voordeel van 25 posts per paginaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef lynda het volgende:
WL doe eens lief en hou eens rekening met andere bazenen delete die plaatjes eens :p
Krijg hier ook al rare gezichten
niks bijzondersquote:
quote:
20 punter !!!!quote:
bied jij jezelf nu aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denkquote:
ach, het fleurt de saaie werkdag opquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
ik heb alleen de plaatjes op dit momentquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:33 schreef lynda het volgende:
Doe maar niet
Soms zijn sommige mannen hier eigenlijk best wel heel erg frusti.. Zodanig dat ze maar eens heel snel iemand heel goed moeten nemen..
En bedankt!
dat moeten wij geloven ........ ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen de plaatjes op dit moment
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb alleen de plaatjes op dit moment
Een gefrustreerde baas is nooit leukquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
de opblaas LYNDA was helaas uitverkocht, dus helaasquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?
Sommige bazen vinden het tever gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een gefrustreerde baas is nooit leuk
En nu moet ik wat..? lachen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de opblaas LYNDA was helaas uitverkocht, dus helaas
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:39 schreef lynda het volgende:
[..]
De opblaas ....... (vul zelf maar in op de puntjes) heb je gister al uitgewoond?
ja zeg jij begint erover!! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk. je moet ook kunnen incasserenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Sommige bazen vinden het tever gaan![]()
[..]
En nu moet ik wat..? lachen?
zo ja ha.. ha.. ha..
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:43 schreef Crazy-M het volgende:
voordeel hier:
we zijn verhuist van kantoor, dus heb voor mezelf de beste plek
niemand kan Direct op mijn scherm kijken
moeten echt achter me staan
maar er is ook maar 1 pad naar mn scherm .. .dus eer hier iemand is ...
ach jah, mn baas controleert me al niet meerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaan
Denk ook niet dat jou baas er blij mee zou zijn
Ik vind het wel weer eens rooktijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |