IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekjequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
mooi gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
nee ik game weinigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef NikosfromBarbados het volgende:
Ben ik dan de enige die weinig gamed?
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
Ik ga alleen maar strijdend ten onderquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
Het kan welquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, maar het begint er inderdaad wel erg op te lijken
Om de twee jaar een nieuwe tafel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.
nadeel is dan wel dat mn muis de glazen tafel nogal vaak raakt
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om de twee jaar een nieuwe tafel?
Pittigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!
bij deze nodig je ons ook allemaal uit ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
hij wel en ik niet ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
oi oiquote:
Lullig he?quote:
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef lynda het volgende:
De op klopt niet..
Bovenste plaatje is de verkeerde![]()
En grtdopjwposters 5 staat er niet
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werk
geef es t goeie plaatje dan, snap er niks meer vannieuwe garde, fancy plaatjes
vroegah hadden we dat allemaal helemaal niet nodig
Ik heb je nog helemaal niet horen schelden op teamspeakquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.
nadeel is dan wel dat mn muis de glazen tafel nogal vaak raakt
nou , en zat nog wel te denken aan een kerstkaart.quote:
Vroeger toen je poep nog met de lange oe schreefquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als het besloten was, hadden ze maar een slotje moeten ophangenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
Val ik hier een besloten feestje binnen of mag ik hier ook even langskomen?
![]()
[ afbeelding ]
http://members.chello.nl/jpostema/fotosoep/GRTDOJW.jpg die bovenaan schatquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Sorry?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou , en zat nog wel te denken aan een kerstkaart.
maar nu
ligt eraan,quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
ur wish is my command mylord!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
lijkt me best lastig motorrijden zoquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ur wish is my command mylord!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee kan ik niet makenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
bij deze nodig je ons ook allemaal uit ?
* lynda schopt WL dan ook nog maar even hard onder zijn flikkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
hij wel en ik niet ?
1,5 week voor kerst, mooi op tijd tochquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:53 schreef Sgele het volgende:
Kerstborrel? nu al?
Waarom zou je niet langs mogen komen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef nljuggler het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
het is volgens mij wel de ULTIEME sexervaringquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
lijkt me best lastig motorrijden zo
Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin.quote:
okquote:
join mij en linda :dquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef nljuggler het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik heb geen zin.
waarom nou weer hard ?!?!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee kan ik niet maken![]()
[..]
* lynda schopt WL dan ook nog maar even hard onder zijn flikker
[..]
1,5 week voor kerst, mooi op tijd toch![]()
[..]
Waarom zou je niet langs mogen komen?
Maar hij heeft z'n broek nog aan...en zij ook.. dus sex? nee dacht het nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is volgens mij wel de ULTIEME sexervaring
Niet goed?quote:
Heb je 'm dan volgende week weer?quote:
Ho ho de naam is lynda jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
join mij en linda :d
beide nog werk voor tig weken, maar geen zin meer
we gaan beide voor de deadlines weg dus ik in elk geval lekker niks doen
Weer niet goed? je lijkt godverdomme wel een WIJF!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
waarom nou weer hard ?!?!
je kan toch wel een beetje voorstelllen dat ze de kleren niet aanhebben ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Maar hij heeft z'n broek nog aan...en zij ook.. dus sex? nee dacht het niet
Sorry mevrouw lyndaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Ho ho de naam is lynda ja
En ben hard aan het werk vandaag heb al heul veul gedaan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |