WOWquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de enigste die ik heb zijn online games
cssquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
WOW![]()
of heb je ook schietspellen ,met lekker veel bleod, of rondvliegende ledematen ?
oh ja, had droxz jou niet vet geownd ?? of was dat iemand anders ?quote:
Hear Hearquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wil wel op hdtv qualiteit spelen
net zoals ICQquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oo irc bestaat dat nog hahazit er al jaren niet meer op , daarvoor 24/7
dat was droxz jah toen ik nog niet zo goed wasquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ja, had droxz jou niet vet geownd ?? of was dat iemand anders ?
die was vet irritantquote:
ah okequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was droxz jah toen ik nog niet zo goed was
hijs hier geblockedquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:29 schreef lynda het volgende:
Smokez je mag weer wat doen!
Je op klopt trouwens ook nietBovenin staat de verkeerde afbeelding
Herkansing http://img.photobucket.co(...)/grtdojwposters5.jpg
Bwehehe, maar je kon er wel gratis mee smsenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die was vet irritant
hele tijd
oh oh
kut geluid haha
voor straf omdat jij ze liet gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
Dinnertime! werd gvd tijd dat ze kwamen deden er bijna uur over
Ik denk toch echt dat jij een communicatie training moet gaan volgen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn schouder is al naar de klote![]()
maar zoals ik al zei dat crap ding past niet in mijn laatjeen daarom is het een crap ding
Laat me weer even een tijdje spelen, stond niet voor niets altijd in de top10quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dat was droxz jah toen ik nog niet zo goed was
dan kan je er wel beter van genietenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:46 schreef lynda het volgende:
Dinnertime! werd gvd tijd dat ze kwamen deden er bijna uur over
vuile cheater met je wiskeyquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat me weer even een tijdje spelen, stond niet voor niets altijd in de top10
het is bijna oudjaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vuile cheater met je wiskey![]()
![]()
friday12 drinkt natuurlijk niets
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat jij een communicatie training moet gaan volgen hoor
En nu ik een Wii heb, heb ik ook geen COD4 meer gedaanquote:
mja is goed manquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En nu ik een Wii heb, heb ik ook geen COD4 meer gedaan![]()
Maar ik ga vanavond weer even COD4 doen,
WL ook?
dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feitquote:
ligt eraan hoeveel je op hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feit
ik heb het juist andersom, ben ik nu vreemd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feit
nee mensen hier zijn gewoon vreemd jij bent nog in trainingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
ik heb het juist andersom, ben ik nu vreemd?
Jammer danquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
vreemdeling in training!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee mensen hier zijn gewoon vreemd jij bent nog in training
Al gedaan natuurlijkquote:
Ik ben het levende bewijs dat dat niet uitmaakt, trust mequote:
quote:
ja je moet wel je grens kennen heh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Zeg ehr... beginnen wij nou op 1 lijn te liggen met sommige dingen?quote:
Sorry jongenquote:
ok nou moest ik lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wel je grens kennen heh!
als je laveloos op de vloer ligt, kan je moeilijk je toetsenbord bedienen
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wel je grens kennen heh!
als je laveloos op de vloer ligt, kan je moeilijk je toetsenbord bedienen
Bwehehequote:
Ik sta er ook van te kijken, maar het begint er inderdaad wel erg op te lijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... beginnen wij nou op 1 lijn te liggen met sommige dingen?
in muppets nakt dat ding auto je gun als je te lang camptquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
Campersquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
Dat hoor ik nu bij m'n smsjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die was vet irritant
hele tijd
oh oh
kut geluid haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |