Hoop het voor derquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb haar al naar Emiel Ratelband doorverwezen. Morgen is ze weer zo ehm, 'gedreven', maar dan op de vrolijke manier
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
was om 17:30 thuis :p
de avond doorgebracht met beetje luieren, en msnen :p
morgen weer een dag
Ah joh, het is het proberen waardquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoop het voor der
Maar doorverwijzen naar emiel is nie zo slim. Denk niet dat het daardoor beter wordt.
o valt mee danquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.
Tot morgen Smokiequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
[..]
Ah joh, het is het proberen waard![]()
* Sm0keZ zet "DJ Noisekick - Future of Pain" nog even veeeel te hard op voor ie naar huis gaat
Zal de beveiliging leuk vinden... hehehe
Tot morgen allemaal!
tot morgequote:
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???quote:Op woensdag 12 december 2007 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING FOK!
het is zoquote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Dit laatste zin kan een inkoppertje zijn hequote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Het was bij mij thuis +3.3quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
lekker fris tochquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
Of ik nou lekker in mijn vel zit of niet, het is gewoon nog te vroeg om actief te zijn ...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Ik zit op mijn werk mee te beuken op Osdorp possequote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker fris toch
dadelijk luid meebleren in de auto <3
ja ik moet zo ff 20 minuten fietsen. heb net besloten dat ik er maar 10 minuten over ga doenquote:Op woensdag 12 december 2007 07:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lekker fris toch
dadelijk luid meebleren in de auto <3
Rammstein - Ich willquote:Op woensdag 12 december 2007 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk mee te beuken op Osdorp posse![]()
(iets met wakker worden ofzo ...)
Hear Hear, ik ben 's ochtends wel meteen wakker, maar ga dus echt niet actief rond zitten stuiterenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of ik nou lekker in mijn vel zit of niet, het is gewoon nog te vroeg om actief te zijn ...
(ik ben liever actief in het weekend met "L")
Succes! Het is best fris buitenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik moet zo ff 20 minuten fietsen. heb net besloten dat ik er maar 10 minuten over ga doen
ben je al dronken dan ? dat mag dan toch ?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ach jah, ik gewoon goede zin enzo
en laat me jah, heb nog 2 dagen over tot mn afgang
over 2 dagen is vrijdagquote:Op woensdag 12 december 2007 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je al dronken dan ? dat mag dan toch ?
Vamp heeft nog wel geantwoord in het tilburg topic. Weet niet of ze ook haar pm's heeft gelezenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
mogguh ik ga het maar weer eens proberen vandaag!
Dat is niet echt mijn muziek, maar die clips vind ik meestal wel mooi om te zien! (zonder geluid dan)quote:
Zit nu al meer dan een half uur op mijn werk, zo nog maar een paar bakken koffie .. even roken ... misschien dat het dan beter gaat hier ... ben in de ochtend nooit zo makkelijk wakker te krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hear Hear, ik ben 's ochtends wel meteen wakker, maar ga dus echt niet actief rond zitten stuiteren
meestal doet ze dat wel, heb nog niks gehoord....quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vamp heeft nog wel geantwoord in het tilburg topic. Weet niet of ze ook haar pm's heeft gelezen
Goede morgen draculettetje!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
En dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:07 schreef Crazy-M het volgende:
Ach jah, ik gewoon goede zin enzo
en laat me jah, heb nog 2 dagen over tot mn afgang
Goedemorgen !!quote:Op woensdag 12 december 2007 08:10 schreef draculettetje het volgende:
Ja de clips zijn erg mooi, klopt.quote:Op woensdag 12 december 2007 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat is niet echt mijn muziek, maar die clips vind ik meestal wel mooi om te zien! (zonder geluid dan)
* Dr.Droxz neemt nog even een kijkje op de prive MP3 server op het werk
Jawel... een vierlingquote:Op woensdag 12 december 2007 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit nu al meer dan een half uur op mijn werk, zo nog maar een paar bakken koffie .. even roken ... misschien dat het dan beter gaat hier ... ben in de ochtend nooit zo makkelijk wakker te krijgen
Ach soms moet het budget op, dus zijn er extra servers aangekocht ... moet toch ergens mijn mp3tjes kwijtquote:Op woensdag 12 december 2007 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja de clips zijn erg mooi, klopt.
Prive Mp3 server... zucht ik wil ook
Ja dat is ook zo, op een gare bedrijfslaptop met een te kleine HDD lukt het niet echt neequote:Op woensdag 12 december 2007 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ach soms moet het budget op, dus zijn er extra servers aangekocht ... moet toch ergens mijn mp3tjes kwijt
Het eerste wat ik doe als ik beneden ben is red bull drinken,het eerste wat ik doe op mijn werk is koffie halen, en de 2e bak laat ik daarna zo snel mogelijk halenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel... een vierling
Koffie moet ik echt niet nemen, dan kom ik in de avond geeneens meer in slaapWhehehe
Maar langzaam wakker worden is heerlijk ja
Zelfs dat is hier geen probleem, maar buiten dat heb ik 2 x 160 Gig externe schijven laten kopen, want die had ik nodig voor mijn werkquote:Op woensdag 12 december 2007 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, op een gare bedrijfslaptop met een te kleine HDD lukt het niet echt nee
Dat is dus juist het aparte, ik heb geen ochtendhumeur... ik ben gewoon niet aan te spreken, lichamelijk ben ik wakker maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 12 december 2007 08:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het eerste wat ik doe als ik beneden ben is red bull drinken,het eerste wat ik doe op mijn werk is koffie halen, en de 2e bak laat ik daarna zo snel mogelijk halen![]()
Ik word gewoon niet snel wakker, en heb het ochtendhumeur uitgevonden ..
Als ik ooit hoor dat je te weinig schijfruimte hebt... verwacht dan van mij geen medelijdenquote:Op woensdag 12 december 2007 08:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zelfs dat is hier geen probleem, maar buiten dat heb ik 2 x 160 Gig externe schijven laten kopen, want die had ik nodig voor mijn werk
Lichamelijk gaat alles wel hoor, maar mensen weten gewoon dat ze tegen mij niets moeten zeggen in de ochtend (kan het maar van 1 iemand hebben). En al helemaal niet voordat ik heb gerooktquote:Op woensdag 12 december 2007 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is dus juist het aparte, ik heb geen ochtendhumeur... ik ben gewoon niet aan te spreken, lichamelijk ben ik wakker maar daar is dan ook alles mee gezegd
Dus een pittige ochtend discussie zit er niet in?quote:Op woensdag 12 december 2007 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lichamelijk gaat alles wel hoor, maar mensen weten gewoon dat ze tegen mij niets moeten zeggen in de ochtend (kan het maar van 1 iemand hebben). En al helemaal niet voordat ik heb gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |