dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feitquote:
ligt eraan hoeveel je op hebquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feit
ik heb het juist andersom, ben ik nu vreemd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat je met drank beter speelt dan zonder. dat is gewoon een feit
nee mensen hier zijn gewoon vreemd jij bent nog in trainingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
ik heb het juist andersom, ben ik nu vreemd?
Jammer danquote:
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
vreemdeling in training!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee mensen hier zijn gewoon vreemd jij bent nog in training
Al gedaan natuurlijkquote:
Ik ben het levende bewijs dat dat niet uitmaakt, trust mequote:
quote:
ja je moet wel je grens kennen heh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:02 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Zeg ehr... beginnen wij nou op 1 lijn te liggen met sommige dingen?quote:
Sorry jongenquote:
ok nou moest ik lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wel je grens kennen heh!
als je laveloos op de vloer ligt, kan je moeilijk je toetsenbord bedienen
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je moet wel je grens kennen heh!
als je laveloos op de vloer ligt, kan je moeilijk je toetsenbord bedienen
Bwehehequote:
Ik sta er ook van te kijken, maar het begint er inderdaad wel erg op te lijkenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zeg ehr... beginnen wij nou op 1 lijn te liggen met sommige dingen?
in muppets nakt dat ding auto je gun als je te lang camptquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
Campersquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
Dat hoor ik nu bij m'n smsjesquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die was vet irritant
hele tijd
oh oh
kut geluid haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |