IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekjequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, na een litertje whiskey gaat het wel erg lastig .. maarja, dan kan je nog altijd campen met COD4, moet je met css niet proberen
mooi gezegdquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
nee ik game weinigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef NikosfromBarbados het volgende:
Ben ik dan de enige die weinig gamed?
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
IK CAMP NOOIT! kan er niet tegen! ga liever strijdend ten onder dan verschuilen in een hoekje
Ik ga alleen maar strijdend ten onderquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk daar is tie dan
[..]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook, en moet je wel van me weten (iets met schelden op teamspeak ....)
Het kan welquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, maar het begint er inderdaad wel erg op te lijken
Om de twee jaar een nieuwe tafel?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt mij toch gehoord. heb me nog ingehouden.
nadeel is dan wel dat mn muis de glazen tafel nogal vaak raakt
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Om de twee jaar een nieuwe tafel?
Pittigquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gepansert glas ! maar fijn voelt het niet aan!
bij deze nodig je ons ook allemaal uit ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
hij wel en ik niet ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:43 schreef lynda het volgende:
* lynda schopt dylan
donderdag kerstborrel
oi oiquote:
Lullig he?quote:
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werkquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef lynda het volgende:
De op klopt niet..
Bovenste plaatje is de verkeerde![]()
En grtdopjwposters 5 staat er niet
Tijden veranderenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
* Dylanesque schopt keihard terug, want is verdomme hard aan het werk
geef es t goeie plaatje dan, snap er niks meer vannieuwe garde, fancy plaatjes
vroegah hadden we dat allemaal helemaal niet nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |