
23:00 uur ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Dylanesque het volgende:
Ik weet niet hoelaat ik weg mag, ook fijnga er gewoon vandoor als m'n werk klaar is
lekker toch:D ben je voor het donker weer thuisquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:12 schreef Crazy-M het volgende:
ik nog 3 kwartier
zal wel weer iets eerder worden ofzo
moet ik ook van mijn mammaquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker toch:D ben je voor het donker weer thuis
druk druk drukquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahawel een beetje bijblijven heh ?
ik hang de hele dag in mn stoel,quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben ook werk! En hangen niet de hele dag met hun kont in bed.
geen snoep van vreemden aannemen hehquote:
Neuh.. bij jou nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hang de hele dag in mn stoel,
telt dat ook mee ?
dankje welquote:
ik lih in de nacht meestal in bedquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
same here:pquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hang de hele dag in mn stoel,
telt dat ook mee ?
Dit is niet de eerste opmerking tegen je Fridayquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ahh collega , jij ook al hahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste opmerking tegen je Friday![]()
Maarja, net weer even een uur (door uiteraard mijn kut collega) voor jan lul
bezig geweest met een printer!
Zo, ik blijf tot even over half 6 op me reet zitten, en koffie drinken
Inderdaad, ik ga nog eens een tft tegen zijn voorhoofd stukslaan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ahh collega , jij ook al haha
Het kan misschien heel anders zijn, maar het komt echt zo over van "laat ze het maar uitzoeken, en ik zie het allemaal wel!". Ik hoop dat ik (en dus ook een hoop andere mensen) dit verkeerd begrijpen. Laat zien dat je wil werken/stage lopen. Laat zelf inzet zien!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Friday12 het volgende:
jah sry werk vinden hie ris niet zo makkelijken die gast heeft ook nog geen nieuwe stage
ik zoek werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het kan misschien heel anders zijn, maar het komt echt zo over van "laat ze het maar uitzoeken, en ik zie het allemaal wel!". Ik hoop dat ik (en dus ook een hoop andere mensen) dit verkeerd begrijpen. Laat zien dat je wil werken/stage lopen. Laat zelf inzet zien!
mag ik vragen waar je woont? Ik woon in een dorpje en was ook niet zo makkelijk om een stage te vinden. Maar ik heb verschillende brieven naar bedrijven in de buurt gestuurd. Ook naar bedrijven buiten mn dorp. Maar ook veel afwijzingn gekregen. Maar je moet niet opgeven. Ken je deze site: www.ecabo.nl en als je belt met een bedrijf kun je direct informeren of ze ook aan korte stages doet. Hoe kort is de stageperiode eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef Friday12 het volgende:
jah sry werk vinden hie ris niet zo makkelijken die gast heeft ook nog geen nieuwe stage
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage looptquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:01 schreef diertjuh het volgende:
opleiding? Woonplaats?
schrijf je brieven, bel je naar bedrijven? Ben je actief opzoek?
dat had ik ook hoor. Ik moest ook lang zoeken voordat ik iets had. Het komt niet naar je toewaaien. Hoe makkelijk dat ook zou zijn. Je moet er zeker iets voor doen. Gaat niet vanzelf en je moet zeker niet opgeven omdat je na een paar weken nog niets hebt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage loopten ja ik zoek naar bedrijven en stage plaatsen blablabla. vorige keer had ik na paar weken nog steeds niets
enne ict net zoals aantal hier![]()
dat bedoel ik niet maar ik moet 4 feb weer naar schoolquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat had ik ook hoor. Ik moest ook lang zoeken voordat ik iets had. Het komt niet naar je toewaaien. Hoe makkelijk dat ook zou zijn. Je moet er zeker iets voor doen. Gaat niet vanzelf en je moet zeker niet opgeven omdat je na een paar weken nog niets hebt.
niets mis met ict lijkt me he.
wat doe je nu zoal dan om je week door te komen? Of totaal niets? Dan ljkt me school wel even fijn. Maarja dat ben ik he. Dus 4 februari moet je weer naar school en voordat je weer naar school moet, moet je stage ook afgerond zijn?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet maar ik moet 4 feb weer naar school
dat is mijn probleem dus het kan niet te lang duren anders moet ik volgend jaar de zomer doorgaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
wat doe je nu zoal dan om je week door te komen? Of totaal niets? Dan ljkt me school wel even fijn. Maarja dat ben ik he. Dus 4 februari moet je weer naar school en voordat je weer naar school moet, moet je stage ook afgerond zijn?
nee ik kon niet doorgaan met men vorige stagequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:24 schreef diertjuh het volgende:
ben je telaat begonnen met zoeken ofzo?
dat is wel vervelend. Nouja hopen dat het maar goed komt hequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee ik kon niet doorgaan met men vorige stage
jah want anders mot ik in mijn vakantiequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dat is wel vervelend. Nouja hopen dat het maar goed komt he
je kunt dit nu ook zien als vakantie en dan in je vakantie gaan stagelopen..is het ook opgelost.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah want anders mot ik in mijn vakantie
zeg dat tegen mijn moederquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je kunt dit nu ook zien als vakantie en dan in je vakantie gaan stagelopen..is het ook opgelost.
hoezo? Nu ben je ook alleen maar thuis aan het niets doen. Wat maakt het nou uit of je dan in je vakantie gaat stagelopen. Misschien kun je er ook nog wel geld mee verdienen ook.quote:
daarom zoek ik werk aangezien iedereen die ik goed ken enz ook stage heeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hoezo? Nu ben je ook alleen maar thuis aan het niets doen. Wat maakt het nou uit of je dan in je vakantie gaat stagelopen. Misschien kun je er ook nog wel geld mee verdienen ook.
stagelopen in mn vakantie zou ik ook niet doen. Daar zou ik wel voor zorgen
Zoals je weet ben ik ook It'er, en moest jaren lang een uur a anderhalf uur HEEN met het openbaarvervoer ... (en de zelfde tijd natuurlijk weer terug)quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb tijd geleden (begin stage)al overal naar gebeld enz hier in de buurt was niet veel aangezien de school hier ook stage loopten ja ik zoek naar bedrijven en stage plaatsen blablabla. vorige keer had ik na paar weken nog steeds niets
enne ict net zoals aantal hier![]()
orgineelquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
Ik ga ook lachen als ik klaar benquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van maandag 10 december 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 118 Dr.Droxz
013. 092 Sm0keZ
018. 085 WhiteLightning
032. 066 lynda
070. 047 Bellerophon
Smokiequote:Op dinsdag 11 december 2007 19:44 schreef Sm0keZ het volgende:We hebben de I
We hebben de K
We hebben de H
We hebben de E
We hebben de B
We hebben de G
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de N
We hebben de Z
We hebben de I
We hebben de N
We hebben de M
We hebben de E
We hebben de E
We hebben de R
Gaat goed vandaag he, ik was ook al om 09:00 vanmorgen m'n bed uit!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Dylanesque het volgende:
O nee het land van de Zora's is bevroren!
whahahaquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ah, zeker van Twilight Princess? Da's de enige die ik nog niet heb gespeeld volgens mijquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat ik na m'n drukke werkdag doe, Zelda
als je van zelda houdt is het een musthavequote:Op dinsdag 11 december 2007 20:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, zeker van Twilight Princess? Da's de enige die ik nog niet heb gespeeld volgens mij
die wil ik net zoals brawlquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je van zelda houdt is het een musthave
net zoals mario galaxy een must have is als je van mariohoudt
het wachten is op mario kart
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij eens met Emiel Ratelband moet gaan praten ...quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef lynda het volgende:
Was gvd pas om half 8 thuis..
- KUT KLANT
- KUT STAGIAIRE
- KUT LUI
- GEWOON HELEMAAL KUTTTTTTTTTT
Word gezellig morgen op stage met 3 'gezellige' gesprekken!![]()
tjakkaquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eens met Emiel Ratelband moet gaan praten ...
Heel goed, heel goedquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gaat goed vandaag he, ik was ook al om 09:00 vanmorgen m'n bed uit!
Ga het morgen gewoon weer proberen, vroeg m'n bed uit en 25km fietsen naar m'n werk. Het blijft droog en zo goed als windstil. Alleen die 5 graden is niet zo warm
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:44 schreef Dylanesque het volgende:
Het leeft, het leeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig zeg, ik heb soms wat werk te doen
* Sm0keZ geeft diertjuh een blikje Red Bullquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het leeft, het leeft![]()
![]()
Ik heb geduld genoeg. Ben alleen nu te moe om geduld te hebben
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Ff bij vrienden langs, Austin Powers 3: Goldmember kijken
Dankje, maar dat heeft soms een averechts effect. Kan daar namelijk moe van wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft diertjuh een blikje Red Bull
hey pssst...ik weet dat je er bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat ik na m'n drukke werkdag doe, Zelda
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef lynda het volgende:
Was gvd pas om half 8 thuis..
- KUT KLANT
- KUT STAGIAIRE
- KUT LUI
- GEWOON HELEMAAL KUTTTTTTTTTT
Word gezellig morgen op stage met 3 'gezellige' gesprekken!![]()
Okee, die humor is werkelijk té simpel. Maar juist daarom is het zo grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Al ben je nog niet weg.
Austin powers nooit zo leuk gevonden eigenlijk.
Ik heb haar al naar Emiel Ratelband doorverwezen. Morgen is ze weer zo ehm, 'gedreven', maar dan op de vrolijke manierquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*adem in en adem uit* Rustig. Biertje?
Hoop het voor derquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb haar al naar Emiel Ratelband doorverwezen. Morgen is ze weer zo ehm, 'gedreven', maar dan op de vrolijke manier
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
was om 17:30 thuis :p
de avond doorgebracht met beetje luieren, en msnen :p
morgen weer een dag
Ah joh, het is het proberen waardquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoop het voor der
Maar doorverwijzen naar emiel is nie zo slim. Denk niet dat het daardoor beter wordt.
o valt mee danquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.
Tot morgen Smokiequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
[..]
Ah joh, het is het proberen waard![]()
* Sm0keZ zet "DJ Noisekick - Future of Pain" nog even veeeel te hard op voor ie naar huis gaat
Zal de beveiliging leuk vinden... hehehe
Tot morgen allemaal!
tot morgequote:
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???quote:Op woensdag 12 december 2007 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING FOK!
het is zoquote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Dit laatste zin kan een inkoppertje zijn hequote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Het was bij mij thuis +3.3quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
lekker fris tochquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
Of ik nou lekker in mijn vel zit of niet, het is gewoon nog te vroeg om actief te zijn ...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Ik zit op mijn werk mee te beuken op Osdorp possequote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker fris toch
dadelijk luid meebleren in de auto <3
ja ik moet zo ff 20 minuten fietsen. heb net besloten dat ik er maar 10 minuten over ga doenquote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker fris toch
dadelijk luid meebleren in de auto <3
Rammstein - Ich willquote:Op woensdag 12 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk mee te beuken op Osdorp posse![]()
(iets met wakker worden ofzo ...)
Hear Hear, ik ben 's ochtends wel meteen wakker, maar ga dus echt niet actief rond zitten stuiterenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ik nou lekker in mijn vel zit of niet, het is gewoon nog te vroeg om actief te zijn ...
(ik ben liever actief in het weekend met "L")
Succes! Het is best fris buitenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik moet zo ff 20 minuten fietsen. heb net besloten dat ik er maar 10 minuten over ga doen
ben je al dronken dan ? dat mag dan toch ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ach jah, ik gewoon goede zin enzo
en laat me jah, heb nog 2 dagen over tot mn afgang
over 2 dagen is vrijdagquote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je al dronken dan ? dat mag dan toch ?
Vamp heeft nog wel geantwoord in het tilburg topic. Weet niet of ze ook haar pm's heeft gelezenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ik ga het maar weer eens proberen vandaag!
Dat is niet echt mijn muziek, maar die clips vind ik meestal wel mooi om te zien! (zonder geluid dan)quote:
Zit nu al meer dan een half uur op mijn werk, zo nog maar een paar bakken koffie .. even roken ... misschien dat het dan beter gaat hier ... ben in de ochtend nooit zo makkelijk wakker te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, ik ben 's ochtends wel meteen wakker, maar ga dus echt niet actief rond zitten stuiteren
meestal doet ze dat wel, heb nog niks gehoord....quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vamp heeft nog wel geantwoord in het tilburg topic. Weet niet of ze ook haar pm's heeft gelezen
Goede morgen draculettetje!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ach jah, ik gewoon goede zin enzo
en laat me jah, heb nog 2 dagen over tot mn afgang
Goedemorgen !!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
Ja de clips zijn erg mooi, klopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn muziek, maar die clips vind ik meestal wel mooi om te zien! (zonder geluid dan)
* Dr.Droxz neemt nog even een kijkje op de prive MP3 server op het werk
Jawel... een vierlingquote:Op woensdag 12 december 2007 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit nu al meer dan een half uur op mijn werk, zo nog maar een paar bakken koffie .. even roken ... misschien dat het dan beter gaat hier ... ben in de ochtend nooit zo makkelijk wakker te krijgen
Ach soms moet het budget op, dus zijn er extra servers aangekocht ... moet toch ergens mijn mp3tjes kwijtquote:Op woensdag 12 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja de clips zijn erg mooi, klopt.
Prive Mp3 server... zucht ik wil ook
Ja dat is ook zo, op een gare bedrijfslaptop met een te kleine HDD lukt het niet echt neequote:Op woensdag 12 december 2007 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach soms moet het budget op, dus zijn er extra servers aangekocht ... moet toch ergens mijn mp3tjes kwijt
Het eerste wat ik doe als ik beneden ben is red bull drinken,het eerste wat ik doe op mijn werk is koffie halen, en de 2e bak laat ik daarna zo snel mogelijk halenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel... een vierling
Koffie moet ik echt niet nemen, dan kom ik in de avond geeneens meer in slaapWhehehe
Maar langzaam wakker worden is heerlijk ja
Zelfs dat is hier geen probleem, maar buiten dat heb ik 2 x 160 Gig externe schijven laten kopen, want die had ik nodig voor mijn werkquote:Op woensdag 12 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, op een gare bedrijfslaptop met een te kleine HDD lukt het niet echt nee
Dat is dus juist het aparte, ik heb geen ochtendhumeur... ik ben gewoon niet aan te spreken, lichamelijk ben ik wakker maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 12 december 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik beneden ben is red bull drinken,het eerste wat ik doe op mijn werk is koffie halen, en de 2e bak laat ik daarna zo snel mogelijk halen![]()
Ik word gewoon niet snel wakker, en heb het ochtendhumeur uitgevonden ..
Als ik ooit hoor dat je te weinig schijfruimte hebt... verwacht dan van mij geen medelijdenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier geen probleem, maar buiten dat heb ik 2 x 160 Gig externe schijven laten kopen, want die had ik nodig voor mijn werk
Lichamelijk gaat alles wel hoor, maar mensen weten gewoon dat ze tegen mij niets moeten zeggen in de ochtend (kan het maar van 1 iemand hebben). En al helemaal niet voordat ik heb gerooktquote:Op woensdag 12 december 2007 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus juist het aparte, ik heb geen ochtendhumeur... ik ben gewoon niet aan te spreken, lichamelijk ben ik wakker maar daar is dan ook alles mee gezegd
Dus een pittige ochtend discussie zit er niet in?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat alles wel hoor, maar mensen weten gewoon dat ze tegen mij niets moeten zeggen in de ochtend (kan het maar van 1 iemand hebben). En al helemaal niet voordat ik heb gerookt
Heb zo goed als alle rechten, ook voor server, maar in deze bak zit ook maar 80 gig hoor ...quote:Op woensdag 12 december 2007 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik ooit hoor dat je te weinig schijfruimte hebt... verwacht dan van mij geen medelijden![]()
![]()
* Bellerophon kijkt nog is naar zijn royale 40 GB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |